Valt nog mee.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:33 schreef Ned_Bigby het volgende:
Daar ben ik weer
Gisteren 9:30 vertrokken en 02:15 weer thuisgekomen
Meh, alhoewel mijn vrienden klaar waren met hun examens; had ik vandaag gewoon om 10 uur weer lesquote:
Wtfquote:
Wij namen om 7:55u de trein naar Pinkpop en om 07:58 de volgende dag was ik weer thuis.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:44 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
Meh, alhoewel mijn vrienden klaar waren met hun examens; had ik vandaag gewoon om 10 uur weer les
Geen kater gelukkig
KOP DICHT.quote:
quote:
Wat een geile donderquote:
Ziet er meer uit als een shetlandponyquote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:44 schreef -SG- het volgende:
[..]
Koe, je ziet toch wel dat dat een miereneter is.
U gaat door voor de wasmachine.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:52 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
Ziet er meer uit als een shetlandpony
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:52 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
Ziet er meer uit als een shetlandpony
Zijn ze al 404?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:16 schreef Hyman het volgende:
Mark, dr waren net wat threads voor jou op 4chan
dutchtred?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:16 schreef Hyman het volgende:
Mark, dr waren net wat threads voor jou op 4chan
Haha, vetquote:
ah, ik weet genoeg..quote:
Inderdaad, jailbait.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:22 schreef Marco001 het volgende:
[..]
ah, ik weet genoeg..
Bad Company 2 wacht op mij..
ja heb nog eerst 5 lessen ofzoquote:
de 14e ben ik jarig.quote:
Waarom nietquote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:43 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
de 14e ben ik jarig.
maar dat vier ik niet
Vier je dat niet? Echt niet?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:43 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
de 14e ben ik jarig.
maar dat vier ik niet
word 22 gek!quote:
quote:
Nee.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:11 schreef Ned_Bigby het volgende:
http://www.musicmeter.nl/album/173790
Zulks een goed album
Jawel. Geweldige muziekquote:
quote:
quote:
Smell the sarcasm.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:29 schreef Ned_Bigby het volgende:
Jij vind het geen leuke muziek, betekend niet meteen dat het slecht is, hè
Overdaad aan knoflook gehad gisteren, dus ik ruik voornamelijk mijzelf.quote:
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:31 schreef Renesite het volgende:
[..]
Overdaad aan knoflook gehad gisteren, dus ik ruik voornamelijk mijzelf.
Ik wilde het zeggen, maar NAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH.quote:
Lol, ik op 20 juliquote:
Nice, welke kit?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:03 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Lol, ik op 20 juli![]()
boh, BC2 ging net goed zeg..40 kills, 3 deaths
aan het begin voornamelijk tank(was rush op die desert map, defence) daarna assault met dat 2e wapen, nadelauncher. (1 quaduple kill gehaald met de nade..quote:
Ik ga zo ook nog maar eens spelen, ben nu even bezig met Uncharted.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:08 schreef Marco001 het volgende:
[..]
aan het begin voornamelijk tank(was rush op die desert map, defence) daarna assault met dat 2e wapen, nadelauncher. (1 quaduple kill gehaald met de nade..)
Stelletje gamenerds!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:12 schreef MarkM het volgende:
[..]
Ik ga zo ook nog maar eens spelen, ben nu even bezig met Uncharted.
Ik las d'r smsjes net!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:17 schreef Hyman het volgende:
[..]
Jouwe anders wel hoor, heb je het niet gehoord?
Beter in gele kaarten pakken ja.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:32 schreef RoBro het volgende:
[..]
balen dat jp de jong is gestopt mang die was nog beterrrrrrrrrrrrrrrr
Nou en.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:37 schreef RoBro het volgende:
[..]
heeft anders ook in aidshoven gespeeld ja leuk woordgrapje he aidshoven ipv eindhoven hihi
sterkte. Het zal nog wel even duren..quote:
dat filmpje is hopelijk niet echtquote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:02 schreef Marco001 het volgende:
[..]
sterkte. Het zal nog wel even duren..
zo'n enorm lekker nummer![]()
en de zangeres![]()
Hoe komt het?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:17 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Doe maar niet, ik ben zwaar geïrriteerd en agressief.
Hoebahhoebahoebahoebahophophopquote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:28 schreef Heroinjunk het volgende:
Je naam is Johnny Heitinga. JOHNNY. HEITINGA.![]()
U staat nu op het speelveldquote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:29 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]Die droge kutkop van v/d Vaart ook echt.
"I have gekocht a bad language cursus."
Pics.quote:
Is er een nieuwe?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:49 schreef -SG- het volgende:
't Is al weer even geleden dat we een goede rel op FOK! hebben gehad.
De nieuwe moderator.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:49 schreef -SG- het volgende:
't Is al weer even geleden dat we een goede rel op FOK! hebben gehad.
quote:
Oh in PUB of op FOK! zelf?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:54 schreef MarkM het volgende:
[..]
Dat wordt de eerst volgende rel. Beetje ongroenen en zo.
Wedje dat 't een toffe mod is?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:54 schreef MarkM het volgende:
[..]
Lijkt me wel. Op ieder subforum buiten de crewfora, en REV om hebben er twee.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:57 schreef -SG- het volgende:
Maar komt er dan uberhaupt een nieuwe mod op PUB?
Ja.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:57 schreef -SG- het volgende:
Ik doe meequote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:54 schreef MarkM het volgende:
[..]
Om alle zwangerschaps- en neuktopics in toompje te houden.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:57 schreef -SG- het volgende:
Nijn.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:58 schreef -SG- het volgende:
Wie is er weg dan? Allebei heb ik ze al een lange tijd niet gezien
.
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:58 schreef -SG- het volgende:
Wie is er weg dan? Allebei heb ik ze al een lange tijd niet gezien
.
PUB is nou ook niet echt een hele drukke forumquote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:58 schreef Zeroku het volgende:
Oh, wel meer zie ik nu. Maar dat zijn relatief rustige fora.
1924960 posts. Review heeft er 6545quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:59 schreef -SG- het volgende:
[..]
PUB is nou ook niet echt een hele drukke forum.
SC en een aantal topics wat vanzelf doodbloed.
Nijn is te druk met de FOK!Stok:quote:
Dat doet hij al langer dan dat hij mod isquote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:00 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
Nijn is te druk met de FOK!Stok:
FOK!Stok door Nederland #107 EEFDE (nijnja)
Hij rijdt stad en lande af voor zo'n stom ding en ondertussen komt hij noot meer in PUB
Nee, Nijn is te druk bezig met ST.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:00 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
Nijn is te druk met de FOK!Stok:
FOK!Stok door Nederland #107 EEFDE (nijnja)
Hij rijdt stad en lande af voor zo'n stom ding en ondertussen komt hij noot meer in PUB
MASD.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:01 schreef -SG- het volgende:
Alle PUB mods zijn (relatief) snel weg, Christiaan, die ander (met bliksem UI) ben ik naam van kwijt
quote:Als het zo dan doorgaat mag Zuurkool snel mod worden van me.
Ja en toen ie mod af was was ie ook meteen weg uit PUB.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:01 schreef Heroinjunk het volgende:
MASD. MASD is best lang mod geweest heur.
Ja, maar MASD was ook helemaal geen type voor PUB.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:02 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ja en toen ie mod af was was ie ook meteen weg uit PUB.
Zijn TT's waren altijd wel geniaalquote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:02 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, maar MASD was ook helemaal geen type voor PUB.
MASD is wel scherp hoor, hij is ook wel intelligent verder. Maar hij zit veel meer richting POL volgens mij, zie hem verder ook nooit meer in KLB ofzo.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:03 schreef -SG- het volgende:
[..]
Zijn TT's waren altijd wel geniaal.
Sowieso had ie wel scherpe opmerkingen.
Hoe is'tquote:
Goed hoor, druk met nijn, blijkbaarquote:
Wanneer gaan we nou eens meeten?quote:
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:05 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Goed hoor, druk met nijn, blijkbaar
Trustequote:
Nah. DENK DENK het niet.quote:
MASD is sowieso een heldquote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:03 schreef -SG- het volgende:
[..]
Zijn TT's waren altijd wel geniaal.
Sowieso had ie wel scherpe opmerkingen.
ja dat is oudquote:
Ohnee, hij gaat slapen, zie?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:06 schreef Zeroku het volgende:
[..]
![]()
[..]
Truste
[..]
Nah. DENK DENK het niet.
Hmhm. Ik zat naar TT's van MASD te zoekenquote:
Eennnnnn waaromquote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:07 schreef Ned_Bigby het volgende:
De mod moet een actieve SC'er zijn dus:
mstr, Hyman, -SG-, MarkM of DeLuna*
Onze excuses als wij uw naam vergeten zijn te plaatsen en u vindt wel dat uw naam er tussen hoort.
Rustig, vakantie nuquote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ohnee, hij gaat slapen, zie?![]()
Gaat goed hoor, hoe is het daar?
Dat is wel heel snel, hoe moet ik me zo snel voorbereiden?quote:
Van die dan SG of DeLunaquote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:07 schreef Ned_Bigby het volgende:
De mod moet een actieve SC'er zijn dus:
mstr, Hyman, -SG-, MarkM of DeLuna*
Onze excuses als wij uw naam vergeten zijn te plaatsen en u vindt wel dat uw naam er tussen hoort.
Ik heb het sop nog in de oren, en was er al toen je zei 'weer mod buiten PUB'. Dus je speelt zelf vals want je zag mijn 'status' op online komen, want die werkt bij mijquote:
Volgens mij is er een functie op FOK! dat je aan kan vinken dat je een pop-up krijgt als je naam wordt genoemd in een topic.quote:
Oeh, jeuj!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:07 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Rustig, vakantie nu. Examens afgelopen
Breuls heeft daar ook zo'n handje van. Dat is echt achterlijkquote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:09 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Volgens mij is er een functie op FOK! dat je aan kan vinken dat je een pop-up krijgt als je naam wordt genoemd in een topic.
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:08 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik heb het sop nog in de oren, en was er al toen je zei 'weer mod buiten PUB'. Dus je speelt zelf vals want je zag mijn 'status' op online komen, want die werkt bij mij
Ja, ik mag vakantie vieren tot de laatste week van Augustusquote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oeh, jeuj!
Ik weet nog goed, de zomer na mijn examens...daar leek geen eind aan te komen
Mijne ging te snelquote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oeh, jeuj!
Ik weet nog goed, de zomer na mijn examens...daar leek geen eind aan te komen
En PTA en MUZquote:
Oh fuck ja, ik moet ook eerst nog minstens 20 kilo afvallen en 10 jaar jonger wordenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:08 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Dat is wel heel snel, hoe moet ik me zo snel voorbereiden?
Hij moest eens weten wat jij elke dag doorstaat!!!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:09 schreef Renesite het volgende:
-SG- moet mod worden. Weet hij ook eens wat het is. Een wereld gaat voor hem open.
Verder kusje kroel hoor.
Dus je weet nu al dat je al je tentamens haalt.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:10 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik mag over 4 weken vakantie vieren en mijn P-diploma ondertekenen.
Ik heb geen leertentamens.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:11 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dus je weet nu al dat je al je tentamens haalt.
Nergens voor nodigquote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh fuck ja, ik moet ook eerst nog minstens 20 kilo afvallen en 10 jaar jonger worden
Hoe doen die mensen dat toch?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:09 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Breuls heeft daar ook zo'n handje van. Dat is echt achterlijk. Je noemt een keer zijn naam, en vijf seconde later reageert hij.
Jij moet niet denken, daar is nog nooit iemand beter van geworden. Stagnatie is in jouw situatie vooruitgang, dwerp.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:11 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Hij moest eens weten wat jij elke dag doorstaat!!!
Mallerd, ik kijk alleen wanneer er minderjarige meisjes online komen (haha snap je hem) en stuur ze dan vieze PM'squote:
Niet kunnen afsluiten van 'gebash' op internet.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:11 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Hij moest eens weten wat jij elke dag doorstaat!!!
Dunno. Maar Breuls heeft het hele ding gebouwd waar FOK! op draait dus wie weetquote:
Dus je kent de functie wel, tof van je.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:12 schreef -SG- het volgende:
[..]
Mallerd, ik kijk alleen wanneer er minderjarige meisjes online komen (haha snap je hem) en stuur ze dan vieze PM's
Dit ziet eruit als een slechte imitatie van MASD. Een hele slechte.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:11 schreef Renesite het volgende:
[..]
Jij moet niet denken, daar is nog nooit iemand beter van geworden. Stagnatie is in jouw situatie vooruitgang, dwerp.
quote:
Heb je nog cluedo? Van mij is kapot. En heb je ook Wie is het? Want er ontbreken er een aantal bij mij.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:12 schreef Schieganger het volgende:
Godverdomme ik moet eens wat spellen weggeven, mijn kast begint vol te raken.
Ja.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:11 schreef Ned_Bigby het volgende:
Haha, wat is deesss:
[ afbeelding ]
Is Nijnja mishandeld?
Nee. Maar tof ben ik idd.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:13 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dus je kent de functie wel, tof van je.
En dit is een imitatie van een hond met een staart tussen de benen die nu maar iets compleet oninteressants verkondigd.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:13 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Dit ziet eruit als een slechte imitatie van MASD. Een hele slechte.
Hij doet aan SM, wist je dat niet?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:11 schreef Ned_Bigby het volgende:
Haha, wat is deesss:
[ afbeelding ]
Is Nijnja mishandeld?
Wat wil je gaan doen?quote:
Dude, rellen waar je rellen kanquote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:14 schreef Zeroku het volgende:
Het gaat over de nieuwe mod, en vijf seconde later zijn -SG- en Desu op Renesite aan het kutten? Ik volg het niet meer.
Ook niet proberen.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:14 schreef Zeroku het volgende:
Het gaat over de nieuwe mod, en vijf seconde later zijn -SG- en Desu op Renesite aan het kutten? Ik volg het niet meer.
Jij weet niet eens wat stagneren betekent of welquote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:14 schreef Renesite het volgende:
[..]
En dit is een imitatie van een hond met een staart tussen de benen die nu maar iets compleet oninteressants verkondigd.
Denk vooruit man, stagneeeeer.
Neuh, zie René's sig.quote:
Wanneer je de functie niet kende had je jezelf niet uit zelfbescherming op 'immer afwezig' gezet. Hierbij faalt je verdediging en moet je naar de gevangenis, en indien je langs start komt ontvang je geen 20.000 euro.quote:
Langzaam tot stilstand komen.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:16 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Jij weet niet eens wat stagneren betekent of wel
Jonge, ik heb een kanskaart. BAM PWND. Omdat toffe mensen een kans verdienen.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:16 schreef Renesite het volgende:
[..]
Wanneer je de functie niet kende had je jezelf niet uit zelfbescherming op 'immer afwezig' gezet. Hierbij faalt je verdediging en moet je naar de gevangenis, en indien je langs start komt ontvang je geen 20.000 euro.
滞るquote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:16 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Jij weet niet eens wat stagneren betekent of wel
Ik moest lachenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:17 schreef -SG- het volgende:
[..]
Jonge, ik heb een kanskaart. BAM PWND. Omdat toffe mensen een kans verdienen.
Ach, jij houdt je toch nooit aan weddenschappenquote:
BOTS OP JE NEUS!!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:17 schreef -SG- het volgende:
[..]
Jonge, ik heb een kanskaart. BAM PWND. Omdat toffe mensen een kans verdienen.
Die andere was meer een middel om Jamie weg te kutten. En warempel. Het heeft gewerkt.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:17 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ach, jij houdt je toch nooit aan weddenschappen, waarom deze wel?
Dingen die we niet in een sc gaan bespreken?quote:
Doe eens op msnquote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dingen die we niet in een sc gaan bespreken?
Je hebt het begin gezien?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:18 schreef Heroinjunk het volgende:
Goh, Renesite is er en iedereen relt weer. Hiervoor was het net zo gezellig.
Ik was de lachende 3equote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:19 schreef Zeroku het volgende:
Aangezien ik er 48 uur voor kreeg, en hij nog steeds gebanned is.
Jij bent daarom een stuk gezelligerquote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:19 schreef Ravenous- het volgende:
Mij maakt het echt geen zak uit wie er mod wordt.
Maar ik ben dan ook een newb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |