Suit Supply.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 11:31 schreef Lamon. het volgende:
Ik heb meer kleding nodig voor mijn portfolio, dus vandaag ga ik shoppen.
Sowieso ga ik een hip colbert en een hoed kopen, en ik wil ook nog 1 of 2 overhemden en een donkere broek.
Iemand nog tips voor echt gave colberts en overhemden?
Ik heb nog steeds wilde dromen door die ene zwaar minderjarige boy.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 11:33 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Oke oke, behalve jij en je fetisj [ afbeelding ]
Ik heb medelijden met je, ik gun je wel een 15-jarige mooiboi.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 11:35 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds wilde dromen door die ene zwaar minderjarige boy.
Ik koop meestal mijn kleding bij de We, dus daar ga ik sowoeso ff kijken, thanks!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 11:33 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik weet nog dat ze een tijdje terug bij de WE hele chille colberts hadden, en ook niet zo duur. Je kan het daar proberen.
Hij is geen 15quote:Op dinsdag 1 juni 2010 11:36 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik heb medelijden met je, ik gun je wel een 15-jarige mooiboi.
Het model van die overhemden zit altijd heel erg mooi bij mannen. En het zijn overhemden met net iets extra's altijd, zoals print bij de boorden.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 11:38 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik koop meestal mijn kleding bij de We, dus daar ga ik sowoeso ff kijken, thanks!
Die Cavallaro dat ziet er wel heel afgemaakt uit, maar wel jammer dat ze geen normale foto's op hun site hebben met mensen die het aan hebben.
Is het een neger?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 11:38 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hij is geen 15. Maar ik weet zeker dat het wederzijds is, maar ik zie 'm pas over een tijdje weer
. Dan is het aannn want dan is ie legaal
.
En het zijn neem ik aan wel getailleerde overhemden?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 11:39 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Het model van die overhemden zit altijd heel erg mooi bij mannen. En het zijn overhemden met net iets extra's altijd, zoals print bij de boorden.
Ik wist niet dat je op blanken vielquote:
Italiaanse overhemden zijn dat meestal dacht ik.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 11:41 schreef Lamon. het volgende:
[..]
En het zijn neem ik aan wel getailleerde overhemden?
Ik heb het niet zo op overhemden, en als ik ze draag moet het wel getailleerd zijn.
Goeie grapquote:Op dinsdag 1 juni 2010 11:42 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je op blanken viel [ afbeelding ]
Waar sta je eigenlijk op die site, ik ben wel benieuwd naar welke kleding jij gekozen hebt voor je foto's.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 11:44 schreef ynuhh het volgende:
Ik draag ook graag Cavallaro, past mij perfect.
Dank.quote:
Voor vrouwen hebben ze ook superleuke dingen. Maar het moet maar net je smaak zijn.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 11:46 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Waar sta je eigenlijk op die site, ik ben wel benieuwd naar welke kleding jij gekozen hebt voor je foto's.
PM mag, als je het liever niet op FOK! wilt zeggen.
Bitchboy.quote:
Van wat?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 11:49 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Voor vrouwen hebben ze ook superleuke dingen. Maar het moet maar net je smaak zijn.
[..]
Bitchboy.
grapjeequote:
Als je me een pic van jezelf stuurt wel. Ik kan nog steeds niet geloven dat je BT verkiest boven mij.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 11:52 schreef Lakitu het volgende:
[..]
grapjee [ afbeelding ] img]http://www.xs4all.nl/~ernstmul/images/msn60/smile007.gif[/img]we zijn nog steeds all goed tock? [ afbeelding ]
foutjequote:Op dinsdag 1 juni 2010 11:52 schreef Lakitu het volgende:
[..]
grapjee [ afbeelding ] img]http://www.xs4all.nl/~ernstmul/images/msn60/smile007.gif[/img]we zijn nog steeds all goed tock? [ afbeelding ]
quote:
wat wie watquote:Op dinsdag 1 juni 2010 11:53 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik kan nog steeds niet geloven dat je BT verkiest boven mij.
What's in it for me?quote:
meh, dat hou ik wel vol.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 12:01 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Dat ik je niet levenslang ga terroriseren.
Redelijk.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 12:10 schreef Lamon. het volgende:
Wat vinden mensen eigenlijk van de nieuwe Interpol?
Ik vind em wel goed eigenlijk.
Beetje meer van hetzelfde.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 12:10 schreef Lamon. het volgende:
Wat vinden mensen eigenlijk van de nieuwe Interpol?
Ik vind em wel goed eigenlijk.
watquote:
En Job Cohen die stoer doet met zijn reken-skills.quote:
Sorry, maar ik begrijp het niet.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 11:46 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Waar sta je eigenlijk op die site, ik ben wel benieuwd naar welke kleding jij gekozen hebt voor je foto's.
PM mag, als je het liever niet op FOK! wilt zeggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |