Zat gisterochtend samen met mijn vriendin de trein richting Utrecht we zouden een leuk dagje weggaan.
Ik dacht we nemen de trein van 9:00 uur wel dan kan ik met korting reizen scheelt toch 2 x de helft (

) en het is net na de spits dus druk zal het niet zijn.
Nou daar kom ik op terug de trein was afgeladen niet normaal zo druk was het
Gelukkig waren er nog 2 plaatsen vrij op een 4 zitter

mijn meisje ging tegenover me bij het raam zitten en ik zat de aan het gangpad.
Aangezien we moesten haasten gisterochtend moest mijn vriendin nog de makeup op doen

Op een gegeven moment naderen we Amsterdam Sloterdijk en hoor ik vanuit de linkerkant iets in de trant van "Parbom" dus ik kijk zo van

en zie een gozer met een rugtas. Van schrik roep ik in het treinstel "Bom Bom" en een kantoorpik trekt aan de noodrem.
Waarop die trein meteen tot stilstand komt en die gozer die "Parbom" zei tegen mijn vriendin aanvalt.
Hierop hoorde ik mijn vriendin roepen "Godverdomme kutjostie kijk uit mijn oogpotlood wat doe je'
Klacht : Gisteren de hele ochtend op de eerste hulp gezeten omdat mijn vriendin een oogpotlood in haar oog had
Foto van het oog :
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..