Tandjes, wat een OPquote:Op dinsdag 1 juni 2010 03:27 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
[Cursus] Hoe snel geld te verdienen
Verschil tussen onder rivieren en onsquote:Op dinsdag 1 juni 2010 03:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Je bevind je nu wel op heel gevaarlijk gebied he.
Maar heinken doet er wel vaak cadeautjes bij.
Bwehe, camera ophangen in dat schuurtjequote:Op dinsdag 1 juni 2010 03:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Alsof wanneer je ontkent te hebben geblowd je kinderen het ook niet zulllen doen he.
Oh, bwhehe. Bij mij is dat al helemaal lekker. Mn vader rookt al ongeveer een jaarrr stiekem hier in de schuur zodra mn moeder in bed ligt. Ik heb één keer gezegd dat ik het wist, toen was ik gek natuurlijk. En op heterdaad betrappen durf ik niet ofzo.
Muur van tekst die mij afschrikt.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 03:27 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 03:27 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Je had ineens een aanval van inspiratie?quote:
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 03:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, dat is de lol ervan.!
Lol in je eentje.![]()
Mensen die niet weeeeten.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 03:30 schreef Dalecaseve het volgende:
Ouder moesten eens weten over bepaalde dingen
Ik kan dat ook wel, maar ik doe het maar nooit..quote:Op dinsdag 1 juni 2010 03:28 schreef Dalecaseve het volgende:
[..]
Verschil tussen onder rivieren en ons
Kan daar hele discussies over hebben
Ach.. mijn moeder weet het ook wel zei ze toen, maar ze doet er niks aan ofzo? Mama is een slaafjequote:Op dinsdag 1 juni 2010 03:28 schreef JanDePiraat het volgende:
[..]
Bwehe, camera ophangen in dat schuurtje
They better dont.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 03:30 schreef Dalecaseve het volgende:
Ouder moesten eens weten over bepaalde dingen
quote:
I know, oud topicquote:
Wat kan ze eraan doenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 03:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ach.. mijn moeder weet het ook wel zei ze toen, maar ze doet er niks aan ofzo? Mama is een slaafje?!
Nee, prima dat ie rookt maar ga niet zo stiekem doenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 03:35 schreef JanDePiraat het volgende:
[..]
Wat kan ze eraan doen
"Man, je mag niet meer roken! Nee, dat mag niet meer hoor!"
Als ik zou roken, zouden mijn ouders niks kunnen zeggen omdat zij al 40 jaar rokenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 03:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, prima dat ie rookt maar ga niet zo stiekem doen. Laat het dan ook maar zien.
Als mn moeder er achter komt dat ik soms rook dan vermoord ze me hoor.
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 03:40 schreef Dalecaseve het volgende:
enige wat ze weten is bier en dat vonden ze ook nooit leuk.. helemaal niet toen ik nog aan topsport deed![]()
Kwam ik 4uur thuis stonden ze boos bovenaan trap dat ik over 5uur alweer most verzamelen dit en dat
Had je die rijbewijs regel ook niet?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 03:38 schreef JanDePiraat het volgende:
[..]
Als ik zou roken, zouden mijn ouders niks kunnen zeggen omdat zij al 40 jaar roken
wil ik ook niet maar toch stonden ze erquote:Op dinsdag 1 juni 2010 03:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
. Hhaahahaaa, dat zou ik noooit willen he.
Alcohol geven mn ouders niks om, sterker nog ze kopen alles voor me.
Echt alles, er staan hier nog 2 grote flessen bacardi in de kast volgens mij. De rest is afgelopen vakantie allemaal op gegaan, it was a looooot.
Kiekeboequote:Op dinsdag 1 juni 2010 03:44 schreef Dalecaseve het volgende:
[..]
wil ik ook niet maar toch stonden ze er
Iedereen haatte dat team omdat wij veel bier dronken, arrogant waren en wel de beste van NL waren... maar zal je wel weten
Altijd ajax shirt?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 03:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Kiekeboe.
Beste van Nederland ja? Wie waren jullie dan. En nee dat weet ik dan weer niet, maar zal wel ajax zijn ofzo? Iig altijd zo'n tshirt aan..
.
Handbalquote:Op dinsdag 1 juni 2010 03:50 schreef Dalecaseve het volgende:
[..]
Altijd ajax shirt?![]()
Ik kan wel gaan opscheppen dat ik bij ajax speelde nu maar nee was handbal A-jeugd
Wij als 1ste jaars wonnen van al die selectieteams en topclubs in buitenland.
boehoee.. Maakt mij niet uit wat jouw mening is.. Ik zat op niveau Ajax, psv als ik het vergelijk met wat jij gedaan heb qua sport..quote:Op dinsdag 1 juni 2010 03:52 schreef JanDePiraat het volgende:
[..]
Handbal
Daar heb je het dan ook wel over een sport zeg
Vaakkk, check je vakantie foto's maar.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 03:50 schreef Dalecaseve het volgende:
[..]
Altijd ajax shirt?![]()
Ik kan wel gaan opscheppen dat ik bij ajax speelde nu maar nee was handbal A-jeugd
Wij als 1ste jaars wonnen van al die selectieteams en topclubs in buitenland.
Want, welke sport doe jij?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 03:52 schreef JanDePiraat het volgende:
[..]
Handbal
Daar heb je het dan ook wel over een sport zeg
haphapquote:Op dinsdag 1 juni 2010 03:54 schreef Dalecaseve het volgende:
[..]
boehoee.. Maakt mij niet uit wat jouw mening is.. Ik zat op niveau Ajax, psv als ik het vergelijk met wat jij gedaan heb qua sport..
Deed voetbal. Op laag niveauquote:Op dinsdag 1 juni 2010 03:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Want, welke sport doe jij?
Ik rij paard, NOU DAN HEB JE HET PAS OVER EEN SPORT MAN![]()
![]()
!
Voetbal dat doet iedereen, en of je nou achter de bal huppelt en er dan tegen aan schopt of achter de bal huppelt en 'm dan gooit.. whats the big difference?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 03:55 schreef JanDePiraat het volgende:
[..]
haphap
[..]
Deed voetbal. Op laag niveau
Lang verhaalquote:Op dinsdag 1 juni 2010 03:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Vaakkk, check je vakantie foto's maar.
Haha chilllllll, waarom doe je dat niet meer?
Nou, met voetbal schiet je tegen de bal aan, met je voeten dus terwijl je met handbal de bal gooit, met je handen dus. De namen voetbal en handbal geven het eigenlijk al weg.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 03:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Voetbal dat doet iedereen, en of je nou achter de bal huppelt en er dan tegen aan schopt of achter de bal huppelt en 'm dan gooit.. whats the big difference?
Die jongen recht tegenover camera lijkt op iemand die ik ken :/quote:Op dinsdag 1 juni 2010 03:58 schreef Crack_ het volgende:
Haha neee, toen ik die jongen zag dacht ik "Hm mooie jongen" en dan doet ie dit.
http://www.dumpert.nl/mediabase/970551/f6634b58/proost_.html
En als ik zou zeg dat handbal veel zwaarder is ga jij lachen.. Bij de voetbal merken ze het wel. Die worden helemaal gek omdat i 90minuten lang blijf rennenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 03:59 schreef JanDePiraat het volgende:
[..]
Nou, met voetbal schiet je tegen de bal aan, met je voeten dus terwijl je met handbal de bal gooit, met je handen dus. De namen voetbal en handbal geven het eigenlijk al weg.
Het ziet er heel raar uit op vakantie, echt alsof je een dikkkeee hooligan bent johquote:Op dinsdag 1 juni 2010 03:59 schreef Dalecaseve het volgende:
[..]
Lang verhaal
Ja op vakantie vaak gedragen..hoewel het op 3 weken vakantie wel zal meevallen. Maar zit gewoon lekker in die hitte en draag hem verder nooit
Gaan we bijdehand doenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 03:59 schreef JanDePiraat het volgende:
[..]
Nou, met voetbal schiet je tegen de bal aan, met je voeten dus terwijl je met handbal de bal gooit, met je handen dus. De namen voetbal en handbal geven het eigenlijk al weg.
Ik vraag me dan altijd af wie dat filmpje op internet heeft gezet.. kan me bijna niet voorstellen dat je eigen vrienden dat doen..quote:Op dinsdag 1 juni 2010 04:00 schreef Dalecaseve het volgende:
[..]
Die jongen recht tegenover camera lijkt op iemand die ik ken :/
Je neemt me te serieusquote:Op dinsdag 1 juni 2010 04:01 schreef Dalecaseve het volgende:
[..]
En als ik zou zeg dat handbal veel zwaarder is ga jij lachen.. Bij de voetbal merken ze het wel. Die worden helemaal gek omdat i 90minuten lang blijf rennen
Everythings gonna be alrightquote:Op dinsdag 1 juni 2010 04:03 schreef JanDePiraat het volgende:
[..]
Je neemt me te serieus
Don't worry, be happy!
Rest zien er niet uit als bekende dus is hij niet... Sensatie beluste personen doen dat. Ik zou het niet accepteren als ik vol op youtube staquote:Op dinsdag 1 juni 2010 04:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik vraag me dan altijd af wie dat filmpje op internet heeft gezet.. kan me bijna niet voorstellen dat je eigen vrienden dat doen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |