Nee haal 'm niet op. Blut, dus geen geld voor dieselquote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:53 schreef nijnja het volgende:
Mooi, je haalt hem op?
Oke, nu geef ik hem wel weg. Hij is minder dan 10 km verplaatst
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:19 schreef nijnja het volgende:
Wat een eikel is die nijnja ook
Mensen hier uit de omgeving herkennen het BTW direct, dus!
Zeg dat welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je goed kijkt........zie je hier letters staan.
Rij er elke dag langs.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:12 schreef babybel het volgende:
hmm, wil ik m om 23.00 ophalen, gaat iemand m om 17.00 al ophalen, flauw hoor
quote:
quote:
Ik zet ze wel even voor je neer voor de duidelijkheid:quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:27 schreef Thijz het volgende:
Hij ligt nu hier. Indien je kleiner bent dan 1m85, neem een trapje mee. Ik kon er zelf ook amper bij.het drempelbord, that is, waar de sleutel in ligt. Kan de foto's niet direct posten, beetje lastig vanaf m'n foon.
Maar nu kan ik de TT's dus ook niet meer aanpassen he?!quote:
En die nieuwe fristi vind jij lekker?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 18:00 schreef nijnja het volgende:
[..]
Maar nu kan ik de TT's dus ook niet meer aanpassen he?!
quote:Op zondag 6 juni 2010 01:29 schreef babybel het volgende:
De sleutel is foetsie, en het slot doorsnijden (bij gebrek aan kniptang) was ook geen succes.
Stokje is dus niet meegekomen naar elders, maar ligt nog steeds in Beltrum.
wat nu?
non taken, maar wel balen, non the less. Houdt je van de straat, zullen we maar zeggen.quote:Op zondag 6 juni 2010 12:51 schreef babybel het volgende:
toch wel jammer, 150+km voor niets gereden
(Thijz, no offense, kon jij ook niet weten)
Volgens mij ben ik degene met de laatste reservesleutelquote:Op zondag 6 juni 2010 12:46 schreef Thijz het volgende:
Hoeveel reservesleutels zijn er eigenlijk nog?![]()
Nee.quote:
Beste boertie, we waren met zn 4en... Uiteraard goed dat iedereen het nog even na gaat kijken, maar als 4 man de sleutel niet kan vinden, ga ik ervanuit dat het wel zo zal zijnquote:Op zondag 6 juni 2010 12:35 schreef boertie het volgende:
Kreeg net uit betrouwbare bron te horen dat de stok alweer geplaatst is. De steutel was idd weg. Foto's volgen nog
Hieroquote:Op zondag 6 juni 2010 13:27 schreef Thijz het volgende:
Broertie, heb jij voor mij nog de exacte locatie van jouw verplaatsing van Elsenerbroek naar Enter? Voor de statistieken![]()
Merci.quote:
Kun je meteen bij de Olde Mölle ff een terrasje pikken, biertie doen en weer verderquote:Op zondag 6 juni 2010 13:57 schreef boertie het volgende:
* boertie probeert het eens met de snorbrommert.
Puur omdat het kanen omdat het mooi weer is.
Ze hebben erquote:Op zondag 6 juni 2010 14:00 schreef Thijz het volgende:
Kun je meteen bij de Olde Mölle ff een terrasje pikken, biertie doen en weer verder
quote:stok is binnen. Plus een bekeuring van 155 euro. 28 km te hard op de brommert.
Ja, maar dat deed je al.quote:Op zondag 6 juni 2010 16:47 schreef boertie het volgende:
Hoor ik nu ook bij de diehard Stokclan?![]()
[ afbeelding ]
Nee, dat spreken we neit afquote:Op zondag 6 juni 2010 17:54 schreef Broertie het volgende:
Zullen we afspreken dat je Fok!-stok newbie af bent, als je een bekeuring hebt gehad tijdens het ophalen van de stok?![]()
![]()
![]()
Had zelf een te pakken bij mijn allereerste verplaatsing, maagd af en een bekeuring rijker....... 130 Euro![]()
Zo groot is de stok niet. Hij past met gemak onder de buddyseat van m'n brommert.quote:Op zondag 6 juni 2010 17:45 schreef Meddo het volgende:
Hoe groot is die stok? Misschien dat ik op de motor die kant ff opga
Volgens mij was dat niet tijdens het verplaatsen van de stokquote:
Mijn duurste was niet met de stok. De andere wel, van 24 eypoquote:
Die avond dat ik hem uit Nijverdal op ben wezen halen had ik ook een boete voor 5 km (gecorrigeerd) te hard. Op de N35 bij Hoonhorst.quote:Op zondag 6 juni 2010 16:47 schreef boertie het volgende:
Hoor ik nu ook bij de diehard Stokclan?![]()
[ afbeelding ]
No offence..... vroeg het me gewoon af....quote:Op maandag 7 december 2009 10:50 schreef malse-sjanker het volgende:
wij allen streven naar het idee om de echte stalen anti-tankmijn-gepantserde fokstok op 1 april 2010 weer in de roulering te brengen.
1 april is de max. eerder mag altijd.
omdat die stalen antitankmijnbestendige stok niet onder m'n buddyseat pastquote:Op zondag 6 juni 2010 18:32 schreef Broertie het volgende:
Zat beetje rond te lezen en toen kwam ik dit tegen........ waarom is die datum gekozen en waarom is er niks van terecht gekomen?
[..]
No offence..... vroeg het me gewoon af....
Je verlichting niet aan doen?????quote:Op zondag 6 juni 2010 19:07 schreef Dagoduck het volgende:
Maar hoe kan ik nou een bekeuring krijgen op de fiets![]()
M'n fiets is in orde al rij ik soms op 30km/h wegen wel te hard
De Fok!-stok door de voorruit van een politieauto jassen............quote:Op zondag 6 juni 2010 19:28 schreef JJH het volgende:
[..]
Geen vooorang verlenen. Een agent de vinger geven, iets met artiekel 7.
Dan kun je beter even wachten totdat de stalen er weer is. Ik denk dat je aardig onbenullig moet doen om een stukje hout door een moderne voorruit heen te krijgen.quote:Op zondag 6 juni 2010 19:31 schreef Broertie het volgende:
[..]
De Fok!-stok door de voorruit van een politieauto jassen............
ghehe!!!!quote:Op zondag 6 juni 2010 20:01 schreef boertie het volgende:
Simpel. Motortje erop zetten, blauw kentekenplaatje erop en met 53km/h langs een lasercontrole rijden.
verkapte "ik-wil-modje-zijn,-maar-ik-wil-het-niet-toegeven-post......"quote:Op zondag 6 juni 2010 20:45 schreef boertie het volgende:
Hmmz nu Nijn geen mod meer is loopt het met de TT steeds meer achter. Zou er geen mogelijkheid zijn om bepaalde users ,die hier geregeld langskomen, de rechten te geven om de TT te kunnen wijzigen?
Vaak ligt de stok aan een autoweg, gewoon gaan fietsen dus.quote:Op zondag 6 juni 2010 19:07 schreef Dagoduck het volgende:
Maar hoe kan ik nou een bekeuring krijgen op de fiets![]()
M'n fiets is in orde al rij ik soms op 30km/h wegen wel te hard
Even op het driehoekje boven in het topic klikken. Of is dat alleen om spammers ed aan te geven?quote:Op zondag 6 juni 2010 20:45 schreef boertie het volgende:
Hmmz nu Nijn geen mod meer is loopt het met de TT steeds meer achter. Zou er geen mogelijkheid zijn om bepaalde users ,die hier geregeld langskomen, de rechten te geven om de TT te kunnen wijzigen?
Of even in de GC FB roepen.quote:Op zondag 6 juni 2010 21:23 schreef maok het volgende:
Ik heb mijn eerste en enige snelheidsboete ooit gehad op 19-10-2007 bij het ophalen van de fok!stok. Het was ook nog eens met met de auto van KimBell die hem dus ook in de brievenbus kreeg.
[..]
Vaak ligt de stok aan een autoweg, gewoon gaan fietsen dus.
[..]
Even op het driehoekje boven in het topic klikken. Of is dat alleen om spammers ed aan te geven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |