quote:Op dinsdag 1 juni 2010 13:28 schreef Etcetera het volgende:
Een Jan Peter Balkenende telefoonpoetsdoekje
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 13:58 schreef themauster het volgende:
http://www.bol.com/nl/p/m(...)009666623/index.html
Als ik dat nummer nķg vaker hoor, wil ik 't liefst zelf op de BBQ gaan liggen.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:29 schreef Etcetera het volgende:
Wat is er mis met Caro EmeraldLekker jazzy, krijg ik wel een zomers (BBQ) gevoel van
Ze heeft gelukkig meer dan 1 liedje gemaaktquote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Als ik dat nummer nķg vaker hoor, wil 't liefst zelf op de BBQ gaan liggen.
Bij Caro klinken die singles ook allemaal hetzelfde hoempapa.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:45 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ze heeft gelukkig meer dan 1 liedje gemaaktBen het nu nog niet zat in elk geval, was met The Baseballs wel anders
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Als ik dat nummer nķg vaker hoor, wil ik 't liefst zelf op de BBQ gaan liggen.
Neukteugelsquote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:08 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Dik niet maar ze heeft wel neukteugels
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:11 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Wát een niveau op de dinsdagmiddag weer hier...
Inderdaadquote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:30 schreef Sirolf het volgende:
Volgens mij was dat dus letterlijk 1 stem verschil, want nu staat Teddybear Stockholm - Cobrastyle weer op 1 in de UJDT-poll.
S'middags moet kunnenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:29 schreef Captain_Slow het volgende:
GoedeMIDDAGOnee, dat vind The Mauser niet meer kunnen.
Zijn The Baseballs overigens al uitgecoverd?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:45 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ze heeft gelukkig meer dan 1 liedje gemaaktBen het nu nog niet zat in elk geval, was met The Baseballs wel anders
* Ofyles2 juist afknapt op anorexiasletten als Esmee Denters...quote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:53 schreef j95 het volgende:
Vinden jullie Caro ook zo dikIk zag haar optreden op Pinkpop maar ze is wel aan de stevige kant. En dat is niet beledegend bedoeld ofzo, want zelf ben ik ook niet de dunste
Sowieso, Esmeequote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:59 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
* Ofyles2 juist afknapt op anorexiasletten als Esmee Denters...
Ik verwacht dat die een jaar gaan teren op 1 cdquote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:58 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Zijn The Baseballs overigens al uitgecoverd?
Oftewel, daar horen we straks nooit meer van.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:03 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik verwacht dat die een jaar gaan teren op 1 cd
Moet je er wel overheen wíllenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:08 schreef TheZapster het volgende:
[..]
tssss waarom is ze nou weer een anorexiaslet?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:59 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
* Ofyles2 juist afknapt op anorexiasletten als Esmee Denters...
Sommige mensen zijn gewoon jaloers...quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:13 schreef alors het volgende:
[..]
tssss waarom is ze nou weer een anorexiaslet?
Ik ken zoveel dunne meiden die daarvoor worden uitgescholden, echt treurig. Ze hongeren zich 9 van de 10 keer helemaal niet uit maar zijn gewoon zo. Of moeten alle dikke mensen ook maar dikke frituurpensen worden genoemd? Lijkt me niet nodig.
Soms is het wel heel erg....quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:13 schreef alors het volgende:
[..]
tssss waarom is ze nou weer een anorexiaslet?
Ik ken zoveel dunne meiden die daarvoor worden uitgescholden, echt treurig. Ze hongeren zich 9 van de 10 keer helemaal niet uit maar zijn gewoon zo. Of moeten alle dikke mensen ook maar dikke frituurpensen worden genoemd? Lijkt me niet nodig.
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:08 schreef TheZapster het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:14 schreef Bol_Wan het volgende:
zovakantie
![]()
![]()
laatste examen wel gigantisch verneukt dus of ik overga valt nog te bezien, maar goed.. op naar de examenfeestenvanavond eerste
wie the fuckquote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:22 schreef alors het volgende:
[..]
![]()
Straks mag je herexamen doen bij haar
[ afbeelding ]
Geen wonder dat je examens niet gaat halen als je Inge Diepman niet kentquote:
Laatste jaren dat het op tv was deed Menno Bentveld het geloof ik, maarja Inge is toch het gezicht van Herexamenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:31 schreef themauster het volgende:
[..]
Geen wonder dat je examens niet gaat halen als je Inge Diepman niet kent
nooit van gehoordquote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:31 schreef themauster het volgende:
[..]
Geen wonder dat je examens niet gaat halen als je Inge Diepman niet kent
Nee.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:52 schreef Sirolf het volgende:
Is het heel erg dat ik Partysquad & Opposites - Welkom Terug die C&S nu draaien een best leuke plaat vind?
Doe mij deze maar:quote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:52 schreef Sirolf het volgende:
Is het heel erg dat ik Partysquad & Opposites - Welkom Terug die C&S nu draaien een best leuke plaat vind?
Dat wel ja, Licht Uitquote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:02 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Doe mij deze maar:
http://cgi.omroep.nl/cgi-bin/streams?/radio3/llink/derrudy/20100528-22.wma?start=00:36:35&end=00:39:53
Inderdaadquote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:11 schreef alors het volgende:
Kan deze plaat niet een keer UIT HET RAAM??!!!
Halve minuut eerder instarten dan héquote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:26 schreef Sirolf het volgende:
Het origineel van Journey is trouwens op z'n minst een halve minuut langer dan de versie van Jaap. Zojuist ondervonden.
Ja, maar een halve minuut eerder is er nog een andere plaat bezig op 3 hč?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:27 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Halve minuut eerder instarten dan hé?
halve minute stilte uit respect dan?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:27 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ja, maar een halve minuut eerder is er nog een andere plaat bezig op 3 hč?
Ik heb dan ook maar even snel een pauzemuziekje opgezet.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:58 schreef Captain_Slow het volgende:
Begint al goed, ik zet de radio aan en er is zendtijd voor de politieke partijen
met baggeraudioquote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:58 schreef Captain_Slow het volgende:
Begint al goed, ik zet de radio aan en er is zendtijd voor de politieke partijen
Alsof het is opgenomen met een computer-microfoon van 3 euro, snel even gekocht bij de Action...quote:
Megadeth?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:59 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik heb dan ook maar even snel een pauzemuziekje opgezet.
Heads Will Roll!
Waaaaaaat? ligt hij eruit???quote:
ah, ook leukquote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:04 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nee, Yeah Yeah Yeahs - Heads Will Roll (A-Trak Remix)
Ik had Fairwell to the Fairgrounds opstaanquote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:59 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik heb dan ook maar even snel een pauzemuziekje opgezet.
Heads Will Roll!
Kortom, tijd voor Spotiefiequote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:29 schreef Sirolf het volgende:
Dus a.s. zaterdag eerst de Mama Appelsap Top 50... en direct daarna de Mega Top 50.
[MartinGaus]Niet likken![/MartinGaus]quote:Marijke Roskam
Fijn, eindelijk een auto vol versche Plugplaat-shirts. Dat wordt postzegels likken: -)
Ik verwacht die eigenlijk pas in het najaar. Het is nu eerst tijd voor de Serious Summer.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:50 schreef alors het volgende:
Ik heb een 90s playlist gemaakt in Spotify echt fijnWanneer is het weer 90s week op 3fm, mooie tijden waren dat
Nu we het er toch over hebben, wie heeft er nog een paar leuke playlists?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:50 schreef alors het volgende:
Ik heb een 90s playlist gemaakt in Spotify echt fijnWanneer is het weer 90s week op 3fm, mooie tijden waren dat
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:06 schreef -Hans- het volgende:
In slaap gevallen tijdens Rail Away en Blik op de Weg. Zo jammer
Ja ik hoorde vanmiddag ook dat hij in Duitsland al had afgezegd wegens ziekte. Lullig wel als je speciaal had vrijgenomen ofzoquote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:25 schreef Pino112 het volgende:
HMH-Erica
Beide concerten #JohnMayer in de #HMH afgelast ivm ziekte. Morgen meer info via www.doubleveeconcerts.nl en www.ticketservice.nl.
2 minutes ago from web![]()
Maar dat kan toch helemaal niet Timur!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:27 schreef Pino112 het volgende:
21 Guns vind ik de enige leuke Greenday plaat.
Oh, dat vind je leuk? Ik zou balen. Je verheugt je maandenlang erop en dan gaat het niet door.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:25 schreef Pino112 het volgende:
HMH-Erica
Beide concerten #JohnMayer in de #HMH afgelast ivm ziekte. Morgen meer info via www.doubleveeconcerts.nl en www.ticketservice.nl.
Best balen idd, had ik ook met The Killers in de HMH vorig jaar. Dat werd toen afgelast door die 'terreurdreiging', amper een uur voor aanvang.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:29 schreef Cee het volgende:
[..]
Oh, dat vind je leuk? Ik zou balen. Je verheugt je maandenlang erop en dan gaat het niet door.
Ik vind het supermatig. Het zal wel de combi Nederlands meiske/Justin Timberlake zijn dat het zo speciaal doet lijken.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:28 schreef -Hans- het volgende:
Esmee en Justin. Zou het dan toch Megahit worden? Ik vind het maar een matig liedje
.
Ik had het met Robbie Williams in de 013 (jaja, de 013, in m'n achtertuin)! Ik haalde ergens een paar dagen nadat kaartjes in de verkoop gingen, een kaartje daarvoor. Niks uitverkocht of zo.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:31 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Best balen idd, had ik ook met The Killers in de HMH vorig jaar. Dat werd toen afgelast door die 'terreurdreiging', amper een uur voor aanvang.
Toen ik station Bijlmer ArenA binnen reed met de trein hoorde ik dus op de radio dat het niet door ging.
Bij mij was de locatie ook niet zo'n probleem. Het lag zelfs perfect op de route van Hilversum-Noord naar huis.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:34 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik had het met Robbie Williams in de 013 (jaja, de 013, in m'n achtertuin)! Ik haalde ergens een paar dagen nadat kaartjes in de verkoop gingen, een kaartje daarvoor. Niks uitverkocht of zo.
En toen werd het verplaatst naar een datum een half jaar later. En juist in die overbruggings-periode kwam Angels uit en was hij eigenlijk veuls te groot geworden voor de 013.Was wel tof om hem dan toch daar gezien te hebben.
Niets aan toe te voegenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:32 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vind het supermatig. Het zal wel de combi Nederlands meiske/Justin Timberlake zijn dat het zo speciaal doet lijken.
Natuurlijk ben ik poepjaloers op het kind maar da's niet de reden waarom ik het een matige plaat vind. Ik vind het namelijk gewoon een matige plaat.
Wat is er nou exact het nut van om die lachende smileys er bij te zetten?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:25 schreef Pino112 het volgende:
HMH-Erica
ik dacht al: ik mis iemandquote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:26 schreef -Hans- het volgende:
Nu dan maar even lekker Veenstra en Maricha luisteren
Nou ik vind het wel een leuk doch luchtig nummer. Geen hoogdravende tekst maarja dat is toch zo vaak.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:28 schreef -Hans- het volgende:
Esmee en Justin. Zou het dan toch Megahit worden? Ik vind het maar een matig liedje
.
Naja, aangezien ie nog gewoon op Pinkpop stond..quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:36 schreef MichielV het volgende:
[..]
Wat is er nou exact het nut van om die lachende smileys er bij te zetten?
Ho ho, wacht even, de baby heeft haar verdrietig en droog gelaten he! En hij deed niks goed! Hij heeft haar droog gelaten!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:41 schreef alors het volgende:
[..]
Rox die duizend keer meldt dat haar baby haar heeft verlaten
't is luchtig inderdaad maar dat maakt het ook wel dat ik het na een paar keer horen eigenlijk wel echt zat benquote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:41 schreef alors het volgende:
[..]
Nou ik vind het wel een leuk doch luchtig nummer. Geen hoogdravende tekst maarja dat is toch zo vaak.
Ik trek het vele malen beter dan Rox die duizend keer meldt dat haar baby haar heeft verlatenOf dat zeikerige liefdesliedje wat zogenaamd geen liefdesliedje is
of de kapotgedraaide hoempapas van Caro Emerald....
Esmee Denters, Rox, het is allemaal slechtquote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:53 schreef -Hans- het volgende:
[..]
't is luchtig inderdaad maar dat maakt het ook wel dat ik het na een paar keer horen eigenlijk wel echt zat ben. Moet zeggen dat die Esmee er in de clip wel aardig uitziet
. Qua stemgeluid vind ik het trouwens ook niet verkeerd en ergens halverwege zingt ze wel een mooi stukje
.
Die van Rox kan ik echt niet meer horen. Nieuwe single vind ik trouwens best goed!
Ja ik denk dat ik hem na een week megahit ook wel uit zou kotsen.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:53 schreef -Hans- het volgende:
[..]
't is luchtig inderdaad maar dat maakt het ook wel dat ik het na een paar keer horen eigenlijk wel echt zat ben. Moet zeggen dat die Esmee er in de clip wel aardig uitziet
. Qua stemgeluid vind ik het trouwens ook niet verkeerd en ergens halverwege zingt ze wel een mooi stukje
.
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:04 schreef alors het volgende:
[WIN!] Ga jij 5 juni naar DI-RECT, KANE en BON JOVI?
grijp jullie kans mensen!
Krijgen we een gratisquote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:04 schreef alors het volgende:
Krijg je geld toe?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:04 schreef alors het volgende:
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:04 schreef -Hans- het volgende:
Nieuwe Go Back To The Zoo. W00t! wat een track. One louder!
quote:BV Veendam heeft sluitende begroting en plan van aanpak ingediend bij KNVB. Om half 11 dient hoger beroep tegen faillisement.
Stekker van modem er al uitgehaald en weer terug in gedaan? Meestal helpt dat wel.quote:Op woensdag 2 juni 2010 10:08 schreef alors het volgende:
Goedemorgen
Hoerezooi, internet ligt eruit en ik kan het geloof ik niet fixen zodoe dat lekker 's nachts ofzo
Dat is ook de enige truc die ik weet en die werkt nietquote:Op woensdag 2 juni 2010 10:09 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Stekker van modem er al uitgehaald en weer terug in gedaan? Meestal helpt dat wel.
Moi !quote:Op woensdag 2 juni 2010 10:08 schreef alors het volgende:
Goedemorgen
Hoerezooi, internet ligt eruit en ik kan het geloof ik niet fixen zodoe dat lekker 's nachts ofzo
Het is inderdaad echt FANTASTISCH weerquote:Op woensdag 2 juni 2010 10:38 schreef Sirolf het volgende:
Oh, wat een heerlijke megahit is dit toch met dit weer!
Jammer alleen dat ik de hele dag binnen zit...
Volgens Sersjee mag die met dit weer natuurlijk niet ontbreken.quote:Op woensdag 2 juni 2010 12:21 schreef -Hans- het volgende:
Crowded House - Weather With You
Zelfde geldt voor Dodgy trouwens.quote:Op woensdag 2 juni 2010 12:22 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Volgens Sersjee mag die met dit weer natuurlijk niet ontbreken.
Heeft hij gelijk inquote:Op woensdag 2 juni 2010 12:22 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Volgens Sersjee mag die met dit weer natuurlijk niet ontbreken.
Als ik idd aan vorig jaar zomer terugdenk, wat een fucking goede plaat is datquote:Op woensdag 2 juni 2010 10:58 schreef -Hans- het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAA David Guetta Ft. Kelly Rowland - When Love Takes Over
Wereldplaat bij dit weer.
Fake Blood is gruwelijk vet!quote:Op woensdag 2 juni 2010 12:46 schreef j95 het volgende:
Ik snap niet wat mensen hier leuk aan vinden, wat een kutplaat
Idem hieroquote:Op woensdag 2 juni 2010 13:09 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Als ik idd aan vorig jaar zomer terugdenk, wat een fucking goede plaat is dat![]()
![]()
![]()
![]()
Als het over Fake Blood ging ben ik het met je eens, wat een kutplaat is dat toch zeg.quote:Op woensdag 2 juni 2010 12:46 schreef j95 het volgende:
Ik snap niet wat mensen hier leuk aan vinden, wat een kutplaat
quote:Op woensdag 2 juni 2010 13:12 schreef -Hans- het volgende:
En dit moet gewoon Megahit worden, imho! maar die kans is wsl. niet al te grootGo Back To The Zoo - Hey Dj
Daar had ik het overquote:Op woensdag 2 juni 2010 13:13 schreef alors het volgende:
[..]
Als het over Fake Blood ging ben ik het met je eens, wat een kutplaat is dat toch zeg.
Oh en deze van GBTTZ gaat een dikke kneiter worden want dj's zijn gek op liedjes over zichzelf.
Riiiiiiight...quote:Op woensdag 2 juni 2010 13:47 schreef alors het volgende:
Neeee waarom ook hier Want Want spammenGa es Lucky Fonz draaien!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 2 juni 2010 13:55 schreef Sirolf het volgende:
Zouden we dit binnenkort ook op 3FM te horen krijgen?"Reacties toevoegen is uitgeschakeld voor deze video."SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik snap wel waarom.Op maandag 11 oktober 2010 @ 19:31 zei Hans: Sersjee heeft gelijk. Punt.
quote:Op woensdag 2 juni 2010 13:56 schreef Sersjee het volgende:
[..]
"Reacties toevoegen is uitgeschakeld voor deze video."
Ik snap wel waarom.
Zouden we dit binnenkort ook op 3FM te horen krijgen?Lekker nummertje.Potentiële MH lijkt mijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh, die ligt er wel vaker uit de laatste dagen, meestal samen met balk.omroep.nl en nog een aantal domeinen. Ze zullen wel wat problemen met die servers hebben.quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:24 schreef hole1988 het volgende:
lekker dan livestreams.omroep.nl licht eruit
[edit] hij is weer in de lucht
Zouden we dit binnenkort ook op 3FM te horen krijgen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee joh, dit is veeeel beter
Waar op Henk Westbroek een paar uur later zegt:quote:We worden momenteel wel een beetje doodgepolitiekt met z'n allen hoor! En ik draai straks liedjes uit de SP-top 10... #noudatweer
quote:@gerardekdom Dat " doodgepolitiekt " had mijn woord kunnen zijn.Ik zal het met bronvermelding citeren.hartelijks,henk
Gaat zeker lukken!quote:
quote:Op woensdag 2 juni 2010 18:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
Hallo 020. Zometeen naar Jķnsi in Paradiso
Welkom in het altijd prettige 020quote:Op woensdag 2 juni 2010 18:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
Hallo 020. Zometeen naar Jķnsi in Paradiso
Gelukkig heeft de VVD meer macht gekregen, huidige coalitie zorgt er voor dat de stad weer iets prettiger wordt.quote:
Als ik die voor mijn auto zie rem ik echt nietquote:Op woensdag 2 juni 2010 18:58 schreef borisz het volgende:
[..]
Gelukkig heeft de VVD meer macht gekregen, huidige coalitie zorgt er voor dat de stad weer iets prettiger wordt.
ElsIeping
heeft het centrum persoonlijk omzeep geholpen.
Ein schönes Abend Herr Veenstra und alle andere liebe Leute hier in diesem Topic.quote:
quote:Op woensdag 2 juni 2010 19:26 schreef Cee het volgende:
[..]
Tuurlijk, zeg het maar. Ik maak wel een begin.
EEKHOORN.
quote:Op woensdag 2 juni 2010 19:26 schreef Cee het volgende:
Kijk zo makkelijk gaat dat hier.
[ afbeelding ]
Dan draai ik ondertussen even een plaatje van MGMT.quote:Op woensdag 2 juni 2010 19:26 schreef Cee het volgende:
[..]
Tuurlijk, zeg het maar. Ik maak wel een begin.
EEKHOORN.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |