Ik verwacht er ook niks van en er zal ook niks gebeuren. Ik heb het niet voor niets uitgemaakt. Ik vind het gewoon moeilijk om hem te zien en waarschijnlijk staat hij zaterdag weer met een meisje aan te pappen. Dat hoef ik niet te zienquote:Op maandag 21 juni 2010 21:54 schreef IceCreamm het volgende:
[..]
Op de lange termijn is een scharrel geen oplossing. Maar het geeft je wel zelfvertrouwen en daardoor kun je je ex makkelijker loslaten.
Succes, maar verwacht er niet teveel van. Gedraag je gewoon als een normale vriend, des te mooier het is als er iets gebeurt.
Dat is iets compleet anders dan iemand een scharrel aanpraten hoor. Dat loslaten kan op genoeg andere manieren.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:17 schreef IceCreamm het volgende:
[..]
Op een gegeven moment moet je een keuze maken. Of je gaat verder met je eigen leven, of je blijft om je ex treuren. Dat laatste is de eerste periode niet meer dan logisch, maar verder bereik je er helemaal niets mee.
Ik zeg ook nergens dat dat niet kan. Mijn ervaring leert echter dat het goed werkt omdat je dan ergens anders op gefocust bent.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:56 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dat is iets compleet anders dan iemand een scharrel aanpraten hoor. Dat loslaten kan op genoeg andere manieren.
Dan moet je dat zeggen, niet een scharrel en verder alles uitsluiten.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:20 schreef IceCreamm het volgende:
[..]
Ik zeg ook nergens dat dat niet kan. Mijn ervaring leert echter dat het goed werkt omdat je dan (als je) ergens anders op gefocust bent.
Precies mijn punt.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:29 schreef goofy_goober het volgende:
Ach, voor de één werkt een scharrel het beste en voor de ander een nieuwe hobby of stappen.
Nope. Heb hem zaterdag gezien toen hij terugkwam van zijn trip, was fijn. En verder ben ik echt onwijs druk, en over anderhalve week ben ik ongeveer drie weken (met tussenpozen) weg met vakantie, dan kan ik daar mooi rustig bedenken/zien of ik wel zonder hem kan enzo.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:29 schreef goofy_goober het volgende:
Ben jij er eigenlijk al uit wat je nou gaat doen met je gevoelens voor en 'vriendschap' met je ex-vriend?
dat ligt er aan. na een relatie van dik een jaar is 2 weken wel overdreven snel. laat ik het zo stellen; dan mag je er zeker iets achter zoeken (bijvoorbeeld dat er al contact was tussen de twee wat meer dan vriendschappelijk was)quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:47 schreef INViCTuS het volgende:
Maar wanneer vind je het te vroeg of erg als je ex een ander heeft eigenlijk? 2 maand, 3 maand of 4 maand of vind je het pas na een halfjaar redelijk...?
dat kan inderdaad. alleen stel ik maar één vraag aan der; waarom doe je opeens sinds ons etentje zo bot tegen me en wil je geen contact meer met me?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:49 schreef goofy_goober het volgende:
Of het is een goeie smoes van haar om contact en moeilijke vragen van jouw kant te vermijden.
doet ze knap! toch moet je daar zelf wel om kunnen lachen, helemaal omdat je zelf dondersgoed weet dat je niks meer wilt. een klein beetje zielig is het wel, maar ook wel echt een vrouwenactie..quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:03 schreef goofy_goober het volgende:
Eigenlijk niet eens zo'n gekke reactie, want mijn ex was altijd al een kei in dingen zo verdraaien dat het leek alsof ik degene was met de problemen. Ik weet in ieder geval meteen weer waarom het een ex is.
Ach, boeiend eigenlijk. Ik heb zaterdag een date met een leuke meid!
Hoop dat je geen Nederlands studeertquote:Op woensdag 23 juni 2010 09:56 schreef Bartinhoo het volgende:
Laat ik dan meteen alles maar opbiechten...
Zij werkt elke dag hard, ik heb nu al mijn 2e universitaire opleiding verkloot.. Ik kijk er absoluut niet meer op neer, echt heel fout van me geweest...
Dit alles heb ik haar ook verteld trouwens...
Just might be too late
Jij ook heel veel succes hiermeequote:Op donderdag 24 juni 2010 23:24 schreef Chung het volgende:
Nou jongens... Vandaag na een aantal maanden, nadat het voor de derde keer uit is gegaan, vertelt hoe ik erover denk. Dat het zo niet meer verder kan. Ook al is ze "officieel" een ex, we zoende en knuffelde nog regelmatig. Ze heeft dat waarschijnlijk ook gedaan uit medelijden. Ik ben blij dat ik haar nu heb vertelt hoe ik erover denk. Het is beter als we de lijn strikt gescheiden houden. Ik zie haar nu gewoon als een goede vriendin. Hiervoor hadden we ook een "knipperlicht" relatie. Iedereen waarschuwde me er al voor dat zoiets niet werkt of goed gaat, maar ja, wie denkt er nou rationeel na als het gaat om de liefde.![]()
Ik hou nog wel ontzettend veel van haar... Maar goed, dit hoofdstuk sluit ik af. Vanaf volgend jaar 5 maanden full-time stage lopen. Daarnaast wil ik nog in mijn vrije tijd wat psychologie studeren, naar de sportschool gaan etc. Genoeg te doen dus!Voelt aan de ene kant goed, maar aan de andere kant zal ik haar humor, haar gezelschap, haar liefde, haar lieve glimlach enzo missen. Begin ik er weer over.
![]()
Bedankt voor het lezen!!! Veel sterkte voor de mensen bij wie de relatie recentelijk kapot is gegaan. Het zal veel moeite kosten om erboven op te komen, maar uiteindelijk komt het goed! Hoe diep je ook in de put zit!
vertel!?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 08:51 schreef INViCTuS het volgende:
Vandaag ga ik haar hoe dan ook weer zien..ben beniewd hoe dat zal zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |