Ik stem niet op Vincent om leuk te doen hoor. Sun-afleveringen waren altijd tergend slecht en ik had met dat hele personage verder niks. Als Vincent daarentegen in beeld verscheen zat ik altijd te juichen.quote:Op zondag 13 juni 2010 22:09 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Die zijn ook niet spannend, ik denk dat iedereen Jacob nu wel beu is en dat de "Hehe, we stemmen op de hond" gimmick ook wel aan het uitdoven is.
Precies, zo dacht ik ook.quote:Op maandag 14 juni 2010 08:48 schreef Symer het volgende:
[..]
Ik stem niet op Vincent om leuk te doen hoor. Sun-afleveringen waren altijd tergend slecht en ik had met dat hele personage verder niks. Als Vincent daarentegen in beeld verscheen zat ik altijd te juichen.
Sun's dood deed mij minder dan die scène waar Vincent achter de raft aanzwemt omdat ie bij Walt wil blijven.
Verder is Vincent een instrument van MiB geweest en daardoor een stuk mysterieuzer en intrigerender dan Sun die 3 kwart van de serie op zoek was naar Jin.
Inderdaad. Al vond ik hun dood, net als Patch, wel zielig. Zijn ze eindelijk samen....quote:Op maandag 14 juni 2010 08:48 schreef Symer het volgende:
[..]
Ik stem niet op Vincent om leuk te doen hoor. Sun-afleveringen waren altijd tergend slecht en ik had met dat hele personage verder niks. Als Vincent daarentegen in beeld verscheen zat ik altijd te juichen.
Sun's dood deed mij minder dan die scène waar Vincent achter de raft aanzwemt omdat ie bij Walt wil blijven.
Verder is Vincent een instrument van MiB geweest en daardoor een stuk mysterieuzer en intrigerender dan Sun die 3 kwart van de serie op zoek was naar Jin.
Sawyer vs Desmond is de finale. Ook al komen deze al tegen elkaar in een ronde voor de eigenlijke finale.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |