Ik had Fairwell to the Fairgrounds opstaanquote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:59 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik heb dan ook maar even snel een pauzemuziekje opgezet.
Heads Will Roll!
Kortom, tijd voor Spotiefiequote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:29 schreef Sirolf het volgende:
Dus a.s. zaterdag eerst de Mama Appelsap Top 50... en direct daarna de Mega Top 50.
[MartinGaus]Niet likken![/MartinGaus]quote:Marijke Roskam
Fijn, eindelijk een auto vol versche Plugplaat-shirts. Dat wordt postzegels likken: -)
Ik verwacht die eigenlijk pas in het najaar. Het is nu eerst tijd voor de Serious Summer.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:50 schreef alors het volgende:
Ik heb een 90s playlist gemaakt in Spotify echt fijnWanneer is het weer 90s week op 3fm, mooie tijden waren dat
Nu we het er toch over hebben, wie heeft er nog een paar leuke playlists?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:50 schreef alors het volgende:
Ik heb een 90s playlist gemaakt in Spotify echt fijnWanneer is het weer 90s week op 3fm, mooie tijden waren dat
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:06 schreef -Hans- het volgende:
In slaap gevallen tijdens Rail Away en Blik op de Weg. Zo jammer
Ja ik hoorde vanmiddag ook dat hij in Duitsland al had afgezegd wegens ziekte. Lullig wel als je speciaal had vrijgenomen ofzoquote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:25 schreef Pino112 het volgende:
HMH-Erica
Beide concerten #JohnMayer in de #HMH afgelast ivm ziekte. Morgen meer info via www.doubleveeconcerts.nl en www.ticketservice.nl.
2 minutes ago from web![]()
Maar dat kan toch helemaal niet Timur!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:27 schreef Pino112 het volgende:
21 Guns vind ik de enige leuke Greenday plaat.
Oh, dat vind je leuk? Ik zou balen. Je verheugt je maandenlang erop en dan gaat het niet door.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:25 schreef Pino112 het volgende:
HMH-Erica
Beide concerten #JohnMayer in de #HMH afgelast ivm ziekte. Morgen meer info via www.doubleveeconcerts.nl en www.ticketservice.nl.
2 minutes ago from web![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |