Het is een topic van matthijs, dus wat denk je zelf?quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:41 schreef Laydina het volgende:
Dit topic gaat toch niet over geloof en dergelijke?
Volgens mij pas toen anderen het erbij haalden.. hij zelf naar mijn weten in dit topic niet.quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:45 schreef Techno het volgende:
[..]
Het is een topic van matthijs, dus wat denk je zelf?
Mijn bedoeling was een serieuze vraag aan vrouwen over datgeen wat ik over msn vertelde.quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:50 schreef Laydina het volgende:
[..]
Volgens mij pas toen anderen het erbij haalden.. hij zelf naar mijn weten in dit topic niet.
Zie mijn serieuze replyquote:Op woensdag 2 juni 2010 14:51 schreef matthijs.. het volgende:
[..]
Mijn bedoeling was een serieuze vraag aan vrouwen over datgeen wat ik over msn vertelde.
Het eerste topic van hem waar dat vroeger of later niet aan bod komt moet ik nog tegenkomen.quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:50 schreef Laydina het volgende:
Volgens mij pas toen anderen het erbij haalden.. hij zelf naar mijn weten in dit topic niet.
quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:55 schreef Laydina het volgende:
[..]
Kijk eens aan.. kan het topic nu dicht?
quote:Het gaat over het volgende, ik heb al een tijd contact met verschillende dames via msn en ik wil ze helpen en luisteren naar wat ze zeggen. Wat ik wel positief vind is dat ze dingen in vertrouwen vertellen en dat blijft ook tussen ons. Maar zo gauw ik een voorstel doe om af te spreken, kunnen ze niet of wordt er niks meer gezegd
Mijn vraag aan Laydina, wat is er aan de hand?
quote:Op woensdag 2 juni 2010 10:00 schreef Jannuk het volgende:
Op msn kunnen ze je bijbeltekstendiarree negeren, dat gaat IRL niet.
Er is niks aan de hand.quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:01 schreef matthijs.. het volgende:
Dat sowieso. Matthijs, het wordt eens tijd dat je een eigen identiteit gaat krijgen.quote:Of ze vinden je niet interessant genoeg om te ontmoeten en om evt vriendschap mee te hebben.
Oftewel, Zoek naast Jezus een hobbyquote:Op woensdag 2 juni 2010 15:19 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat sowieso. Matthijs, het wordt eens tijd dat je een eigen identiteit gaat krijgen.
Die heeft hij toch? De irritante gelovige gek is hij.quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:19 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat sowieso. Matthijs, het wordt eens tijd dat je een eigen identiteit gaat krijgen.
Nou nee, denk eerder dat het een beetje een arme drommel is die iets te ver door is geschoten.quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:21 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Die heeft hij toch? De irritante gelovige gek is hij.
Je brengt het nog subtiel.quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:23 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nou nee, denk eerder dat het een beetje een arme drommel is die iets te ver door is geschoten.
Ik heb vaker met zulke mensen te maken gehad, en in de linie genomen zijn het hele normale redelijke mensen die ontvankelijk zijn voor het woord van God en dit iets te letterlijk opvatten.quote:
Ze willen anoniem blijven want in het echt hadden ze Matthijs al die dingen ooit verteld.quote:Op woensdag 2 juni 2010 10:40 schreef Virus3000 het volgende:
Nu is het anoniem, wat denk je dat het nog steeds "anoniem" is als je afspreekt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat idd ook.quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:11 schreef Laydina het volgende:
[..]
Er is niks aan de hand.
Ze vertellen je graag zaken omdat je luistert naar ze. Ze kunnen hun hart luchten, jij geeft raad/advies en daar zijn ze blij mee.
Blijkbaar hebben ze geen behoefte om je te ontmoeten. Omdat dan de relatie die jullie nu hebben (online) anders zal worden. Daar hebben ze blijkbaar geen zin in.
Of ze vinden je niet interessant genoeg om te ontmoeten en om evt vriendschap mee te hebben.
Mja zo'n beetje wel. Alleen schenkstroop laat dit zien door een enorme dosis zelfmedelijden en matthijs door de extreme christen uit de hangenquote:Op woensdag 2 juni 2010 16:11 schreef Maanvis het volgende:
op den een of anderen manier doet matthijs me denken aan een kruising tussen schenkstroop en bloodhoundfromhell... hebben jullie dat ook?
Ja. Met wat vieze pastorige trekjes.quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:11 schreef Maanvis het volgende:
op den een of anderen manier doet matthijs me denken aan een kruising tussen schenkstroop en bloodhoundfromhell... hebben jullie dat ook?
Bloodhoundfromhell ken ik inderdaad ook niet.quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:14 schreef DeBassist het volgende:
[..]
Mja zo'n beetje wel. Alleen schenkstroop laat dit zien door een enorme dosis zelfmedelijden en matthijs door de extreme christen uit de hangen
Edit: Wie is bloodhoundfromhell ? die heb ik gemist volgensmij![]()
Ik denk dat het waar is wat je schrijft.quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:11 schreef Laydina het volgende:
[..]
Er is niks aan de hand.
Ze vertellen je graag zaken omdat je luistert naar ze. Ze kunnen hun hart luchten, jij geeft raad/advies en daar zijn ze blij mee.
Blijkbaar hebben ze geen behoefte om je te ontmoeten. Omdat dan de relatie die jullie nu hebben (online) anders zal worden. Daar hebben ze blijkbaar geen zin in.
Of ze vinden je niet interessant genoeg om te ontmoeten en om evt vriendschap mee te hebben.
Ja.quote:Op woensdag 2 juni 2010 11:00 schreef matthijs.. het volgende:
[..]
Zou je ook een jongen heel persoonlijke dingen vertellen op msn en dan niet willen afspreken.
Je laat andere mensen ook niet in hun waarde, maar dat geldt voor een helehoop reacties hier.quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:15 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ja. Met wat vieze pastorige trekjes.
Wat overtuigt jou dan om iemand te ontmoeten?quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:13 schreef Laydina het volgende:
Contact met elkaar (of dit nu de diepste geheime gesprekken zijn of gewoon vaag gepraat over niks) staat vaak los van het wel of niet willen ontmoeten.
dus dat moet je los van elkaar gaan zien
Pot -> ketel.quote:Op woensdag 2 juni 2010 19:14 schreef matthijs.. het volgende:
[..]
Je laat andere mensen ook niet in hun waarde, maar dat geldt voor een helehoop reacties hier.
het lijkt me dat je zelf dan wel een interessant persoon moet zijn. Anders hoef je natuurlijk niet de moeite te nemen om hem te ontmoeten.quote:Op woensdag 2 juni 2010 19:05 schreef matthijs.. het volgende:
[..]
Ik denk dat het waar is wat je schrijft.
Een gezellige klik vooral. En de behoefte eraan.quote:Op woensdag 2 juni 2010 19:17 schreef matthijs.. het volgende:
Wat overtuigt jou dan om iemand te ontmoeten?
Maar vind je niet dat iedereen een eerlijke kans verdiend? Ik vind het al meer dan oppervlakkig als iemandquote:Op woensdag 2 juni 2010 19:24 schreef Laydina het volgende:
[..]
Een gezellige klik vooral. En de behoefte eraan.
Ik heb niet altijd de behoefte maar om nieuwe mensen te leren kennen, er die moeite voor doen zeg maar.
En wanneer wel? Als het gelijk lekker klikt, en het mogelijk is qua vervoer/tijd/geld en ik behoefte heb om die (toch wel) oppervlakkige internet 'relatie' om te zetten in evt meer.
Niet iedereen heeft behoefte aan een ontmoeting met mensen die ze via internet kennen.quote:Op woensdag 2 juni 2010 19:34 schreef matthijs.. het volgende:
[..]
Maar vind je niet dat iedereen een eerlijke kans verdiend? Ik vind het al meer dan oppervlakkig als iemand
al heel persoonlijke dingen gaat vertellen, tenminste zo komt het op mij over. Stel ik wil een ontmoeting met een van de dames, voor mij is het dan geen date maar echt een ontmoeting. Misschien als ik de persoon vaker ontmoet, dat ik dan aan een relatie ga denken. Als ik niet eens de kans krijg om de persoon te ontmoeten, dan kan ik ook niet weten of ik die persoon wel of niet leuk vind.
Je zou dus met niemand via internet afspreken?quote:Op woensdag 2 juni 2010 19:41 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft behoefte aan een ontmoeting met mensen die ze via internet kennen.
In de ideale wereld verdient iedereen een eerlijke kans. Maar ik ben eerlijk genoeg dat dat voor mij niet opgaat.quote:Op woensdag 2 juni 2010 19:34 schreef matthijs.. het volgende:
Maar vind je niet dat iedereen een eerlijke kans verdiend? Ik vind het al meer dan oppervlakkig als iemand
al heel persoonlijke dingen gaat vertellen, tenminste zo komt het op mij over. Stel ik wil een ontmoeting met een van de dames, voor mij is het dan geen date maar echt een ontmoeting. Misschien als ik de persoon vaker ontmoet, dat ik dan aan een relatie ga denken. Als ik niet eens de kans krijg om de persoon te ontmoeten, dan kan ik ook niet weten of ik die persoon wel of niet leuk vind.
Ik wel, maar dat wil niet zeggen dat anderen daar ook zo over denken. Iedereen is anders, je kunt mijn voorkeuren en meningen niet op een ander projecteren.quote:Op woensdag 2 juni 2010 19:45 schreef matthijs.. het volgende:
[..]
Je zou dus met niemand via internet afspreken?
Ik kan niet in iemands hoofd kijken.quote:Op woensdag 2 juni 2010 19:46 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik wel, maar dat wil niet zeggen dat anderen daar ook zo over denken. Iedereen is anders, je kunt mijn voorkeuren en meningen niet op een ander projecteren.
Maar die diepste geheimen zou je zo iemand op straat niet vertellen? Dat vind ik dus lastig, ik zou namelijk denken als iemand haar diepste geheimen vertelt, dat die persoon ook een echte ontmoeting wil.quote:Op woensdag 2 juni 2010 19:46 schreef Laydina het volgende:
[..]
In de ideale wereld verdient iedereen een eerlijke kans. Maar ik ben eerlijk genoeg dat dat voor mij niet opgaat.
mbt dat jij het dan al meer dan oppervlakkig vindt. Dat is de wereld van het internet. Dan doe je dat zoveel sneller en makkelijker dan real life contact dat je band met diegene echt helemaal niks zegt. Ik kan iemand die ik net heb leren kennen online mijn diepste geheimen vertellen. Maar voor hetzelfde geld spreek ik die man/vrouw nooit weer.
relatie bedoel ik nu in hele ruime zin. Van vriendschap tot kennis tot evt relatie. En veel mensen denken bij een ontmoeting al snel aan een date, zeker als het van het andere geslacht is, dus wat je bedoeling dan ook kan zijn, het kan altijd anders overkomen.
Daarom kan jij niet zeggen of zij dat wel of niet willen.quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:00 schreef matthijs.. het volgende:
[..]
Ik kan niet in iemands hoofd kijken.
Voor jou ja. Je zegt net zelf dat je niet in iemands hoofd kan kijken, maar je projecteert nu wel je eigen denkbeelden op een ander. MSN is veel laagdrempeliger en je vertelt iemand veel sneller persoonlijke dingen, omdat er toch een soort van anonimiteit is. Dat jij die grens hebt, wil niet zeggen dat anderen die grenzen ook hebben.quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:07 schreef matthijs.. het volgende:
[..]
Maar die diepste geheimen zou je zo iemand op straat niet vertellen? Dat vind ik dus lastig, ik zou namelijk denken als iemand haar diepste geheimen vertelt, dat die persoon ook een echte ontmoeting wil.
Als er iets voor jou alleen een ontmoeting betekend en de ander het als een date zien, dan gaat er ergens iets mis in de communicatie.
Op het internet heb ik zelf een grens van wat ik wel en niet zeg en op forums als hier en schrijf ook weleens gedichten, noem ik geen namen van personen of wat ik vertrouwelijke informatie vind. Maar als ik op msn wel vertrouwelijke dingen zeg, betekend het voor mij ook dat ik die persoon wil ontmoeten.
Mijn reactie hierop is eigenlijk hetzelfde als die van heroinejunk.quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:07 schreef matthijs.. het volgende:
[..]
Maar die diepste geheimen zou je zo iemand op straat niet vertellen? Dat vind ik dus lastig, ik zou namelijk denken als iemand haar diepste geheimen vertelt, dat die persoon ook een echte ontmoeting wil.
Als er iets voor jou alleen een ontmoeting betekend en de ander het als een date zien, dan gaat er ergens iets mis in de communicatie.
Op het internet heb ik zelf een grens van wat ik wel en niet zeg en op forums als hier en schrijf ook weleens gedichten, noem ik geen namen van personen of wat ik vertrouwelijke informatie vind. Maar als ik op msn wel vertrouwelijke dingen zeg, betekend het voor mij ook dat ik die persoon wil ontmoeten.
Wat wel zo is, al zou iemand niet willen afspreken en ben ik misschien teleurgesteld. Als degene me iets in vertrouwen heeft verteld, zie ik dat als een eer en komt niemand dat te weten.
En daar sla je dus de plank mis.quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:07 schreef matthijs.. het volgende:
[..]
Als er iets mis is in de communicatie gaat het sowieso niet goed. Alweer sla je de plank mis.quote:Als er iets voor jou alleen een ontmoeting betekend en de ander het als een date zien, dan gaat er ergens iets mis in de communicatie.
En nee, hier is dus sprake van miscommunicatie. De vrouwen in kwestie denken er heel anders over. Eigenlijk heb je dat gewoon te accepteren. Er is al uitgelegd wat er aan de hand zou kunnen zijn. Het is aan jou wat je met deze informatie doet, maar je moet echt ophouden met het vertellen wat JIJ zou doen. Wat JIJ zou doen doet er immers niet toe, het gaat erom dat jij die vrouwen niet begrijpt. En je bent ook zeer koppig.quote:Op het internet heb ik zelf een grens van wat ik wel en niet zeg en op forums als hier en schrijf ook weleens gedichten, noem ik geen namen van personen of wat ik vertrouwelijke informatie vind. Maar als ik op msn wel vertrouwelijke dingen zeg, betekend het voor mij ook dat ik die persoon wil ontmoeten.
Dan moet ik mijn verwachtingen denk ik gaan bijstellen, anders heb ik teleurstellling op teleurstelling en dat is niet zo'n gezonde situatie.quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:10 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Voor jou ja. Je zegt net zelf dat je niet in iemands hoofd kan kijken, maar je projecteert nu wel je eigen denkbeelden op een ander. MSN is veel laagdrempeliger en je vertelt iemand veel sneller persoonlijke dingen, omdat er toch een soort van anonimiteit is. Dat jij die grens hebt, wil niet zeggen dat anderen die grenzen ook hebben.
Dat is je probleem. Je projecteert jouw eigen denkbeelden en dergelijken op een ander en dat moet je nooit doen.quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:24 schreef matthijs.. het volgende:
[..]
Dan moet ik mijn verwachtingen denk ik gaan bijstellen, anders heb ik teleurstellling op teleurstelling en dat is niet zo'n gezonde situatie.
Ik denk dat het er wel toe doet wat ik vind, hoe wil je anders dingen oplossen. Als er sprake is van miscommunicatie en de ander weet hoe het zit, dan kun je er over praten en kan ze duidelijk zijn wat zij bedoeld en dan is er toch niks aan de hand.quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:21 schreef xBlossomx het volgende:
[..]
En daar sla je dus de plank mis.
[..]
Als er iets mis is in de communicatie gaat het sowieso niet goed. Alweer sla je de plank mis.
[..]
En nee, hier is dus sprake van miscommunicatie. De vrouwen in kwestie denken er heel anders over. Eigenlijk heb je dat gewoon te accepteren. Er is al uitgelegd wat er aan de hand zou kunnen zijn. Het is aan jou wat je met deze informatie doet, maar je moet echt ophouden met het vertellen wat JIJ zou doen. Wat JIJ zou doen doet er immers niet toe, het gaat erom dat jij die vrouwen niet begrijpt. En je bent ook zeer koppig.
Wil je het überhaupt wel begrijpen of wil je anderen alleen overtuigen van jouw ('goede') mening?
Je kan je mening geven, maar als zij dan er niks mee willen doen, is dat hun keus.quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:35 schreef matthijs.. het volgende:
[..]
Ik denk dat het er wel toe doet wat ik vind, hoe wil je anders dingen oplossen. Als er sprake is van miscommunicatie en de ander weet hoe het zit, dan kun je er over praten en kan ze duidelijk zijn wat zij bedoeld en dan is er toch niks aan de hand.
B.v. ik heb weleens met een vrouw iets heel anders opgevat dan wat zij heeft bedoeld, door er dan over te praten kan ze duidelijk maken hoe ze het wel heeft bedoeld.
Ik dwing de ander niet om af te spreken, als ze niet willen afspreken moet ik me daarbij neerleggen.quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:38 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Je kan je mening geven, maar als zij dan er niks mee willen doen, is dat hun keus.
Maar stel degene zegt geen tijd te hebben en andere keren als je wilt afspreken ook niet. Als je dan vraagt waarom degene niet wil afspreken, krijg ik geen antwoord.quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:47 schreef Cassandra87 het volgende:
Matthijs afspreken is een ding. Je bedoeld t allemaal goed. Maar volgens mij trek je vrij rap je conclusies over anderenEn dat schrikt ook af. Snap je wat ik bedoel? Als iemand zegt geen tijd te hebben?
Ik wil geen overhaaste conclusies trekken, maar ik ga er vanuit dat je blijft stalken met vragen zoals "Waarom?". Dan kan ik begrijpen dat iemand geen zin heeft om te reageren.quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:54 schreef matthijs.. het volgende:
[..]
Maar stel degene zegt geen tijd te hebben en andere keren als je wilt afspreken ook niet. Als je dan vraagt waarom degene niet wil afspreken, krijg ik geen antwoord.
Ja, laten we wel wezen. Voor de goede gesprekken hebben vrouwen vriendinnen.quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:45 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik zie inene geniale quote van RZ. Ze moeten t op je kunnen? Ik moest lachen
Eerder uit onzekerheid, heeft niks met stalken te maken.quote:Op woensdag 2 juni 2010 21:06 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik wil geen overhaaste conclusies trekken, maar ik ga er vanuit dat je blijft stalken met vragen zoals "Waarom?". Dan kan ik begrijpen dat iemand geen zin heeft om te reageren.
Of Matthijsquote:Op woensdag 2 juni 2010 21:53 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja, laten we wel wezen. Voor de goede gesprekken hebben vrouwen vriendinnen.
Nee. Of nouja..quote:
Maar snap je dat dat wel zo over kan komen bij de dames in kwestie?quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:05 schreef matthijs.. het volgende:
[..]
Eerder uit onzekerheid, heeft niks met stalken te maken.
quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:05 schreef matthijs.. het volgende:
[..]
Eerder uit onzekerheid, heeft niks met stalken te maken.
quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:13 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Maar snap je dat dat wel zo over kan komen bij de dames in kwestie?
En ik vind, dat mannen teveel naar mijn tieten kijken. Is mijn ervaring.quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:26 schreef matthijs.. het volgende:
[..]
Ik vind zelf, dat vrouwen iets al heel snel als stalken zien. Is mijn ervaring.
Ik denk dat een echte vrouw door die onzekerheid heenkijkt en haar spontaniteit gebruikt om te helpen.quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:28 schreef Cassandra87 het volgende:
Veel vrouwen houden gewoon van onafhankelijke mannen matthijs.. Denk dat dat t is.
En dat is zonde, want je bent niet expres onzeker, en t helpt je niet zekerder te worden
Een vrouw die haar spontaniteit gebruikt en het initiatief neemt om jou te helpen?quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:45 schreef matthijs.. het volgende:
[..]
Ik denk dat een echte vrouw door die onzekerheid heenkijkt en haar spontaniteit gebruikt om te helpen.
Even het egoistische aan de kant en ik heb het gelukkig meegemaak met een getrouwde vrouw die spontaan is en zelf het initiatief in dingen nam, zoals op het laatst waar ik was geweest arm om me heen slaan, knuffel geven en foto maken.
Stel je bent verliefd op iemand, ben je dan niet onzeker?quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:51 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Een vrouw die haar spontaniteit gebruikt en het initiatief neemt om jou te helpen?Het zijn voornamelijk de vrouwen die onzeker zijn. En serieus initiatief nemen is meestal de taak van de man, niet die van de vrouw.
Wat maakt dat uit in deze discussie? Het gaat om wat jij net zei wat totaal onrealistisch was.quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:54 schreef matthijs.. het volgende:
[..]
Stel je bent verliefd op iemand, ben je dan niet onzeker?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |