Ja, sorry. Wist het ook wel achteraf want lees wel mee maar zag de reactie bedacht het me even niet.quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:51 schreef goofy_goober het volgende:
Het staat notabene uitgebreid(er) beschreven op deze pagina.
Je smst je ex dat je hem mist? Dat is natuurlijk niet zo slim.quote:Op donderdag 17 juni 2010 17:58 schreef Tegan het volgende:
Jezus, mijn ex is echt een mongool. Ik smste hem gisteren dat ik heb wel mis omdat hij zo lang weg is. Smst hij net dat zijn telefoon zo goed als dood is en dat ik dus niets meer van hem hoor tot hij terug is. En verder niets.
Mwah. Ik vind dat ik dat best mag zeggen, ookal is het alleen een vriendschap. Ik zeg het ook weleens tegen mijn zus of een vriendin ofzo.quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:02 schreef FBreijer het volgende:
[..]
Je smst je ex dat je hem mist? Dat is natuurlijk niet zo slim.![]()
Of wil je weer een relatie hebben?
Een verkapt "Ik wil je uit mijn hoofd zetten en momenteel niks met je te maken hebben"-sms naar mijn idee. Kan hem ook niet erg ongelijk geven omdat hij denk ik ook wat afstand wil creëren. Blijkbaar is het wel duidelijk dat hij jou niet mist omdat hij het expliciet weg laat of dat hij het te moeilijk vind om het terug te zeggen en dat hij je eigenlijk niet WIL missen. Dus hij is in ieder geval hard aan het proberen om van je los te raken.quote:Op donderdag 17 juni 2010 17:58 schreef Tegan het volgende:
Jezus, mijn ex is echt een mongool. Ik smste hem gisteren dat ik heb wel mis omdat hij zo lang weg is. Smst hij net dat zijn telefoon zo goed als dood is en dat ik dus niets meer van hem hoor tot hij terug is. En verder niets.
Melden mag altijdquote:Op donderdag 17 juni 2010 20:33 schreef Maharbal het volgende:
Vraag me af of ik me hier wel of niet moet melden.
De deur open houden is niet bij voorbaat slecht en je moet bij jezelf te rade gaan wat precies je motief is om die deur open te houden. Als het is omdat je niet graag alleen wilt zijn of als het vooral op jezelf betrekking heeft zul je je af moeten vragen of het dan wel eerlijk is. Mocht je nog veel om haar geven en nog wel een toekomst samen kunnen zien dan lijkt het mij geen slecht idee om te proberen er samen uit te komen.quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:33 schreef Maharbal het volgende:
Doe ik er slecht aan om te deur open te houden? Is het slecht dat ik het nog een kans wil geven? Of zijn de verschillen in introvert/extravert onoverkombaar? Wanneer zijn verschillen in een relatie onoverkombaar? Of althans, wanneer heeft het geen zin meer om er aan te werken omdat je te veel verschilt?
Ik denk dat je in ieder geval contact zal blijven houden. Je hebt rationeel de wijsheid van het verbreken al, maar je hebt ook een hele sterke emotionele weerzin die je maar niet lijkt te overwinnen.quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:41 schreef Tegan het volgende:
[..]
Of ik wel zo door kan gaan als vrienden terwijl ik toch dingen mis die ik niet ga krijgen. En of ik dan beter alle contact kan verbreken.
Net een redelijk lang gesprek met haar gehad aan de telefoon. Beiden waren we begrijpend naar elkaar toe. Zij heeft te kennen gegeven dat zij op dit moment er geen vertrouwen meer in heeft dat we er nog uit kunnen komen. De irritaties zitten bij haar zo diep geworteld op dit moment (het is ook vers), dat er maar iets hoeft te gebeuren (wat ongetwijfeld gaat gebeuren als je samen langzaam dingen verbetert)...en ze weer pissed is.quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:04 schreef Lallend het volgende:
[..]
Melden mag altijd
[..]
De deur open houden is niet bij voorbaat slecht en je moet bij jezelf te rade gaan wat precies je motief is om die deur open te houden. Als het is omdat je niet graag alleen wilt zijn of als het vooral op jezelf betrekking heeft zul je je af moeten vragen of het dan wel eerlijk is. Mocht je nog veel om haar geven en nog wel een toekomst samen kunnen zien dan lijkt het mij geen slecht idee om te proberen er samen uit te komen.
introvert/extrovert durf ik weinig over te zeggen maar het schijnt juist dat tegenpolen zo ontzettend aantrekken omdat het elkaar in balans houd, dus opzich hoeft dit geen probleem te vormen maar het kan zeker een bron van ergernissen vormen. Dus let wel op die valkuil!
Wanneer verschillen onoverkoombaar zijn lijkt mij dat wanneer je levensdoelen ver uiteen liggen en als jij haar, of zij jou, niet voldoende mogelijkheid geeft hier een eigen invulling in te geven. Het is niet zo zwart wit en er valt in de praktijk moeilijk de vinger op te leggen. Maar bedenk je wel dat als jullie samen er toch voor willen knokken dat dit nog echt niet het einde van de relatie hoeft te zijn. Vooral als jullie dit bijvoorbeeld succesvol achter jullie laten, moet je kijken hoeveel energie je er dan uit kunt putten dat jullie samen een grote hindernis hebben overwonnen en dat jullie band daardoor nog sterker zal worden.
Het is maar net van welke kant je het verhaal wilt bekijken dus trek niet te snel voorbarige conclusies. Wel moet je je afvragen of je gelukkig bent en of je dit kunt blijven zijn SAMEN met je partner.
Wat een lieve post. Thanksquote:Op donderdag 17 juni 2010 21:15 schreef EviL_AleX het volgende:
[..]
Ik denk dat je in ieder geval contact zal blijven houden. Je hebt rationeel de wijsheid van het verbreken al, maar je hebt ook een hele sterke emotionele weerzin die je maar niet lijkt te overwinnen.
Wat je ook kiest, ik hoop dat het je blijvend geluk zal brengen.
Tja ik raad je aan om gewoon je eigen topic te openen en wat dingen te quoten die je in deze thread ook gezegd hebt. Hopelijk krijg je daar meer input over hoe en wat. Succes en sterkte sowieso toegewenst!quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:28 schreef Tegan het volgende:
[..]
Wat een lieve post. Thanks.
Ik wilde eigenlijk zeggen dat ik mezelf niet zo in dit topic vind passen meer. Ik weet nog steeds niet hoe het gaat lopen, maar hier posten helpt niet ofzo. Ik kom nog wel af en toe een update geven. Maar misschien toch een ander topic vinden voor mijn probleem.
Mja, i know. Het probleem is alleen dat ik dan ook echt meteen actie moet ondernemen, en ik weet niet of ik dat wel kan. Ik kijk het nog heel even aan. Wil nog wel even met hem praten als hij terug is, voor ik iets drastisch doe.quote:Op donderdag 17 juni 2010 23:03 schreef Lallend het volgende:
[..]
Tja ik raad je aan om gewoon je eigen topic te openen en wat dingen te quoten die je in deze thread ook gezegd hebt. Hopelijk krijg je daar meer input over hoe en wat. Succes en sterkte sowieso toegewenst!
Wat?quote:Op donderdag 17 juni 2010 23:14 schreef goofy_goober het volgende:
Aan zijn reacties te zien (volgens jou dan) heeft hij ook niet veel sjoege om steeds geconfronteerd te worden met een ex die het allemaal niet kan loslaten...
hehe... op dit moment is dat een beetje mijn situatie... ik moet niet hopen maar de ups zijn goed terwijl de donws erg veel neigen naar die verzoening.waarom is er niet zo'n simpele knop?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 01:14 schreef goofy_goober het volgende:
Ja, maar het is wel duidelijk dat jij nog steeds hoopt op verzoening, terwijl hij zich heeft gespitst op vriendschap. En dat frustreert jou. Dat gaat natuurlijk niet werken zo, he? Daarmee forceer je de boel alleen maar. Tuurlijk zullen jullie genoeg leuke momenten hebben, maar ja, daar lezen we hier niks over. Ik baseer mijn mening op jou posts in dit topic.
Dit dus, maar een rebound zal opzich ook wel lekker kunnen zijn denk ik danquote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:35 schreef goofy_goober het volgende:
Een maand om je ex te vergeten is ook wel erg kort.
Ik denk dat als je hem kan spreken zonder dat je hem terug wil, en dat je diep van binnen nog veel om hem geeft, en hem alle geluk in de wereld kan wensen, maar inziet dat dat er niet inzit tussen jullie twee.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 18:08 schreef melanie_x het volgende:
Ik heb ondertussen nog 'wat' met 2 jongens gehad nadat het uit is gegaan.
Uiteindelijk vond ik het gewoon leuk voor de aandacht en zodra het serieuzer werd kapte ik alles af.
Gisteren had ik mijn ex even ge-smst om hem te feliciteren. Even wat heen en weer ge-smst en er kwamen weer allemaal gevoelens bij mij omhoog.
Wanneer ben je over je ex heen? Als je hem niet meer mist? Als je geen gevoelens meer voor hem hebt?
Er lijkt geen einde aan te komen..
Het gaat meestal met ups en downs. De ene keer voel je je geweldig, de andere keer vreselijk kut.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 18:22 schreef Maharbal het volgende:
Ik ben ff in de war.
Vandaag voel ik helemaal niks meer. Waar ik de afgelopen dagen sinds dinsdag intens verdrietig was, voel ik vandaag dus niks. Geen woede, geen verdriet, geen blijheid, geen missen...geen enkele emotie.
Iemand een idee?
Ik vind het overigens wel best zo. Maakt het makkelijker. Dan maar over straat als een levenloze zombie.
Ja, dat ervaarde ik ook. Maar dan nog in intervallen op dezelfde dag. Tot nu toe nog niet één hele dag hetzelfde gevoeld.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 18:29 schreef IceCreamm het volgende:
[..]
Het gaat meestal met ups en downs. De ene keer voel je je geweldig, de andere keer vreselijk kut.
Wordt vanzelf minder, maar het zal zeker nog wel even duren.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 18:32 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ja, dat ervaarde ik ook. Maar dan nog in intervallen op dezelfde dag. Tot nu toe nog niet één hele dag hetzelfde gevoeld.
Ik blijf 't maar apart vinden. Zien wat morgen brengt.
Verder smst m'n (ex)vriendin vandaag nog dat ze toch weer hevig twijfelt. Waar ze gister aardig resoluut klonk, wil ze het nu misschien weer "omvormen" tot een time out, in plaats van een definitieve breuk. Ik heb haar gezegd dat ze het mag noemen hoe ze het wil, maar dat ik me niet aan het lijntje laat houden.
Dat is inderdaad mijn intentie. De kat uit de boom kijken, maar ik ga niet hopen. Dat lijdt waarschijnlijk alleen maar tot teleurstelling. Ik ga ondertussen gewoon proberen om door te gaan met verwerken.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 19:03 schreef IceCreamm het volgende:
[..]
Wordt vanzelf minder, maar het zal zeker nog wel even duren.
Prima dat je dat zei, gewoon onverschillig blijven de komende tijd. Dit is een mooi moment voor haar om over haar eigen fouten na te denken. Mocht je haar nog terug willen, benader haar dan als een vriend in plaats van er vol in te vliegen. Zo voorkom je dat ze haar oude spelletjes weer gaat spelen.
Besef je dat hoe sneller je erover heen komt, hoe meer je ex tegen je op zal kijken. Als jij doorgaat met je leven in plaats van bij haar uitjanken gaat ze je op een gegeven moment wel missenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 19:22 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Dat is inderdaad mijn intentie. De kat uit de boom kijken, maar ik ga niet hopen. Dat lijdt waarschijnlijk alleen maar tot teleurstelling. Ik ga ondertussen gewoon proberen om door te gaan met verwerken.
Als ik haar smsjes moet geloven, doet ze dat nu ook al. Ze ('t zal wel inherent zijn aan vrouwen) twijfelt gewoon heel erg, en weet het allemaal niet. Ik vind het op dit moment allemaal prima, ik laat me gewoon niet (meer) in die twijfel meetrekken.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 21:31 schreef IceCreamm het volgende:
[..]
Besef je dat hoe sneller je erover heen komt, hoe meer je ex tegen je op zal kijken. Als jij doorgaat met je leven in plaats van bij haar uitjanken gaat ze je op een gegeven moment wel missen
Guilty.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 19:03 schreef IceCreamm het volgende:
[..]
Wordt vanzelf minder, maar het zal zeker nog wel even duren.
Prima dat je dat zei, gewoon onverschillig blijven de komende tijd. Dit is een mooi moment voor haar om over haar eigen fouten na te denken. Mocht je haar nog terug willen, benader haar dan als een vriend in plaats van er vol in te vliegen. Zo voorkom je dat ze haar oude spelletjes weer gaat spelen.
Vind ik eigenlijk ook.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 22:36 schreef Bloempje. het volgende:
Dat heb ik ook op t moment. T kan me nu even geen ruk schelen allemaal. Opzich redelijk prettig vergeleken met suf voor je uit staren of t nou echt waar is.
Los van deze kerel, gewoon niet teveel over nadenken van te voren. Je overanalyseert.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 10:29 schreef Tegan het volgende:
Ik heb trouwens een date woensdag. *ril* Iemand vroeg me, en ik moest echt even denken waarom ik toch nee zou zeggen. Ik had niet echt een reden. Mijn moeder kent hem ook, en vind hem helemaal het einde itt mijn ex. Maar ik denk dat het gewoon bij eten blijft. Heb niet echt gevoelens voor hem, we kunnen het wel gewoon goed vinden samen al jaren.
Een verhaal heeft altijd twee kanten.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 11:14 schreef ChocolateGiddyUp het volgende:
Bedankt, ex, voor de permanente schade (Y). Ik ben er echt compleet klaar mee.
Ja ik ook. Moet vanavond met m werken, eens kijken hoe dat gaat. Hopen dat ik niet als een soort wrak weer totaal instort.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 10:05 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Vind ik eigenlijk ook.
Ik word overigens net wakker en voel me nog steeds zo.
Haha, ja.Ja waren het er maar 2. Tegen elk nieuwe scharrel de ze mij laat bedreigen verteld ze een ander verhaalquote:Op zaterdag 19 juni 2010 12:40 schreef goofy_goober het volgende:
[..]
Een verhaal heeft altijd twee kanten.
Mwah, dat ging best goedquote:Op zaterdag 19 juni 2010 13:53 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ja ik ook. Moet vanavond met m werken, eens kijken hoe dat gaat. Hopen dat ik niet als een soort wrak weer totaal instort.
Een eenmalige date is niet echt een rebound toch?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:38 schreef Lallend het volgende:
[..]
Dit dus, maar een rebound zal opzich ook wel lekker kunnen zijn denk ik dan
Helaas moet ik het zonder stellen maar kan er eigenlijk ook niet heel erg mee zitten.
Ja, daar kan ik me wel in vinden. Ik ben niet zo ervaren met relaties, dit was m'n eerste serieuze.quote:Op zondag 20 juni 2010 14:53 schreef INViCTuS het volgende:
Dat is juist heel typerend...Je voelt je vaak minder goed doordat je teveel dingen linkt aan je ex. Je hebt immers een lange tijd alles gedeeld en samen gedaan. Ga je naar een verjaardag dan kan je denken dat je er vorig jaar ook was maar dan met haar of dat je toen dit en dat deed waar hij/zij dan ook bij was. Het is gewoon die link aan hem/haar elke keer en daar is geen knopje voor..
Wat dacht je van kappen met die onzin, haar uit je hoofd zetten en andere vrouw zoeken?quote:Op maandag 21 juni 2010 15:51 schreef Ratelslang het volgende:
Niks aan de hand denk je, maar dat is het punt nou. Ze voelt nog wat voor me, ze houd van me, alleen ze weet niet of het genoeg is. Ze probeert er zegt ze achter te komen, alleen duurt het nu al bijna één jaar.
Ik zit dus nu al een jaar in onzekerheid met of het nog wel wat wordt of niet. Met andere meisjes kan ik niet, omdat ik iedereen vergelijk met haar. En bijkomend iets is dat zij op elk meisje waar ik mee omga jaloers is.
Sorry voor de spelfouten, maar ik moet het gewoon echt even kwijt. Ik weet echt niet meer wat ik moet doen..
Heb ik vaak zat geprobeerd, maar op één of andere manier lukt het gewoon niet. Over dat van die andere kerels, weet ik 100% zeker dat het niet zo is.quote:Op maandag 21 juni 2010 16:29 schreef goofy_goober het volgende:
[..]
Wat dacht je van kappen met die onzin, haar uit je hoofd zetten en andere vrouw zoeken?
Godsamme man, een jaar wachten op iemand die je zo behandeld en die waarschijnlijk met al talloze kerels van bil is gegaan en jij blijft als een braaf schoothondje op haar wachten? Die chick houd je aan het lijntje met haar 'ik hou nog van je'. Doe even normaal gast! Waar is je zelfrespect??
Dit.quote:Op maandag 21 juni 2010 16:29 schreef goofy_goober het volgende:
[..]
Wat dacht je van kappen met die onzin, haar uit je hoofd zetten en andere vrouw zoeken?
Godsamme man, een jaar wachten op iemand die je zo behandeld en die waarschijnlijk met al talloze kerels van bil is gegaan en jij blijft als een braaf schoothondje op haar wachten? Die chick houd je aan het lijntje met haar 'ik hou nog van je'.
Doe even normaal gast! Waar is je zelfrespect??
LOL, en dan neem je maar genoegen met iemand die liegt en bedriegt? Denk eens na.quote:Op maandag 21 juni 2010 16:42 schreef Ratelslang het volgende:
[..]
Heb ik vaak zat geprobeerd, maar op één of andere manier lukt het gewoon niet. Over dat van die andere kerels, weet ik 100% zeker dat het niet zo is.
Ja, je hebt ook in zekere zin gelijk. Alleen het loslaten lukt dus niet.quote:Op maandag 21 juni 2010 17:03 schreef goofy_goober het volgende:
[..]
LOL, en dan neem je maar genoegen met iemand die liegt en bedriegt? Denk eens na.
Een hoe weet je dat zo 100% zeker? Ze zat namelijk ook al toen ze nog met jou had achter je rug om te fucken met die zogenaamde vriend van je. En dat zal die vriend vast niet in zijn eentje hebben gedaan.
Ga naar feestjes, verjaardagen of andere gelegenheden waarbij je mensen leert kennen. Met wat alcohol op denk je niet gauw meer aan je ex. Een jaar is wel erg lang. Er is nog altijd een kans om haar terug te winnen maar niet op deze manier. Zoek eerst eens een ander.quote:Op maandag 21 juni 2010 17:09 schreef Ratelslang het volgende:
[..]
Ja, je hebt ook in zekere zin gelijk. Alleen het loslaten lukt dus niet.
En dat van die smsjes, ik heb zijn inbox gelezen en haar outbox. En dat kwam precies overeen. Bedriegen doet ze sowieso niet, ben ik 100% van overtuigt.
Ik denk niet dat een scharrel voor iedereen de oplossing is, voor mij niet in ieder geval.quote:Op maandag 21 juni 2010 21:06 schreef IceCreamm het volgende:
[..]
Ga naar feestjes, verjaardagen of andere gelegenheden waarbij je mensen leert kennen. Met wat alcohol op denk je niet gauw meer aan je ex. Een jaar is wel erg lang. Er is nog altijd een kans om haar terug te winnen maar niet op deze manier. Zoek eerst eens een ander.
Ik weet hoe je je voelt. Ik heb er een maand over gedaan om het echt goed te verwerken, maar als je eenmaal een andere scharrel hebt kun je de knop omzetten. Geloof in jezelf!
Op de lange termijn is een scharrel geen oplossing. Maar het geeft je wel zelfvertrouwen en daardoor kun je je ex makkelijker loslaten.quote:Op maandag 21 juni 2010 21:40 schreef melanie_x het volgende:
[..]
Ik denk niet dat een scharrel voor iedereen de oplossing is, voor mij niet in ieder geval.
Ik heb nu echt weer dip. Ik denk nog steeds aan de dingen die hij me heeft geflikt en toch mis ik hem. Ik zie hem waarschijnlijk zaterdag weer op een feestje terwijl ik hem al een tijdje niet meer heb gezien of gesproken. Ben benieuwd hoe dat zal gaan. Ik ga er het beste van maken.
Mmm, erg bedankt. Het klopt wel dat ik op feestjes minder erg aan der denk. Maar de stap na een ander is op één of andere manier nog te groot. Hoe heb jij dat aangepakt?quote:Op maandag 21 juni 2010 21:06 schreef IceCreamm het volgende:
[..]
Ga naar feestjes, verjaardagen of andere gelegenheden waarbij je mensen leert kennen. Met wat alcohol op denk je niet gauw meer aan je ex. Een jaar is wel erg lang. Er is nog altijd een kans om haar terug te winnen maar niet op deze manier. Zoek eerst eens een ander.
Ik weet hoe je je voelt. Ik heb er een maand over gedaan om het echt goed te verwerken, maar als je eenmaal een andere scharrel hebt kun je de knop omzetten. Geloof in jezelf!
Sporten doe ik sowieso elke dag al 2.5 uur, dus dat is opzich het probleem niet. Andere vrouwen kijken ook niet, kijk genoeg. De stap verder gebeurd alleen niet. En jaloers is ze al heel snel, mocht ik op hyves al een krabbel hebben van een ander meisje, dan breekt de pleuris al los.quote:Op maandag 21 juni 2010 23:10 schreef goofy_goober het volgende:
Naar andere vrouwen kijken. Jezelf bezig blijven houden. Sporten.
Sorry man, maar die ex van jou klinkt echt als een doos. Laat haar maar eens lekker jaloers worden, misschien dat ze dan eens een beetje vaart achter haar beslissing zet. Maar ja, ikzelf zou het wel weten. Laat haar verrekken zeg, met haar rare streken.
Daarom kijk ik al een maand niet meer op zijn Hyve.quote:Op maandag 21 juni 2010 23:22 schreef Ratelslang het volgende:
[..]
Sporten doe ik sowieso elke dag al 2.5 uur, dus dat is opzich het probleem niet. Andere vrouwen kijken ook niet, kijk genoeg. De stap verder gebeurd alleen niet. En jaloers is ze al heel snel, mocht ik op hyves al een krabbel hebben van een ander meisje, dan breekt de pleuris al los.
Ga eens met vrienden ergens heen. Vaak leer je via via nieuwe meiden kennen, of stap je met een groep vrienden op wat meisjes af. Gewoon zuipen dan komt het vanzelf wel. Je kunt echt wel een meisje krijgen als je al een vriendin gehad hebt.quote:Op maandag 21 juni 2010 23:22 schreef Ratelslang het volgende:
[..]
Sporten doe ik sowieso elke dag al 2.5 uur, dus dat is opzich het probleem niet. Andere vrouwen kijken ook niet, kijk genoeg. De stap verder gebeurd alleen niet. En jaloers is ze al heel snel, mocht ik op hyves al een krabbel hebben van een ander meisje, dan breekt de pleuris al los.
Waarom hou je rekening met haar? Doet zij toch ook niet met jou? Waarom klamp je je zo vast aan haar? Wat maakt haar zo speciaal om een fucking jaar in onzekerheid te wachten? Kun je geen andere vrouw krijgen?quote:Op maandag 21 juni 2010 23:22 schreef Ratelslang het volgende:
[..]
Beetje vreemd om mensen scharrels aan te gaan pratenquote:Op maandag 21 juni 2010 23:36 schreef IceCreamm het volgende:
[..]
Ga eens met vrienden ergens heen. Vaak leer je via via nieuwe meiden kennen, of stap je met een groep vrienden op wat meisjes af. Gewoon zuipen dan komt het vanzelf wel. Je kunt echt wel een meisje krijgen als je al een vriendin gehad hebt.
Het hoeft ook niet meteen de liefde van je leven te zijn, het gaat om het effect van een scharrel. Jij krijgt zelfvertrouwen en als je ex het te weten krijgt (dat komt altijd wel via-via uit), dan krijgt ze in te zien dat je niet langer in haar spelletjes trapt. Over dat jaloerse gedrag: gewoon onverschillig blijven. Ze heeft genoeg kansen gehad, maar nu moet jij jou leven voorop stellen. Zelfrespect tonen, haar laten zien dat je jezelf belangrijker vind dan haar leven.
Op een gegeven moment moet je een keuze maken. Of je gaat verder met je eigen leven, of je blijft om je ex treuren. Dat laatste is de eerste periode niet meer dan logisch, maar verder bereik je er helemaal niets mee.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 08:19 schreef Tegan het volgende:
[..]
Beetje vreemd om mensen scharrels aan te gaan praten.
Dan had ze die gozer waarschijnlijk al toen ze jou dumpte. HOER!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 04:24 schreef JohnDorian het volgende:
oke na dik een jaar is het sinds 3 weken ongeveer uit met mijn vriendin.
nou zijn we de week nadat het uit is nog uit eten geweest en wezen stappen samen. daarnaast ook bij elkaar geslapen. opeens wilde ze 2 dagen na het etentje van ons geen contact meer met me, en ik was onduidelijk waarom niet.
even om alles iets meer duidelijk te maken; ik ben er kapot van dat het uit is. iets dat ze 100% weet.
ik heb haar vanavond na een tijdje weer gezien, maar ze zat met een kerel aan de bar... hand in hand!
nou voel ik me nog zwaar klote van de breuk-up, maar gaat ze ook nog eens voor mijn neus met die kerel zitten kloten! erg pijnlijk! zit er echt even helemaal doorheen.. wat een kutactie. en ook vooral geen rekening met me houden door even te wachten tot ze lekker alleen zijn ofzo..
bleh, ben ik dit in ieder geval even kwijt.
(dit is een zeer korte versie trouwens, van wat er allemaal is gebeurd)
één laatste woord: kutwijf!
Weet je meteen hoeveel ruggegraat je ex heeftquote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:13 schreef JohnDorian het volgende:
mja, zal me niks verbazen.. en net zoals mijn vorige vriendin krijgt ze binnen enkele weken dus een nieuwe vriend, wat ook nog eens iemand is met wie ik weleens een biertje heb gedronken enzo.. een bekende van me dus.
ik blijf hopen dat hij dan een rebound is (niet omdat ik haar terug wil) en weer keihard gedumpt wordt.
ze zit blijkbaar al goed onder de plak, want ze mag geen contact met me hebben (van hem neem ik aan).
Ik verwacht er ook niks van en er zal ook niks gebeuren. Ik heb het niet voor niets uitgemaakt. Ik vind het gewoon moeilijk om hem te zien en waarschijnlijk staat hij zaterdag weer met een meisje aan te pappen. Dat hoef ik niet te zienquote:Op maandag 21 juni 2010 21:54 schreef IceCreamm het volgende:
[..]
Op de lange termijn is een scharrel geen oplossing. Maar het geeft je wel zelfvertrouwen en daardoor kun je je ex makkelijker loslaten.
Succes, maar verwacht er niet teveel van. Gedraag je gewoon als een normale vriend, des te mooier het is als er iets gebeurt.
Dat is iets compleet anders dan iemand een scharrel aanpraten hoor. Dat loslaten kan op genoeg andere manieren.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:17 schreef IceCreamm het volgende:
[..]
Op een gegeven moment moet je een keuze maken. Of je gaat verder met je eigen leven, of je blijft om je ex treuren. Dat laatste is de eerste periode niet meer dan logisch, maar verder bereik je er helemaal niets mee.
Ik zeg ook nergens dat dat niet kan. Mijn ervaring leert echter dat het goed werkt omdat je dan ergens anders op gefocust bent.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:56 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dat is iets compleet anders dan iemand een scharrel aanpraten hoor. Dat loslaten kan op genoeg andere manieren.
Dan moet je dat zeggen, niet een scharrel en verder alles uitsluiten.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:20 schreef IceCreamm het volgende:
[..]
Ik zeg ook nergens dat dat niet kan. Mijn ervaring leert echter dat het goed werkt omdat je dan (als je) ergens anders op gefocust bent.
Precies mijn punt.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:29 schreef goofy_goober het volgende:
Ach, voor de één werkt een scharrel het beste en voor de ander een nieuwe hobby of stappen.
Nope. Heb hem zaterdag gezien toen hij terugkwam van zijn trip, was fijn. En verder ben ik echt onwijs druk, en over anderhalve week ben ik ongeveer drie weken (met tussenpozen) weg met vakantie, dan kan ik daar mooi rustig bedenken/zien of ik wel zonder hem kan enzo.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:29 schreef goofy_goober het volgende:
Ben jij er eigenlijk al uit wat je nou gaat doen met je gevoelens voor en 'vriendschap' met je ex-vriend?
dat ligt er aan. na een relatie van dik een jaar is 2 weken wel overdreven snel. laat ik het zo stellen; dan mag je er zeker iets achter zoeken (bijvoorbeeld dat er al contact was tussen de twee wat meer dan vriendschappelijk was)quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:47 schreef INViCTuS het volgende:
Maar wanneer vind je het te vroeg of erg als je ex een ander heeft eigenlijk? 2 maand, 3 maand of 4 maand of vind je het pas na een halfjaar redelijk...?
dat kan inderdaad. alleen stel ik maar één vraag aan der; waarom doe je opeens sinds ons etentje zo bot tegen me en wil je geen contact meer met me?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:49 schreef goofy_goober het volgende:
Of het is een goeie smoes van haar om contact en moeilijke vragen van jouw kant te vermijden.
doet ze knap! toch moet je daar zelf wel om kunnen lachen, helemaal omdat je zelf dondersgoed weet dat je niks meer wilt. een klein beetje zielig is het wel, maar ook wel echt een vrouwenactie..quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:03 schreef goofy_goober het volgende:
Eigenlijk niet eens zo'n gekke reactie, want mijn ex was altijd al een kei in dingen zo verdraaien dat het leek alsof ik degene was met de problemen. Ik weet in ieder geval meteen weer waarom het een ex is.
Ach, boeiend eigenlijk. Ik heb zaterdag een date met een leuke meid!
Hoop dat je geen Nederlands studeertquote:Op woensdag 23 juni 2010 09:56 schreef Bartinhoo het volgende:
Laat ik dan meteen alles maar opbiechten...
Zij werkt elke dag hard, ik heb nu al mijn 2e universitaire opleiding verkloot.. Ik kijk er absoluut niet meer op neer, echt heel fout van me geweest...
Dit alles heb ik haar ook verteld trouwens...
Just might be too late
Jij ook heel veel succes hiermeequote:Op donderdag 24 juni 2010 23:24 schreef Chung het volgende:
Nou jongens... Vandaag na een aantal maanden, nadat het voor de derde keer uit is gegaan, vertelt hoe ik erover denk. Dat het zo niet meer verder kan. Ook al is ze "officieel" een ex, we zoende en knuffelde nog regelmatig. Ze heeft dat waarschijnlijk ook gedaan uit medelijden. Ik ben blij dat ik haar nu heb vertelt hoe ik erover denk. Het is beter als we de lijn strikt gescheiden houden. Ik zie haar nu gewoon als een goede vriendin. Hiervoor hadden we ook een "knipperlicht" relatie. Iedereen waarschuwde me er al voor dat zoiets niet werkt of goed gaat, maar ja, wie denkt er nou rationeel na als het gaat om de liefde.![]()
Ik hou nog wel ontzettend veel van haar... Maar goed, dit hoofdstuk sluit ik af. Vanaf volgend jaar 5 maanden full-time stage lopen. Daarnaast wil ik nog in mijn vrije tijd wat psychologie studeren, naar de sportschool gaan etc. Genoeg te doen dus!Voelt aan de ene kant goed, maar aan de andere kant zal ik haar humor, haar gezelschap, haar liefde, haar lieve glimlach enzo missen. Begin ik er weer over.
![]()
Bedankt voor het lezen!!! Veel sterkte voor de mensen bij wie de relatie recentelijk kapot is gegaan. Het zal veel moeite kosten om erboven op te komen, maar uiteindelijk komt het goed! Hoe diep je ook in de put zit!
vertel!?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 08:51 schreef INViCTuS het volgende:
Vandaag ga ik haar hoe dan ook weer zien..ben beniewd hoe dat zal zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |