Tandjes, wat een OPquote:Op dinsdag 1 juni 2010 03:27 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
[Cursus] Hoe snel geld te verdienen
Verschil tussen onder rivieren en onsquote:Op dinsdag 1 juni 2010 03:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Je bevind je nu wel op heel gevaarlijk gebied he.
Maar heinken doet er wel vaak cadeautjes bij.
Bwehe, camera ophangen in dat schuurtjequote:Op dinsdag 1 juni 2010 03:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Alsof wanneer je ontkent te hebben geblowd je kinderen het ook niet zulllen doen he.
Oh, bwhehe. Bij mij is dat al helemaal lekker. Mn vader rookt al ongeveer een jaarrr stiekem hier in de schuur zodra mn moeder in bed ligt. Ik heb één keer gezegd dat ik het wist, toen was ik gek natuurlijk. En op heterdaad betrappen durf ik niet ofzo.
Muur van tekst die mij afschrikt.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 03:27 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 03:27 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Je had ineens een aanval van inspiratie?quote:
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 03:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, dat is de lol ervan.!
Lol in je eentje.![]()
Mensen die niet weeeeten.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 03:30 schreef Dalecaseve het volgende:
Ouder moesten eens weten over bepaalde dingen
Ik kan dat ook wel, maar ik doe het maar nooit..quote:Op dinsdag 1 juni 2010 03:28 schreef Dalecaseve het volgende:
[..]
Verschil tussen onder rivieren en ons
Kan daar hele discussies over hebben
Ach.. mijn moeder weet het ook wel zei ze toen, maar ze doet er niks aan ofzo? Mama is een slaafjequote:Op dinsdag 1 juni 2010 03:28 schreef JanDePiraat het volgende:
[..]
Bwehe, camera ophangen in dat schuurtje
They better dont.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 03:30 schreef Dalecaseve het volgende:
Ouder moesten eens weten over bepaalde dingen
quote:
I know, oud topicquote:
Wat kan ze eraan doenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 03:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ach.. mijn moeder weet het ook wel zei ze toen, maar ze doet er niks aan ofzo? Mama is een slaafje?!
Nee, prima dat ie rookt maar ga niet zo stiekem doenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 03:35 schreef JanDePiraat het volgende:
[..]
Wat kan ze eraan doen
"Man, je mag niet meer roken! Nee, dat mag niet meer hoor!"
Als ik zou roken, zouden mijn ouders niks kunnen zeggen omdat zij al 40 jaar rokenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 03:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, prima dat ie rookt maar ga niet zo stiekem doen. Laat het dan ook maar zien.
Als mn moeder er achter komt dat ik soms rook dan vermoord ze me hoor.
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 03:40 schreef Dalecaseve het volgende:
enige wat ze weten is bier en dat vonden ze ook nooit leuk.. helemaal niet toen ik nog aan topsport deed![]()
Kwam ik 4uur thuis stonden ze boos bovenaan trap dat ik over 5uur alweer most verzamelen dit en dat
Had je die rijbewijs regel ook niet?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 03:38 schreef JanDePiraat het volgende:
[..]
Als ik zou roken, zouden mijn ouders niks kunnen zeggen omdat zij al 40 jaar roken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |