Soms is het wel heel erg....quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:13 schreef alors het volgende:
[..]
tssss waarom is ze nou weer een anorexiaslet?
Ik ken zoveel dunne meiden die daarvoor worden uitgescholden, echt treurig. Ze hongeren zich 9 van de 10 keer helemaal niet uit maar zijn gewoon zo. Of moeten alle dikke mensen ook maar dikke frituurpensen worden genoemd? Lijkt me niet nodig.
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:08 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Dik niet maar ze heeft wel neukteugels
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:14 schreef Bol_Wan het volgende:
zovakantie
![]()
![]()
laatste examen wel gigantisch verneukt dus of ik overga valt nog te bezien, maar goed.. op naar de examenfeestenvanavond eerste
wie the fuckquote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:22 schreef alors het volgende:
[..]
![]()
Straks mag je herexamen doen bij haar
[ afbeelding ]
Geen wonder dat je examens niet gaat halen als je Inge Diepman niet kentquote:
Laatste jaren dat het op tv was deed Menno Bentveld het geloof ik, maarja Inge is toch het gezicht van Herexamenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:31 schreef themauster het volgende:
[..]
Geen wonder dat je examens niet gaat halen als je Inge Diepman niet kent
nooit van gehoordquote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:31 schreef themauster het volgende:
[..]
Geen wonder dat je examens niet gaat halen als je Inge Diepman niet kent
Nee.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:52 schreef Sirolf het volgende:
Is het heel erg dat ik Partysquad & Opposites - Welkom Terug die C&S nu draaien een best leuke plaat vind?
Doe mij deze maar:quote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:52 schreef Sirolf het volgende:
Is het heel erg dat ik Partysquad & Opposites - Welkom Terug die C&S nu draaien een best leuke plaat vind?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |