Ik had Fairwell to the Fairgrounds opstaanquote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:59 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik heb dan ook maar even snel een pauzemuziekje opgezet.
Heads Will Roll!
Kortom, tijd voor Spotiefiequote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:29 schreef Sirolf het volgende:
Dus a.s. zaterdag eerst de Mama Appelsap Top 50... en direct daarna de Mega Top 50.
[MartinGaus]Niet likken![/MartinGaus]quote:Marijke Roskam
Fijn, eindelijk een auto vol versche Plugplaat-shirts. Dat wordt postzegels likken: -)
Ik verwacht die eigenlijk pas in het najaar. Het is nu eerst tijd voor de Serious Summer.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:50 schreef alors het volgende:
Ik heb een 90s playlist gemaakt in Spotify echt fijnWanneer is het weer 90s week op 3fm, mooie tijden waren dat
Nu we het er toch over hebben, wie heeft er nog een paar leuke playlists?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:50 schreef alors het volgende:
Ik heb een 90s playlist gemaakt in Spotify echt fijnWanneer is het weer 90s week op 3fm, mooie tijden waren dat
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:06 schreef -Hans- het volgende:
In slaap gevallen tijdens Rail Away en Blik op de Weg. Zo jammer
Ja ik hoorde vanmiddag ook dat hij in Duitsland al had afgezegd wegens ziekte. Lullig wel als je speciaal had vrijgenomen ofzoquote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:25 schreef Pino112 het volgende:
HMH-Erica
Beide concerten #JohnMayer in de #HMH afgelast ivm ziekte. Morgen meer info via www.doubleveeconcerts.nl en www.ticketservice.nl.
2 minutes ago from web![]()
Maar dat kan toch helemaal niet Timur!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:27 schreef Pino112 het volgende:
21 Guns vind ik de enige leuke Greenday plaat.
Oh, dat vind je leuk? Ik zou balen. Je verheugt je maandenlang erop en dan gaat het niet door.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:25 schreef Pino112 het volgende:
HMH-Erica
Beide concerten #JohnMayer in de #HMH afgelast ivm ziekte. Morgen meer info via www.doubleveeconcerts.nl en www.ticketservice.nl.
Best balen idd, had ik ook met The Killers in de HMH vorig jaar. Dat werd toen afgelast door die 'terreurdreiging', amper een uur voor aanvang.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:29 schreef Cee het volgende:
[..]
Oh, dat vind je leuk? Ik zou balen. Je verheugt je maandenlang erop en dan gaat het niet door.
Ik vind het supermatig. Het zal wel de combi Nederlands meiske/Justin Timberlake zijn dat het zo speciaal doet lijken.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:28 schreef -Hans- het volgende:
Esmee en Justin. Zou het dan toch Megahit worden? Ik vind het maar een matig liedje
.
Ik had het met Robbie Williams in de 013 (jaja, de 013, in m'n achtertuin)! Ik haalde ergens een paar dagen nadat kaartjes in de verkoop gingen, een kaartje daarvoor. Niks uitverkocht of zo.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:31 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Best balen idd, had ik ook met The Killers in de HMH vorig jaar. Dat werd toen afgelast door die 'terreurdreiging', amper een uur voor aanvang.
Toen ik station Bijlmer ArenA binnen reed met de trein hoorde ik dus op de radio dat het niet door ging.
Bij mij was de locatie ook niet zo'n probleem. Het lag zelfs perfect op de route van Hilversum-Noord naar huis.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:34 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik had het met Robbie Williams in de 013 (jaja, de 013, in m'n achtertuin)! Ik haalde ergens een paar dagen nadat kaartjes in de verkoop gingen, een kaartje daarvoor. Niks uitverkocht of zo.
En toen werd het verplaatst naar een datum een half jaar later. En juist in die overbruggings-periode kwam Angels uit en was hij eigenlijk veuls te groot geworden voor de 013.Was wel tof om hem dan toch daar gezien te hebben.
Niets aan toe te voegenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:32 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vind het supermatig. Het zal wel de combi Nederlands meiske/Justin Timberlake zijn dat het zo speciaal doet lijken.
Natuurlijk ben ik poepjaloers op het kind maar da's niet de reden waarom ik het een matige plaat vind. Ik vind het namelijk gewoon een matige plaat.
Wat is er nou exact het nut van om die lachende smileys er bij te zetten?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:25 schreef Pino112 het volgende:
HMH-Erica
ik dacht al: ik mis iemandquote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:26 schreef -Hans- het volgende:
Nu dan maar even lekker Veenstra en Maricha luisteren
Nou ik vind het wel een leuk doch luchtig nummer. Geen hoogdravende tekst maarja dat is toch zo vaak.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:28 schreef -Hans- het volgende:
Esmee en Justin. Zou het dan toch Megahit worden? Ik vind het maar een matig liedje
.
Naja, aangezien ie nog gewoon op Pinkpop stond..quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:36 schreef MichielV het volgende:
[..]
Wat is er nou exact het nut van om die lachende smileys er bij te zetten?
Ho ho, wacht even, de baby heeft haar verdrietig en droog gelaten he! En hij deed niks goed! Hij heeft haar droog gelaten!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:41 schreef alors het volgende:
[..]
Rox die duizend keer meldt dat haar baby haar heeft verlaten
't is luchtig inderdaad maar dat maakt het ook wel dat ik het na een paar keer horen eigenlijk wel echt zat benquote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:41 schreef alors het volgende:
[..]
Nou ik vind het wel een leuk doch luchtig nummer. Geen hoogdravende tekst maarja dat is toch zo vaak.
Ik trek het vele malen beter dan Rox die duizend keer meldt dat haar baby haar heeft verlatenOf dat zeikerige liefdesliedje wat zogenaamd geen liefdesliedje is
of de kapotgedraaide hoempapas van Caro Emerald....
Esmee Denters, Rox, het is allemaal slechtquote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:53 schreef -Hans- het volgende:
[..]
't is luchtig inderdaad maar dat maakt het ook wel dat ik het na een paar keer horen eigenlijk wel echt zat ben. Moet zeggen dat die Esmee er in de clip wel aardig uitziet
. Qua stemgeluid vind ik het trouwens ook niet verkeerd en ergens halverwege zingt ze wel een mooi stukje
.
Die van Rox kan ik echt niet meer horen. Nieuwe single vind ik trouwens best goed!
Ja ik denk dat ik hem na een week megahit ook wel uit zou kotsen.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:53 schreef -Hans- het volgende:
[..]
't is luchtig inderdaad maar dat maakt het ook wel dat ik het na een paar keer horen eigenlijk wel echt zat ben. Moet zeggen dat die Esmee er in de clip wel aardig uitziet
. Qua stemgeluid vind ik het trouwens ook niet verkeerd en ergens halverwege zingt ze wel een mooi stukje
.
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:04 schreef alors het volgende:
[WIN!] Ga jij 5 juni naar DI-RECT, KANE en BON JOVI?
grijp jullie kans mensen!
Krijgen we een gratisquote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:04 schreef alors het volgende:
Krijg je geld toe?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:04 schreef alors het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |