abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82991526
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 18:08 schreef melanie_x het volgende:
Ik heb ondertussen nog 'wat' met 2 jongens gehad nadat het uit is gegaan.
Uiteindelijk vond ik het gewoon leuk voor de aandacht en zodra het serieuzer werd kapte ik alles af.

Gisteren had ik mijn ex even ge-smst om hem te feliciteren. Even wat heen en weer ge-smst en er kwamen weer allemaal gevoelens bij mij omhoog.
Wanneer ben je over je ex heen? Als je hem niet meer mist? Als je geen gevoelens meer voor hem hebt?
Er lijkt geen einde aan te komen..
Ik denk dat als je hem kan spreken zonder dat je hem terug wil, en dat je diep van binnen nog veel om hem geeft, en hem alle geluk in de wereld kan wensen, maar inziet dat dat er niet inzit tussen jullie twee.
pi_82991951
Ik ben ff in de war.

Vandaag voel ik helemaal niks meer. Waar ik de afgelopen dagen sinds dinsdag intens verdrietig was, voel ik vandaag dus niks. Geen woede, geen verdriet, geen blijheid, geen missen...geen enkele emotie.

Iemand een idee?

Ik vind het overigens wel best zo. Maakt het makkelijker. Dan maar over straat als een levenloze zombie.
pi_82992196
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 18:22 schreef Maharbal het volgende:
Ik ben ff in de war.

Vandaag voel ik helemaal niks meer. Waar ik de afgelopen dagen sinds dinsdag intens verdrietig was, voel ik vandaag dus niks. Geen woede, geen verdriet, geen blijheid, geen missen...geen enkele emotie.

Iemand een idee?

Ik vind het overigens wel best zo. Maakt het makkelijker. Dan maar over straat als een levenloze zombie.
Het gaat meestal met ups en downs. De ene keer voel je je geweldig, de andere keer vreselijk kut.
pi_82992328
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 18:29 schreef IceCreamm het volgende:

[..]

Het gaat meestal met ups en downs. De ene keer voel je je geweldig, de andere keer vreselijk kut.
Ja, dat ervaarde ik ook. Maar dan nog in intervallen op dezelfde dag. Tot nu toe nog niet één hele dag hetzelfde gevoeld.

Ik blijf 't maar apart vinden. Zien wat morgen brengt.

Verder smst m'n (ex)vriendin vandaag nog dat ze toch weer hevig twijfelt. Waar ze gister aardig resoluut klonk, wil ze het nu misschien weer "omvormen" tot een time out, in plaats van een definitieve breuk. Ik heb haar gezegd dat ze het mag noemen hoe ze het wil, maar dat ik me niet aan het lijntje laat houden.
  vrijdag 18 juni 2010 @ 19:01:45 #230
306925 Bloempje.
You're A-W-E-S-O-M-E
pi_82993326
Opeens heb je het: hij kan in de stront zakken.

Morgen zal het wel weer anders zijn, maar ik heb t op het moment helemaal gehad met z'n gezeik. Een beetje kwaad op mij worden terwijl jij t uitmaakt. Sodemieter op zeg.
And when I lose my way, I close my eyes and he has found me.
pi_82993371
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 18:32 schreef Maharbal het volgende:

[..]

Ja, dat ervaarde ik ook. Maar dan nog in intervallen op dezelfde dag. Tot nu toe nog niet één hele dag hetzelfde gevoeld.

Ik blijf 't maar apart vinden. Zien wat morgen brengt.

Verder smst m'n (ex)vriendin vandaag nog dat ze toch weer hevig twijfelt. Waar ze gister aardig resoluut klonk, wil ze het nu misschien weer "omvormen" tot een time out, in plaats van een definitieve breuk. Ik heb haar gezegd dat ze het mag noemen hoe ze het wil, maar dat ik me niet aan het lijntje laat houden.
Wordt vanzelf minder, maar het zal zeker nog wel even duren.

Prima dat je dat zei, gewoon onverschillig blijven de komende tijd. Dit is een mooi moment voor haar om over haar eigen fouten na te denken. Mocht je haar nog terug willen, benader haar dan als een vriend in plaats van er vol in te vliegen. Zo voorkom je dat ze haar oude spelletjes weer gaat spelen.
pi_82994029
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 19:03 schreef IceCreamm het volgende:

[..]

Prima dat je dat zei, gewoon onverschillig blijven de komende tijd. Dit is een mooi moment voor haar om over haar eigen fouten na te denken. Mocht je haar nog terug willen, benader haar dan als een vriend in plaats van er vol in te vliegen. Zo voorkom je dat ze haar oude spelletjes weer gaat spelen.
Dat is inderdaad mijn intentie. De kat uit de boom kijken, maar ik ga niet hopen. Dat lijdt waarschijnlijk alleen maar tot teleurstelling. Ik ga ondertussen gewoon proberen om door te gaan met verwerken.
pi_82999851
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 19:22 schreef Maharbal het volgende:

[..]

Dat is inderdaad mijn intentie. De kat uit de boom kijken, maar ik ga niet hopen. Dat lijdt waarschijnlijk alleen maar tot teleurstelling. Ik ga ondertussen gewoon proberen om door te gaan met verwerken.
Besef je dat hoe sneller je erover heen komt, hoe meer je ex tegen je op zal kijken. Als jij doorgaat met je leven in plaats van bij haar uitjanken gaat ze je op een gegeven moment wel missen
pi_83001675
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 21:31 schreef IceCreamm het volgende:

[..]

Besef je dat hoe sneller je erover heen komt, hoe meer je ex tegen je op zal kijken. Als jij doorgaat met je leven in plaats van bij haar uitjanken gaat ze je op een gegeven moment wel missen
Als ik haar smsjes moet geloven, doet ze dat nu ook al. Ze ('t zal wel inherent zijn aan vrouwen) twijfelt gewoon heel erg, en weet het allemaal niet. Ik vind het op dit moment allemaal prima, ik laat me gewoon niet (meer) in die twijfel meetrekken.

Ik kan mijn gevoel van complete verstomptheid en onverschilligheid op dit moment niet goed plaatsen. Het is erg out of the blue. Ben benieuwd of het zich voortzet.
  vrijdag 18 juni 2010 @ 22:36:02 #235
306925 Bloempje.
You're A-W-E-S-O-M-E
pi_83004025
Dat heb ik ook op t moment. T kan me nu even geen ruk schelen allemaal. Opzich redelijk prettig vergeleken met suf voor je uit staren of t nou echt waar is.
  zaterdag 19 juni 2010 @ 00:45:31 #236
90641 Uiteraard
mooi hè ? alles.....
pi_83008795
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 19:03 schreef IceCreamm het volgende:

[..]

Guilty.

Mijn ex een maand geleden weer gezien na een periode van 5 weken niks. Zij belde op. Ik moest nog wat ophalen, van het één kwam het ander Nu bel ik met haar gisteren en zegt dat ze een nieuwe vriend heeft.
Na de liefdesverklaringen van drie weken geleden slaat het goed in, ook omdat ze al twee keer eerder heeft gelogen dat ze een nieuwe vriend heeft is het hard en moeilijk te geloven, maar ze blijft volhouden.
pi_83013165
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 22:36 schreef Bloempje. het volgende:
Dat heb ik ook op t moment. T kan me nu even geen ruk schelen allemaal. Opzich redelijk prettig vergeleken met suf voor je uit staren of t nou echt waar is.
Vind ik eigenlijk ook.

Ik word overigens net wakker en voel me nog steeds zo.
pi_83013576
Ik heb trouwens een date woensdag. *ril* Iemand vroeg me, en ik moest echt even denken waarom ik toch nee zou zeggen. Ik had niet echt een reden. Mijn moeder kent hem ook, en vind hem helemaal het einde itt mijn ex . Maar ik denk dat het gewoon bij eten blijft. Heb niet echt gevoelens voor hem, we kunnen het wel gewoon goed vinden samen al jaren.
  zaterdag 19 juni 2010 @ 10:52:49 #239
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_83014097
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 10:29 schreef Tegan het volgende:
Ik heb trouwens een date woensdag. *ril* Iemand vroeg me, en ik moest echt even denken waarom ik toch nee zou zeggen. Ik had niet echt een reden. Mijn moeder kent hem ook, en vind hem helemaal het einde itt mijn ex . Maar ik denk dat het gewoon bij eten blijft. Heb niet echt gevoelens voor hem, we kunnen het wel gewoon goed vinden samen al jaren.
Los van deze kerel, gewoon niet teveel over nadenken van te voren. Je overanalyseert.
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
  zaterdag 19 juni 2010 @ 11:14:42 #240
305934 ChocolateGiddyUp
Ik ben GEEN neger!
pi_83014738
Ik denk niet dat ik ooit nog een nieuwe relatie aankan. het ging leuk met een meisje, totdat mn ex weer gestoord ging doen (zie eerder in dit topic), plus nog andere dingen waardoor ik redelijk van mn stuk ben gebracht. Eergisteren gesprek gehad bij PsyQ, kreeg toen ook weer termen naar mn hoofd (waar ik me dan niet teveel van moest aantrekken, want het was maar een voorlopige analyse, maar doe dat maar eens), waarna ik zoiets heb van "wat voor masochist moet een meid zijn om iets met een mentaal wrak als ik te beginnen". Superleuk dat mensen me proberen op te beuren, en naar dat andere meisje vragen, maar voor mijn gevoel heb ik allang afgedaan. Bedankt, ex, voor de permanente schade (Y). Ik ben er echt compleet klaar mee.
  zaterdag 19 juni 2010 @ 12:40:18 #241
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_83017532
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 11:14 schreef ChocolateGiddyUp het volgende:
Bedankt, ex, voor de permanente schade (Y). Ik ben er echt compleet klaar mee.
Een verhaal heeft altijd twee kanten.
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
  zaterdag 19 juni 2010 @ 13:53:39 #242
306925 Bloempje.
You're A-W-E-S-O-M-E
pi_83019379
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 10:05 schreef Maharbal het volgende:

[..]

Vind ik eigenlijk ook.

Ik word overigens net wakker en voel me nog steeds zo.
Ja ik ook. Moet vanavond met m werken, eens kijken hoe dat gaat. Hopen dat ik niet als een soort wrak weer totaal instort.
  zaterdag 19 juni 2010 @ 14:03:03 #243
305934 ChocolateGiddyUp
Ik ben GEEN neger!
pi_83019583
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 12:40 schreef goofy_goober het volgende:

[..]

Een verhaal heeft altijd twee kanten.
Haha, ja.Ja waren het er maar 2. Tegen elk nieuwe scharrel de ze mij laat bedreigen verteld ze een ander verhaal . Ik mis haar niet als vriendin. We waren een kut-stel. Alleen soms kan ik heel goed met haar praten en ben ik de enige die haar begrijpt (zegt ze), en dan gebeurt er helemaal niks in de tussentijd, en ik heb een paar mensen op mn nek die me levend willen villen om een of ander gefabriceerd verhaal. Ik heb 2 maanden met haar gehad, en haar in die tijd Mwa, 6 keer gezien? Ik snap die obsessie niet.
  zaterdag 19 juni 2010 @ 21:33:45 #244
306925 Bloempje.
You're A-W-E-S-O-M-E
pi_83033579
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 13:53 schreef Bloempje. het volgende:

[..]

Ja ik ook. Moet vanavond met m werken, eens kijken hoe dat gaat. Hopen dat ik niet als een soort wrak weer totaal instort.
Mwah, dat ging best goed hij gedroeg zich echt als een enorme drol, dus ik ben nu eindelijk eens echt kwaad op m.
pi_83045841
en dan kom je thuis van een mooie avond kroeg,met vrienden.... en lig je alleen op bed.
  zondag 20 juni 2010 @ 13:56:13 #246
286002 Jaja..
das gek.
pi_83053017
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 17:38 schreef Lallend het volgende:

[..]

Dit dus, maar een rebound zal opzich ook wel lekker kunnen zijn denk ik dan
Helaas moet ik het zonder stellen maar kan er eigenlijk ook niet heel erg mee zitten.
Een eenmalige date is niet echt een rebound toch?
Die date heb ik dus vrijdag gehad, we hebben wel gezoend, maar er ontbrak een klik.
Ik kwam er ook achter dat ik nog niet toe ben aan echte dates en dergelijke.
't Is gewoon nog te vroeg, ik moest nota bene bij de zoen denken aan hoe m'n ex zoende
  zondag 20 juni 2010 @ 14:53:42 #247
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_83055210
Dat is juist heel typerend...Je voelt je vaak minder goed doordat je teveel dingen linkt aan je ex. Je hebt immers een lange tijd alles gedeeld en samen gedaan. Ga je naar een verjaardag dan kan je denken dat je er vorig jaar ook was maar dan met haar of dat je toen dit en dat deed waar hij/zij dan ook bij was. Het is gewoon die link aan hem/haar elke keer en daar is geen knopje voor..
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  zondag 20 juni 2010 @ 15:32:29 #248
286002 Jaja..
das gek.
pi_83056598
quote:
Op zondag 20 juni 2010 14:53 schreef INViCTuS het volgende:
Dat is juist heel typerend...Je voelt je vaak minder goed doordat je teveel dingen linkt aan je ex. Je hebt immers een lange tijd alles gedeeld en samen gedaan. Ga je naar een verjaardag dan kan je denken dat je er vorig jaar ook was maar dan met haar of dat je toen dit en dat deed waar hij/zij dan ook bij was. Het is gewoon die link aan hem/haar elke keer en daar is geen knopje voor..
Ja, daar kan ik me wel in vinden. Ik ben niet zo ervaren met relaties, dit was m'n eerste serieuze.
Is het zo dat je gewend eraan moet raken om de dingen waar voorheen je partner meeging, of wat je voorheen met je partner deed, nu zonder haar doet (of met iemand anders)?
  zondag 20 juni 2010 @ 23:08:23 #249
247160 Just-Lost
will never forget
pi_83079387
ahhh... dit voelt zo goed, telkens het contact met m'n ex vermeden. Vandaag even gebeld en ge-smst..
En ik ben gewoon niet meer zo van slag als ik de vorige keren telkens was!

Hier ben ik echt zoooo ontzettend blij mee, het voelde als een normale vriendin! eindelijk...
And I tried to sing
But I couldn’t think of anything
And that was the hardest part
Yeah that’s the hardest part
pi_83102087
Ik probeer me tekst zo min mogelijk lang te maken, maar de kans is klein dat het ook daadwerkelijk gaat lukken.

Ik heb eind 2008 een meisje leren kennen. We noemen der maar even voor het gemak Bo. Bo zat een klas lager als mij en vanaf het begin hadden we al goed contact. Ik zag der echt als een hele goede vriendin en we bespraken veel met elkaar, verliefd zijn, problemen, school, werk, een beetje het dagelijks leven gewoon. Tot ik eind december opeens een smsje van Bo kreeg. Dat ze de laatste tijd wat voor me begon te voelen. Ik heb toen eerlijk gezegd dat het me nogal overviel en dat ik best met der wat wou doen, om te kijken of de vonk dan oversloeg. Na verschillende ´dates´ sloeg de vonk daadwerkelijk over, en krijgen we in februari eindelijk wat.

De eerste weken was ik de gelukkigste man ter wereld, een gevoel dat jullie allemaal wel kennen. Maar na enkele weken begon het gezeik. Ze kwam te laat op afspraken, het is zelfs een keer voorgekomen dat ze op me verjaardag 2 uur te laat is gekomen. Belde afspraken 5 minuten van te voren af en gaf als excuus een of andere lul smoes. Opzich kleine dingen, maar de drie punten waar ik nog steeds kwaad om kan worden komen nu.

Ik had een vriend, Martijn. Was al enkele jaren een van me beste vrienden. Hij had net een nieuwe mobiel en vanzelfsprekend ging ik hem even bekijken en de opties uitproberen. Tot ik op een gegeven moment allemaal foto´s van Bo tegenkwam. Ik ging verder kijken en zag smsjes van hem naar haar met teksten als ‘ ik hou van je, ik kan je veel meer geven als hem’. Zij stuurde terug dat ze alleen van mij hield en dat hij er mee op moest houden. Ik heb daarom Bo aangesproken met de vraag of het echt zijn smsjes waren. Dat klopte, en ik ben daarom langs Martijn gegaan en heb gezegd dat ik niet gediend was van zulke dingen. Ik kreeg te horen dat ik me kankerbek moest houden en dat ik anders klappen zal krijgen. Tot mijn grote verbazing koos Bo echter de kant van Martijn onder het argument dat ik me niet zo moest aanstellen en dat het toch niks voorstelde. Uiteindelijk heb ik Martijn sindsdien nooit meer gesproken en gaf Bo me toch gelijk, maar het zat me niet lekker.

Enkele weken daarna ging ik met enkele met enkele vrienden na het strand. Bo zal daar ook zijn met enkele vriendinnen. Wij hadden een mooi plek uitgevonden en na een uur kwam Bo achter ons liggen. Normaal gesproken kom je dan even na me toe, maar ze negeerde me compleet. Dan kan je zeggen dat ik ook na der toe kon komen. Dat klopt, maar ik vind dat als zij als laatste er bij komt best even na me toe kan lopen. Na een uurtje of twee kwam ze dan eindelijk na me toe. Hebben we wat gepraat dit dat. Tot dat ze wegging, ze liep gewoon weg. Dus ik riep, krijg ik geen knuffel of kus meer? Uiteindelijk kreeg ik hem alsnog maar ik kreeg steeds meer me bedenkingen. Enkele minuten later kreeg ik een boos smsje, dat ik haar als een hoer behandelde omdat ik om een kusje vroeg. Wat in mijn ogen heel normaal is, vooral in het begin van een relatie.

Drie dagen na dit voorval was ik bij der. Het was gewoon gezellig, zoals normaal. Ik merkte totaal niks aan der. Tot de volgende dag. Op msn deed ze erg kortaf, ik vroeg waarom ze zo deed. En ze vertelde dat ze niks meer voor me voelde en dat ze het uitmaakte. Ik was woedend, omdat ze het de dag er voor ook gewoon recht in me gezicht had kunnen zeggen, maar dat durfde mevrouw blijkbaar niet.
Toen begon mevrouw allemaal leugens te verspreiden. Ze zoende zogenaamd met allemaal jongens, wat achteraf gewoon niet waar bleek te zijn. Ik was vreemd gegaan etc etc. Ik heb daarop besloten dat ik al het contact met haar wou verbreken. Dit was trouwens allemaal rond eind Juni 2009.

Maar al snel genoeg merkte ik dat ik gewoon niet zonder der kon. Ik heb daarom haar een sms gestuurd met dat ik niet zonder der kon. Zij antwoordde direct terug, dat ze erg blij met me sms was, en dat ze het zelfde voelde. En dat ze het te vroeg er een einde aan had gemaakt.

Niks aan de hand denk je, maar dat is het punt nou. Ze voelt nog wat voor me, ze houd van me, alleen ze weet niet of het genoeg is. Ze probeert er zegt ze achter te komen, alleen duurt het nu al bijna één jaar.
Ik zit dus nu al een jaar in onzekerheid met of het nog wel wat wordt of niet. Met andere meisjes kan ik niet, omdat ik iedereen vergelijk met haar. En bijkomend iets is dat zij op elk meisje waar ik mee omga jaloers is.

Sorry voor de spelfouten, maar ik moet het gewoon echt even kwijt. Ik weet echt niet meer wat ik moet doen ..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')