quote:
Oei! We hebben een dimmadeal!quote:Op maandag 31 mei 2010 22:42 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik durf wel te wedden, dat er deze maand geeneen note bijkomt.
Als de maand nog maar een uur en een kwartier duurt wel jaquote:Op maandag 31 mei 2010 22:42 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik durf wel te wedden, dat er deze maand geeneen note bijkomt.
Dimmadomme.quote:
Precies.quote:Op maandag 31 mei 2010 22:43 schreef mstr het volgende:
[..]
Of deze maand in de zin van dat het morgen een nieuwe maand is?
Nee. Van 1 Juni tot 30 Juni.quote:Op maandag 31 mei 2010 22:43 schreef mstr het volgende:
[..]
Of deze maand in de zin van dat het morgen een nieuwe maand is?
Nee.quote:Op maandag 31 mei 2010 22:43 schreef Ravenous- het volgende:
[..]
Als de maand nog maar een uur en een kwartier duurt wel ja
Hai.quote:
En als je afgewezen word is het tijd voor wraak doormiddel van wat goede nachtbagger.quote:Op maandag 31 mei 2010 22:37 schreef DeLuna het volgende:
Het is wel motivatie om het baggeren af te leren.
quote:Op maandag 31 mei 2010 22:45 schreef Marco001 het volgende:
1 note
oh, niet dat ik veel kans maak ofzow, maar toch maar ff renren ge-pmt
Steun zoeken in deze bittere tijd. Ik kan echt niet meer. Ben he-le-maal op. En ik ken het niet.quote:
Wie zegt dat je Ren moet PM-en?quote:Op maandag 31 mei 2010 22:45 schreef Marco001 het volgende:
1 note
oh, niet dat ik veel kans maak ofzow, maar toch maar ff renren ge-pmt
Dat ken ik. Dat had ik zondag. En dat heb ik geweten.quote:Op maandag 31 mei 2010 22:46 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Steun zoeken in deze bittere tijd. Ik kan echt niet meer. Ben he-le-maal op. En ik ken het niet.
Denk toch serieus van wel. Aangezien het wel moet klikken.quote:Op maandag 31 mei 2010 @ 22:46 schreef Zeroku het volgende:
[..]______________________________________________!
Denk je nou serieus dat Renren- dat bepaalt?
Zoenen?quote:Op maandag 31 mei 2010 22:46 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Steun zoeken in deze bittere tijd. Ik kan echt niet meer. Ben he-le-maal op. En ik ken het niet.
Vanwege je user-id?quote:Op maandag 31 mei 2010 22:46 schreef MarkM het volgende:
[..]
Waarom denk je anders dat ik de nieuwe moderator word?
succesquote:Op maandag 31 mei 2010 22:46 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |