Volgens mij is het liedje nooit in het Duits gezongenquote:Op donderdag 3 juni 2010 10:57 schreef Pino112 het volgende:
Heeft iemand toevallig een Duitse versie van deze paraat:![]()
quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:04 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Volgens mij is het liedje nooit in het Duits gezongen
Ohquote:
Gevonden op Spotify, zal eens gaan luisterenquote:Op woensdag 2 juni 2010 20:07 schreef Riparius het volgende:
[..]
De rest van haar album My cassette player is ook erg leuk vol met aanstekelijke liedjes waar je vrolijk van wordt. Vooral het nummer Bee (dat ook in de running was om voor het ESF te worden geselecteerd).
Wel deze:quote:Op donderdag 3 juni 2010 10:57 schreef Pino112 het volgende:
Heeft iemand toevallig een Duitse versie van deze paraat:![]()
Hihiquote:Op donderdag 3 juni 2010 11:09 schreef Arcee het volgende:
[..]
Wel deze: [ afbeelding ]
-edit- ah, het is al.
Bronquote:De Duitse winnares van het Euro-visie Songfestival in Oslo komt met Satellite nieuw op de 5e plaats van de single top 100 van GFK Mega Charts.
Vorig jaar wist Alexander Rybak met Fairytale, dat op 2 terecht kwam, als winnaar na jaren weer eens een Top 10 hit in Nederland te scoren. Een jaar later lukt het Lena opnieuw. In Zweden, Finland en Noorwegen staat het winnende songfestivallied inmiddels op de 1e plaats van de hitparade.
In de Single Top 100 zijn verder Sieneke (21), Tom Dice (30) en Anna Bergendahl (93) terug te vinden.
Johnny Logan zat een paar jaar tussen idd.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:30 schreef ItaloDancer het volgende:
Volgend jaar gaat Lena dus haar titel proberen te verdedigen.
Uniek denk ik in de Songfestivalgeschiedenis?
http://www.eurovision.tv/(...)14+May,+Lena+returns!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Johnny Logan zat een paar jaar tussen idd.
Is het al zeker, van Lena?
Via de link hierboven van iBenny:quote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:30 schreef ItaloDancer het volgende:
Volgend jaar gaat Lena dus haar titel proberen te verdedigen.
Uniek denk ik in de Songfestivalgeschiedenis?
quote:Only Lys Assia, the winner of the first Eurovision Song Contest in 1956, and Corry Brokken came back the year after to defend their title. Other former winners, such as Johnny Logan, Carola, Charlotte Perelli and Niamh Kavanagh, waited for several years to return after a victory. Only Johnny Logan won the Eurovision Song Contest more than once; twice as an artist, once as song writer.
Er gaan geruchten rond dat ze met het nummer Ich bin verliebt (sha-la-lie) mee wil doenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 19:27 schreef ouderejongere het volgende:
Dan ga ik volgend jaar weer op haar stemmen, ongeacht met welk lied ze meedoet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |