quote:
Overmorgen staat er in de krant dat er een gast is klapt door een paar woeste wijven in de trein bij Sloterdijkquote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:36 schreef 2NutZ het volgende:
Ik hoop dat je haar vaker tegenkomt SSB. Volgende keer gewoon met watervaste stift wenkbrauwen bij haar tekenen.
Dat is dan tenminste topicwaardig!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:42 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Overmorgen staat er in de krant dat er een gast is klapt door een paar woeste wijven in de trein bij Sloterdijk
Dit verwachten van een fokkerquote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:14 schreef clowntje69 het volgende:
Ik wacht nog steeds op het gedeelte waar je je excuses aanbiedt en naar haar nummer vraagt om het goed te maken met een drankje...
Echt waar met die spelling?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:42 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Overmorgen staat er in de krant dat er een gast is klapt door een paar woeste wijven in de trein bij Sloterdijk
Die heb ik een maand terug ingeleverd.quote:
Linkjequote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:49 schreef eNGine10 het volgende:
Hey SSB je hebt nog een topic in LIF staan die wel een update kan gebruiken.
-zo beter SSB?-quote:
Oja, helemaal vergetenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:55 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Tijd voor verandering: ik ga gezond doen ! (miniblog) #1
Trouwens, wat link je een topic met daarin een foto van mijn pens in KLBquote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:55 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Tijd voor verandering: ik ga gezond doen ! (miniblog) #1
Opgelostquote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:57 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Trouwens, wat link je een topic met daarin een foto van mijn pens in KLB?
Straks ben ik geen KLB baas meer
Nee maakt niet uit manquote:
Nee, gelukkig heb ik nog niet zo'n onding.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:06 schreef trabant het volgende:
Van de schrik niet vergeten uit te checken?
papieren treinkaartjesquote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:07 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik maak nog ouderwets gebruik van het papieren treinkaartje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |