quote:Op maandag 31 januari 2011 15:24 schreef ItaloDancer het volgende:
Ja. vanavond en volgende week twee halve finales (met ieder zes liedjes).
18 februari de finale.
Welke zender?quote:Op maandag 31 januari 2011 15:24 schreef ItaloDancer het volgende:
Ja. vanavond en volgende week twee halve finales (met ieder zes liedjes).
18 februari de finale.
Bronquote:Duitsland start zoektocht lied Lena
Na de Duitse overwinning in Oslo met Satellite zal er in drie shows op zoek gegaan worden naar een nieuw lied voor Lena die Duitsland opnieuw zal vertegenwoordigen in 2011. Vanavond zullen er in de 1e halve finale zes liedjes gezongen worden door Lena waarvan er drie naar de finale gaan op vrijdag 18 februari. Volgende week maandag zal Lena opnieuw zes liedjes ten gehore brengen.
De halve finales worden uitgezonden op ProSieben. ARD zendt de finale van Unser Song für Deutschland uit op 18 februari. Alle uitzendingen beginnen om 20.15u. De 12 nummers zullen volgende week verschijnen op haar nieuwe album Good News.
Een jury onder leiding van Stefan Raab beoordeelt alle nummers, maar het is het publiek dat in beide halve finales per televoting beslist. De gastjuryleden in de eerste uitzending zijn Der Graf (van de band Unheilig) en Stefanie Kloß (zangeres van Silbermond).
quote:Volgens ESC Today:
How to watch?
There will be no official webcast, but all performances are expected to be published on tvtotal.de ater the show.
Pro Sieben is available on satellite. You can find detailed information on how to receive the channel here --> http://www.prosieben.de/s(...)a-satellit-1.981653/
Srsly? Dan hebben ze alle goede nummers vast bewaard tot de 2e halve finale.quote:Op maandag 31 januari 2011 22:25 schreef ItaloDancer het volgende:
Je hebt niets gemist, het ene liedje was nog saaier dan het andere.
Bronquote:Germany Was Taken by a Stranger
Germany Tonight the first semi-final of the German song selection was held in Cologne. Lena performed 6 songs and three qualified for the final: Maybe , Taken by a Stranger and What happened to me today will thus compete in the national final. Our readers, the public in the studio and the televoters largely agreed that Taken by a stranger was the best song of the bunch. You will be able to watch performances on the official website of Unser Song für Deutschland What happened to me today was written by Lena Meyer-Landrut herself with the help of Stefan Raab.
Next Monday another 6 songs will be presented to the public.
Nou ja, het is mijn muzieksmaak niet.quote:Op maandag 31 januari 2011 22:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Srsly? Dan hebben ze alle goede nummers vast bewaard tot de 2e halve finale.
Jup, maar de enige versie die ik net op Youtube kon vinden daar blerde een baby doorheenquote:
Ik denk dat ze het als haar visitekaartje beschouwd ofzoquote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:02 schreef Takaiki het volgende:
Ik vind haar accent eigenlijk wel irritant, maar ja, dat is mijn persoonlijke mening
En dat dusquote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:05 schreef APK het volgende:
[..]
Ik denk dat ze het als haar visitekaartje beschouwd ofzo
'Maybe' vind ik na snel luisteren het leukste, maar ze is nog steeds niet echt een goede zangeres.
Vind ik dan
Kijk, daar ziet het er wél goed uit.quote:Op maandag 31 januari 2011 23:43 schreef Greys het volgende:
En de video's van de uitvoeringen van vanavond van de drie nummers die door zijn:
Taken by a Stranger
Maybe
What happened to me
En hier ook de andere nummers van vanavond.
Daniel Dekker zou zeggen: "Wat een mooi nummer, het beste wat ik de laatste jaren gehoord hebben. Maar nee, dit is niet geschikt voor het Songfestival dus dat moeten we gewoon niet doen."quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:03 schreef Arth_NL het volgende:
"Taken by a stranger", wat een geweldig nummer zeg.
Ik vind het een beetje jaren tachtig-achtig...quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:03 schreef Arth_NL het volgende:
"Taken by a stranger", wat een geweldig nummer zeg.
Nu je meegaat naar Düsseldorf moet je je idd maar een beetje inlezenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:50 schreef Goodbye het volgende:
Ik dacht al, waarom hebben ze het nog steeds over dat liedje van vorig jaar. Maar ze gaat dus weer mee doen!![]()
Duitsland zit toch niet in de halve finalequote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Nu je meegaat naar Düsseldorf moet je je idd maar een beetje inlezen![]()
Wat een nummerquote:
Gecombineerd met het spastische dansen?quote:Op donderdag 3 februari 2011 14:35 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zou me niets verbazen als dat expres zo is uitgesproken. Geeft het toch weer iets aparts.
quote:Op donderdag 3 februari 2011 11:26 schreef TheVulture het volgende:
Overigens denk ik wel dat het ontwapende in haar performance er dit jaar wel af is en haar beperkte vocale kwaliteiten des te meer zullen opvallen....
Zo geweldig lied was Satellite niet. Als Lena dit jaar met een echt heel goed lied meedoet maakt ze grote kans om weer te winnen. Bovendien heeft Lena een nieuwe doelgroep aangetrokken, die normaal nooit zou kijken, laat staan stemmen.quote:Op donderdag 3 februari 2011 11:26 schreef TheVulture het volgende:
Overigens denk ik wel dat het ontwapende in haar performance er dit jaar wel af is en haar beperkte vocale kwaliteiten des te meer zullen opvallen....
Dat dacht ik ook meteen jaquote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:45 schreef Goodbye het volgende:
Ja, doe dan ook niet voor een tweede keer mee, muts!
Never change a winning outfitquote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:48 schreef Goodbye het volgende:
En volgens mij kan ze in Nederland gewoon prima over straat als ze zich niet al te raar uitdost![]()
Maarrrrr, ben nog steeds benieuwd hoe ze het gaat doen op het komende ESF
Er was dus wel een webcast, maar dat liedje gaat niet winnenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:02 schreef APK het volgende:
Vanavond de finale van de Duitse voorronde, maar er schijnt geen officiële webcast te zijn
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |