Wat dacht je van kappen met die onzin, haar uit je hoofd zetten en andere vrouw zoeken?quote:Op maandag 21 juni 2010 15:51 schreef Ratelslang het volgende:
Niks aan de hand denk je, maar dat is het punt nou. Ze voelt nog wat voor me, ze houd van me, alleen ze weet niet of het genoeg is. Ze probeert er zegt ze achter te komen, alleen duurt het nu al bijna één jaar.
Ik zit dus nu al een jaar in onzekerheid met of het nog wel wat wordt of niet. Met andere meisjes kan ik niet, omdat ik iedereen vergelijk met haar. En bijkomend iets is dat zij op elk meisje waar ik mee omga jaloers is.
Sorry voor de spelfouten, maar ik moet het gewoon echt even kwijt. Ik weet echt niet meer wat ik moet doen..
Heb ik vaak zat geprobeerd, maar op één of andere manier lukt het gewoon niet. Over dat van die andere kerels, weet ik 100% zeker dat het niet zo is.quote:Op maandag 21 juni 2010 16:29 schreef goofy_goober het volgende:
[..]
Wat dacht je van kappen met die onzin, haar uit je hoofd zetten en andere vrouw zoeken?
Godsamme man, een jaar wachten op iemand die je zo behandeld en die waarschijnlijk met al talloze kerels van bil is gegaan en jij blijft als een braaf schoothondje op haar wachten? Die chick houd je aan het lijntje met haar 'ik hou nog van je'. Doe even normaal gast! Waar is je zelfrespect??
Dit.quote:Op maandag 21 juni 2010 16:29 schreef goofy_goober het volgende:
[..]
Wat dacht je van kappen met die onzin, haar uit je hoofd zetten en andere vrouw zoeken?
Godsamme man, een jaar wachten op iemand die je zo behandeld en die waarschijnlijk met al talloze kerels van bil is gegaan en jij blijft als een braaf schoothondje op haar wachten? Die chick houd je aan het lijntje met haar 'ik hou nog van je'.
Doe even normaal gast! Waar is je zelfrespect??
LOL, en dan neem je maar genoegen met iemand die liegt en bedriegt? Denk eens na.quote:Op maandag 21 juni 2010 16:42 schreef Ratelslang het volgende:
[..]
Heb ik vaak zat geprobeerd, maar op één of andere manier lukt het gewoon niet. Over dat van die andere kerels, weet ik 100% zeker dat het niet zo is.
Ja, je hebt ook in zekere zin gelijk. Alleen het loslaten lukt dus niet.quote:Op maandag 21 juni 2010 17:03 schreef goofy_goober het volgende:
[..]
LOL, en dan neem je maar genoegen met iemand die liegt en bedriegt? Denk eens na.
Een hoe weet je dat zo 100% zeker? Ze zat namelijk ook al toen ze nog met jou had achter je rug om te fucken met die zogenaamde vriend van je. En dat zal die vriend vast niet in zijn eentje hebben gedaan.
Ga naar feestjes, verjaardagen of andere gelegenheden waarbij je mensen leert kennen. Met wat alcohol op denk je niet gauw meer aan je ex. Een jaar is wel erg lang. Er is nog altijd een kans om haar terug te winnen maar niet op deze manier. Zoek eerst eens een ander.quote:Op maandag 21 juni 2010 17:09 schreef Ratelslang het volgende:
[..]
Ja, je hebt ook in zekere zin gelijk. Alleen het loslaten lukt dus niet.
En dat van die smsjes, ik heb zijn inbox gelezen en haar outbox. En dat kwam precies overeen. Bedriegen doet ze sowieso niet, ben ik 100% van overtuigt.
Ik denk niet dat een scharrel voor iedereen de oplossing is, voor mij niet in ieder geval.quote:Op maandag 21 juni 2010 21:06 schreef IceCreamm het volgende:
[..]
Ga naar feestjes, verjaardagen of andere gelegenheden waarbij je mensen leert kennen. Met wat alcohol op denk je niet gauw meer aan je ex. Een jaar is wel erg lang. Er is nog altijd een kans om haar terug te winnen maar niet op deze manier. Zoek eerst eens een ander.
Ik weet hoe je je voelt. Ik heb er een maand over gedaan om het echt goed te verwerken, maar als je eenmaal een andere scharrel hebt kun je de knop omzetten. Geloof in jezelf!
Op de lange termijn is een scharrel geen oplossing. Maar het geeft je wel zelfvertrouwen en daardoor kun je je ex makkelijker loslaten.quote:Op maandag 21 juni 2010 21:40 schreef melanie_x het volgende:
[..]
Ik denk niet dat een scharrel voor iedereen de oplossing is, voor mij niet in ieder geval.
Ik heb nu echt weer dip. Ik denk nog steeds aan de dingen die hij me heeft geflikt en toch mis ik hem. Ik zie hem waarschijnlijk zaterdag weer op een feestje terwijl ik hem al een tijdje niet meer heb gezien of gesproken. Ben benieuwd hoe dat zal gaan. Ik ga er het beste van maken.
Mmm, erg bedankt. Het klopt wel dat ik op feestjes minder erg aan der denk. Maar de stap na een ander is op één of andere manier nog te groot. Hoe heb jij dat aangepakt?quote:Op maandag 21 juni 2010 21:06 schreef IceCreamm het volgende:
[..]
Ga naar feestjes, verjaardagen of andere gelegenheden waarbij je mensen leert kennen. Met wat alcohol op denk je niet gauw meer aan je ex. Een jaar is wel erg lang. Er is nog altijd een kans om haar terug te winnen maar niet op deze manier. Zoek eerst eens een ander.
Ik weet hoe je je voelt. Ik heb er een maand over gedaan om het echt goed te verwerken, maar als je eenmaal een andere scharrel hebt kun je de knop omzetten. Geloof in jezelf!
Sporten doe ik sowieso elke dag al 2.5 uur, dus dat is opzich het probleem niet. Andere vrouwen kijken ook niet, kijk genoeg. De stap verder gebeurd alleen niet. En jaloers is ze al heel snel, mocht ik op hyves al een krabbel hebben van een ander meisje, dan breekt de pleuris al los.quote:Op maandag 21 juni 2010 23:10 schreef goofy_goober het volgende:
Naar andere vrouwen kijken. Jezelf bezig blijven houden. Sporten.
Sorry man, maar die ex van jou klinkt echt als een doos. Laat haar maar eens lekker jaloers worden, misschien dat ze dan eens een beetje vaart achter haar beslissing zet. Maar ja, ikzelf zou het wel weten. Laat haar verrekken zeg, met haar rare streken.
Daarom kijk ik al een maand niet meer op zijn Hyve.quote:Op maandag 21 juni 2010 23:22 schreef Ratelslang het volgende:
[..]
Sporten doe ik sowieso elke dag al 2.5 uur, dus dat is opzich het probleem niet. Andere vrouwen kijken ook niet, kijk genoeg. De stap verder gebeurd alleen niet. En jaloers is ze al heel snel, mocht ik op hyves al een krabbel hebben van een ander meisje, dan breekt de pleuris al los.
Ga eens met vrienden ergens heen. Vaak leer je via via nieuwe meiden kennen, of stap je met een groep vrienden op wat meisjes af. Gewoon zuipen dan komt het vanzelf wel. Je kunt echt wel een meisje krijgen als je al een vriendin gehad hebt.quote:Op maandag 21 juni 2010 23:22 schreef Ratelslang het volgende:
[..]
Sporten doe ik sowieso elke dag al 2.5 uur, dus dat is opzich het probleem niet. Andere vrouwen kijken ook niet, kijk genoeg. De stap verder gebeurd alleen niet. En jaloers is ze al heel snel, mocht ik op hyves al een krabbel hebben van een ander meisje, dan breekt de pleuris al los.
Waarom hou je rekening met haar? Doet zij toch ook niet met jou? Waarom klamp je je zo vast aan haar? Wat maakt haar zo speciaal om een fucking jaar in onzekerheid te wachten? Kun je geen andere vrouw krijgen?quote:Op maandag 21 juni 2010 23:22 schreef Ratelslang het volgende:
[..]
Beetje vreemd om mensen scharrels aan te gaan pratenquote:Op maandag 21 juni 2010 23:36 schreef IceCreamm het volgende:
[..]
Ga eens met vrienden ergens heen. Vaak leer je via via nieuwe meiden kennen, of stap je met een groep vrienden op wat meisjes af. Gewoon zuipen dan komt het vanzelf wel. Je kunt echt wel een meisje krijgen als je al een vriendin gehad hebt.
Het hoeft ook niet meteen de liefde van je leven te zijn, het gaat om het effect van een scharrel. Jij krijgt zelfvertrouwen en als je ex het te weten krijgt (dat komt altijd wel via-via uit), dan krijgt ze in te zien dat je niet langer in haar spelletjes trapt. Over dat jaloerse gedrag: gewoon onverschillig blijven. Ze heeft genoeg kansen gehad, maar nu moet jij jou leven voorop stellen. Zelfrespect tonen, haar laten zien dat je jezelf belangrijker vind dan haar leven.
Op een gegeven moment moet je een keuze maken. Of je gaat verder met je eigen leven, of je blijft om je ex treuren. Dat laatste is de eerste periode niet meer dan logisch, maar verder bereik je er helemaal niets mee.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 08:19 schreef Tegan het volgende:
[..]
Beetje vreemd om mensen scharrels aan te gaan praten.
Dan had ze die gozer waarschijnlijk al toen ze jou dumpte. HOER!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 04:24 schreef JohnDorian het volgende:
oke na dik een jaar is het sinds 3 weken ongeveer uit met mijn vriendin.
nou zijn we de week nadat het uit is nog uit eten geweest en wezen stappen samen. daarnaast ook bij elkaar geslapen. opeens wilde ze 2 dagen na het etentje van ons geen contact meer met me, en ik was onduidelijk waarom niet.
even om alles iets meer duidelijk te maken; ik ben er kapot van dat het uit is. iets dat ze 100% weet.
ik heb haar vanavond na een tijdje weer gezien, maar ze zat met een kerel aan de bar... hand in hand!
nou voel ik me nog zwaar klote van de breuk-up, maar gaat ze ook nog eens voor mijn neus met die kerel zitten kloten! erg pijnlijk! zit er echt even helemaal doorheen.. wat een kutactie. en ook vooral geen rekening met me houden door even te wachten tot ze lekker alleen zijn ofzo..
bleh, ben ik dit in ieder geval even kwijt.
(dit is een zeer korte versie trouwens, van wat er allemaal is gebeurd)
één laatste woord: kutwijf!
Weet je meteen hoeveel ruggegraat je ex heeftquote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:13 schreef JohnDorian het volgende:
mja, zal me niks verbazen.. en net zoals mijn vorige vriendin krijgt ze binnen enkele weken dus een nieuwe vriend, wat ook nog eens iemand is met wie ik weleens een biertje heb gedronken enzo.. een bekende van me dus.
ik blijf hopen dat hij dan een rebound is (niet omdat ik haar terug wil) en weer keihard gedumpt wordt.
ze zit blijkbaar al goed onder de plak, want ze mag geen contact met me hebben (van hem neem ik aan).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |