Nu wel.quote:
quote:
Wat heb jij een raar slaapritmequote:Op dinsdag 1 juni 2010 02:03 schreef Crack_ het volgende:
[..].
Ik ging om 8 uur ook even een dutje doen, werd om 1 uur wakker![]()
.
Klaar met examensquote:Op dinsdag 1 juni 2010 02:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat heb jij een raar slaapritme
quote:
Ik denk het wel ja.. Maar ik zit nu de hele tijd te denken "stel nou dat ik die toch slechter heb gemaakt dan ik denk blabla"quote:
Hoe laten ze je het weten?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 02:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik denk het wel ja.. Maar ik zit nu de hele tijd te denken "stel nou dat ik die toch slechter heb gemaakt dan ik denk blabla".
Maar kan bijna niet..
17 juni uitslag.
Ik weet nietquote:Op dinsdag 1 juni 2010 02:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoe laten ze je het weten?
Via de telefoon?
Handigquote:Op dinsdag 1 juni 2010 02:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik weet niet!
Ik denk het wel, want er zitten echt maar heel weinig mensen bij mij op school en ik denk dat bij mij op school 25% zakt.
Maar denk 't, sowieso.. die normering zijn om 8 uur 's ochtens bekend maar je moet tussen 7 en 10 's avonds je cijfers ophalen..
Ik hoop dat ik het daarvoor toch wel al weet?
Hoe weet zij dat nouquote:Op dinsdag 1 juni 2010 02:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Handig![]()
Bij mij belde een vriendin dat ik geslaagd was.
Zo vaag.
Ja, dat vond ik ook zoquote:Op dinsdag 1 juni 2010 02:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hoe weet zij dat nou.
Nee maar ik was bijna de enige in de klas met beetje redelijke punten, dus ik denk dat ze zo blij met mij zijn dat ze wel even bellen.
Mijn school is zo tokkie he, alleen maar mensen die al 500 keer zijn blijven zitten en sowieso 1x zijn gezakt![]()
.
Ik ben echt een uitzondering maar je merkt het zo goed he, allemaal mensen die de hele dag tyfus domme opmerkingen maken.
Ik weet nietquote:Op dinsdag 1 juni 2010 02:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dat vond ik ook zo![]()
Kan je niet bellen ofzo?
Heb je dit jaar al gehaald?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 02:16 schreef Dalecaseve het volgende:
ik over 3 weken tentamenweek...0 toetsen
... ?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 02:16 schreef Dalecaseve het volgende:
ik over 3 weken tentamenweek...0 toetsen
Jij deed MER toch?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 02:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
... ?
Ik over een week 5 tentamens.
Nee, ik heb nu 46 punten dus moet er nog 14 halen maar alles is project dus geen toetsen.. beetje verslagen inleverenquote:
Nice.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 02:19 schreef Dalecaseve het volgende:
[..]
Nee, ik heb nu 46 punten dus moet er nog 14 halen maar alles is project dus geen toetsen.. beetje verslagen inleveren
Nee, HRM.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 02:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jij deed MER toch?
Ik wilde dat eerst ook doen, maar aangezien ik vandaag voor m&o tussen de 3,5 en 4,2 heb gehaald zie ik er nu maar helemaal van af![]()
![]()
![]()
![]()
.
Ohh nicequote:Op dinsdag 1 juni 2010 02:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, HRM.
Maar ik heb wel les met de MER, dus het zit er dichtbij.
Maar M&O is toch puur stampwerk?
Owjaquote:Op dinsdag 1 juni 2010 02:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohh nice.
Ehh, nou.. je moest echt veel berekenen en ik had een begroting verwacht die niet kwam?![]()
En ja weet ik veel, ik dacht dat het best goed ging, zag ik die antwoorden toen dacht ik echt "Okee wtf did I just do".
Je moest echt veeel berekenen, en dan staat er in het boek van zo moet je het bedrijfsresultaat berekenen. Nou via het boek kan ik het maar op het examen krijg je het natuurlijk anders en ik heb dat inzicht ecnt totaaal niet dus dan doe ik het fout.
Elk kwartaal beloven dat je 1 week gaat knallen en uiteindelijk moet je alles in laatste weken doen.. Maar nu ook nog wk dus als oranje speelt ik dronken om 3 uur smiddagsquote:
Ja, ik vind het echt raaar. Economie ben ik wel echt goed in en in wiskunde ook, maar hierin niet. Is toch gek?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 02:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Owja![]()
Volgens mij krijg je op de MER idd veel meer rekenvakken.
Je moet ook inzicht hebben en dan die vakken combineren.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 02:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, ik vind het echt raaar. Economie ben ik wel echt goed in en in wiskunde ook, maar hierin niet. Is toch gek?
Ja ik hoor het van iedereen.. maar volgens mij was dit examen wel kut.. Ik stond voor m&o een 6,2 gemiddeld dus wel heel erg slecht gemaakt als ik nu als hoogst een 4,3 heb..quote:Op dinsdag 1 juni 2010 02:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je moet ook inzicht hebben en dan die vakken combineren.
Ik vond M&O destijds niet zo moeilijk, maar ik had ook niet zo veel rekenen erbij
Hai, jij bent ook altijd nog laat op fok. Moet jij nooit vroeg op staan?quote:
Wat heb jij eigenlijk met dat kuikentje?quote:
quote:
Hertog?quote:
Neequote:
Je zin klopt nietquote:Op dinsdag 1 juni 2010 02:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, wij hebben alleen maar Dommelsch in huis
. En voor de liefhebber ook maar amstel gekocht
.
Dommelschquote:Op dinsdag 1 juni 2010 03:00 schreef Dalecaseve het volgende:
[..]
Je zin klopt niet
Nee., wij hebben alleen maar dommelsch in huis
. En voor de liefhebber ook Amstel gekocht
.
Har har harquote:
Niet?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 03:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dommelsch, dat heb je nog niet goed geproefd so you dont know
.
Not that I know.quote:
oeeeh die kwam donderdag ook nog langs bij uitgaanquote:Op dinsdag 1 juni 2010 03:07 schreef Crack_ het volgende:
Serieus, ik luister al de hele week dezee. Oldskool
.
Drinken jullie allemaal hetzelfde menquote:Op dinsdag 1 juni 2010 03:08 schreef Dalecaseve het volgende:
[..]
Niet?Ik heb niet alleen heineken en amstel op hoor
Draaien ze die nog?!!?1quote:Op dinsdag 1 juni 2010 03:09 schreef Dalecaseve het volgende:
[..]
oeeeh die kwam donderdag ook nog langs bij uitgaan
Hippies blijven helden. Blowen, neuken, trippen en dan claimen dat je de wereld verbeterdquote:Op dinsdag 1 juni 2010 03:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Not that I know.
Hij was vroeger hippie en hij had een blauwe eend met gele bloemetjes.
Wil je dat alsjeblieft uitleggen?quote:
Nee joh, mijn vader ONTKENT te hebben geblowd. Maar hij had wel een baard en droeg wollen sokken, GELOOF JE HET ZELF?!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 03:13 schreef JanDePiraat het volgende:
[..]
Hippies blijven helden. Blowen, neuken, trippen en dan claimen dat je de wereld verbeterd
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 03:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wil je dat alsjeblieft uitleggen?
Maar natuurlijk!
Jouw moeder droeg ook een baard en wollen sokken?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 03:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee joh, mijn vader ONTKENT te hebben geblowd. Maar hij had wel een baard en droeg wollen sokken, GELOOF JE HET ZELF?!
Mijn mama was ook hippie, die geeft het ook allemaal toe
.
We drinken alleen maar heineken maar ik in amsterdam vaak amstel en jupiler schenken ze hier op voetbalquote:Op dinsdag 1 juni 2010 03:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Drinken jullie allemaal hetzelfde men.
En hier wodt dommelsch gebrouwen he, dus hier is het sowieso lekkerder.
Welk geluid maken piraten?quote:
gloek gloek gloekquote:Op dinsdag 1 juni 2010 03:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Welk geluid maken piraten?
Har har har...
Nou dat was het zo'n beetje.
Mijn ouders ontkennen ook geblowd te hebben. En ze zijn beide vanaf hun 15e-16e al kettingrokers.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 03:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee joh, mijn vader ONTKENT te hebben geblowd. Maar hij had wel een baard en droeg wollen sokken, GELOOF JE HET ZELF?!
Mijn mama was ook hippie, die geeft het ook allemaal toe
.
Har har harquote:Op dinsdag 1 juni 2010 03:18 schreef Dalecaseve het volgende:
[..]
gloek gloek gloek
lege fles whiskey
Jaquote:Op dinsdag 1 juni 2010 03:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jouw moeder droeg ook een baard en wollen sokken?
Ah, 1 van mijn eerste topics op Fok ging over deze baasquote:
Je bevind je nu wel op heel gevaarlijk gebied hequote:Op dinsdag 1 juni 2010 03:17 schreef Dalecaseve het volgende:
[..]
We drinken alleen maar heineken maar ik in amsterdam vaak amstel en jupiler schenken ze hier op voetbalen hertog jan ook vaak #D en verder af en toe wel ergens grolsch, bavaria, dommelsch op en al die andere flutmerken
Okee, valt er uberhaupt wel iets te snappen?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 03:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Welk geluid maken piraten?
Har har har...
Nou dat was het zo'n beetje.
Alsof wanneer je ontkent te hebben geblowd je kinderen het ook niet zulllen doen hequote:Op dinsdag 1 juni 2010 03:19 schreef JanDePiraat het volgende:
[..]
Mijn ouders ontkennen ook geblowd te hebben. En ze zijn beide vanaf hun 15e-16e al kettingrokers.
Maar ze waren nog wel net te jong om hippies te zijn
In die tijd zat iedereen serieus met zn handen in de luchtquote:Op dinsdag 1 juni 2010 03:22 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ah, 1 van mijn eerste topics op Fok ging over deze baas
Blijkbaar, want jij snapte em nietquote:Op dinsdag 1 juni 2010 03:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Okee, valt er uberhaupt wel iets te snappen?![]()
![]()
Nee, dat is de lol ervan.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 03:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Okee, valt er uberhaupt wel iets te snappen?![]()
![]()
[Cursus] Hoe snel geld te verdienenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 03:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
In die tijd zat iedereen serieus met zn handen in de lucht.
Tandjes, wat een OPquote:Op dinsdag 1 juni 2010 03:27 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
[Cursus] Hoe snel geld te verdienen
Verschil tussen onder rivieren en onsquote:Op dinsdag 1 juni 2010 03:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Je bevind je nu wel op heel gevaarlijk gebied he.
Maar heinken doet er wel vaak cadeautjes bij.
Bwehe, camera ophangen in dat schuurtjequote:Op dinsdag 1 juni 2010 03:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Alsof wanneer je ontkent te hebben geblowd je kinderen het ook niet zulllen doen he.
Oh, bwhehe. Bij mij is dat al helemaal lekker. Mn vader rookt al ongeveer een jaarrr stiekem hier in de schuur zodra mn moeder in bed ligt. Ik heb één keer gezegd dat ik het wist, toen was ik gek natuurlijk. En op heterdaad betrappen durf ik niet ofzo.
Muur van tekst die mij afschrikt.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 03:27 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 03:27 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Je had ineens een aanval van inspiratie?quote:
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 03:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, dat is de lol ervan.!
Lol in je eentje.![]()
Mensen die niet weeeeten.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 03:30 schreef Dalecaseve het volgende:
Ouder moesten eens weten over bepaalde dingen
Ik kan dat ook wel, maar ik doe het maar nooit..quote:Op dinsdag 1 juni 2010 03:28 schreef Dalecaseve het volgende:
[..]
Verschil tussen onder rivieren en ons
Kan daar hele discussies over hebben
Ach.. mijn moeder weet het ook wel zei ze toen, maar ze doet er niks aan ofzo? Mama is een slaafjequote:Op dinsdag 1 juni 2010 03:28 schreef JanDePiraat het volgende:
[..]
Bwehe, camera ophangen in dat schuurtje
They better dont.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 03:30 schreef Dalecaseve het volgende:
Ouder moesten eens weten over bepaalde dingen
quote:
I know, oud topicquote:
Wat kan ze eraan doenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 03:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ach.. mijn moeder weet het ook wel zei ze toen, maar ze doet er niks aan ofzo? Mama is een slaafje?!
Nee, prima dat ie rookt maar ga niet zo stiekem doenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 03:35 schreef JanDePiraat het volgende:
[..]
Wat kan ze eraan doen
"Man, je mag niet meer roken! Nee, dat mag niet meer hoor!"
Als ik zou roken, zouden mijn ouders niks kunnen zeggen omdat zij al 40 jaar rokenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 03:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, prima dat ie rookt maar ga niet zo stiekem doen. Laat het dan ook maar zien.
Als mn moeder er achter komt dat ik soms rook dan vermoord ze me hoor.
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 03:40 schreef Dalecaseve het volgende:
enige wat ze weten is bier en dat vonden ze ook nooit leuk.. helemaal niet toen ik nog aan topsport deed![]()
Kwam ik 4uur thuis stonden ze boos bovenaan trap dat ik over 5uur alweer most verzamelen dit en dat
Had je die rijbewijs regel ook niet?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 03:38 schreef JanDePiraat het volgende:
[..]
Als ik zou roken, zouden mijn ouders niks kunnen zeggen omdat zij al 40 jaar roken
wil ik ook niet maar toch stonden ze erquote:Op dinsdag 1 juni 2010 03:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
. Hhaahahaaa, dat zou ik noooit willen he.
Alcohol geven mn ouders niks om, sterker nog ze kopen alles voor me.
Echt alles, er staan hier nog 2 grote flessen bacardi in de kast volgens mij. De rest is afgelopen vakantie allemaal op gegaan, it was a looooot.
Kiekeboequote:Op dinsdag 1 juni 2010 03:44 schreef Dalecaseve het volgende:
[..]
wil ik ook niet maar toch stonden ze er
Iedereen haatte dat team omdat wij veel bier dronken, arrogant waren en wel de beste van NL waren... maar zal je wel weten
Altijd ajax shirt?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 03:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Kiekeboe.
Beste van Nederland ja? Wie waren jullie dan. En nee dat weet ik dan weer niet, maar zal wel ajax zijn ofzo? Iig altijd zo'n tshirt aan..
.
Handbalquote:Op dinsdag 1 juni 2010 03:50 schreef Dalecaseve het volgende:
[..]
Altijd ajax shirt?![]()
Ik kan wel gaan opscheppen dat ik bij ajax speelde nu maar nee was handbal A-jeugd
Wij als 1ste jaars wonnen van al die selectieteams en topclubs in buitenland.
boehoee.. Maakt mij niet uit wat jouw mening is.. Ik zat op niveau Ajax, psv als ik het vergelijk met wat jij gedaan heb qua sport..quote:Op dinsdag 1 juni 2010 03:52 schreef JanDePiraat het volgende:
[..]
Handbal
Daar heb je het dan ook wel over een sport zeg
Vaakkk, check je vakantie foto's maar.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 03:50 schreef Dalecaseve het volgende:
[..]
Altijd ajax shirt?![]()
Ik kan wel gaan opscheppen dat ik bij ajax speelde nu maar nee was handbal A-jeugd
Wij als 1ste jaars wonnen van al die selectieteams en topclubs in buitenland.
Want, welke sport doe jij?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 03:52 schreef JanDePiraat het volgende:
[..]
Handbal
Daar heb je het dan ook wel over een sport zeg
haphapquote:Op dinsdag 1 juni 2010 03:54 schreef Dalecaseve het volgende:
[..]
boehoee.. Maakt mij niet uit wat jouw mening is.. Ik zat op niveau Ajax, psv als ik het vergelijk met wat jij gedaan heb qua sport..
Deed voetbal. Op laag niveauquote:Op dinsdag 1 juni 2010 03:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Want, welke sport doe jij?
Ik rij paard, NOU DAN HEB JE HET PAS OVER EEN SPORT MAN![]()
![]()
!
Voetbal dat doet iedereen, en of je nou achter de bal huppelt en er dan tegen aan schopt of achter de bal huppelt en 'm dan gooit.. whats the big difference?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 03:55 schreef JanDePiraat het volgende:
[..]
haphap
[..]
Deed voetbal. Op laag niveau
Lang verhaalquote:Op dinsdag 1 juni 2010 03:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Vaakkk, check je vakantie foto's maar.
Haha chilllllll, waarom doe je dat niet meer?
Nou, met voetbal schiet je tegen de bal aan, met je voeten dus terwijl je met handbal de bal gooit, met je handen dus. De namen voetbal en handbal geven het eigenlijk al weg.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 03:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Voetbal dat doet iedereen, en of je nou achter de bal huppelt en er dan tegen aan schopt of achter de bal huppelt en 'm dan gooit.. whats the big difference?
Die jongen recht tegenover camera lijkt op iemand die ik ken :/quote:Op dinsdag 1 juni 2010 03:58 schreef Crack_ het volgende:
Haha neee, toen ik die jongen zag dacht ik "Hm mooie jongen" en dan doet ie dit.
http://www.dumpert.nl/mediabase/970551/f6634b58/proost_.html
En als ik zou zeg dat handbal veel zwaarder is ga jij lachen.. Bij de voetbal merken ze het wel. Die worden helemaal gek omdat i 90minuten lang blijf rennenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 03:59 schreef JanDePiraat het volgende:
[..]
Nou, met voetbal schiet je tegen de bal aan, met je voeten dus terwijl je met handbal de bal gooit, met je handen dus. De namen voetbal en handbal geven het eigenlijk al weg.
Het ziet er heel raar uit op vakantie, echt alsof je een dikkkeee hooligan bent johquote:Op dinsdag 1 juni 2010 03:59 schreef Dalecaseve het volgende:
[..]
Lang verhaal
Ja op vakantie vaak gedragen..hoewel het op 3 weken vakantie wel zal meevallen. Maar zit gewoon lekker in die hitte en draag hem verder nooit
Gaan we bijdehand doenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 03:59 schreef JanDePiraat het volgende:
[..]
Nou, met voetbal schiet je tegen de bal aan, met je voeten dus terwijl je met handbal de bal gooit, met je handen dus. De namen voetbal en handbal geven het eigenlijk al weg.
Ik vraag me dan altijd af wie dat filmpje op internet heeft gezet.. kan me bijna niet voorstellen dat je eigen vrienden dat doen..quote:Op dinsdag 1 juni 2010 04:00 schreef Dalecaseve het volgende:
[..]
Die jongen recht tegenover camera lijkt op iemand die ik ken :/
Je neemt me te serieusquote:Op dinsdag 1 juni 2010 04:01 schreef Dalecaseve het volgende:
[..]
En als ik zou zeg dat handbal veel zwaarder is ga jij lachen.. Bij de voetbal merken ze het wel. Die worden helemaal gek omdat i 90minuten lang blijf rennen
Everythings gonna be alrightquote:Op dinsdag 1 juni 2010 04:03 schreef JanDePiraat het volgende:
[..]
Je neemt me te serieus
Don't worry, be happy!
Rest zien er niet uit als bekende dus is hij niet... Sensatie beluste personen doen dat. Ik zou het niet accepteren als ik vol op youtube staquote:Op dinsdag 1 juni 2010 04:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik vraag me dan altijd af wie dat filmpje op internet heeft gezet.. kan me bijna niet voorstellen dat je eigen vrienden dat doen..
Hooligans lopen in casual kledingquote:Op dinsdag 1 juni 2010 04:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Het ziet er heel raar uit op vakantie, echt alsof je een dikkkeee hooligan bent joh.
Ik ook niet denk ik.. Ligt er ook wel een beetje aan met wat. En dat kun je dan toch geen vrienden noemen manquote:Op dinsdag 1 juni 2010 04:06 schreef Dalecaseve het volgende:
[..]
Rest zien er niet uit als bekende dus is hij niet... Sensatie beluste personen doen dat. Ik zou het niet accepteren als ik vol op youtube sta
Zijn dat van die tshirts met gaatjes?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 04:07 schreef Dalecaseve het volgende:
[..]
Hooligans lopen in casual kledingdus ik geen hooligan
Nee maar die shirtjes ademen gewoon en echt heerlijke stof.. als die geel was zou ik ook dragen..
nee inderdaad.. sowieso waarom zou je hele tijd met mobieltje in hand vrienden gaan filmen..quote:Op dinsdag 1 juni 2010 04:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik ook niet denk ik.. Ligt er ook wel een beetje aan met wat. En dat kun je dan toch geen vrienden noemen man.
Mijn broertje deed wel altijd tshirts van waar hij voetbald aan, dat vond ik wel schattigquote:Op dinsdag 1 juni 2010 04:10 schreef JanDePiraat het volgende:
Die nieuwe geelblauwe uitshirtjes van ajax doe je toch niet aan![]()
Echt spuuglelijk
Ohyea, daar dacht ik nog geen eens aan.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 04:12 schreef Dalecaseve het volgende:
[..]
nee inderdaad.. sowieso waarom zou je hele tijd met mobieltje in hand vrienden gaan filmen..
bedoel een shirt van die stof.. maakt niet uit wat erop staat.. Ik koop geen enkel ajax shirt meer logotechnisch en ik arme studentquote:Op dinsdag 1 juni 2010 04:10 schreef JanDePiraat het volgende:
Die nieuwe geelblauwe uitshirtjes van ajax doe je toch niet aan![]()
Echt spuuglelijk
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 04:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Mijn broertje deed wel altijd tshirts van waar hij voetbald aan, dat vond ik wel schattig. Die was ook lichtroze ofzo
.
Ah zo, zijn chille stoffen idd.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 04:13 schreef Dalecaseve het volgende:
[..]
bedoel een shirt van die stof.. maakt niet uit wat erop staat.. Ik koop geen enkel ajax shirt meer logotechnisch en ik arme student
Wat origineel johquote:
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 04:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wat origineel joh.
Hehe ik kijk nu weer dat fimpje van die veganstreaker bij Paul de Leeuw, wat een mooie actie maar wat een idioot is die gast ey.
t-shirts, voetbalt.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 04:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Mijn broertje deed wel altijd tshirts van waar hij voetbald aan, dat vond ik wel schattig. Die was ook lichtroze ofzo
.
Die dinge zien er echt fucking mooi uitquote:Op dinsdag 1 juni 2010 04:53 schreef Q.E.D. het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Blue_Hole
Ik vind dit zo eng dat ik niet meer kan slapen.
Hey chicaquote:
Ja, maar thuis niet. Dus ik vind dat ik recht heb op internet-tijd tijdens mijn stage.quote:
En als je baas het er niet mee eens is, PM mij maar even.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 09:44 schreef Allure_ het volgende:
Ja, maar thuis niet. Dus ik vind dat ik recht heb op internet-tijd tijdens mijn stage.
In je dromenquote:
Ze gunnen mij ook wel een beetje ontspanningquote:Op dinsdag 1 juni 2010 09:45 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
En als je baas het er niet mee eens is, PM mij maar even.
Mijn hele vakantie gaat niet door, nog zuurder. Dus niet zeuren over ¤ 120quote:Op dinsdag 1 juni 2010 09:44 schreef WillFerrell het volgende:
Omdat er nu ééntje niet meegaat met vakantie, zouden we opeens allemaal ¤120,- moeten bijleggen. Mooi niet dat dat gebeurt.
Nee heus, ik zit in de stoptrein van Amersfoort naar Zwolle, ik zou toch zweren dat ik hem op een station zag staan.quote:
Die luiwammes staat echt niet zo vroeg op nu ie klaar is met stagequote:Op dinsdag 1 juni 2010 09:53 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Nee heus, ik zit in de stoptrein van Amersfoort naar Zwolle, ik zou toch zweren dat ik hem op een station zag staan.
Want?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 09:51 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Mijn hele vakantie gaat niet door, nog zuurder. Dus niet zeuren over ¤ 120.
Nummering klopte nietquote:Op dinsdag 1 juni 2010 10:17 schreef Allure_ het volgende:
Waarom zijn er gisteravond bijna 25 SC's doorheen gegaan? Heb ik iets gemist?
Ja want toen woonden ze in piramides.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 10:25 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Is dat niet meer in Afrika?
quote:
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 10:44 schreef WillFerrell het volgende:
Mijn conditie. Wat een kuteind fietsen.
Zou je wel moeten doen.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 10:57 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik zeur toch ook niet dat jij te jong bent.
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 11:02 schreef Otis2.0 het volgende:
Zie die inspirerende tekst die ik post dan.
Je bent gewoon een sukkel.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 11:02 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik ook, maar net iets meer voor jonge meisjes.
Gelukkig maak ik altijd maar een grapje, anders zou je echt mijn hart hebben gebrokenquote:
17 is de bovengrens, 18 bij hoge uitzondering.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 11:16 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Gelukkig maak ik altijd maar een grapje, anders zou je echt mijn hart hebben gebroken. Mij te oud noemen
.
Je kunt gewoon niks boven de 18 jaar regelen, zegt toch eigenlijk wel genoeg over jequote:Op dinsdag 1 juni 2010 11:18 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
17 is de bovengrens, 18 bij hoge uitzondering.
17.5 cap ik 'm.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 11:18 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
17 is de bovengrens, 18 bij hoge uitzondering.
Gefikst.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 11:18 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Je wil gewoon niks boven de 18 jaar regelen, zegt toch eigenlijk wel genoeg over je.
Ik heb die muts, zonder fa2's.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 11:22 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik heb pics gevonden van Laki
[ afbeelding ]
Waarom zou ik dat willen? Ik heb ook wel eens chicks gehad die 3 jaar ouder dan mij waren ( SORRY LAKIquote:Op dinsdag 1 juni 2010 11:21 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, dat zegt ook genoeg.
Jongens van 17/18/19 die chicks van >21 kunnen regelen.
Ook dat.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 11:22 schreef Lakitu het volgende:
Ik geef gewoon toe dat ze boven de 18 moeilijker te regelen zijn.
Ik ben 1 keer met een chick gegaan die 19 was. Ik snij soms in mezelf door de gedachte eraan.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 11:23 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat willen? Ik heb ook wel eens chicks gehad die 3 jaar ouder dan mij waren ( SORRY LAKI) maar ik ga er niet naar op zoek ofzo.
Ja 19 is ook mijn oudste. Maar toen was ik fucking 16. Ik krijg rillingen man als ik eraan denk.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 11:24 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik ben 1 keer met een chick gegaan die 19 was. Ik snij soms in mezelf door de gedachte eraan.
Dat zegt meer over jezelf, dan over chicks van 18+. Die zijn helemaal niet moeilijker, die hebben alleen een andere aanpak nodig.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 11:22 schreef Lakitu het volgende:
Ik geef gewoon toe dat ze boven de 18 moeilijker te regelen zijn.
Plus chicks van 20 ofzo hoeven helemaal geen jongens van 18, die hebben veel liever jongens van 23 ofzo. En ik hoef die chicks ook niet. winwin.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 11:27 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Dat zegt meer over jezelf, dan over chicks van 18+. Die zijn helemaal niet moeilijker, die hebben alleen een andere aanpak nodig.
Kom niet met die Elvis Presley bullshit op me af.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 11:30 schreef Otis2.0 het volgende:
Aii dit is Hans en hij woont in Amsterdam. Het moet Laki wel zijn. 1+1=3
[ afbeelding ]
watquote:Op dinsdag 1 juni 2010 11:31 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Plus chicks van 20 ofzo hoeven helemaal geen jongens van 18, die hebben veel liever jongens van 23 ofzo. En ik hoef die chicks ook niet. winwin.
Ik weet nog dat ze een tijdje terug bij de WE hele chille colberts hadden, en ook niet zo duur. Je kan het daar proberen.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 11:31 schreef Lamon. het volgende:
Ik heb meer kleding nodig voor mijn portfolio, dus vandaag ga ik shoppen.
Sowieso ga ik een hip colbert en een hoed kopen, en ik wil ook nog 1 of 2 overhemden en een donkere broek.
Iemand nog tips voor echt gave colberts en overhemden?
Cavallaro.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 11:31 schreef Lamon. het volgende:
Sowieso ga ik een hip colbert en een hoed kopen, en ik wil ook nog 1 of 2 overhemden en een donkere broek.
Oke oke, behalve jij en je fetisjquote:
Suit Supply.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 11:31 schreef Lamon. het volgende:
Ik heb nog steeds wilde dromen door die ene zwaar minderjarige boy.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 11:33 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Oke oke, behalve jij en je fetisj [ afbeelding ]
Ik heb medelijden met je, ik gun je wel een 15-jarige mooiboi.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 11:35 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds wilde dromen door die ene zwaar minderjarige boy.
Ik koop meestal mijn kleding bij de We, dus daar ga ik sowoeso ff kijken, thanks!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 11:33 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik weet nog dat ze een tijdje terug bij de WE hele chille colberts hadden, en ook niet zo duur. Je kan het daar proberen.
Hij is geen 15quote:Op dinsdag 1 juni 2010 11:36 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik heb medelijden met je, ik gun je wel een 15-jarige mooiboi.
Het model van die overhemden zit altijd heel erg mooi bij mannen. En het zijn overhemden met net iets extra's altijd, zoals print bij de boorden.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 11:38 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik koop meestal mijn kleding bij de We, dus daar ga ik sowoeso ff kijken, thanks!
Die Cavallaro dat ziet er wel heel afgemaakt uit, maar wel jammer dat ze geen normale foto's op hun site hebben met mensen die het aan hebben.
Is het een neger?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 11:38 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hij is geen 15. Maar ik weet zeker dat het wederzijds is, maar ik zie 'm pas over een tijdje weer
. Dan is het aannn want dan is ie legaal
.
En het zijn neem ik aan wel getailleerde overhemden?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 11:39 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Het model van die overhemden zit altijd heel erg mooi bij mannen. En het zijn overhemden met net iets extra's altijd, zoals print bij de boorden.
Ik wist niet dat je op blanken vielquote:
Italiaanse overhemden zijn dat meestal dacht ik.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 11:41 schreef Lamon. het volgende:
[..]
En het zijn neem ik aan wel getailleerde overhemden?
Ik heb het niet zo op overhemden, en als ik ze draag moet het wel getailleerd zijn.
Goeie grapquote:Op dinsdag 1 juni 2010 11:42 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je op blanken viel [ afbeelding ]
Waar sta je eigenlijk op die site, ik ben wel benieuwd naar welke kleding jij gekozen hebt voor je foto's.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 11:44 schreef ynuhh het volgende:
Ik draag ook graag Cavallaro, past mij perfect.
Dank.quote:
Voor vrouwen hebben ze ook superleuke dingen. Maar het moet maar net je smaak zijn.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 11:46 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Waar sta je eigenlijk op die site, ik ben wel benieuwd naar welke kleding jij gekozen hebt voor je foto's.
PM mag, als je het liever niet op FOK! wilt zeggen.
Bitchboy.quote:
Van wat?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 11:49 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Voor vrouwen hebben ze ook superleuke dingen. Maar het moet maar net je smaak zijn.
[..]
Bitchboy.
grapjeequote:
Als je me een pic van jezelf stuurt wel. Ik kan nog steeds niet geloven dat je BT verkiest boven mij.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 11:52 schreef Lakitu het volgende:
[..]
grapjee [ afbeelding ] img]http://www.xs4all.nl/~ernstmul/images/msn60/smile007.gif[/img]we zijn nog steeds all goed tock? [ afbeelding ]
foutjequote:Op dinsdag 1 juni 2010 11:52 schreef Lakitu het volgende:
[..]
grapjee [ afbeelding ] img]http://www.xs4all.nl/~ernstmul/images/msn60/smile007.gif[/img]we zijn nog steeds all goed tock? [ afbeelding ]
quote:
wat wie watquote:Op dinsdag 1 juni 2010 11:53 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik kan nog steeds niet geloven dat je BT verkiest boven mij.
What's in it for me?quote:
meh, dat hou ik wel vol.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 12:01 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Dat ik je niet levenslang ga terroriseren.
Redelijk.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 12:10 schreef Lamon. het volgende:
Wat vinden mensen eigenlijk van de nieuwe Interpol?
Ik vind em wel goed eigenlijk.
Beetje meer van hetzelfde.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 12:10 schreef Lamon. het volgende:
Wat vinden mensen eigenlijk van de nieuwe Interpol?
Ik vind em wel goed eigenlijk.
watquote:
En Job Cohen die stoer doet met zijn reken-skills.quote:
Sorry, maar ik begrijp het niet.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 11:46 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Waar sta je eigenlijk op die site, ik ben wel benieuwd naar welke kleding jij gekozen hebt voor je foto's.
PM mag, als je het liever niet op FOK! wilt zeggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |