Hooligans lopen in casual kledingquote:Op dinsdag 1 juni 2010 04:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Het ziet er heel raar uit op vakantie, echt alsof je een dikkkeee hooligan bent joh.
Ik ook niet denk ik.. Ligt er ook wel een beetje aan met wat. En dat kun je dan toch geen vrienden noemen manquote:Op dinsdag 1 juni 2010 04:06 schreef Dalecaseve het volgende:
[..]
Rest zien er niet uit als bekende dus is hij niet... Sensatie beluste personen doen dat. Ik zou het niet accepteren als ik vol op youtube sta
Zijn dat van die tshirts met gaatjes?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 04:07 schreef Dalecaseve het volgende:
[..]
Hooligans lopen in casual kledingdus ik geen hooligan
Nee maar die shirtjes ademen gewoon en echt heerlijke stof.. als die geel was zou ik ook dragen..
nee inderdaad.. sowieso waarom zou je hele tijd met mobieltje in hand vrienden gaan filmen..quote:Op dinsdag 1 juni 2010 04:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik ook niet denk ik.. Ligt er ook wel een beetje aan met wat. En dat kun je dan toch geen vrienden noemen man.
Mijn broertje deed wel altijd tshirts van waar hij voetbald aan, dat vond ik wel schattigquote:Op dinsdag 1 juni 2010 04:10 schreef JanDePiraat het volgende:
Die nieuwe geelblauwe uitshirtjes van ajax doe je toch niet aan![]()
Echt spuuglelijk
Ohyea, daar dacht ik nog geen eens aan.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 04:12 schreef Dalecaseve het volgende:
[..]
nee inderdaad.. sowieso waarom zou je hele tijd met mobieltje in hand vrienden gaan filmen..
bedoel een shirt van die stof.. maakt niet uit wat erop staat.. Ik koop geen enkel ajax shirt meer logotechnisch en ik arme studentquote:Op dinsdag 1 juni 2010 04:10 schreef JanDePiraat het volgende:
Die nieuwe geelblauwe uitshirtjes van ajax doe je toch niet aan![]()
Echt spuuglelijk
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 04:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Mijn broertje deed wel altijd tshirts van waar hij voetbald aan, dat vond ik wel schattig. Die was ook lichtroze ofzo
.
Ah zo, zijn chille stoffen idd.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 04:13 schreef Dalecaseve het volgende:
[..]
bedoel een shirt van die stof.. maakt niet uit wat erop staat.. Ik koop geen enkel ajax shirt meer logotechnisch en ik arme student
Wat origineel johquote:
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 04:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wat origineel joh.
Hehe ik kijk nu weer dat fimpje van die veganstreaker bij Paul de Leeuw, wat een mooie actie maar wat een idioot is die gast ey.
t-shirts, voetbalt.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 04:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Mijn broertje deed wel altijd tshirts van waar hij voetbald aan, dat vond ik wel schattig. Die was ook lichtroze ofzo
.
Die dinge zien er echt fucking mooi uitquote:Op dinsdag 1 juni 2010 04:53 schreef Q.E.D. het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Blue_Hole
Ik vind dit zo eng dat ik niet meer kan slapen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |