En dit is een imitatie van een hond met een staart tussen de benen die nu maar iets compleet oninteressants verkondigd.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:13 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Dit ziet eruit als een slechte imitatie van MASD. Een hele slechte.
Hij doet aan SM, wist je dat niet?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:11 schreef Ned_Bigby het volgende:
Haha, wat is deesss:
[ afbeelding ]
Is Nijnja mishandeld?
Wat wil je gaan doen?quote:
Dude, rellen waar je rellen kanquote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:14 schreef Zeroku het volgende:
Het gaat over de nieuwe mod, en vijf seconde later zijn -SG- en Desu op Renesite aan het kutten? Ik volg het niet meer.
Ook niet proberen.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:14 schreef Zeroku het volgende:
Het gaat over de nieuwe mod, en vijf seconde later zijn -SG- en Desu op Renesite aan het kutten? Ik volg het niet meer.
Jij weet niet eens wat stagneren betekent of welquote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:14 schreef Renesite het volgende:
[..]
En dit is een imitatie van een hond met een staart tussen de benen die nu maar iets compleet oninteressants verkondigd.
Denk vooruit man, stagneeeeer.
Neuh, zie René's sig.quote:
Wanneer je de functie niet kende had je jezelf niet uit zelfbescherming op 'immer afwezig' gezet. Hierbij faalt je verdediging en moet je naar de gevangenis, en indien je langs start komt ontvang je geen 20.000 euro.quote:
Langzaam tot stilstand komen.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:16 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Jij weet niet eens wat stagneren betekent of wel
Jonge, ik heb een kanskaart. BAM PWND. Omdat toffe mensen een kans verdienen.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:16 schreef Renesite het volgende:
[..]
Wanneer je de functie niet kende had je jezelf niet uit zelfbescherming op 'immer afwezig' gezet. Hierbij faalt je verdediging en moet je naar de gevangenis, en indien je langs start komt ontvang je geen 20.000 euro.
滞るquote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:16 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Jij weet niet eens wat stagneren betekent of wel
Ik moest lachenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:17 schreef -SG- het volgende:
[..]
Jonge, ik heb een kanskaart. BAM PWND. Omdat toffe mensen een kans verdienen.
Ach, jij houdt je toch nooit aan weddenschappenquote:
BOTS OP JE NEUS!!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:17 schreef -SG- het volgende:
[..]
Jonge, ik heb een kanskaart. BAM PWND. Omdat toffe mensen een kans verdienen.
Die andere was meer een middel om Jamie weg te kutten. En warempel. Het heeft gewerkt.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:17 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ach, jij houdt je toch nooit aan weddenschappen, waarom deze wel?
Dingen die we niet in een sc gaan bespreken?quote:
Doe eens op msnquote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dingen die we niet in een sc gaan bespreken?
Je hebt het begin gezien?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:18 schreef Heroinjunk het volgende:
Goh, Renesite is er en iedereen relt weer. Hiervoor was het net zo gezellig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |