Ik probeer me tekst zo min mogelijk lang te maken, maar de kans is klein dat het ook daadwerkelijk gaat lukken.
Ik heb eind 2008 een meisje leren kennen. We noemen der maar even voor het gemak Bo. Bo zat een klas lager als mij en vanaf het begin hadden we al goed contact. Ik zag der echt als een hele goede vriendin en we bespraken veel met elkaar, verliefd zijn, problemen, school, werk, een beetje het dagelijks leven gewoon. Tot ik eind december opeens een smsje van Bo kreeg. Dat ze de laatste tijd wat voor me begon te voelen. Ik heb toen eerlijk gezegd dat het me nogal overviel en dat ik best met der wat wou doen, om te kijken of de vonk dan oversloeg. Na verschillende ´dates´ sloeg de vonk daadwerkelijk over, en krijgen we in februari eindelijk wat.
De eerste weken was ik de gelukkigste man ter wereld, een gevoel dat jullie allemaal wel kennen. Maar na enkele weken begon het gezeik. Ze kwam te laat op afspraken, het is zelfs een keer voorgekomen dat ze op me verjaardag 2 uur te laat is gekomen. Belde afspraken 5 minuten van te voren af en gaf als excuus een of andere lul smoes. Opzich kleine dingen, maar de drie punten waar ik nog steeds kwaad om kan worden komen nu.
Ik had een vriend, Martijn. Was al enkele jaren een van me beste vrienden. Hij had net een nieuwe mobiel en vanzelfsprekend ging ik hem even bekijken en de opties uitproberen. Tot ik op een gegeven moment allemaal foto´s van Bo tegenkwam. Ik ging verder kijken en zag smsjes van hem naar haar met teksten als ‘ ik hou van je, ik kan je veel meer geven als hem’. Zij stuurde terug dat ze alleen van mij hield en dat hij er mee op moest houden. Ik heb daarom Bo aangesproken met de vraag of het echt zijn smsjes waren. Dat klopte, en ik ben daarom langs Martijn gegaan en heb gezegd dat ik niet gediend was van zulke dingen. Ik kreeg te horen dat ik me kankerbek moest houden en dat ik anders klappen zal krijgen. Tot mijn grote verbazing koos Bo echter de kant van Martijn onder het argument dat ik me niet zo moest aanstellen en dat het toch niks voorstelde. Uiteindelijk heb ik Martijn sindsdien nooit meer gesproken en gaf Bo me toch gelijk, maar het zat me niet lekker.
Enkele weken daarna ging ik met enkele met enkele vrienden na het strand. Bo zal daar ook zijn met enkele vriendinnen. Wij hadden een mooi plek uitgevonden en na een uur kwam Bo achter ons liggen. Normaal gesproken kom je dan even na me toe, maar ze negeerde me compleet. Dan kan je zeggen dat ik ook na der toe kon komen. Dat klopt, maar ik vind dat als zij als laatste er bij komt best even na me toe kan lopen. Na een uurtje of twee kwam ze dan eindelijk na me toe. Hebben we wat gepraat dit dat. Tot dat ze wegging, ze liep gewoon weg. Dus ik riep, krijg ik geen knuffel of kus meer? Uiteindelijk kreeg ik hem alsnog maar ik kreeg steeds meer me bedenkingen. Enkele minuten later kreeg ik een boos smsje, dat ik haar als een hoer behandelde omdat ik om een kusje vroeg. Wat in mijn ogen heel normaal is, vooral in het begin van een relatie.
Drie dagen na dit voorval was ik bij der. Het was gewoon gezellig, zoals normaal. Ik merkte totaal niks aan der. Tot de volgende dag. Op msn deed ze erg kortaf, ik vroeg waarom ze zo deed. En ze vertelde dat ze niks meer voor me voelde en dat ze het uitmaakte. Ik was woedend, omdat ze het de dag er voor ook gewoon recht in me gezicht had kunnen zeggen, maar dat durfde mevrouw blijkbaar niet.
Toen begon mevrouw allemaal leugens te verspreiden. Ze zoende zogenaamd met allemaal jongens, wat achteraf gewoon niet waar bleek te zijn. Ik was vreemd gegaan etc etc. Ik heb daarop besloten dat ik al het contact met haar wou verbreken. Dit was trouwens allemaal rond eind Juni 2009.
Maar al snel genoeg merkte ik dat ik gewoon niet zonder der kon. Ik heb daarom haar een sms gestuurd met dat ik niet zonder der kon. Zij antwoordde direct terug, dat ze erg blij met me sms was, en dat ze het zelfde voelde. En dat ze het te vroeg er een einde aan had gemaakt.
Niks aan de hand denk je, maar dat is het punt nou. Ze voelt nog wat voor me, ze houd van me, alleen ze weet niet of het genoeg is. Ze probeert er zegt ze achter te komen, alleen duurt het nu al bijna één jaar.
Ik zit dus nu al een jaar in onzekerheid met of het nog wel wat wordt of niet. Met andere meisjes kan ik niet, omdat ik iedereen vergelijk met haar. En bijkomend iets is dat zij op elk meisje waar ik mee omga jaloers is.
Sorry voor de spelfouten, maar ik moet het gewoon echt even kwijt. Ik weet echt niet meer wat ik moet doen

..