Volgens Sersjee mag die met dit weer natuurlijk niet ontbreken.quote:Op woensdag 2 juni 2010 12:21 schreef -Hans- het volgende:
Crowded House - Weather With You
Zelfde geldt voor Dodgy trouwens.quote:Op woensdag 2 juni 2010 12:22 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Volgens Sersjee mag die met dit weer natuurlijk niet ontbreken.
Heeft hij gelijk inquote:Op woensdag 2 juni 2010 12:22 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Volgens Sersjee mag die met dit weer natuurlijk niet ontbreken.
Als ik idd aan vorig jaar zomer terugdenk, wat een fucking goede plaat is datquote:Op woensdag 2 juni 2010 10:58 schreef -Hans- het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAA David Guetta Ft. Kelly Rowland - When Love Takes Over
Wereldplaat bij dit weer.
Fake Blood is gruwelijk vet!quote:Op woensdag 2 juni 2010 12:46 schreef j95 het volgende:
Ik snap niet wat mensen hier leuk aan vinden, wat een kutplaat
Idem hieroquote:Op woensdag 2 juni 2010 13:09 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Als ik idd aan vorig jaar zomer terugdenk, wat een fucking goede plaat is dat![]()
![]()
![]()
![]()
Als het over Fake Blood ging ben ik het met je eens, wat een kutplaat is dat toch zeg.quote:Op woensdag 2 juni 2010 12:46 schreef j95 het volgende:
Ik snap niet wat mensen hier leuk aan vinden, wat een kutplaat
quote:Op woensdag 2 juni 2010 13:12 schreef -Hans- het volgende:
En dit moet gewoon Megahit worden, imho! maar die kans is wsl. niet al te grootGo Back To The Zoo - Hey Dj
Daar had ik het overquote:Op woensdag 2 juni 2010 13:13 schreef alors het volgende:
[..]
Als het over Fake Blood ging ben ik het met je eens, wat een kutplaat is dat toch zeg.
Oh en deze van GBTTZ gaat een dikke kneiter worden want dj's zijn gek op liedjes over zichzelf.
Riiiiiiight...quote:Op woensdag 2 juni 2010 13:47 schreef alors het volgende:
Neeee waarom ook hier Want Want spammenGa es Lucky Fonz draaien!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 2 juni 2010 13:55 schreef Sirolf het volgende:
Zouden we dit binnenkort ook op 3FM te horen krijgen?"Reacties toevoegen is uitgeschakeld voor deze video."SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik snap wel waarom.Op maandag 11 oktober 2010 @ 19:31 zei Hans: Sersjee heeft gelijk. Punt.
quote:Op woensdag 2 juni 2010 13:56 schreef Sersjee het volgende:
[..]
"Reacties toevoegen is uitgeschakeld voor deze video."
Ik snap wel waarom.
quote:Op woensdag 2 juni 2010 13:55 schreef Sirolf het volgende:
Zouden we dit binnenkort ook op 3FM te horen krijgen?Lekker nummertje.Potentiële MH lijkt mijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh, die ligt er wel vaker uit de laatste dagen, meestal samen met balk.omroep.nl en nog een aantal domeinen. Ze zullen wel wat problemen met die servers hebben.quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:24 schreef hole1988 het volgende:
lekker dan livestreams.omroep.nl licht eruit
[edit] hij is weer in de lucht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |