Schapen neuk je, en geiten aai je.quote:Op maandag 31 mei 2010 22:54 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ooooow moet je die aaien....
hoor je dat Mark... een geit moet je aaien
En dan door slotjes heen postenquote:Op maandag 31 mei 2010 22:54 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Of we gaan samen met een laptopje hier zitten, elkaars nagels doen terwijl we slotjes zetten.
Wij kunnen wel carpoolen, droog naar het kantoorquote:Op maandag 31 mei 2010 22:54 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Of we gaan samen met een laptopje hier zitten, elkaars nagels doen terwijl we slotjes zetten.
quote:Op maandag 31 mei 2010 22:55 schreef Hyman het volgende:
[..]
Schapen neuk je, en geiten aai je.
Heel simpel
Ik ben 12, wat is aaien?quote:Op maandag 31 mei 2010 22:54 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ooooow moet je die aaien....
hoor je dat Mark... een geit moet je aaien
Houd dat maar eens vol.quote:Op maandag 31 mei 2010 22:56 schreef Renesite het volgende:
En dan in standje 69. Elkaars teennagels lakken en zo!!!
Om te pestenquote:
Op jouw kosten natuurlijk, want ik heb je dan gekozenquote:Op maandag 31 mei 2010 @ 22:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Wij kunnen wel carpoolen, droog naar het kantoor
Dat klinkt als een plan. Stel jij mij even voor, dan koop ik vast wat wijn.quote:Op maandag 31 mei 2010 22:54 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Lastig!quote:Op maandag 31 mei 2010 22:56 schreef Renesite het volgende:
En dan in standje 69. Elkaars teennagels lakken en zo!!!
Dat, lieve mark, is een schapenkutquote:
Ik declareer welquote:Op maandag 31 mei 2010 22:57 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Om te pesten![]()
![]()
[..]
Op jouw kosten natuurlijk, want ik heb je dan gekozen
ik jou ook dropje popjequote:
Dealquote:Op maandag 31 mei 2010 @ 22:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat klinkt als een plan. Stel jij mij even voor, dan koop ik vast wat wijn.
quote:Op maandag 31 mei 2010 @ 22:58 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik declareer wel.. Inclusief de "werkgerelateerde" etentjes
Ik heb nog 4 weken school en werk voor 10 wekenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |