quote:Op dinsdag 1 juni 2010 13:56 schreef Loveless85 het volgende:
Oh je hoeft het ook niet leuk te vinden. Maar het is wel grappig om te zien hoeveel vrouwen dan haar af gaan kraken om haar looks of gedrag, pure afgunst. Geweldig
Over het Engels van die Armeense zeg je dan weer niks?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En als je die tientonner van IJsland zo had zien dansen, wat veel mensen als spastisch typeren, dan had je ook niks gezegd?![]()
Mannen vinden het meisje gewoon schattig en dus valt al het commentaar weg
"Laf oh laf", leer Engels meid.
En even voor de duidelijkheid, die ene vrouw van 2 meter, die zo bloedmooi is, als die zo had staan dansen was het ook spastisch (al vind ik haar bloedmooi), ben ik dan ook jaloers?
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:45 schreef Ataraxy het volgende:
[..]
Over het Engels van die Armeense zeg je dan weer niks?
Ik vond het van Lena wel overkomen als een Engels streek accent of iets dergelijks, niet zoals de doorsnee Duitser Engels spreekt.
Je hebt kennelijk of nog nooit een andere Duitser Engels horen praten óf je bent nog nooit in Engeland geweest óf beide.*quote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:45 schreef Ataraxy het volgende:
Ik vond het van Lena wel overkomen als een Engels streek accent of iets dergelijks, niet zoals de doorsnee Duitser Engels spreekt.
Lopen genoeg Duitsers en Britten hier rond op de uni.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je hebt kennelijk of nog nooit een andere Duitser Engels horen praten óf je bent nog nooit in Engeland geweest óf beide.*
Ik ben het geheel met Pisces29 eens: Het is gewoon een overdreven Duits pubertje met te veel make-up en te veel X-beentjes met een waardeloos accent.
* = Doorhalen wat niet van toepassing is.
En die Duitsers praten allemaal nog beroerder Engels dan Lena en de Engelsen praten allemaal met hetzelfde accent als Lena?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:59 schreef Ataraxy het volgende:
[..]
Lopen genoeg Duitsers en Britten hier rond op de uni.
De Duitsers praten inderdaad met een typisch Duits-Engels accent, de Engelsen met Britse accenten. Neemt niet weg dat er in Engeland een heleboel streken zijn met allemaal hun eigen accent, waar ik dit wat van weg vind hebben.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En die Duitsers praten allemaal nog beroerder Engels dan Lena en de Engelsen praten allemaal met hetzelfde accent als Lena?
Wat zal jij het zwaar hebben dan...
echt wel. Bovendien spreekt ze nauwelijks Engels.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:25 schreef Deceit het volgende:
Maar ze heeft met praten geen accent.. Alleen maar voor het liedje heeft ze dit accent
Ze is mooi, ook naakt, maar mijn beeld van een lief onschuldig meisje is nu wel kapot.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:24 schreef Eleanorrr het volgende:
Ik ben een meisje en ik vind dr leuk. Het liedje ook. Die naaktfoto is dan weer wat minder
Beetje zonde inderdaad terwijl ik ook niet echt teleurgesteld kan zijnquote:Op woensdag 2 juni 2010 00:41 schreef Melochan het volgende:
Oei, die naaktfotodaar gaat mn beeld van een schattig, huppelend, Duits meisje
Nou als ze dan toch een overwinning verdienen dan met hun inzending uit 2006:quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:39 schreef Fred_B het volgende:
Het is in elk geval leuk dat Duitsland na 28 jaar proberen weer eens gewonnen heeft.
De rest van haar album My cassette player is ook erg leuk vol met aanstekelijke liedjes waar je vrolijk van wordt. Vooral het nummer Bee (dat ook in de running was om voor het ESF te worden geselecteerd).quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:51 schreef TheVulture het volgende:
Ja als je hem toch zo op de radio voorbij hoort komen is het echt een heel eigentijds liedje.....
Volgens mij is het liedje nooit in het Duits gezongenquote:Op donderdag 3 juni 2010 10:57 schreef Pino112 het volgende:
Heeft iemand toevallig een Duitse versie van deze paraat:![]()
quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:04 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Volgens mij is het liedje nooit in het Duits gezongen
Ohquote:
Gevonden op Spotify, zal eens gaan luisterenquote:Op woensdag 2 juni 2010 20:07 schreef Riparius het volgende:
[..]
De rest van haar album My cassette player is ook erg leuk vol met aanstekelijke liedjes waar je vrolijk van wordt. Vooral het nummer Bee (dat ook in de running was om voor het ESF te worden geselecteerd).
Wel deze:quote:Op donderdag 3 juni 2010 10:57 schreef Pino112 het volgende:
Heeft iemand toevallig een Duitse versie van deze paraat:![]()
Hihiquote:Op donderdag 3 juni 2010 11:09 schreef Arcee het volgende:
[..]
Wel deze: [ afbeelding ]
-edit- ah, het is al.
Bronquote:De Duitse winnares van het Euro-visie Songfestival in Oslo komt met Satellite nieuw op de 5e plaats van de single top 100 van GFK Mega Charts.
Vorig jaar wist Alexander Rybak met Fairytale, dat op 2 terecht kwam, als winnaar na jaren weer eens een Top 10 hit in Nederland te scoren. Een jaar later lukt het Lena opnieuw. In Zweden, Finland en Noorwegen staat het winnende songfestivallied inmiddels op de 1e plaats van de hitparade.
In de Single Top 100 zijn verder Sieneke (21), Tom Dice (30) en Anna Bergendahl (93) terug te vinden.
Johnny Logan zat een paar jaar tussen idd.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:30 schreef ItaloDancer het volgende:
Volgend jaar gaat Lena dus haar titel proberen te verdedigen.
Uniek denk ik in de Songfestivalgeschiedenis?
http://www.eurovision.tv/(...)14+May,+Lena+returns!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Johnny Logan zat een paar jaar tussen idd.
Is het al zeker, van Lena?
Via de link hierboven van iBenny:quote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:30 schreef ItaloDancer het volgende:
Volgend jaar gaat Lena dus haar titel proberen te verdedigen.
Uniek denk ik in de Songfestivalgeschiedenis?
quote:Only Lys Assia, the winner of the first Eurovision Song Contest in 1956, and Corry Brokken came back the year after to defend their title. Other former winners, such as Johnny Logan, Carola, Charlotte Perelli and Niamh Kavanagh, waited for several years to return after a victory. Only Johnny Logan won the Eurovision Song Contest more than once; twice as an artist, once as song writer.
Er gaan geruchten rond dat ze met het nummer Ich bin verliebt (sha-la-lie) mee wil doenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 19:27 schreef ouderejongere het volgende:
Dan ga ik volgend jaar weer op haar stemmen, ongeacht met welk lied ze meedoet.
quote:Op maandag 31 januari 2011 15:24 schreef ItaloDancer het volgende:
Ja. vanavond en volgende week twee halve finales (met ieder zes liedjes).
18 februari de finale.
Welke zender?quote:Op maandag 31 januari 2011 15:24 schreef ItaloDancer het volgende:
Ja. vanavond en volgende week twee halve finales (met ieder zes liedjes).
18 februari de finale.
Bronquote:Duitsland start zoektocht lied Lena
Na de Duitse overwinning in Oslo met Satellite zal er in drie shows op zoek gegaan worden naar een nieuw lied voor Lena die Duitsland opnieuw zal vertegenwoordigen in 2011. Vanavond zullen er in de 1e halve finale zes liedjes gezongen worden door Lena waarvan er drie naar de finale gaan op vrijdag 18 februari. Volgende week maandag zal Lena opnieuw zes liedjes ten gehore brengen.
De halve finales worden uitgezonden op ProSieben. ARD zendt de finale van Unser Song für Deutschland uit op 18 februari. Alle uitzendingen beginnen om 20.15u. De 12 nummers zullen volgende week verschijnen op haar nieuwe album Good News.
Een jury onder leiding van Stefan Raab beoordeelt alle nummers, maar het is het publiek dat in beide halve finales per televoting beslist. De gastjuryleden in de eerste uitzending zijn Der Graf (van de band Unheilig) en Stefanie Kloß (zangeres van Silbermond).
quote:Volgens ESC Today:
How to watch?
There will be no official webcast, but all performances are expected to be published on tvtotal.de ater the show.
Pro Sieben is available on satellite. You can find detailed information on how to receive the channel here --> http://www.prosieben.de/s(...)a-satellit-1.981653/
Srsly? Dan hebben ze alle goede nummers vast bewaard tot de 2e halve finale.quote:Op maandag 31 januari 2011 22:25 schreef ItaloDancer het volgende:
Je hebt niets gemist, het ene liedje was nog saaier dan het andere.
Bronquote:Germany Was Taken by a Stranger
Germany Tonight the first semi-final of the German song selection was held in Cologne. Lena performed 6 songs and three qualified for the final: Maybe , Taken by a Stranger and What happened to me today will thus compete in the national final. Our readers, the public in the studio and the televoters largely agreed that Taken by a stranger was the best song of the bunch. You will be able to watch performances on the official website of Unser Song für Deutschland What happened to me today was written by Lena Meyer-Landrut herself with the help of Stefan Raab.
Next Monday another 6 songs will be presented to the public.
Nou ja, het is mijn muzieksmaak niet.quote:Op maandag 31 januari 2011 22:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Srsly? Dan hebben ze alle goede nummers vast bewaard tot de 2e halve finale.
Jup, maar de enige versie die ik net op Youtube kon vinden daar blerde een baby doorheenquote:
Ik denk dat ze het als haar visitekaartje beschouwd ofzoquote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:02 schreef Takaiki het volgende:
Ik vind haar accent eigenlijk wel irritant, maar ja, dat is mijn persoonlijke mening
En dat dusquote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:05 schreef APK het volgende:
[..]
Ik denk dat ze het als haar visitekaartje beschouwd ofzo
'Maybe' vind ik na snel luisteren het leukste, maar ze is nog steeds niet echt een goede zangeres.
Vind ik dan
Kijk, daar ziet het er wél goed uit.quote:Op maandag 31 januari 2011 23:43 schreef Greys het volgende:
En de video's van de uitvoeringen van vanavond van de drie nummers die door zijn:
Taken by a Stranger
Maybe
What happened to me
En hier ook de andere nummers van vanavond.
Daniel Dekker zou zeggen: "Wat een mooi nummer, het beste wat ik de laatste jaren gehoord hebben. Maar nee, dit is niet geschikt voor het Songfestival dus dat moeten we gewoon niet doen."quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:03 schreef Arth_NL het volgende:
"Taken by a stranger", wat een geweldig nummer zeg.
Ik vind het een beetje jaren tachtig-achtig...quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:03 schreef Arth_NL het volgende:
"Taken by a stranger", wat een geweldig nummer zeg.
Nu je meegaat naar Düsseldorf moet je je idd maar een beetje inlezenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:50 schreef Goodbye het volgende:
Ik dacht al, waarom hebben ze het nog steeds over dat liedje van vorig jaar. Maar ze gaat dus weer mee doen!![]()
Duitsland zit toch niet in de halve finalequote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Nu je meegaat naar Düsseldorf moet je je idd maar een beetje inlezen![]()
Wat een nummerquote:
Gecombineerd met het spastische dansen?quote:Op donderdag 3 februari 2011 14:35 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zou me niets verbazen als dat expres zo is uitgesproken. Geeft het toch weer iets aparts.
quote:Op donderdag 3 februari 2011 11:26 schreef TheVulture het volgende:
Overigens denk ik wel dat het ontwapende in haar performance er dit jaar wel af is en haar beperkte vocale kwaliteiten des te meer zullen opvallen....
Zo geweldig lied was Satellite niet. Als Lena dit jaar met een echt heel goed lied meedoet maakt ze grote kans om weer te winnen. Bovendien heeft Lena een nieuwe doelgroep aangetrokken, die normaal nooit zou kijken, laat staan stemmen.quote:Op donderdag 3 februari 2011 11:26 schreef TheVulture het volgende:
Overigens denk ik wel dat het ontwapende in haar performance er dit jaar wel af is en haar beperkte vocale kwaliteiten des te meer zullen opvallen....
Dat dacht ik ook meteen jaquote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:45 schreef Goodbye het volgende:
Ja, doe dan ook niet voor een tweede keer mee, muts!
Never change a winning outfitquote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:48 schreef Goodbye het volgende:
En volgens mij kan ze in Nederland gewoon prima over straat als ze zich niet al te raar uitdost![]()
Maarrrrr, ben nog steeds benieuwd hoe ze het gaat doen op het komende ESF
Er was dus wel een webcast, maar dat liedje gaat niet winnenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:02 schreef APK het volgende:
Vanavond de finale van de Duitse voorronde, maar er schijnt geen officiële webcast te zijn
Deze kan wel zingenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:47 schreef TheVulture het volgende:
Het liedje is helemaal niet slecht eigenlijk... alleen haar zang irriteert me wederom
Wat een geweldige versie!quote:
quote:SWL_NL
Op 8 april Lena met Bert und Ernie en een Duitse versie van Satellite, Bert oh Bert
Ja.quote:Op maandag 18 april 2011 15:35 schreef Onnoman het volgende:
Gaat ze nu weer zingen? om kans te maken op de titel??
Da's ook altijd verstandig, condooms als je je laat taken by a stranger.quote:
Ik denk het ookquote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:53 schreef Greys het volgende:
En toch denk ik dat ze weer top 5 gaat worden...
En alles klopt weer. De show zelf, haar charisma, alles.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:00 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik denk het ookVind het ook wel een leuk liedje
Alleen het liedje is toch helemaal niet catchy?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:45 schreef Greys het volgende:
[..]
En alles klopt weer. De show zelf, haar charisma, alles.
Ik mis een soort refrein à la 'Larf oh larf', dus dit nummer vind ik minder.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:45 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Alleen het liedje is toch helemaal niet catchy?
Dat vorige was ook een "leuk", vrolijk popliedje. Dit vind ik eigenlijk helemaal niks.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:46 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik mis een soort refrein à la 'Larf oh larf', dus dit nummer vind ik minder.
Op bijna alle blogs vinden ze het na haar rehearsal ineens 'het meest eigentijdse nummer dat er tussen zit op het Eurovisie'. En daar ben ik het stiekem wel mee eens.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:45 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Alleen het liedje is toch helemaal niet catchy?
Ik denk het ook, mede door de vakjury, want dit lied is van behoorlijk hoger niveau dan Satellite. Natuurlijk heeft Lena ook een nieuw publiek aangetrokken dat voorheen niet keek (en stemde).quote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:53 schreef Greys het volgende:
En toch denk ik dat ze weer top 5 gaat worden...
Ik volg het niet echt maar na een aantal landen geluisterd te hebben is dit zo'n beetje het enige nummer dat ik leuk vind. En het blijft uiteraard ook een leuk persoon om naar te kijkenquote:Op zondag 8 mei 2011 14:27 schreef miss_dynastie het volgende:
Dit gaat heel goed scoren of heel slecht. Een tussenin is er volgens mij niet...
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:38 schreef eleusis het volgende:
Ik vind het een heerlijk liedje en Lena zo geweldig fapbaar. 12·1012 points.
Voortkabbelend is bij mij meestal ook een slecht teken. Bij Finland en Zwitserland werkt het bij mij niet. Hier juist wel. Het Black Swan-spiegel clipje van Lena vind ik ook leuk.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:22 schreef UltraR het volgende:
wtf? Ik verwachte hier alleen maar negatieve reacties.
Net voor het eerst geluisterd. Zelden een nummer gehoord dat zo -totaal- geen hoogtepunt van welke vorm dan ook erin heeft zitten. Ik zat me gewoon te ergeren aan het voortkabbelende karakter. Echt een ontzettend butnummer.
Dat vond ik juuist het beste van het nummerquote:Op zondag 15 mei 2011 20:19 schreef Susi het volgende:
Interessant liedje wel, maar ik ergerde mij rot aan de zwoele blikken die madam in de camera wierp. Continu.
Als ik haar daarvoor niet kende, zou ik het ook mysterieus en passend hebben gevonden. Maar ik had in mijn achterhoofd nog Lena van vorig jaar, die onwennig met haar accentje en rokje en pantietje op het podium stond. Maar met m'n ogen dicht mooi.quote:Op zondag 15 mei 2011 21:24 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Dat vond ik juuist het beste van het nummer
Kende ik niet. Vet, ga ik eens uitcheckenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |