Het is een topic van matthijs, dus wat denk je zelf?quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:41 schreef Laydina het volgende:
Dit topic gaat toch niet over geloof en dergelijke?
Volgens mij pas toen anderen het erbij haalden.. hij zelf naar mijn weten in dit topic niet.quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:45 schreef Techno het volgende:
[..]
Het is een topic van matthijs, dus wat denk je zelf?
Mijn bedoeling was een serieuze vraag aan vrouwen over datgeen wat ik over msn vertelde.quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:50 schreef Laydina het volgende:
[..]
Volgens mij pas toen anderen het erbij haalden.. hij zelf naar mijn weten in dit topic niet.
Zie mijn serieuze replyquote:Op woensdag 2 juni 2010 14:51 schreef matthijs.. het volgende:
[..]
Mijn bedoeling was een serieuze vraag aan vrouwen over datgeen wat ik over msn vertelde.
Het eerste topic van hem waar dat vroeger of later niet aan bod komt moet ik nog tegenkomen.quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:50 schreef Laydina het volgende:
Volgens mij pas toen anderen het erbij haalden.. hij zelf naar mijn weten in dit topic niet.
quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:55 schreef Laydina het volgende:
[..]
Kijk eens aan.. kan het topic nu dicht?
quote:Het gaat over het volgende, ik heb al een tijd contact met verschillende dames via msn en ik wil ze helpen en luisteren naar wat ze zeggen. Wat ik wel positief vind is dat ze dingen in vertrouwen vertellen en dat blijft ook tussen ons. Maar zo gauw ik een voorstel doe om af te spreken, kunnen ze niet of wordt er niks meer gezegd
Mijn vraag aan Laydina, wat is er aan de hand?
quote:Op woensdag 2 juni 2010 10:00 schreef Jannuk het volgende:
Op msn kunnen ze je bijbeltekstendiarree negeren, dat gaat IRL niet.
Er is niks aan de hand.quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:01 schreef matthijs.. het volgende:
Dat sowieso. Matthijs, het wordt eens tijd dat je een eigen identiteit gaat krijgen.quote:Of ze vinden je niet interessant genoeg om te ontmoeten en om evt vriendschap mee te hebben.
Oftewel, Zoek naast Jezus een hobbyquote:Op woensdag 2 juni 2010 15:19 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat sowieso. Matthijs, het wordt eens tijd dat je een eigen identiteit gaat krijgen.
Die heeft hij toch? De irritante gelovige gek is hij.quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:19 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat sowieso. Matthijs, het wordt eens tijd dat je een eigen identiteit gaat krijgen.
Nou nee, denk eerder dat het een beetje een arme drommel is die iets te ver door is geschoten.quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:21 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Die heeft hij toch? De irritante gelovige gek is hij.
Je brengt het nog subtiel.quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:23 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nou nee, denk eerder dat het een beetje een arme drommel is die iets te ver door is geschoten.
Ik heb vaker met zulke mensen te maken gehad, en in de linie genomen zijn het hele normale redelijke mensen die ontvankelijk zijn voor het woord van God en dit iets te letterlijk opvatten.quote:
Ze willen anoniem blijven want in het echt hadden ze Matthijs al die dingen ooit verteld.quote:Op woensdag 2 juni 2010 10:40 schreef Virus3000 het volgende:
Nu is het anoniem, wat denk je dat het nog steeds "anoniem" is als je afspreekt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat idd ook.quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:11 schreef Laydina het volgende:
[..]
Er is niks aan de hand.
Ze vertellen je graag zaken omdat je luistert naar ze. Ze kunnen hun hart luchten, jij geeft raad/advies en daar zijn ze blij mee.
Blijkbaar hebben ze geen behoefte om je te ontmoeten. Omdat dan de relatie die jullie nu hebben (online) anders zal worden. Daar hebben ze blijkbaar geen zin in.
Of ze vinden je niet interessant genoeg om te ontmoeten en om evt vriendschap mee te hebben.
Mja zo'n beetje wel. Alleen schenkstroop laat dit zien door een enorme dosis zelfmedelijden en matthijs door de extreme christen uit de hangenquote:Op woensdag 2 juni 2010 16:11 schreef Maanvis het volgende:
op den een of anderen manier doet matthijs me denken aan een kruising tussen schenkstroop en bloodhoundfromhell... hebben jullie dat ook?
Ja. Met wat vieze pastorige trekjes.quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:11 schreef Maanvis het volgende:
op den een of anderen manier doet matthijs me denken aan een kruising tussen schenkstroop en bloodhoundfromhell... hebben jullie dat ook?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |