Die afsluiter doet het hem altijdquote:Op maandag 31 mei 2010 22:32 schreef Biogarde het volgende:
Hoi,
Mijn naam is Biogarde en ik hou van hobbies.
In het dagelijks leven woon ik zelfstandig in een opvanghuis voor heroïnehoeren.
Verder heb ik heel veel met PUB, want ik was er zelf ook zoeen.
Met Bio geen spijt, geen berouw, maak me blauw.
Waarom mail ik jullie hier?
remlof drinkt veel bier.
Groetjes,
Biogarde.
PM Renren- maar. Komt altijd goed.quote:Op maandag 31 mei 2010 22:36 schreef Marco001 het volgende:
hmm, of zal ik toch maar even een snel berichtje sturen?
Wie o Wie kan ik dan verheugen met elektronische post vanuit het o zo mooie Delfzijl?
Bierogarde@fok.nlquote:Op maandag 31 mei 2010 22:36 schreef Marco001 het volgende:
hmm, of zal ik toch maar even een snel berichtje sturen?
Wie o Wie kan ik dan verheugen met elektronische post vanuit het o zo mooie Delfzijl?
Ik zit tegenwoordig toch meer in PTA te posten dan in PUBquote:Op maandag 31 mei 2010 22:37 schreef DeLuna het volgende:
Het is wel motivatie om het baggeren af te leren.
Mooi.quote:
Nope.quote:
Scheelt niet veel. Als Zero zo doorgaat, en jij ook, dan gaat dat alleen niet lang meer duren.quote:
Alleen komen er bij mij geen meer bij.quote:Op maandag 31 mei 2010 22:40 schreef Renesite het volgende:
[..]
Scheelt niet veel. Als Zero zo doorgaat, en jij ook, dan gaat dat alleen niet lang meer duren.
Nee, denk het ook niet.quote:Op maandag 31 mei 2010 22:40 schreef Renesite het volgende:
[..]
Scheelt niet veel. Als Zero zo doorgaat, en jij ook, dan gaat dat alleen niet lang meer duren.
Ik heb allemaal positieve.quote:Op maandag 31 mei 2010 22:39 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik heb een positieve. Dat schiet dan niks op he.
wtf bbqzquote:Op maandag 31 mei 2010 22:40 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Alleen komen er bij mij geen meer bij.
Ik durf wel te wedden, dat er deze maand geeneen note bijkomt.quote:
Je gaat een maandban aanvragen?quote:Op maandag 31 mei 2010 22:42 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik durf wel te wedden, dat er deze maand geeneen note bijkomt.
quote:
Oei! We hebben een dimmadeal!quote:Op maandag 31 mei 2010 22:42 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Als de maand nog maar een uur en een kwartier duurt wel jaquote:Op maandag 31 mei 2010 22:42 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dimmadomme.quote:
Precies.quote:Op maandag 31 mei 2010 22:43 schreef mstr het volgende:
[..]
Of deze maand in de zin van dat het morgen een nieuwe maand is?
Nee. Van 1 Juni tot 30 Juni.quote:Op maandag 31 mei 2010 22:43 schreef mstr het volgende:
[..]
Of deze maand in de zin van dat het morgen een nieuwe maand is?
Nee.quote:Op maandag 31 mei 2010 22:43 schreef Ravenous- het volgende:
[..]
Als de maand nog maar een uur en een kwartier duurt wel ja
Hai.quote:
En als je afgewezen word is het tijd voor wraak doormiddel van wat goede nachtbagger.quote:Op maandag 31 mei 2010 22:37 schreef DeLuna het volgende:
Het is wel motivatie om het baggeren af te leren.
quote:Op maandag 31 mei 2010 22:45 schreef Marco001 het volgende:
1 note
oh, niet dat ik veel kans maak ofzow, maar toch maar ff renren ge-pmt
Steun zoeken in deze bittere tijd. Ik kan echt niet meer. Ben he-le-maal op. En ik ken het niet.quote:
Wie zegt dat je Ren moet PM-en?quote:Op maandag 31 mei 2010 22:45 schreef Marco001 het volgende:
1 note
oh, niet dat ik veel kans maak ofzow, maar toch maar ff renren ge-pmt
Dat ken ik. Dat had ik zondag. En dat heb ik geweten.quote:Op maandag 31 mei 2010 22:46 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Steun zoeken in deze bittere tijd. Ik kan echt niet meer. Ben he-le-maal op. En ik ken het niet.
Denk toch serieus van wel. Aangezien het wel moet klikken.quote:Op maandag 31 mei 2010 @ 22:46 schreef Zeroku het volgende:
[..]______________________________________________!
Denk je nou serieus dat Renren- dat bepaalt?
Zoenen?quote:Op maandag 31 mei 2010 22:46 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Steun zoeken in deze bittere tijd. Ik kan echt niet meer. Ben he-le-maal op. En ik ken het niet.
Vanwege je user-id?quote:Op maandag 31 mei 2010 22:46 schreef MarkM het volgende:
[..]
Waarom denk je anders dat ik de nieuwe moderator word?
succesquote:Op maandag 31 mei 2010 22:46 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ohja, jij bepaalt wie er mod wordt, en wie niet?quote:Op maandag 31 mei 2010 22:47 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Denk toch serieus van wel. Aangezien het wel moet klikken.
Dan word jij het sowieso niet.quote:Op maandag 31 mei 2010 22:46 schreef Zeroku het volgende:
[..]
______________________________________________!
Denk je nou serieus dat Renren- dat bepaalt?
Renren, wij zijn beste vriendinnetjes toch.quote:Op maandag 31 mei 2010 22:47 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Denk toch serieus van wel. Aangezien het wel moet klikken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou, wat een ramp.quote:
Neehoor, dát zeg ik ook niet. Ik zeg wel dat het moet klikken, dus dat ik daar wel een stem in heb.quote:Op maandag 31 mei 2010 @ 22:47 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ohja, jij bepaalt wie er mod wordt, en wie niet?
Waarom begin je er dan één?quote:Op maandag 31 mei 2010 22:48 schreef Zeroku het volgende:
Oh, en nee. Ik heb geen zin in een discussie.
Het werkt stressverlagend.quote:Op maandag 31 mei 2010 22:49 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
WTF moet ik met zoenen als ik morgen een Grieks examen heb?
[..]
Dankje.
quote:Op maandag 31 mei 2010 @ 22:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Renren, wij zijn beste vriendinnetjes toch.JaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, dat klopt.quote:Op maandag 31 mei 2010 22:49 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Neehoor, dát zeg ik ook niet. Ik zeg wel dat het moet klikken, dus dat ik daar wel een stem in heb.
Omdat ik het niet kan laten om te reagerenquote:
Niet niet niet niet niet niet niet doen Noorquote:
Als we dat zouden vergelijken met de natuurramp in de golf van mexico zou ik zeggen dat dát wel meevalt. Als jij mod wordt.quote:
quote:Op maandag 31 mei 2010 22:50 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Als we dat zouden vergelijken met de natuurramp in de golf van mexico zou ik zeggen dat dát wel meevalt. Als jij mod wordt.
quote:Op maandag 31 mei 2010 22:50 schreef Sjoegerd het volgende:
Ren, waar moet ik je likken om mod te worden?
je moet lachen!quote:
ik meende dat Renesite dat zei..quote:
Begin maar ergensquote:Op maandag 31 mei 2010 @ 22:50 schreef Sjoegerd het volgende:
Mental.quote:Op maandag 31 mei 2010 22:50 schreef Sjoegerd het volgende:
Ik van 9-12 uur bij de Griek.quote:Op maandag 31 mei 2010 22:51 schreef MarkM het volgende:
[..]
Trouwens, morgen om 7 uur bij de Griek, in plaats van 8 uur?
Klopt.quote:
inlikken bij mij werkt niet!quote:
quote:
Ik denk wel dat dat lukt, beetje krap.quote:Op maandag 31 mei 2010 @ 22:51 schreef MarkM het volgende:
[..]
Trouwens, morgen om 7 uur bij de Griek, in plaats van 8 uur?
Als ik een geit op je afstuur danquote:Op maandag 31 mei 2010 22:52 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
inlikken bij mij werkt niet!
kebabbo?quote:
Ik lik me heul niet in. Je bent hier alleen haast nooit meer dus ik dacht, die verdient wel eenquote:Op maandag 31 mei 2010 22:52 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
inlikken bij mij werkt niet!
Wie weet is...quote:
liefquote:Op maandag 31 mei 2010 22:53 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik lik me heul niet in. Je bent hier alleen haast nooit meer dus ik dacht, die verdient wel een
Of we gaan samen met een laptopje hier zitten, elkaars nagels doen terwijl we slotjes zetten.quote:Op maandag 31 mei 2010 @ 22:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
Welke nagellak wil je nog hebben, als collega's kunnen we natuurlijk delen.
quote:
Schapen neuk je, en geiten aai je.quote:Op maandag 31 mei 2010 22:54 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ooooow moet je die aaien....
hoor je dat Mark... een geit moet je aaien
En dan door slotjes heen postenquote:Op maandag 31 mei 2010 22:54 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Of we gaan samen met een laptopje hier zitten, elkaars nagels doen terwijl we slotjes zetten.
Wij kunnen wel carpoolen, droog naar het kantoorquote:Op maandag 31 mei 2010 22:54 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Of we gaan samen met een laptopje hier zitten, elkaars nagels doen terwijl we slotjes zetten.
quote:Op maandag 31 mei 2010 22:55 schreef Hyman het volgende:
[..]
Schapen neuk je, en geiten aai je.
Heel simpel
Ik ben 12, wat is aaien?quote:Op maandag 31 mei 2010 22:54 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ooooow moet je die aaien....
hoor je dat Mark... een geit moet je aaien
Houd dat maar eens vol.quote:Op maandag 31 mei 2010 22:56 schreef Renesite het volgende:
En dan in standje 69. Elkaars teennagels lakken en zo!!!
Om te pestenquote:
Op jouw kosten natuurlijk, want ik heb je dan gekozenquote:Op maandag 31 mei 2010 @ 22:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Wij kunnen wel carpoolen, droog naar het kantoor
Dat klinkt als een plan. Stel jij mij even voor, dan koop ik vast wat wijn.quote:Op maandag 31 mei 2010 22:54 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Lastig!quote:Op maandag 31 mei 2010 22:56 schreef Renesite het volgende:
En dan in standje 69. Elkaars teennagels lakken en zo!!!
Dat, lieve mark, is een schapenkutquote:
Ik declareer welquote:Op maandag 31 mei 2010 22:57 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Om te pesten![]()
![]()
[..]
Op jouw kosten natuurlijk, want ik heb je dan gekozen
ik jou ook dropje popjequote:
Dealquote:Op maandag 31 mei 2010 @ 22:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat klinkt als een plan. Stel jij mij even voor, dan koop ik vast wat wijn.
quote:Op maandag 31 mei 2010 @ 22:58 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik declareer wel.. Inclusief de "werkgerelateerde" etentjes
Ik heb nog 4 weken school en werk voor 10 wekenquote:
quote:Op maandag 31 mei 2010 23:01 schreef Mexicaantje. het volgende:
Fiets (L)(L) Ik mis je smsjes. Alleen heb ik nu nog maar 22 cent beltegoed.
Goede reden helaasquote:Op maandag 31 mei 2010 23:00 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik heb nog 4 weken school en werk voor 10 weken
Romantisch beeld he?quote:
Weet u zeker dat u de prullenbak wil maken?quote:
Stuur maar hoor.quote:Op maandag 31 mei 2010 @ 23:02 schreef mstr het volgende:
[..]
Dat wil ik dan even van haar zelf horen.
JA heujquote:Op maandag 31 mei 2010 23:01 schreef Mexicaantje. het volgende:
Fiets (L)(L) Ik mis je smsjes. Alleen heb ik nu nog maar 22 cent beltegoed.
Handjes vasthoudenquote:
Wat train je dan?quote:Op maandag 31 mei 2010 23:02 schreef Madridista het volgende:
Ik heb vandaag weer de hele dag lekker getraind
Come on... Je liep de hele tijd te smsen toen met die FOK! bioscoop.quote:Op maandag 31 mei 2010 23:03 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
JA heujals jij mij niet kan smsen
![]()
Maak er maar wat leuks vanquote:Op maandag 31 mei 2010 @ 23:04 schreef mstr het volgende:
[..]
Je wilt een uitgebreide sollicitatie hebben?
Over jou!quote:Op maandag 31 mei 2010 @ 23:04 schreef Renesite het volgende:
[..]
Come on... Je liep de hele tijd te smsen toen met die FOK! bioscoop.
Dat. Is, kut.quote:Op maandag 31 mei 2010 23:05 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik. Kom er zojuist achter. Dat ik een heel stuk vergeten ben te lezen.
Okéquote:Op maandag 31 mei 2010 23:05 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Maak er maar wat leuks vanAls er informatie nodig is, hoor je het wel.
[..]
Over jou!
Dat was niet met noortjequote:Op maandag 31 mei 2010 23:04 schreef Renesite het volgende:
[..]
Come on... Je liep de hele tijd te smsen toen met die FOK! bioscoop.
Sorry, te laat, morgen word je blauw. Zeg je afspraken maar af.quote:Op maandag 31 mei 2010 @ 23:08 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ren, ik wil geen mod worden. Ik krijg een sociaal leven als ik morgen klaar ben.
Het is allang bekend dat ik moderator word.quote:Op maandag 31 mei 2010 23:08 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ren, ik wil geen mod worden. Ik krijg een sociaal leven als ik morgen klaar ben.
Hoer.quote:Op maandag 31 mei 2010 23:09 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Sorry, te laat, morgen word je blauw. Zeg je afspraken maar af.
jaloers he!quote:
quote:Op maandag 31 mei 2010 23:09 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Sorry, te laat, morgen word je blauw. Zeg je afspraken maar af.
Laat je oren eens uitspuiten dan.quote:Op maandag 31 mei 2010 23:11 schreef Zeroku het volgende:
Ik heb gehoord dat Breathtaking weer terugkomt.
Fernandoquote:
Potverjankrentebol!quote:Op maandag 31 mei 2010 23:11 schreef Zeroku het volgende:
Ik heb gehoord dat Breathtaking weer terugkomt.
quote:
Wie?quote:
Loeterquote:Op maandag 31 mei 2010 23:29 schreef Renesite het volgende:
ook maar eens de ogen dichtgooien
*gooi*
hihihii
Niet te hardquote:Op maandag 31 mei 2010 23:29 schreef Renesite het volgende:
ook maar eens de ogen dichtgooien
*gooi*
hihihii
Trustequote:
Naast de wc geplast?quote:
Dat ene meisje?quote:Op maandag 31 mei 2010 23:45 schreef mstr het volgende:
[..]
Nee, net dat ene meisje op msn toegevoegd.
Ik snap het nietquote:
Je word toch smeris?quote:
Dat is het plan. Ik weet niet of ik zover ga komen.quote:
Ik moet dus voortaan oppassen voor een rood/roze Fiësta met een blauw zwaailichtquote:Op maandag 31 mei 2010 23:55 schreef nijnja het volgende:
[..]
Dat is het plan. Ik weet niet of ik zover ga komen.
Nee. Tijdens werktijd rijd ik een V70quote:Op maandag 31 mei 2010 23:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik moet dus voortaan oppassen voor een rood/roze Fiësta met een blauw zwaailicht
Maak me maar jaloersquote:
Ik doe hard mn best!quote:
quote:
I will never join the dark side!quote:
the blue side than?quote:
Never!!!quote:
Dat kan natuurlijk ookquote:Op dinsdag 1 juni 2010 00:02 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Never!!!
I'm probably joining the mechanic side
Moet nog kopietje van ID maken en dan het formulier opsturen..quote:
Dan moet je dat doen!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 00:11 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Moet nog kopietje van ID maken en dan het formulier opsturen..
Kan thuis niet kopiëren en morgen ben ik wegquote:
Ah oke, sterkte dan! Trustenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 00:28 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Kan thuis niet kopiëren en morgen ben ik weg... Ga nu ook maar eens slapen
manhoef ook nietquote:Op dinsdag 1 juni 2010 01:05 schreef Schieganger het volgende:
Wat was Saki ziek tegenover Manhoef. Die gast wil je niet boos tegenover je
quote:
quote:
Ohja, jij gaat vandaag wegquote:Op dinsdag 1 juni 2010 09:04 schreef tubacloud het volgende:
[..]Dan kan je mij komen uitzwaaien in Charleroi
WIE IS WIE!quote:
jij gaat toch ook nog wel op vakantie deze zomer?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 09:06 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ohja, jij gaat vandaag weg*Jaloers is*
Nee.. daarom juist.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 09:10 schreef tubacloud het volgende:
[..]
jij gaat toch ook nog wel op vakantie deze zomer?
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 00:13 schreef Arcee het volgende:
Jaarcijfers voor 2010 t/m mei
(tussen haakjes stand t/m april)
001 (003) 24897 Zeroku
002 (004) 22038 wolvendagen
003 (008) 21967 DeLuna
004 (005) 21887 Greys
005 (007) 21809 DevilsWhore
quote:
HAH! Jij staat erook inquote:
Ja. Ik niet dan.quote:
Ja, van jou snap ik het al helemaal niet, jij had examensquote:
Ja, dus?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 09:29 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja, van jou snap ik het al helemaal niet, jij had examens
Ja maar dat je dan tijd hebt op ook nog zoveel op FOK! te postenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 09:30 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, dus?. Ik heb gewoon geleerd hoor
. Alleen voor M&O niet zoveel. En dat heb ik ook geweten
.
Mja, Havo is toch niet zo gek moeilijk.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 09:38 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja maar dat je dan tijd hebt op ook nog zoveel op FOK! te posten
Ja, voor BSM stond ik een 6.5. En ik ging er vanuit dat het een 7was. Maar nu is het een 6.475quote:
Oh, bah.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 09:45 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, voor BSM stond ik een 6.5. En ik ging er vanuit dat het een 7was. Maar nu is het een 6.475
WAT VOOR EEN?!quote:
quote:
Neen.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 10:09 schreef Zeroku het volgende:
[..]
.
HEB JE ER AL FOTOGRAFISCHE AFBEELDINGEN VAN KUNNENMAKEN?
Okaiquote:
Dan ben ik al eens door zijn tropicanum geredenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 10:21 schreef mstr het volgende:
[..]
Mark komt uit het altijd tropische Beusichem.
Houd je mond!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 10:23 schreef DeLuna het volgende:
Zie je wel, boeren komen niet altijd uit Friesland!
In Limburg heb je ze anders ookquote:Op dinsdag 1 juni 2010 10:23 schreef Renesite het volgende:
[..]
Houd je mond!
Friesland, DAAAR zijn pas boeren!
Nee, die zijn er niet.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 10:22 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dan ben ik al eens door zijn tropicanum gereden!
Maar in Beusichem kan hij ook wel in een achterstandstokkiewijk wonen tok?
Oh! Een rijkeluiskind.quote:
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 10:25 schreef Renesite het volgende:
[..]
Oh! Een rijkeluiskind.
Gelukkig heb je Helmond om het gemis te compenseren.
Tevens een verkapte naam van een exmod onderinquote:
tell me all about it..quote:Op dinsdag 1 juni 2010 10:29 schreef mstr het volgende:
[..]
Het wordt pas leuk als je op kamp bent met gemengde slaapkamers.
Nou, kamp afgelopen jaar. Met 4 jongens en 4 meisjes op een slaapkamer/-zaal.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 10:35 schreef Marco001 het volgende:
[..]
tell me all about it..
najahg, de meiden lagen volgens mij nog te pitten, tot een uur of 5 een beetje met 2 meiden op 1 bed zitten chillen is ook wel cool.![]()
Zie je dat niet vaker dan?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 10:37 schreef mstr het volgende:
[..]
Nou, kamp afgelopen jaar. Met 4 jongens en 4 meisjes op een slaapkamer/-zaal.
Lag ik rustig wakker te worden, draai ik me om, zie ik een dame in een string met haar rug naar me toe staan.
Even een 'Goooooooooooedemorgen' moment.
mjah, dat is inderdaad fijn wakker worden.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 10:37 schreef mstr het volgende:
[..]
Nou, kamp afgelopen jaar. Met 4 jongens en 4 meisjes op een slaapkamer/-zaal.
Lag ik rustig wakker te worden, draai ik me om, zie ik een dame in een string met haar rug naar me toe staan.
Even een 'Goooooooooooedemorgen' moment.
Jawel, maar niet van een meisje dat ik welgeteld 1 dag kende.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 10:39 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Zie je dat niet vaker dan?![]()
waarom lag ze neit in je bed dan
Haha. Goedemorgenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 10:40 schreef RenRen- het volgende:
Ik ben het niet meer gewend dat de SC in mijn AT omhoog springt.
Dat is echt kut werk, en morgen is toch alles weer vies en stoffing en onder het kattenhaarquote:
tja, das het nadeel met huisdieren.. wij hebben een golden retriever(die volgens mij best bang is voor katten.. .XD )quote:Op dinsdag 1 juni 2010 10:43 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dat is echt kut werk, en morgen is toch alles weer vies en stoffing en onder het kattenhaar![]()
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 10:41 schreef mstr het volgende:
[..]
Jawel, maar niet van een meisje dat ik welgeteld 1 dag kende.
Omdat hierboven.
Bij ons ook op kamp, hebben er 2 lopen neuken terwijl ze allebei een vriend of vriendin hadden.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 10:44 schreef Renesite het volgende:
Op onze HBO was ook gemengd...
Ik was niet mee omdat ik nog zelf op vakantie was, maar de verhalen...
Midden in de nacht, 3 uur of zo, lagen 2 te boemsen op het bovenste bed van een stapelbed! Iedereen kon meegenieten, daarom deden ze bewust heel zachtjes
!
Mijn SLBer:
'Ik hoop dat iedereen elkander wat beter heeft leren kennen, sommigen wat beter dan de anderen'.
Het is en blijft een running gag!
zo mooi zulke dingenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 10:44 schreef Renesite het volgende:
Midden in de nacht, 3 uur of zo, lagen 2 te boemsen op het bovenste bed van een stapelbed! Iedereen kon meegenieten, daarom deden ze bewust heel zachtjes
!
Mijn SLBer:
'Ik hoop dat iedereen elkander wat beter heeft leren kennen, sommigen wat beter dan de anderen'.
Hahaquote:Op dinsdag 1 juni 2010 @ 10:44 schreef Renesite het volgende:
!
Mijn SLBer:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |