ja dat is oudquote:
Ohnee, hij gaat slapen, zie?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:06 schreef Zeroku het volgende:
[..]
![]()
[..]
Truste
[..]
Nah. DENK DENK het niet.
Hmhm. Ik zat naar TT's van MASD te zoekenquote:
Eennnnnn waaromquote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:07 schreef Ned_Bigby het volgende:
De mod moet een actieve SC'er zijn dus:
mstr, Hyman, -SG-, MarkM of DeLuna*
Onze excuses als wij uw naam vergeten zijn te plaatsen en u vindt wel dat uw naam er tussen hoort.
Rustig, vakantie nuquote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ohnee, hij gaat slapen, zie?![]()
Gaat goed hoor, hoe is het daar?
Dat is wel heel snel, hoe moet ik me zo snel voorbereiden?quote:
Van die dan SG of DeLunaquote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:07 schreef Ned_Bigby het volgende:
De mod moet een actieve SC'er zijn dus:
mstr, Hyman, -SG-, MarkM of DeLuna*
Onze excuses als wij uw naam vergeten zijn te plaatsen en u vindt wel dat uw naam er tussen hoort.
Ik heb het sop nog in de oren, en was er al toen je zei 'weer mod buiten PUB'. Dus je speelt zelf vals want je zag mijn 'status' op online komen, want die werkt bij mijquote:
Volgens mij is er een functie op FOK! dat je aan kan vinken dat je een pop-up krijgt als je naam wordt genoemd in een topic.quote:
Oeh, jeuj!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:07 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Rustig, vakantie nu. Examens afgelopen
Breuls heeft daar ook zo'n handje van. Dat is echt achterlijkquote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:09 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Volgens mij is er een functie op FOK! dat je aan kan vinken dat je een pop-up krijgt als je naam wordt genoemd in een topic.
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:08 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik heb het sop nog in de oren, en was er al toen je zei 'weer mod buiten PUB'. Dus je speelt zelf vals want je zag mijn 'status' op online komen, want die werkt bij mij
Ja, ik mag vakantie vieren tot de laatste week van Augustusquote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oeh, jeuj!
Ik weet nog goed, de zomer na mijn examens...daar leek geen eind aan te komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |