Da's ook altijd verstandig, condooms als je je laat taken by a stranger.quote:
Ik denk het ookquote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:53 schreef Greys het volgende:
En toch denk ik dat ze weer top 5 gaat worden...
En alles klopt weer. De show zelf, haar charisma, alles.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:00 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik denk het ookVind het ook wel een leuk liedje
Alleen het liedje is toch helemaal niet catchy?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:45 schreef Greys het volgende:
[..]
En alles klopt weer. De show zelf, haar charisma, alles.
Ik mis een soort refrein à la 'Larf oh larf', dus dit nummer vind ik minder.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:45 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Alleen het liedje is toch helemaal niet catchy?
Dat vorige was ook een "leuk", vrolijk popliedje. Dit vind ik eigenlijk helemaal niks.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:46 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik mis een soort refrein à la 'Larf oh larf', dus dit nummer vind ik minder.
Op bijna alle blogs vinden ze het na haar rehearsal ineens 'het meest eigentijdse nummer dat er tussen zit op het Eurovisie'. En daar ben ik het stiekem wel mee eens.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:45 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Alleen het liedje is toch helemaal niet catchy?
Ik denk het ook, mede door de vakjury, want dit lied is van behoorlijk hoger niveau dan Satellite. Natuurlijk heeft Lena ook een nieuw publiek aangetrokken dat voorheen niet keek (en stemde).quote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:53 schreef Greys het volgende:
En toch denk ik dat ze weer top 5 gaat worden...
Ik volg het niet echt maar na een aantal landen geluisterd te hebben is dit zo'n beetje het enige nummer dat ik leuk vind. En het blijft uiteraard ook een leuk persoon om naar te kijkenquote:Op zondag 8 mei 2011 14:27 schreef miss_dynastie het volgende:
Dit gaat heel goed scoren of heel slecht. Een tussenin is er volgens mij niet...
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:38 schreef eleusis het volgende:
Ik vind het een heerlijk liedje en Lena zo geweldig fapbaar. 12·1012 points.
Voortkabbelend is bij mij meestal ook een slecht teken. Bij Finland en Zwitserland werkt het bij mij niet. Hier juist wel. Het Black Swan-spiegel clipje van Lena vind ik ook leuk.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:22 schreef UltraR het volgende:
wtf? Ik verwachte hier alleen maar negatieve reacties.
Net voor het eerst geluisterd. Zelden een nummer gehoord dat zo -totaal- geen hoogtepunt van welke vorm dan ook erin heeft zitten. Ik zat me gewoon te ergeren aan het voortkabbelende karakter. Echt een ontzettend butnummer.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |