Ik dwing de ander niet om af te spreken, als ze niet willen afspreken moet ik me daarbij neerleggen.quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:38 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Je kan je mening geven, maar als zij dan er niks mee willen doen, is dat hun keus.
Maar stel degene zegt geen tijd te hebben en andere keren als je wilt afspreken ook niet. Als je dan vraagt waarom degene niet wil afspreken, krijg ik geen antwoord.quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:47 schreef Cassandra87 het volgende:
Matthijs afspreken is een ding. Je bedoeld t allemaal goed. Maar volgens mij trek je vrij rap je conclusies over anderenEn dat schrikt ook af. Snap je wat ik bedoel? Als iemand zegt geen tijd te hebben?
Ik wil geen overhaaste conclusies trekken, maar ik ga er vanuit dat je blijft stalken met vragen zoals "Waarom?". Dan kan ik begrijpen dat iemand geen zin heeft om te reageren.quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:54 schreef matthijs.. het volgende:
[..]
Maar stel degene zegt geen tijd te hebben en andere keren als je wilt afspreken ook niet. Als je dan vraagt waarom degene niet wil afspreken, krijg ik geen antwoord.
Ja, laten we wel wezen. Voor de goede gesprekken hebben vrouwen vriendinnen.quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:45 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik zie inene geniale quote van RZ. Ze moeten t op je kunnen? Ik moest lachen
Eerder uit onzekerheid, heeft niks met stalken te maken.quote:Op woensdag 2 juni 2010 21:06 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik wil geen overhaaste conclusies trekken, maar ik ga er vanuit dat je blijft stalken met vragen zoals "Waarom?". Dan kan ik begrijpen dat iemand geen zin heeft om te reageren.
Of Matthijsquote:Op woensdag 2 juni 2010 21:53 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja, laten we wel wezen. Voor de goede gesprekken hebben vrouwen vriendinnen.
Nee. Of nouja..quote:
Maar snap je dat dat wel zo over kan komen bij de dames in kwestie?quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:05 schreef matthijs.. het volgende:
[..]
Eerder uit onzekerheid, heeft niks met stalken te maken.
quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:05 schreef matthijs.. het volgende:
[..]
Eerder uit onzekerheid, heeft niks met stalken te maken.
quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:13 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Maar snap je dat dat wel zo over kan komen bij de dames in kwestie?
En ik vind, dat mannen teveel naar mijn tieten kijken. Is mijn ervaring.quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:26 schreef matthijs.. het volgende:
[..]
Ik vind zelf, dat vrouwen iets al heel snel als stalken zien. Is mijn ervaring.
Ik denk dat een echte vrouw door die onzekerheid heenkijkt en haar spontaniteit gebruikt om te helpen.quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:28 schreef Cassandra87 het volgende:
Veel vrouwen houden gewoon van onafhankelijke mannen matthijs.. Denk dat dat t is.
En dat is zonde, want je bent niet expres onzeker, en t helpt je niet zekerder te worden
Een vrouw die haar spontaniteit gebruikt en het initiatief neemt om jou te helpen?quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:45 schreef matthijs.. het volgende:
[..]
Ik denk dat een echte vrouw door die onzekerheid heenkijkt en haar spontaniteit gebruikt om te helpen.
Even het egoistische aan de kant en ik heb het gelukkig meegemaak met een getrouwde vrouw die spontaan is en zelf het initiatief in dingen nam, zoals op het laatst waar ik was geweest arm om me heen slaan, knuffel geven en foto maken.
Stel je bent verliefd op iemand, ben je dan niet onzeker?quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:51 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Een vrouw die haar spontaniteit gebruikt en het initiatief neemt om jou te helpen?Het zijn voornamelijk de vrouwen die onzeker zijn. En serieus initiatief nemen is meestal de taak van de man, niet die van de vrouw.
Wat maakt dat uit in deze discussie? Het gaat om wat jij net zei wat totaal onrealistisch was.quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:54 schreef matthijs.. het volgende:
[..]
Stel je bent verliefd op iemand, ben je dan niet onzeker?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |