Held.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 09:54 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
De man naast me ging niet aan de kant, dus liep ik gewoon door tegen zijn benen aan, eigen schuld tenslotte.
Ik ga pas sinds 2 weken met de trein, ik ben nog een leek wat dat betreft.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 09:58 schreef Rookert het volgende:
Het meisje heeft niks gezegd, hoe kan je ruzie met haar hebben?
En vasthouden als trein station binnenrijdt en van spoor wisselt of remt als een gek
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 09:54 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
De man naast me ging niet aan de kant, dus liep ik gewoon door tegen zijn benen aan, eigen schuld tenslotte.
Dit potlood schoot in haar oog, ik dacht bij mezelf "hahaha OOGpotlood !11!1!"
Een trein kennerquote:Op dinsdag 1 juni 2010 09:58 schreef Rookert het volgende:
Het meisje heeft niks gezegd, hoe kan je ruzie met haar hebben?
En vasthouden als trein station binnenrijdt en van spoor wisselt of remt als een gek
Groot gelijkquote:Op dinsdag 1 juni 2010 09:59 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ze piepte iets van "hey kijk uit klojo"
En terecht.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 09:59 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ze piepte iets van "hey kijk uit klojo"
Ik wil er 1 voor als mijn pleepapier op is!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 10:01 schreef Fortitude het volgende:
Misschien moet je al deze topics eens bundelen in een boek. "De avonturen van So_Surreal_Baby ". Dat wordt vast een bestseller.
Hierdoor zit ik nooit meer in het hoekje.quote:De man naast me ging niet aan de kant, dus liep ik gewoon door tegen zijn benen aan, eigen schuld tenslotte.
EN HEEFT NU AIDS!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 10:04 schreef RemcoDelft het volgende:
TS heeft een meisje aangeraakt.
Jij gaat nog met de fiets naar de brugklasquote:
of wat??quote:Op dinsdag 1 juni 2010 10:03 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Opsodetieftstralen met je verzonnen kleuterverhaaltjes. Diklip.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
een drank?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 10:47 schreef wesp40 het volgende:
maar ik hoop dat je je erg slecht voelt ts en dat een meisje volgende keer op dezelfde manier een drank tegen je aan smijt...
En dat laat je maar zien weer wat voor mensen hier de zogenoemde bazen moeten zijn.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 10:49 schreef FoK-gebruiker het volgende:
TS waarom heb je ze niet beide even een goede bitch slap toegebracht? TS ik had zo'n hoge verwachtingen van je en je stelt mij, en vele met mij, zeer teleur..... ga je de rest van de dag maar goed schamen
lolquote:Op dinsdag 1 juni 2010 10:50 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
een drank?
spelling is niet je sterkste punt he!
Ga je nou weer janken in fb boehoehoehoe
gedaan al, en laat mij met rust homofiele negertquote:Op dinsdag 1 juni 2010 10:50 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
een drank?
spelling is niet je sterkste punt he!
Ga je nou weer janken in fb boehoehoehoe
hahahahahahahahaha simpele zielquote:Op dinsdag 1 juni 2010 10:52 schreef wesp40 het volgende:
[..]
gedaan al, en laat mij met rust homofiele negert
overduidelijk aardwezen is overduidelijkquote:Op dinsdag 1 juni 2010 10:52 schreef wesp40 het volgende:
[..]
Hoe negatief Nederlands van je!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 10:52 schreef wesp40 het volgende:
Fok!autisme ten top.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 09:54 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik zat helemaal zielig in het hoekje bij het raam, dus zei ik pardon om te laten weten dat ik er langs moest.
Ja want dat is de enige 19jarige chick die op sloterdijk komtquote:Op dinsdag 1 juni 2010 11:05 schreef frank010 het volgende:
Gast, ik weet serieus welke chick je bedoelt, tot 2 weken geleden werkte ik in sloterdijk en zag haar regelmatig zichzelf opmaken.
En OOGpotlood, ik moest lachen![]()
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 11:07 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja want dat is de enige 19jarige chick die op sloterdijk komt
Ja, dat is de einge chick die ik regelmatig s'ochtends zichzelf zag opmaken ja.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 11:07 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja want dat is de enige 19jarige chick die op sloterdijk komt
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 11:10 schreef frank010 het volgende:
[..]
Ja, dat is de einge chick die ik regelmatig s'ochtends zichzelf zag opmaken ja.
Doe nou niet zo bijdehand stomme jood, nergens voor nodig.
En heb je haar toen ter plekke gegeven?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 10:54 schreef Opperkwal het volgende:
Je had geen ruzie, je raakte voor het eerst in je leven een meisje en zelfs toen praatte ze niet tegen je.
ik ben 12 wat is dit?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 11:25 schreef Intrepidity het volgende:
"Meisje, als je even meekomt naar het toilet zal ik je eens laten zien hoe je écht een potlood gebruikt. Daarna zal ik een reinigende substantie, rijk aan eiwitten, over je gezicht deponeren."
Zou ik gezegd hebben.
Als je dit doet, en het feestje is zonder ballonnen, maak je kinderen.quote:
Dus ik zet voor niets elke avond kikkers in de dakgootquote:Op dinsdag 1 juni 2010 11:36 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Als je dit doet, en het feestje is zonder ballonnen, maak je kinderen.
Die worden namelijk niet met een ooievaar gebracht, dat is een fabeltje !
Ow en ik maar voor het raam staan met die luchtbuks toen mama zei dat ik een broertje of zusje kreeg..quote:Op dinsdag 1 juni 2010 11:36 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Als je dit doet, en het feestje is zonder ballonnen, maak je kinderen.
Die worden namelijk niet met een ooievaar gebracht, dat is een fabeltje !
Pics van het zusje?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 11:38 schreef DE_krumpel het volgende:
[..]
Ow en ik maar voor het raam staan met die luchtbuks toen mama zei dat ik een broertje of zusje kreeg..
dat word dan de falcon punch
[..]
[..]
haha mongooltje ziet maar 1 chickquote:Op dinsdag 1 juni 2010 11:10 schreef frank010 het volgende:
[..]
quote:
Overmorgen staat er in de krant dat er een gast is klapt door een paar woeste wijven in de trein bij Sloterdijkquote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:36 schreef 2NutZ het volgende:
Ik hoop dat je haar vaker tegenkomt SSB. Volgende keer gewoon met watervaste stift wenkbrauwen bij haar tekenen.
Dat is dan tenminste topicwaardig!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:42 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Overmorgen staat er in de krant dat er een gast is klapt door een paar woeste wijven in de trein bij Sloterdijk
Dit verwachten van een fokkerquote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:14 schreef clowntje69 het volgende:
Ik wacht nog steeds op het gedeelte waar je je excuses aanbiedt en naar haar nummer vraagt om het goed te maken met een drankje...
Echt waar met die spelling?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:42 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Overmorgen staat er in de krant dat er een gast is klapt door een paar woeste wijven in de trein bij Sloterdijk
Die heb ik een maand terug ingeleverd.quote:
Linkjequote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:49 schreef eNGine10 het volgende:
Hey SSB je hebt nog een topic in LIF staan die wel een update kan gebruiken.
-zo beter SSB?-quote:
Oja, helemaal vergetenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:55 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Tijd voor verandering: ik ga gezond doen ! (miniblog) #1
Trouwens, wat link je een topic met daarin een foto van mijn pens in KLBquote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:55 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Tijd voor verandering: ik ga gezond doen ! (miniblog) #1
Opgelostquote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:57 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Trouwens, wat link je een topic met daarin een foto van mijn pens in KLB?
Straks ben ik geen KLB baas meer
Nee maakt niet uit manquote:
Nee, gelukkig heb ik nog niet zo'n onding.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:06 schreef trabant het volgende:
Van de schrik niet vergeten uit te checken?
papieren treinkaartjesquote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:07 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik maak nog ouderwets gebruik van het papieren treinkaartje
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 09:54 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik kwam met mijn schouder tegen de hand aan waarmee ze het oogpotlood aan het aanbrengen was.
Dit potlood schoot in haar oog, ik dacht bij mezelf "hahaha OOGpotlood !11!1!"
Haar oog was helemaal rood en ze had een zwarte lijn van haar oog tot aan haar kaaklijn.
ik las SBS6quote:Op dinsdag 1 juni 2010 09:59 schreef stevenmac26 het volgende:
SSB is geklapt door een tienerhoer en haar pooier in de trein.
Ze zijn ook ideaal om tips van te draaienquote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:42 schreef Salatrel het volgende:
[..]
papieren treinkaartjes![]()
2 juli mag ik weerrotterdam lombardijen > schiphol. kan niet wachten om zon mooi kaartje uit de automaat te trekken
Nee dat zijjn de papieren strippenkaarten juistquote:Op woensdag 2 juni 2010 10:34 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ze zijn ook ideaal om tips van te draaien
Jij moet niet meer naakt voor de wepkem gaan zitten bij fokroulettequote:Op woensdag 2 juni 2010 12:24 schreef ManianMan het volgende:
Je had die man een klap voor zijn harses moeten geven en je verontschuldigen aan de meid en uitleg geven waarom
Daarbij ik kom nooit meer op (russisch)Fokroulettequote:Op woensdag 2 juni 2010 12:50 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Jij moet niet meer halfnaakt voor de wepkem gaan zitten bij fokroulette
Nee manquote:Op woensdag 30 juni 2010 16:36 schreef HerbertThePervert het volgende:
Ben je nog lastiggevallen door die Surinamers bij station Kersenboogerd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |