Reed jij vandaag met je 940 op de dijk tussen Olst en Wijhe rond de klok van 1?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:40 schreef JJH het volgende:
[..]
Doe jij maar morgen, ik heb mijn peut nog ergens anders voor nodig deze week. En de verbruikscijfers van mijn 940 vallen me toch lichtelijk tegen.
Die staat al de hele dag stil bij mij voor de deur.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:54 schreef nijnja het volgende:
[..]
Reed jij vandaag met je 940 op de dijk tussen Olst en Wijhe rond de klok van 1?
He?! Leuk, nog een Volvo-adept!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:40 schreef JJH het volgende:
[..]
Doe jij maar morgen, ik heb mijn peut nog ergens anders voor nodig deze week. En de verbruikscijfers van mijn 940 vallen me toch lichtelijk tegen.
Wel eens in de Volvo fanboys serie gekeken hier op Fok!?quote:
Verbruik komt een heel eind overeen vrees ik.quote:Op woensdag 2 juni 2010 01:00 schreef malse-sjanker het volgende:
oooow, een volvo, ik dacht aan een porsche bij '940'
quote:Op woensdag 2 juni 2010 03:04 schreef JJH het volgende:
[..]
Wel eens in de Volvo fanboys serie gekeken hier op Fok!?
Adept gaat misschien nog iets te ver. Het zijn gewoon wel heel fijne auto's. Deze is in eerste instantie voor de vakantie aangeschaft. Eerder heb ik ook nog een 440 gehad.
[..]
Verbruik komt een heel eind overeen vrees ik.
quote:Op woensdag 2 juni 2010 11:37 schreef nijnja het volgende:
Maar ondertussen is hij nog niet opgehaaldW!
Straks pleeg ik een nijnja hoor!!
Ach, ik doe mee met de stok om m'n diesel rendabel te houdenquote:Op donderdag 3 juni 2010 15:37 schreef malse-sjanker het volgende:
vanaf juli verplaats ik ook in een diesel, met als gevolg meer activiteit hier van mij (nee ik koop geen diesel speciaal voor de fokstok, maar het is wel mooi meegenomen)
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
Nee haal 'm niet op. Blut, dus geen geld voor dieselquote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:53 schreef nijnja het volgende:
Mooi, je haalt hem op?
Oke, nu geef ik hem wel weg. Hij is minder dan 10 km verplaatst
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:19 schreef nijnja het volgende:
Wat een eikel is die nijnja ook
Mensen hier uit de omgeving herkennen het BTW direct, dus!
Zeg dat welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je goed kijkt........zie je hier letters staan.
Rij er elke dag langs.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:12 schreef babybel het volgende:
hmm, wil ik m om 23.00 ophalen, gaat iemand m om 17.00 al ophalen, flauw hoor
quote:
quote:
Ik zet ze wel even voor je neer voor de duidelijkheid:quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:27 schreef Thijz het volgende:
Hij ligt nu hier. Indien je kleiner bent dan 1m85, neem een trapje mee. Ik kon er zelf ook amper bij.het drempelbord, that is, waar de sleutel in ligt. Kan de foto's niet direct posten, beetje lastig vanaf m'n foon.
Maar nu kan ik de TT's dus ook niet meer aanpassen he?!quote:
En die nieuwe fristi vind jij lekker?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 18:00 schreef nijnja het volgende:
[..]
Maar nu kan ik de TT's dus ook niet meer aanpassen he?!
quote:Op zondag 6 juni 2010 01:29 schreef babybel het volgende:
De sleutel is foetsie, en het slot doorsnijden (bij gebrek aan kniptang) was ook geen succes.
Stokje is dus niet meegekomen naar elders, maar ligt nog steeds in Beltrum.
wat nu?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |