Nummering klopte nietquote:Op dinsdag 1 juni 2010 10:17 schreef Allure_ het volgende:
Waarom zijn er gisteravond bijna 25 SC's doorheen gegaan? Heb ik iets gemist?
Ja want toen woonden ze in piramides.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 10:25 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Is dat niet meer in Afrika?
quote:
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 10:44 schreef WillFerrell het volgende:
Mijn conditie. Wat een kuteind fietsen.
Zou je wel moeten doen.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 10:57 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik zeur toch ook niet dat jij te jong bent.
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 11:02 schreef Otis2.0 het volgende:
Zie die inspirerende tekst die ik post dan.
Je bent gewoon een sukkel.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 11:02 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik ook, maar net iets meer voor jonge meisjes.
Gelukkig maak ik altijd maar een grapje, anders zou je echt mijn hart hebben gebrokenquote:
17 is de bovengrens, 18 bij hoge uitzondering.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 11:16 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Gelukkig maak ik altijd maar een grapje, anders zou je echt mijn hart hebben gebroken. Mij te oud noemen
.
Je kunt gewoon niks boven de 18 jaar regelen, zegt toch eigenlijk wel genoeg over jequote:Op dinsdag 1 juni 2010 11:18 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
17 is de bovengrens, 18 bij hoge uitzondering.
17.5 cap ik 'm.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 11:18 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
17 is de bovengrens, 18 bij hoge uitzondering.
Gefikst.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 11:18 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Je wil gewoon niks boven de 18 jaar regelen, zegt toch eigenlijk wel genoeg over je.
Ik heb die muts, zonder fa2's.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 11:22 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik heb pics gevonden van Laki
[ afbeelding ]
Waarom zou ik dat willen? Ik heb ook wel eens chicks gehad die 3 jaar ouder dan mij waren ( SORRY LAKIquote:Op dinsdag 1 juni 2010 11:21 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, dat zegt ook genoeg.
Jongens van 17/18/19 die chicks van >21 kunnen regelen.
Ook dat.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 11:22 schreef Lakitu het volgende:
Ik geef gewoon toe dat ze boven de 18 moeilijker te regelen zijn.
Ik ben 1 keer met een chick gegaan die 19 was. Ik snij soms in mezelf door de gedachte eraan.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 11:23 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat willen? Ik heb ook wel eens chicks gehad die 3 jaar ouder dan mij waren ( SORRY LAKI) maar ik ga er niet naar op zoek ofzo.
Ja 19 is ook mijn oudste. Maar toen was ik fucking 16. Ik krijg rillingen man als ik eraan denk.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 11:24 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik ben 1 keer met een chick gegaan die 19 was. Ik snij soms in mezelf door de gedachte eraan.
Dat zegt meer over jezelf, dan over chicks van 18+. Die zijn helemaal niet moeilijker, die hebben alleen een andere aanpak nodig.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 11:22 schreef Lakitu het volgende:
Ik geef gewoon toe dat ze boven de 18 moeilijker te regelen zijn.
Plus chicks van 20 ofzo hoeven helemaal geen jongens van 18, die hebben veel liever jongens van 23 ofzo. En ik hoef die chicks ook niet. winwin.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 11:27 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Dat zegt meer over jezelf, dan over chicks van 18+. Die zijn helemaal niet moeilijker, die hebben alleen een andere aanpak nodig.
Kom niet met die Elvis Presley bullshit op me af.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 11:30 schreef Otis2.0 het volgende:
Aii dit is Hans en hij woont in Amsterdam. Het moet Laki wel zijn. 1+1=3
[ afbeelding ]
watquote:Op dinsdag 1 juni 2010 11:31 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Plus chicks van 20 ofzo hoeven helemaal geen jongens van 18, die hebben veel liever jongens van 23 ofzo. En ik hoef die chicks ook niet. winwin.
Ik weet nog dat ze een tijdje terug bij de WE hele chille colberts hadden, en ook niet zo duur. Je kan het daar proberen.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 11:31 schreef Lamon. het volgende:
Ik heb meer kleding nodig voor mijn portfolio, dus vandaag ga ik shoppen.
Sowieso ga ik een hip colbert en een hoed kopen, en ik wil ook nog 1 of 2 overhemden en een donkere broek.
Iemand nog tips voor echt gave colberts en overhemden?
Cavallaro.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 11:31 schreef Lamon. het volgende:
Ik heb meer kleding nodig voor mijn portfolio, dus vandaag ga ik shoppen.
Sowieso ga ik een hip colbert en een hoed kopen, en ik wil ook nog 1 of 2 overhemden en een donkere broek.
Iemand nog tips voor echt gave colberts en overhemden?
Oke oke, behalve jij en je fetisjquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |