Vanmorgen ging ik weer eens met de trein naar mijn werk
Het was druk in de trein, waardoor het complete vierzitsbankje vol was.
Tegenover mij zat een meisje van een jaar of 19, blond haar en een arrogante kop !
Waarschijnlijk was ze ook nog eens heel lui en kon ze niet op tijd haar bed uit komen.
Ze was namenlijk in de trein nog make-up op haar gezicht aan het aanbrengen, oogpotlood op dat moment.
Inmiddels was de trein aangekomen bij Amsterdam Sloterdijk waar ik moest overstappen voor de trein richting Utrecht.
Ik zat helemaal zielig in het hoekje bij het raam, dus zei ik pardon om te laten weten dat ik er langs moest.
De man naast me ging niet aan de kant, dus liep ik gewoon door tegen zijn benen aan, eigen schuld tenslotte.
Toen ik opstond remde de trein alleen plotseling waardoor ik tegen het meisje aan viel.
Ik kwam met mijn schouder tegen de hand aan waarmee ze het oogpotlood aan het aanbrengen was.
Dit potlood schoot in haar oog, ik dacht bij mezelf "hahaha OOGpotlood !11!1!

"
Haar oog was helemaal rood en ze had een zwarte lijn van haar oog tot aan haar kaaklijn.
Toen kwam die gozer die niet aan te kant wilde gaan ook nog stoer doen en zeggen dat ik niet zo lomp moest doen

Met de staart tussen mijn benen droop ik af, vertrok richting mijn werk vanwaar ik dit topic opende.
Klacht: ruzie met meisje in de trein