Daar stopte ik met lezenquote:Op woensdag 30 juni 2010 12:44 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ten eerste, ik heb geen pics van die chick gemaakt.
Ik snap het nietquote:wefhuiwqerhf92ehr0-23rth-2ebhrf23e
Obvious troll is obviousquote:Op woensdag 30 juni 2010 12:44 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Begrijp me niet verkeerd, ik houd ook van die cultuur (Spartacus is een baas)
Ruzie met meisje in de trein !quote:Op woensdag 30 juni 2010 12:49 schreef error_404 het volgende:
link?
Het ergste is dat je gelijk hebtquote:Op woensdag 30 juni 2010 12:53 schreef Pinterman het volgende:
Lieve TS,
Soms pakt een topic niet helemaal uit zoals je dat vantevoren had bedacht. Ik begrijp het wel: je maakt iets spannends mee, en je denkt, "tjonge, dat zou een leuk topic zijn op Fok!". Je begint al wat zinnen te formuleren in je hoofd, en het lijkt helemaal goed te komen. Je kan niet wachten tot je thuis bent. Eenmaal thuisgekomen ren je snel naar boven, doe je je computer aan, en je begint aan je topic.
Maar wat is dit? Je komt niet uit je woorden! Je typt maar en je typt maar het wordt geen leuk verhaal. Het was écht heel spannend, maar je kunt er gewoon geen goed topic van maken. Dat kan gebeuren, lieve TS. Dat overkomt de beste. Maar als je in de toekomst nou weer zo'n gevoel hebt na het typen van je topic - post het dan maar niet. Wél kun je de tekst opslaan in een Word bestand. Dit doe je door alle tekst te selecteren met ctrl + a, vervolgens te kopieren met ctrl + c, en dan open je Word en plak je de tekst erin met ctrl + v. Dan kun je het bestand opslaan als 'dagboek.docx', bijvoorbeeld op je desktop.
Liefs en groetjes,
Pinterman
quote:Op woensdag 30 juni 2010 12:53 schreef Pinterman het volgende:
Lieve TS,
Soms pakt een topic niet helemaal uit zoals je dat vantevoren had bedacht. Ik begrijp het wel: je maakt iets spannends mee, en je denkt, "tjonge, dat zou een leuk topic zijn op Fok!". Je begint al wat zinnen te formuleren in je hoofd, en het lijkt helemaal goed te komen. Je kan niet wachten tot je thuis bent. Eenmaal thuisgekomen ren je snel naar boven, doe je je computer aan, en je begint aan je topic.
Maar wat is dit? Je komt niet uit je woorden! Je typt maar en je typt maar het wordt geen leuk verhaal. Het was écht heel spannend, maar je kunt er gewoon geen goed topic van maken. Dat kan gebeuren, lieve TS. Dat overkomt de beste. Maar als je in de toekomst nou weer zo'n gevoel hebt na het typen van je topic - post het dan maar niet. Wél kun je de tekst opslaan in een Word bestand. Dit doe je door alle tekst te selecteren met ctrl + a, vervolgens te kopieren met ctrl + c, en dan open je Word en plak je de tekst erin met ctrl + v. Dan kun je het bestand opslaan als 'dagboek.docx', bijvoorbeeld op je desktop.
Liefs en groetjes,
Pinterman
quote:Op woensdag 30 juni 2010 12:53 schreef Pinterman het volgende:
Lieve TS,
Liefs en groetjes,
Pinterman
En doe je je best wel de volgende keer TS? Ben meer van je gewend.quote:Op woensdag 30 juni 2010 12:44 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ten eerste, ik heb geen pics van die chick gemaakt.
Als ik dat zou doen krijg ik op mijn flikker van mijn vriendin, zij heeft ook een account en leest af en toe ook in KLB
Maar ter zake:
Uiteraard speelt dit topic zich weer af in de trein, dit is de grootste bron van irritatie die er maar bestaat![]()
Ik stapte in op station Zaandam, in de trein richting Utrecht.
De trein was loei druk, dus ging ik zitten op een vierzitsbankje naast een meisje van rond de 19/20, en een vrouw van tegen de 50.
Waarschijnlijk moeder en dochter dus.
Uit hun gesprekken hoorde ik dat dat op weg naar Nijmegen waren, een dagje wat ze spontaan ondernamen, dat waren volgens hun tenslotte de leukste dagen![]()
Uit de verhalen van het meisje kon ik opmaken dat ze in Rome was geweest voor haar stage.
Ze had op haar digitale camera 415 foto's gemaakt van allemaal oude rommel uit Rome.
Begrijp me niet verkeerd, ik houd ook van die cultuur (Spartacus is een baas), maar het is lichtelijk overdreven als je van alles 4 foto's maakt, van elke kant 1.
Toen begon ze er nog over dat haar stage in Enkhuizen () een stuk minder luxe was.
Als ze daar moest graven was de grond bevroren en regende het.
Ik denk dat ze een opleiding als archeologe volgt ofzo.
Nu ik het zo opschrijf en na lees lijkt het enorm mee te vallen, maar ik was goed pissig.
Ik had geen iPod mee om naar te luisteren, het gesprek van de buren was te zacht om te volgen
Ik kan er gewoon niet tegen, zo'n kutwijf dat over alles positief is en nooit eens klaagt !
Klacht: kutwijf in de trein
wefhuiwqerhf92ehr0-23rth-2ebhrf23e
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |