quote:Op dinsdag 1 juni 2010 13:28 schreef Etcetera het volgende:
Een Jan Peter Balkenende telefoonpoetsdoekje
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 13:58 schreef themauster het volgende:
http://www.bol.com/nl/p/m(...)009666623/index.html
Als ik dat nummer nóg vaker hoor, wil ik 't liefst zelf op de BBQ gaan liggen.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:29 schreef Etcetera het volgende:
Wat is er mis met Caro EmeraldLekker jazzy, krijg ik wel een zomers (BBQ) gevoel van
Ze heeft gelukkig meer dan 1 liedje gemaaktquote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Als ik dat nummer nóg vaker hoor, wil 't liefst zelf op de BBQ gaan liggen.
Bij Caro klinken die singles ook allemaal hetzelfde hoempapa.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:45 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ze heeft gelukkig meer dan 1 liedje gemaaktBen het nu nog niet zat in elk geval, was met The Baseballs wel anders
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Als ik dat nummer nóg vaker hoor, wil ik 't liefst zelf op de BBQ gaan liggen.
Neukteugelsquote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:08 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Dik niet maar ze heeft wel neukteugels
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:11 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Wát een niveau op de dinsdagmiddag weer hier...
Inderdaadquote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:30 schreef Sirolf het volgende:
Volgens mij was dat dus letterlijk 1 stem verschil, want nu staat Teddybear Stockholm - Cobrastyle weer op 1 in de UJDT-poll.
S'middags moet kunnenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:29 schreef Captain_Slow het volgende:
GoedeMIDDAGOnee, dat vind The Mauser niet meer kunnen.
Zijn The Baseballs overigens al uitgecoverd?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:45 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ze heeft gelukkig meer dan 1 liedje gemaaktBen het nu nog niet zat in elk geval, was met The Baseballs wel anders
* Ofyles2 juist afknapt op anorexiasletten als Esmee Denters...quote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:53 schreef j95 het volgende:
Vinden jullie Caro ook zo dikIk zag haar optreden op Pinkpop maar ze is wel aan de stevige kant. En dat is niet beledegend bedoeld ofzo, want zelf ben ik ook niet de dunste
Sowieso, Esmeequote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:59 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
* Ofyles2 juist afknapt op anorexiasletten als Esmee Denters...
Ik verwacht dat die een jaar gaan teren op 1 cdquote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:58 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Zijn The Baseballs overigens al uitgecoverd?
Oftewel, daar horen we straks nooit meer van.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:03 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik verwacht dat die een jaar gaan teren op 1 cd
Moet je er wel overheen wíllenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:08 schreef TheZapster het volgende:
[..]
tssss waarom is ze nou weer een anorexiaslet?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:59 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
* Ofyles2 juist afknapt op anorexiasletten als Esmee Denters...
Sommige mensen zijn gewoon jaloers...quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:13 schreef alors het volgende:
[..]
tssss waarom is ze nou weer een anorexiaslet?
Ik ken zoveel dunne meiden die daarvoor worden uitgescholden, echt treurig. Ze hongeren zich 9 van de 10 keer helemaal niet uit maar zijn gewoon zo. Of moeten alle dikke mensen ook maar dikke frituurpensen worden genoemd? Lijkt me niet nodig.
Soms is het wel heel erg....quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:13 schreef alors het volgende:
[..]
tssss waarom is ze nou weer een anorexiaslet?
Ik ken zoveel dunne meiden die daarvoor worden uitgescholden, echt treurig. Ze hongeren zich 9 van de 10 keer helemaal niet uit maar zijn gewoon zo. Of moeten alle dikke mensen ook maar dikke frituurpensen worden genoemd? Lijkt me niet nodig.
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:08 schreef TheZapster het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:14 schreef Bol_Wan het volgende:
zovakantie
![]()
![]()
laatste examen wel gigantisch verneukt dus of ik overga valt nog te bezien, maar goed.. op naar de examenfeestenvanavond eerste
wie the fuckquote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:22 schreef alors het volgende:
[..]
![]()
Straks mag je herexamen doen bij haar
[ afbeelding ]
Geen wonder dat je examens niet gaat halen als je Inge Diepman niet kentquote:
Laatste jaren dat het op tv was deed Menno Bentveld het geloof ik, maarja Inge is toch het gezicht van Herexamenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:31 schreef themauster het volgende:
[..]
Geen wonder dat je examens niet gaat halen als je Inge Diepman niet kent
nooit van gehoordquote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:31 schreef themauster het volgende:
[..]
Geen wonder dat je examens niet gaat halen als je Inge Diepman niet kent
Nee.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:52 schreef Sirolf het volgende:
Is het heel erg dat ik Partysquad & Opposites - Welkom Terug die C&S nu draaien een best leuke plaat vind?
Doe mij deze maar:quote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:52 schreef Sirolf het volgende:
Is het heel erg dat ik Partysquad & Opposites - Welkom Terug die C&S nu draaien een best leuke plaat vind?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |