abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83148455
quote:
Op maandag 21 juni 2010 21:54 schreef IceCreamm het volgende:

[..]

Op de lange termijn is een scharrel geen oplossing. Maar het geeft je wel zelfvertrouwen en daardoor kun je je ex makkelijker loslaten.

Succes, maar verwacht er niet teveel van. Gedraag je gewoon als een normale vriend, des te mooier het is als er iets gebeurt.
Ik verwacht er ook niks van en er zal ook niks gebeuren. Ik heb het niet voor niets uitgemaakt. Ik vind het gewoon moeilijk om hem te zien en waarschijnlijk staat hij zaterdag weer met een meisje aan te pappen. Dat hoef ik niet te zien
Maar ik laat het wel even weten, misschien zie ik hem amper.
Ik ga het gewoon leuk maken met vrienden + muntjes voor 1 euro
  dinsdag 22 juni 2010 @ 19:47:51 #277
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_83158885
Maar wanneer vind je het te vroeg of erg als je ex een ander heeft eigenlijk? 2 maand, 3 maand of 4 maand of vind je het pas na een halfjaar redelijk...?
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_83159330
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 14:17 schreef IceCreamm het volgende:

[..]

Op een gegeven moment moet je een keuze maken. Of je gaat verder met je eigen leven, of je blijft om je ex treuren. Dat laatste is de eerste periode niet meer dan logisch, maar verder bereik je er helemaal niets mee.
Dat is iets compleet anders dan iemand een scharrel aanpraten hoor. Dat loslaten kan op genoeg andere manieren.
pi_83171477
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 19:56 schreef Tegan het volgende:

[..]

Dat is iets compleet anders dan iemand een scharrel aanpraten hoor. Dat loslaten kan op genoeg andere manieren.
Ik zeg ook nergens dat dat niet kan. Mijn ervaring leert echter dat het goed werkt omdat je dan ergens anders op gefocust bent.
pi_83171800
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 23:20 schreef IceCreamm het volgende:

[..]

Ik zeg ook nergens dat dat niet kan. Mijn ervaring leert echter dat het goed werkt omdat je dan (als je) ergens anders op gefocust bent.
Dan moet je dat zeggen, niet een scharrel en verder alles uitsluiten.
  dinsdag 22 juni 2010 @ 23:29:08 #281
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_83172026
Ach, voor de één werkt een scharrel het beste en voor de ander een nieuwe hobby of stappen.

Ben jij er eigenlijk al uit wat je nou gaat doen met je gevoelens voor en 'vriendschap' met je ex-vriend?
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
pi_83172143
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 23:29 schreef goofy_goober het volgende:
Ach, voor de één werkt een scharrel het beste en voor de ander een nieuwe hobby of stappen.
Precies mijn punt.
pi_83172244
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 23:29 schreef goofy_goober het volgende:
Ben jij er eigenlijk al uit wat je nou gaat doen met je gevoelens voor en 'vriendschap' met je ex-vriend?
Nope. Heb hem zaterdag gezien toen hij terugkwam van zijn trip, was fijn. En verder ben ik echt onwijs druk, en over anderhalve week ben ik ongeveer drie weken (met tussenpozen) weg met vakantie, dan kan ik daar mooi rustig bedenken/zien of ik wel zonder hem kan enzo.
pi_83172554
Hij smste vandaag dat hij ergens last van had, en als het morgenochtend nog is dat hij dan naar de dokter gaat. Wilde echt graag smsen of hij het fijn vond als ik langskwam ofzo morgen, of meeging ofzo. Maar heb me toch goed eerst bedacht dat dat niet verstandig was en dat ik helemaal geen zin had om een afwijzing te krijgen. Dan liever niet vragen .
pi_83176833
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 19:47 schreef INViCTuS het volgende:
Maar wanneer vind je het te vroeg of erg als je ex een ander heeft eigenlijk? 2 maand, 3 maand of 4 maand of vind je het pas na een halfjaar redelijk...?
dat ligt er aan. na een relatie van dik een jaar is 2 weken wel overdreven snel. laat ik het zo stellen; dan mag je er zeker iets achter zoeken (bijvoorbeeld dat er al contact was tussen de twee wat meer dan vriendschappelijk was)

het ligt er ook aan hoe je relatie tot een einde is gekomen. Als er van allebei de kanten nog echt gevoelens zijn en je er allebei moeite mee hebt is het ook vreemd als er binnen enkele weken een nieuwe relatie is ontstaan. dan is er óf gelogen óf.... ja gelogen ..
pi_83176918
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 15:49 schreef goofy_goober het volgende:
Of het is een goeie smoes van haar om contact en moeilijke vragen van jouw kant te vermijden.
dat kan inderdaad. alleen stel ik maar één vraag aan der; waarom doe je opeens sinds ons etentje zo bot tegen me en wil je geen contact meer met me?
lijkt me een vrij makkelijke vraag nog eigenlijk.. kan me moeilijkere vragen bedenken!
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 16:03 schreef goofy_goober het volgende:

Eigenlijk niet eens zo'n gekke reactie, want mijn ex was altijd al een kei in dingen zo verdraaien dat het leek alsof ik degene was met de problemen. Ik weet in ieder geval meteen weer waarom het een ex is.

Ach, boeiend eigenlijk. Ik heb zaterdag een date met een leuke meid!
doet ze knap! toch moet je daar zelf wel om kunnen lachen, helemaal omdat je zelf dondersgoed weet dat je niks meer wilt. een klein beetje zielig is het wel, maar ook wel echt een vrouwenactie..
ik neem aan dat zij niks weet van de date van zaterdag?
  woensdag 23 juni 2010 @ 01:24:30 #287
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_83176992
Och, vast wel. Boeit me eerlijk gezegd niet zo of zij het weet of niet. Kreeg net nog een sms van dr dat ik maar een raar manneke ben. Tja, wees dan niet zo onduidelijk...
pi_83180154
Hier is mijn relatie ook afgelopen donderdag beeindigd door mijn vriendin...

10 Maanden hebben we gehad, ik heb mij altijd erg intolerant en nonchalant tegenover haar opgesteld. Zij heeft destijds overduidelijk geprobeerd mij te ''versieren'', ik zag het niet in haar zitten eerlijk gezegd maar wou het uit nieuwschierigheid toch proberen met haar. ( mijn 1e relatie ) Gedurende de maanden steeg mijn liefde voor haar naar voor mij ongekende hoogte, maar mijn koppigheid en trots bleef echter bestaan.

Zij heeft altijd bij wijze van spreke huilend ''gesmeekt'' onze ruzie' s goed te maken, zich erg ondergeschikt opgesteld. Na 2 maanden zei ze al dat ze enorm veel van me hield, en het nooit maar dan ook nooit met mij uit zou maken. Ik reageerde daar altijd vrij lomp op, en heb haar de laatste maanden ook verteld dat ik erg twijfelde. Veel kritiek gehad op alles aan en rondom haar, ouders, hond, huis, vriendinnen alles heb ik afgekraakt. Andersom heeft ze nooit een negatief woord laten vallen..
Ze accepteerde altijd alles...

Tot afgelopen donderdag dus. De emmer was vol, en we hebben in eerste instantie samen besloten ermee te stoppen. Ik had wat gedronken, en ik was het toen met haar eens. Je gevoel wordt door een aantal biertjes toch onderdrukt. De volgende ochtend werd ik wakker, en voel me tot de dag van vandaag verschrikkelijk..

Ik kan niet begrijpen dat ik het zover heb laten komen, heb enorm spijt, en weet nu 1 ding zeker: ik wil haar terug! Ik besef nu dat zij net zo veel ( misschien nog wel meer) voor mij betekent, als ik voor haar. Ik zal alles doej geven om haar het gevoel te geven dat ze echt op #1 staat bij mij.

Sinds het uit is sms' en we elkaar nog net zoveel als tijdens de relatie, alleen komt het initiatief voor het eerst in 10 maanden van mijn kant. Ook hebben we al 2 keer afgesproken om ff te praten, waarna ik ook gewoon een kus op de mond van haar krijg.
Tijdens deze gesprekken heb ik mijzelf helemaal bloot gesteld, ontzettend kwetsbaar opgesteld, gezegd dat het me spijt, en dat ik haar wil laten zien dat ik helemaal voor haar wil gaan.

Haar reactie is echter dat ze nog wel van me houdt, ze vindt me nog leuk, maar blijft wel bij haar punt. Ook is haar opstelling naar mij anders geworden. Tijdens toen ik al mijn verhalen aan het vertellen probeerde ze volgens mij de houding aan te nemen die ik voorheen altijd had. Nonchalant, gapen tussendoor, flauwe grijns op haar gezicht. Terwijl ik mijzelf gewoon compleet op de pijnbank aan het leggen ben! Ze wilt nog nadenken,gooit de deur niet dicht, ze moet even de tijd hebben zegt ze, maar benadrukt duidelijk dat ik er niet van uit moet gaan dat het weer aan gaat....Ik moet het maar even afwachten...

Ik snap natuurlijk dat ik het flink heb verbruikt bij haar, maar volgens mij zijn bij haar de ingredienten voor een 2e kans nog aanwezig, maar wil ze mij gewoon even laten voelen wat zij de afgelopen maanden heeft gevoeld..
Wat denken jullie?
pi_83180822
Ik vind het maar een raar verhaal. Jij vond haar eigenlijk niets, maar nam toch iets met haar. Vervolgens bekritiseer je alles aan haar. En dan nu ineens is het je droomvrouw. Misschien moeten jullie maar uit elkaar blijven.
pi_83181269
Vraag me af of je haar niet alleen leuk vindt nu omdat je haar op dit moment niet kan krijgen?
Sarcasme. Herken het.
pi_83181857
Laat ik dan meteen alles maar opbiechten...

Zelf vond ik haar eigenlijk wel super, maar, hoe fout het ook klinkt schaamde ik mij op sommige punten voor haar. Keek veel te veel naar wat andere mensen zouden vinden. Zo zitten veel vriendinnen van vrienden van mij op de universiteit, en is zij bijna klaar met de opleiding sectretaresse op het roc...
Daarnaast was het gezin waar ze uit kwam wel super lief, maar, zo zag ik dat eerst, uit een ander ''milieu'' dan ik gewend ben.. ook hier schaamde ik me voor...
Door deze redenen wou ik haar bijvoorbeld ook haast nooit zoenen in gezelschap

Nu zie ik gewoon in dat ik een fucking karakterloze idiot ben geweest, en dat ik voor haar had moeten gaan. Ze lag ook hartstikke goed in mijn vriendengroep, maar toch bleef ik maar bezig met wat iedereen zou vinden, belachelijk!
Ook dat milieu moet ik gewoon scheit aan hebben, wat nou milieu? Zij werkt elke dag hard, ik heb nu al mijn 2e universitaire opleiding verkloot.. Ik kijk er absoluut niet meer op neer, echt heel fout van me geweest...
Dit alles heb ik haar ook verteld trouwens...

Just might be too late
pi_83183417
Sorry hoor, maar zij verdient veel beter dan jou.
  woensdag 23 juni 2010 @ 11:01:58 #293
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_83184379
Zoek een meisje die wel aan je standaarden voldoet. I don't blame her, ze ziet waarschijnlijk zelf nu ook in wat een sukkel je eigenlijk bent.
  woensdag 23 juni 2010 @ 14:58:48 #294
90641 Uiteraard
mooi hè ? alles.....
pi_83193935
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 09:56 schreef Bartinhoo het volgende:
Laat ik dan meteen alles maar opbiechten...

Zij werkt elke dag hard, ik heb nu al mijn 2e universitaire opleiding verkloot.. Ik kijk er absoluut niet meer op neer, echt heel fout van me geweest...
Dit alles heb ik haar ook verteld trouwens...

Just might be too late
Hoop dat je geen Nederlands studeert
pi_83214528
Zie het als een een goede les
pi_83266046
Nou jongens... Vandaag na een aantal maanden, nadat het voor de derde keer uit is gegaan, vertelt hoe ik erover denk. Dat het zo niet meer verder kan. Ook al is ze "officieel" een ex, we zoende en knuffelde nog regelmatig. Ze heeft dat waarschijnlijk ook gedaan uit medelijden. Ik ben blij dat ik haar nu heb vertelt hoe ik erover denk. Het is beter als we de lijn strikt gescheiden houden. Ik zie haar nu gewoon als een goede vriendin. Hiervoor hadden we ook een "knipperlicht" relatie. Iedereen waarschuwde me er al voor dat zoiets niet werkt of goed gaat, maar ja, wie denkt er nou rationeel na als het gaat om de liefde.

Ik hou nog wel ontzettend veel van haar... Maar goed, dit hoofdstuk sluit ik af. Vanaf volgend jaar 5 maanden full-time stage lopen. Daarnaast wil ik nog in mijn vrije tijd wat psychologie studeren, naar de sportschool gaan etc. Genoeg te doen dus! Voelt aan de ene kant goed, maar aan de andere kant zal ik haar humor, haar gezelschap, haar liefde, haar lieve glimlach enzo missen. Begin ik er weer over.

Bedankt voor het lezen!!! Veel sterkte voor de mensen bij wie de relatie recentelijk kapot is gegaan. Het zal veel moeite kosten om erboven op te komen, maar uiteindelijk komt het goed! Hoe diep je ook in de put zit!
pi_83271262
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 23:24 schreef Chung het volgende:
Nou jongens... Vandaag na een aantal maanden, nadat het voor de derde keer uit is gegaan, vertelt hoe ik erover denk. Dat het zo niet meer verder kan. Ook al is ze "officieel" een ex, we zoende en knuffelde nog regelmatig. Ze heeft dat waarschijnlijk ook gedaan uit medelijden. Ik ben blij dat ik haar nu heb vertelt hoe ik erover denk. Het is beter als we de lijn strikt gescheiden houden. Ik zie haar nu gewoon als een goede vriendin. Hiervoor hadden we ook een "knipperlicht" relatie. Iedereen waarschuwde me er al voor dat zoiets niet werkt of goed gaat, maar ja, wie denkt er nou rationeel na als het gaat om de liefde.

Ik hou nog wel ontzettend veel van haar... Maar goed, dit hoofdstuk sluit ik af. Vanaf volgend jaar 5 maanden full-time stage lopen. Daarnaast wil ik nog in mijn vrije tijd wat psychologie studeren, naar de sportschool gaan etc. Genoeg te doen dus! Voelt aan de ene kant goed, maar aan de andere kant zal ik haar humor, haar gezelschap, haar liefde, haar lieve glimlach enzo missen. Begin ik er weer over.

Bedankt voor het lezen!!! Veel sterkte voor de mensen bij wie de relatie recentelijk kapot is gegaan. Het zal veel moeite kosten om erboven op te komen, maar uiteindelijk komt het goed! Hoe diep je ook in de put zit!
Jij ook heel veel succes hiermee . Hoop voor je dat jullie dit gaan volhouden.

Been there, done that .
  vrijdag 25 juni 2010 @ 08:51:21 #298
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_83272500
Vandaag ga ik haar hoe dan ook weer zien..ben beniewd hoe dat zal zijn.
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_83326114
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 08:51 schreef INViCTuS het volgende:
Vandaag ga ik haar hoe dan ook weer zien..ben beniewd hoe dat zal zijn.
vertel!?
  zaterdag 26 juni 2010 @ 15:16:54 #300
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_83326604
Ik verveel me. Doordeweeks gaat het prima (werk van 9 tot 6) , maar die weekenden zijn ruk. Ik ben tevens iemand die niet vooruit kan plannen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')