Omg zal ik nog een x een foto van mijn kip maken met een briefje erbij? En een poottekening van de kip?quote:Op maandag 31 mei 2010 21:19 schreef Lakitu het volgende:
Hahahaha je mag zelfs niet zeggen dat je kip Lamon heet, ik zie post van Chai gedelete worden.![]()
![]()
![]()
Nou mijn kip heet Lamon.TRY AND STOP ME
SNEL QUOTE ME
Maar haar kip heet gewoon serieus Lamon. Waarom zou je posts daarover willen verwijderen?quote:
Kip kan er bij als thema!quote:
Dan moet hij er nog veel meer verwijderen, want er zijn wel meer posts over haar.quote:Op maandag 31 mei 2010 21:22 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Maar haar kip heet gewoon serieus Lamon. Waarom zou je posts daarover willen verwijderen?
Ruzies? Frustraties?quote:Op maandag 31 mei 2010 21:23 schreef Banzaiaap het volgende:
Jezus mensen, doe nou een normaal. Jullie verneuken het zo voor de rest. Ga je ruzies/frustraties lekker ergens anders botvieren.
Het sluit aan op de darmwand, weet ik.quote:Op maandag 31 mei 2010 21:20 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Een stoma is niet voor urine bedoeld.
Sonsbeek zeker, 's avonds laat hè.quote:Op maandag 31 mei 2010 21:23 schreef Adelante het volgende:
Ik ga even hardlopen, houdt het netjes hier!
Is de kip ook zelfverzekerd en een beetje brutaal en tipsy?quote:Op maandag 31 mei 2010 21:23 schreef Mozy het volgende:
Soms ren ik achter kip aan.
Dan gaat kip luid tokken en rent hij rondjes.
Gekke kip.
Elfjes aan het schrijven?quote:Op maandag 31 mei 2010 21:23 schreef Mozy het volgende:
Soms ren ik achter kip aan.
Dan gaat kip luid tokken en rent hij rondjes.
Gekke kip.
En wat heb ik gemist?quote:Op maandag 31 mei 2010 21:23 schreef Lakitu het volgende:
Nee maar even serieus wat is er gebeurd? Wat heb ik gemist?
Goeie vraag. Ik was er niet.quote:
quote:Op maandag 31 mei 2010 21:24 schreef tliciouz het volgende:
He Chai die kip van jou, trekt die ook altijd zo'n hoofd net alsof hij moet poepen? Die van mij heeft er een handje van.
Soms gaat hij mij uitdagen, door op mij af te lopen. Dan gaat ie tokken, en als ik beweeg rent ie snelw eg.quote:Op maandag 31 mei 2010 21:24 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Is de kip ook zelfverzekerd en een beetje brutaal en tipsy?
quote:Op maandag 31 mei 2010 21:24 schreef NoelGallagher het volgende:
Donder lekker op met dat trieste gedoe richting lamon. Jullie verneuken het voor jezelf. Lakitu unbannen van z'n permban was een nog grotere fout dan weet ik veel wat
Wat heb je tegen homo's?quote:Op maandag 31 mei 2010 21:24 schreef NoelGallagher het volgende:
Donder lekker op met dat trieste gedoe richting lamon. Jullie verneuken het voor jezelf. Lakitu unbannen van z'n permban was een nog grotere fout homofilie
Donder lekker op met dat trieste gedoe richting lamon. Jullie verneuken het voor jezelf. Lakitu unbannen van z'n permban was een nog grotere fout dan weet ik veel wat
quote:Op maandag 31 mei 2010 21:23 schreef Banzaiaap het volgende:
Jezus mensen, doe nou een normaal. Jullie verneuken het zo voor de rest. Ga je ruzies/frustraties lekker ergens anders botvieren.
Geniaal, mijn oma heeft ook kippen.quote:Op maandag 31 mei 2010 21:25 schreef Mozy het volgende:
[..]
Soms gaat hij mij uitdagen, door op mij af te lopen. Dan gaat ie tokken, en als ik beweeg rent ie snelw eg.
Serieus trouwens.![]()
Nee, Velperweg helemaal af.quote:
Nee. Ze kijkt altijd heel onschuldig, maar ze is wel dom. Laatst was ik mijn paard aan het borstelen loopt die domme gans er gewoon onder door.quote:Op maandag 31 mei 2010 21:24 schreef tliciouz het volgende:
He Chai die kip van jou, trekt die ook altijd zo'n hoofd net alsof hij moet poepen? Die van mij heeft er een handje van.
Kippen zijn wel stoer ja. Maar Chai kan haar oppakken, mij lukt dat nooit.quote:Op maandag 31 mei 2010 21:25 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Geniaal, mijn oma heeft ook kippen.
Die jaag ik ook graag op.
Vraag het aan Lamon zelf, het was een serieuze discussie.quote:Op maandag 31 mei 2010 21:23 schreef Banzaiaap het volgende:
Je moet snel je hand er boven houden dan krimpen ze zo in, dat is instinct of zo.quote:Op maandag 31 mei 2010 21:26 schreef Mozy het volgende:
[..]
Kippen zijn wel stoer ja. Maar Chai kan haar oppakken, mij lukt dat nooit.
Negeer em dan ofzo, maar ga niet lopen zeiken in dit topic. Dit topic is alleen bedoeld voor leuke dingen!quote:Op maandag 31 mei 2010 21:26 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Vraag het aan Lamon zelf, het was een serieuze discussie.
Niets meer, niets minder.
Ik wil ook paardjes.quote:Op maandag 31 mei 2010 21:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee. Ze kijkt altijd heel onschuldig, maar ze is wel dom. Laatst was ik mijn paard aan het borstelen loopt die domme gans er gewoon onder door.
Lamon beweerde dat hij Pokémon heeft vertaald van het Japans naar het Engels naar het Nederlands.quote:
Mij lukt dat nooit, als ik mijn hand erboven houd gaat ie snel de bosjes in rennen.quote:Op maandag 31 mei 2010 21:27 schreef Chai het volgende:
[..]
Je moet snel je hand er boven houden dan krimpen ze zo in, dat is instinct of zo.
KLAAGBAAK. Ja echt voor leuke dingen ja.quote:Op maandag 31 mei 2010 21:27 schreef Banzaiaap het volgende:
[..]
Negeer em dan ofzo, maar ga niet lopen zeiken in dit topic. Dit topic is alleen bedoeld voor leuke dingen!
Dus in de Tweede Kamer zeiken ze alleen?quote:Op maandag 31 mei 2010 21:27 schreef Banzaiaap het volgende:
[..]
Negeer em dan ofzo, maar ga niet lopen zeiken in dit topic. Dit topic is alleen bedoeld voor leuke dingen!
Ik vind het demoniseren van mijn persoon tendentieus en ik keur dit gedrag dan ook ten zeerste af.quote:Op maandag 31 mei 2010 21:27 schreef NoelGallagher het volgende:
ban laki gewoon, ben je overal vanaf.
1 kilometer?quote:
Donder toch op man, met je kneuzengedoequote:Op maandag 31 mei 2010 21:27 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik vind het demoniseren van mijn persoon tendentieus en ik keur dit gedrag dan ook ten zeerste af.Vooral als ik afwezig ben.
Als je zout op zijn vleugels kunt strijken, dan kun je hem zo oppakken.quote:Op maandag 31 mei 2010 21:26 schreef Mozy het volgende:
[..]
Kippen zijn wel stoer ja. Maar Chai kan haar oppakken, mij lukt dat nooit.
TR.quote:Op maandag 31 mei 2010 21:27 schreef NoelGallagher het volgende:
ban laki gewoon, ben je overal vanaf.
Haters zullen haten.quote:Op maandag 31 mei 2010 21:28 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Donder toch op man, met je kneuzengedoe
Ik ga geen zout op een kip gooien.quote:Op maandag 31 mei 2010 21:28 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Als je zout op zijn vleugels kunt strijken, dan kun je hem zo oppakken.
Nee dat is bij duiven, dat zei mijn meester op de basisschool altijd.quote:Op maandag 31 mei 2010 21:28 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Als je zout op zijn vleugels kunt strijken, dan kun je hem zo oppakken.
Ik ga daar niet naar terug.quote:Op maandag 31 mei 2010 21:29 schreef Potloodvis het volgende:
Nog even en ik ga met Mozy naar PUB SC.
Het is eigenlijk op de staart leggen, maar dat is een fabeltje.quote:Op maandag 31 mei 2010 21:29 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee dat is bij duiven, dat zei mijn meester op de basisschool altijd.
Geloof me daar ben je binnen 5 minuten weer klaar mee.quote:Op maandag 31 mei 2010 21:29 schreef Potloodvis het volgende:
Nog even en ik ga met Mozy naar PUB SC.
quote:
Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik heb het in deze SC altijd gezellig gevonden, dat kan hier best en dat weten jullie best.quote:Op maandag 31 mei 2010 21:27 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dus in de Tweede Kamer zeiken ze alleen?
Doe op een slak. Ik deed dat een x, want ik geloofde niet dat hij zou wegsmelten, maar dat deed hij wel.quote:Op maandag 31 mei 2010 21:29 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik ga geen zout op een kip gooien.Zometeen gaat ie haten en stopt ie met het leggen van mijn lunch.
Mee eensquote:Op maandag 31 mei 2010 21:30 schreef Banzaiaap het volgende:
[..]
[..]
Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik heb het in deze SC altijd gezellig gevonden, dat kan hier best en dat weten jullie best.
Ja, maar je hoeft niet überblij te doen.quote:Op maandag 31 mei 2010 21:30 schreef Banzaiaap het volgende:
[..]
[..]
Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik heb het in deze SC altijd gezellig gevonden, dat kan hier best en dat weten jullie best.
Ja, maar dat betekend niet dat je discussies uit de weg moet gaan.quote:Op maandag 31 mei 2010 21:30 schreef Banzaiaap het volgende:
[..]
[..]
meen je dit nou.quote:Op maandag 31 mei 2010 21:30 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Het is eigenlijk op de staart leggen, maar dat is een fabeltje.
Dan ben je zo dicht in de buurt dat je heb sowieso ook kunt oppakken.
Een naaktslak hoor je pruttelen.quote:Op maandag 31 mei 2010 21:30 schreef Chai het volgende:
[..]
Doe op een slak. Ik deed dat een x, want ik geloofde niet dat hij zou wegsmelten, maar dat deed hij wel.![]()
quote:Op maandag 31 mei 2010 21:30 schreef Chai het volgende:
[..]
Doe op een slak. Ik deed dat een x, want ik geloofde niet dat hij zou wegsmelten, maar dat deed hij wel.![]()
Weet je nog toen wij in Deventer waren, en ik vond een slak. Ik vroeg aan jou of ik hem mocht weg gooien. En toen zei jij dat jij dat wilde doen. Smijt ik die kutslak op de grond.quote:Op maandag 31 mei 2010 21:30 schreef Chai het volgende:
[..]
quote:
Hmm, niet mijn muziekquote:
He bespreek dat eens op msn!quote:Op maandag 31 mei 2010 21:32 schreef Mozy het volgende:
[..]
Weet je nog toen wij in Deventer waren, en ik vond een slak. Ik vroeg aan jou of ik hem mocht weg gooien. En toen zei jij dat jij dat wilde doen. Smijt ik die kutslak op de grond.
Blijkt ineens dat je dacht dat ik hem in de bosjes wilde gooien_!!!!
Want?quote:Op maandag 31 mei 2010 21:30 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Geloof me daar ben je binnen 5 minuten weer klaar mee.
True, ben ik helemaal met je eens.quote:
Je hebt gelijk, maar dit is geen discussiëren meer, dit is gewoon flamen en persoonlijk aanvallen. Tenminste zo komt het wel over, kan ik ook verkeerd hebben.quote:Op maandag 31 mei 2010 21:31 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ja, maar dat betekend niet dat je discussies uit de weg moet gaan.
Het hoeft niet meteen verpesten en zeiken te zijn, zoals jij het graag noemt.
Kom anders even naar de Huissensedijk!quote:Op maandag 31 mei 2010 21:32 schreef Adelante het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Volgens mij is dat ding op en neer 5 km ofoz...
Nu weg!
Die indruk heeft iedereen die hier parttime meedraait.quote:Op maandag 31 mei 2010 21:32 schreef Banzaiaap het volgende:
[..]
True, ben ik helemaal met je eens.
[..]
Je hebt gelijk, maar dit is geen discussiëren meer, dit is gewoon flamen en persoonlijk aanvallen. Tenminste zo komt het wel over, kan ik ook verkeerd hebben.
Jij hebt niet alles gelezen, want onze chicken wing wordt in bescherming genomen tegen zichzelf en dus worden zijn posts die te ver gaan meteen verwijderd.quote:Op maandag 31 mei 2010 21:32 schreef Banzaiaap het volgende:
[..]
True, ben ik helemaal met je eens.
[..]
Je hebt gelijk, maar dit is geen discussiëren meer, dit is gewoon flamen en persoonlijk aanvallen. Tenminste zo komt het wel over, kan ik ook verkeerd hebben.
quote:Op maandag 31 mei 2010 21:33 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Die indruk heeft iedereen die hier parttime meedraait.
Zo extreem zijn ze niet hoor.quote:Op maandag 31 mei 2010 21:33 schreef Banzaiaap het volgende:
Het is niet zozeer dat ik er zo'n groot probleem mee heb, maar de FA'tjes wel en die gooien em gewoon dicht. Zou een beetje zonde zijn he
Oh nee, komt deze skitta weer.quote:Op maandag 31 mei 2010 21:34 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik ben even de Bijbel lezen. Toon jullie van jullie lieve kant gedurende mijn afwezigheid <3.
Ik kan ook niet alles bijhouden.quote:Op maandag 31 mei 2010 21:34 schreef Chai het volgende:
[..]
Jij hebt niet alles gelezen, want onze chicken wing wordt in bescherming genomen tegen zichzelf en dus worden zijn posts die te ver gaan meteen verwijderd.
Dat hoeft blijkbaar ook niet meer tegenwoordig, als je ziet hoe bloedserieus Yvonne en de rest erover zijn.quote:
Weer een les geleerd.quote:Op maandag 31 mei 2010 21:35 schreef Chai het volgende:
[..]
Klopt, maar je moet met dit gegeven gewoon altijd rekening houden.
Daarom moet lakitu ook gebanned worden.quote:Op maandag 31 mei 2010 21:35 schreef Banzaiaap het volgende:
[..]
Dat hoeft blijkbaar ook niet meer tegenwoordig, als je ziet hoe bloedserieus Yvonne en de rest erover zijn.
Hoer, houd eens op met bashen.quote:Op maandag 31 mei 2010 21:36 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Daarom moet lakitu ook gebanned worden.
Verstandig, ik ben ook weg.quote:Op maandag 31 mei 2010 21:37 schreef Banzaiaap het volgende:
En nu ga ik maar weer met stage bezig ofzo.
Gedragen doen we ook wel. Maar geen posts meer mogen maken over Lamon gaat te fur. Terwijl hij wel alles mag posten wat ie wil.quote:Op maandag 31 mei 2010 21:35 schreef Banzaiaap het volgende:
[..]
Dat hoeft blijkbaar ook niet meer tegenwoordig, als je ziet hoe bloedserieus Yvonne en de rest erover zijn.
Dank.quote:
Ik zeg ook niet dat het niet mag, maar negeren helpt toch altijd wel het beste in zulke situaties.quote:Op maandag 31 mei 2010 21:37 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Gedragen doen we ook wel. Maar geen posts meer mogen maken over Lamon gaat te fur. Terwijl hij wel alles mag posten wat ie wil.
Nee daar ga jij niet over. Wat jij nu doet mag net zo goed niet, dus smoel houden hypocriet. Jij bent sinds 2009 6x geband geweest, dus de kans dat je opnieuw de fout in gaat is ook groot.quote:
Nee en nee.quote:Op maandag 31 mei 2010 21:37 schreef Chai het volgende:
[..]
Een ommetje maken met de hond en dan op een bankje naar de ondergaande zon kijken?
Soms kun je hem niet negeren, het is net de vader van AP.quote:Op maandag 31 mei 2010 21:38 schreef Banzaiaap het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat het niet mag, maar negeren helpt toch altijd wel het beste in zulke situaties.
298 met de juiste instellingen.quote:Op maandag 31 mei 2010 21:40 schreef Chuck_Norris het volgende:
Huh wat het vorige topic had 299 posts.
Wat doe jij ineens M. oraal dan.quote:Op maandag 31 mei 2010 21:39 schreef NoelGallagher het volgende:
True, jullie zoeken het ook gewoon zelf op. Negeer hem lekker, maar nee hoor.
Ah, het gaat hier over Lamon. Ik was daar niet aanwezig.quote:Op maandag 31 mei 2010 21:39 schreef NoelGallagher het volgende:
Zie je wel, Lamon is zelf ook open voor discussie.quote:Op maandag 31 mei 2010 21:40 schreef Lamon. het volgende:
Ahum, sorry, maar om even duidelijk te zijn, ik vind het geen enkel probleem dat iemand haar kip Lamon noemt, en ook geen enkel probleem dat mensen niet gelovern dat ik Pokem on en Digimon heb vertaald. Ik heb vanaaf geen zin om te rellen, dus laat mensen lekker denken wat ze willen.
Ik zei alleen dat 1 telefoontje naar WPP genoeg was om de twijfel weg te halen, maar verder maakt het MIJ iid niets uit.
Zoek geen rellen waar ze er niet zijn.
Iemand nog betere wijntips dan Wild Pig?
Ik mag m'n mening daarover hebben en ik vind dat als lakitu gebanned zou worden, dat er veel minder gezeik zal hier. En ik ben zeker niet de enige. En scheld je vriendje lekker uit, troela.quote:Op maandag 31 mei 2010 21:39 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee daar ga jij niet over. Wat jij nu doet mag net zo goed niet, dus smoel houden hypocriet. Jij bent sinds 2009 6x geband geweest, dus de kans dat je opnieuw de fout in gaat is ook groot.
Jij weet niet de hele geschiedenis, hij begon met ons opzoeken.quote:Op maandag 31 mei 2010 21:39 schreef NoelGallagher het volgende:
Doe ik ook.quote:Op maandag 31 mei 2010 21:41 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik mag m'n mening daarover hebben en ik vind dat als lakitu gebanned zou worden, dat er veel minder gezeik zal hier. En ik ben zeker niet de enige. En scheld je vriendje lekker uit, troela.
Het is gewoon altijd jouw schuld.quote:Op maandag 31 mei 2010 21:40 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ah, het gaat hier over Lamon. Ik was daar niet aanwezig.Vreemd dat dan naar aanleiding van dat incident om een permban gevraagd wordt in mijn richting.
Heb jij dat vertaaldquote:Op maandag 31 mei 2010 21:40 schreef Lamon. het volgende:
Ahum, sorry, maar om even duidelijk te zijn, ik vind het geen enkel probleem dat iemand haar kip Lamon noemt, en ook geen enkel probleem dat mensen niet geloven dat ik Pokemon en Digimon heb vertaald. Ik heb vanaaf geen zin om te rellen, dus laat mensen lekker denken wat ze willen.
Ik zei alleen dat 1 telefoontje naar WPP genoeg was om de twijfel weg te halen, maar verder maakt het MIJ iid niets uit.
Probeer ook Fat Basterd eens.quote:Op maandag 31 mei 2010 21:40 schreef Lamon. het volgende:
Ahum, sorry, maar om even duidelijk te zijn, ik vind het geen enkel probleem dat iemand haar kip Lamon noemt, en ook geen enkel probleem dat mensen niet geloven dat ik Pokemon en Digimon heb vertaald. Ik heb vanaaf geen zin om te rellen, dus laat mensen lekker denken wat ze willen.
Inderdaad, maar door de bomen zien sommigen het bos niet meer tegenwoordig.quote:Op maandag 31 mei 2010 21:41 schreef Mozy het volgende:
[..]
Zie je wel, Lamon is zelf ook open voor discussie.
En sowieso, als hij zegt dat hij iets heeft vertaald. Iemand anders geloofd dat niet. Dan noem ik dat nog geen rel
Tuurlijk man.quote:
Tegenwoordig altijd maar dat gezeik om lamon enzo. Laat hem toch lekker, maar de pubertjes willen weer zo graag de internet toughguy uithangenquote:
Dude, ga lekker zeiken in FB.quote:Op maandag 31 mei 2010 21:41 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik mag m'n mening daarover hebben en ik vind dat als lakitu gebanned zou worden, dat er veel minder gezeik zal hier. En ik ben zeker niet de enige. En scheld je vriendje lekker uit, troela.
Je moest eens weten hoevaak ik kankerlijer en kankerhomo te horen krijg op 1 avondquote:Op maandag 31 mei 2010 21:41 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Als ik aan quotes in m'n sig deed zou ik deze erin gooien.quote:Op maandag 31 mei 2010 21:42 schreef Chuck_Norris het volgende:
Laki bannen zou de grootste fout zijn sinds de Robben wissel uit 2004.
Dat is de bedoeling van NG waarschijnlijk.quote:Op maandag 31 mei 2010 21:42 schreef Mozy het volgende:
[..]
Je moest eens weten hoevaak ik kankerlijer en kankerhomo te horen krijg op 1 avond
Maar je ziet toch wel in dat door keer op keer te posten dat je vind dat Lakitu gebanned moet worden, je zelf een rel uitlokt.
DO IT FAGGOTquote:Op maandag 31 mei 2010 21:43 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Als ik aan quotes in m'n sig deed zou ik deze erin gooien.
En rel uitlokken en dan bij de admins een puppy gezicht opzetten: "IK HEB HET NIET GEDAAN"quote:Op maandag 31 mei 2010 21:44 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dat is de bedoeling van NG waarschijnlijk.
Ik was de enige die in discussie was met hem zojuist.quote:Op maandag 31 mei 2010 21:42 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Tegenwoordig altijd maar dat gezeik om lamon enzo. Laat hem toch lekker, maar de pubertjes willen weer zo graag de internet toughguy uithangen
Ze worden ouder, dat is meestal hè. Dat er een einde komt aan je puberteit.quote:Op maandag 31 mei 2010 21:43 schreef NoelGallagher het volgende:
wat is dat toch met al die pub kiddo's die naar de klb sc gaan
Loa'goanquote:Op maandag 31 mei 2010 21:42 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Tegenwoordig altijd maar dat gezeik om lamon enzo. Laat hem toch lekker, maar de pubertjes willen weer zo graag de internet toughguy uithangen
Ik zeg niets hierop, dan zou ik zelf een kant kiezen.quote:Op maandag 31 mei 2010 21:44 schreef Mozy het volgende:
[..]
En rel uitlokken en dan bij de admins een puppy gezicht opzetten: "IK HEB HET NIET GEDAAN"
Je poste zelf in PUB toen ik er ook zat dus ik wil niet al te veel zeggen.quote:Op maandag 31 mei 2010 21:43 schreef NoelGallagher het volgende:
wat is dat toch met al die pub kiddo's die naar de klb sc gaan
Ja maar de logische stap is dan naar ONZ-SC.quote:Op maandag 31 mei 2010 21:44 schreef Chai het volgende:
[..]
Ze worden ouder, dat is meestal hè. Dat er een einde komt aan je puberteit.
Jij bent voor mij.quote:Op maandag 31 mei 2010 21:45 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik zeg niets hierop, dan zou ik zelf een kant kiezen.
Maar zoals meestal, niet altijd, maar meestal, ben ik neutraal.
Je hebt ook niet veel keuze, je bent een potlood.quote:Op maandag 31 mei 2010 21:45 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik zeg niets hierop, dan zou ik zelf een kant kiezen.
Maar zoals meestal, niet altijd, maar meestal, ben ik neutraal.
shit just got realquote:Op maandag 31 mei 2010 21:45 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Je poste zelf in PUB toen ik er ook zat dus ik wil niet al te veel zeggen.
Dat is teveel liefde en klefheid. Daar kan ik als autist niet mee omgaan.quote:Op maandag 31 mei 2010 21:45 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ja maar de logische stap is dan naar ONZ-SC.
Die sporadische keer dat ik er postquote:Op maandag 31 mei 2010 21:45 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Je poste zelf in PUB toen ik er ook zat dus ik wil niet al te veel zeggen.
Maar daar post jij niet.quote:Op maandag 31 mei 2010 21:45 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ja maar de logische stap is dan naar ONZ-SC.
Ik burn.quote:Op maandag 31 mei 2010 21:45 schreef Mozy het volgende:
[..]
Je hebt ook niet veel keuze, je bent een potlood.
Vorig jaar postte je daar best veel.quote:Op maandag 31 mei 2010 21:46 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Die sporadische keer dat ik er postThank god geen hele wisseling van sc.
"Het was een domein waar de Franse taal traditioneel standhield: het wijnetiket. Maar daar maken Fat Bastard en Wild Pig een eind aan.quote:
Weet ik toch. <3 Maar chicks zijn altijd welkom, dus jij hoeft je geen zorgen te maken.quote:
Ik ook niet, zie mijn UI.quote:Op maandag 31 mei 2010 21:48 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Daar heb k serieus geen flauw idee meer van![]()
Ik verloochen mijn ware afkomst tenminste niet
Is dat een steek onder water?quote:Op maandag 31 mei 2010 21:48 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Daar heb k serieus geen flauw idee meer van![]()
Ik verloochen mijn ware afkomst tenminste niet
Gilde SCquote:Op maandag 31 mei 2010 21:48 schreef Potloodvis het volgende:
Ik begin een MLN SC als deze ooit uitsterft of dicht word gegooid.
Ook niet omdat ik in pub poste?quote:Op maandag 31 mei 2010 21:49 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Weet ik toch. <3 Maar chicks zijn altijd welkom, dus jij hoeft je geen zorgen te maken.
Heyhey mozyyy hoe is het met jou???*O*quote:Op maandag 31 mei 2010 21:46 schreef Mozy het volgende:
[..]
Dat is teveel liefde en klefheid. Daar kan ik als autist niet mee omgaan.
Iedereen is welkom.quote:Op maandag 31 mei 2010 21:49 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Weet ik toch. <3 Maar chicks zijn altijd welkom, dus jij hoeft je geen zorgen te maken.
Daar had ik toen mijn perm ban voor gekregen.quote:
quote:Op maandag 31 mei 2010 21:50 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Heyhey mozyyy hoe is het met jou???*O*![]()
leuke avond tot nu toe??
![]()
Niet.quote:
Oh, dat heb ik niet eens echt gelezen. Ik was Dexter aan het kijken.quote:Op maandag 31 mei 2010 21:50 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Beetje haten omdat je backfire kreeg op je huisje, boompje, beestje.
Ik begin helemaal te schudden van die emoticons door mijn epilepsie.quote:Op maandag 31 mei 2010 21:50 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Heyhey mozyyy hoe is het met jou???*O*![]()
leuke avond tot nu toe??
![]()
Waarom laat je je niet gewoon afzetten en ophalen?quote:Op maandag 31 mei 2010 21:50 schreef reetveter het volgende:
Yeah gek, mijn vriendin begint met der rijbewijs. Bob erbij
Hoe gaat het met je kat?quote:
Mijn beleid is hierop gericht:quote:
quote:Op maandag 31 mei 2010 12:23 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Grenzen dicht voor mannelijke asielzoekers en een stop voor de massa-immigratie uit ONZ en PUB landen.
Wezen stappen bedoel je? Want uitgaan ken ik niet.quote:Op maandag 31 mei 2010 21:51 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Hoe gaat het met je kat?Gister nog leuk uitgeweest?
![]()
![]()
Waarom welquote:Op maandag 31 mei 2010 21:51 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Waarom laat je je niet gewoon afzetten en ophalen?
FFFFFFFFFFFFUUUUUUUUUUUUquote:Op maandag 31 mei 2010 21:51 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Hoe gaat het met je kat?Gister nog leuk uitgeweest?
![]()
![]()
Jij bent geen minister van Integratie van deze SCquote:
Wij mogen vanaf nu niet meer bespreken wanneer jij de auto gaat wassen en hoe laat ik de kids naar voetbal en ballet moet brengen.quote:Op maandag 31 mei 2010 21:51 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Oh, dat heb ik niet eens echt gelezen. Ik was Dexter aan het kijken.
Shit gaat te verquote:Op maandag 31 mei 2010 21:52 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Wij mogen vanaf nu niet meer bespreken wanneer jij de auto gaat wassen en hoe laat ik de kids naar voetbal en ballet moet brengen.
Doe dat op msn.quote:Op maandag 31 mei 2010 21:52 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Wij mogen vanaf nu niet meer bespreken wanneer jij de auto gaat wassen en hoe laat ik de kids naar voetbal en ballet moet brengen.
Ik wou ze niet expliciet noemen, dat is discriminatie. En dat mag een minister niet =$quote:
Wel voor Vreemdelingenzaken.quote:Op maandag 31 mei 2010 21:52 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Jij bent geen minister van Integratie van deze SC
Wiepenquote:Op maandag 31 mei 2010 21:53 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dan kun je daar wat spange tjiks van 14 wiepen.
Moh neequote:Op maandag 31 mei 2010 21:53 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dan kun je daar wat spange tjiks van 14 wiepen.
CHUCK_HORRIS?!quote:Op maandag 31 mei 2010 21:54 schreef reetveter het volgende:
[..]
Moh nee. Dat is meer aan Otis, c_h en laki
.
Nee kies maar een andere postquote:
waarom haten danquote:
IK HAD HET TEGEN DIE MAROKKAANSEquote:
Dat woord kan echt niet.quote:
DOE DAT VIA SKYPE OFZOquote:
Duidelijk wel. Ik gebruik het. Dus dan kan het.quote:
Ik weet dat je geen kids hebt.quote:Op maandag 31 mei 2010 21:52 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nohhhhhh. Bedenk wat anders.quote:Op maandag 31 mei 2010 21:56 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Duidelijk wel. Ik gebruik het. Dus dan kan het.
Ik vind het niet grappig.quote:Op maandag 31 mei 2010 21:55 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Nee kies maar een andere post
Je mag Muziek doen
Ik ook niet.quote:Op maandag 31 mei 2010 21:59 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik ben niet bijster onder de indruk, maar dat zal wel aan mij liggen.
Je kunt ze beter uitmaken voor Joden.quote:
quote:
Nahh..ligt aan mijquote:Op maandag 31 mei 2010 21:59 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik ben niet bijster onder de indruk, maar dat zal wel aan mij liggen.
Mensen die niet wetenquote:
Klopt..dus deze Lamontoestand is heel normaal en niet zo spannend als ik denk?quote:Op maandag 31 mei 2010 22:02 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja, want jij bent nog niet zo'n regelmatige bezoeker hier.
PAAS MIJ JE CHICK.quote:Op maandag 31 mei 2010 22:03 schreef reetveter het volgende:
Kim zegt:
jij heb iets voor mij he
wk contract 2010
en ik wacht er eigenlijk nog op totdat ik hem onde rmijn neus krijg geschoven door jou
Meiden die het snappen
Routine, dat is het woord wat je nodig hebt om het te omschrijven.quote:Op maandag 31 mei 2010 22:04 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Klopt..dus deze Lamontoestand is heel normaal en niet zo spannend als ik denk?
Voetbalquote:Op maandag 31 mei 2010 22:03 schreef reetveter het volgende:
Kim zegt:
jij heb iets voor mij he
wk contract 2010
en ik wacht er eigenlijk nog op totdat ik hem onde rmijn neus krijg geschoven door jou
Meiden die het snappen
Die zitten vast..''jwz''quote:Op maandag 31 mei 2010 22:04 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Kijk Mozy nu stuurt ze haar broers en neven op je af.
Mannen die voetballen ipv aan American football doen.quote:Op maandag 31 mei 2010 22:04 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Voetbalen mannen die niet van voetbal houden
Dat vindt jij ook van jezelf.quote:Op maandag 31 mei 2010 22:04 schreef Lamon. het volgende:
Ik ga nog ff die Wild Pig catheter openen.
Het is echt lekker, maar het ziet er niet uit.
eens ^_~quote:
Dat woord zocht ik inderdaad..bedankt hequote:Op maandag 31 mei 2010 22:04 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Routine, dat is het woord wat je nodig hebt om het te omschrijven.
Ja en neem hem dan mee naar Turkije.quote:Op maandag 31 mei 2010 22:05 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Die zitten vast..''jwz''![]()
Wellicht dat ik mijn illegale oom op hem kan afsturen..
quote:Op maandag 31 mei 2010 22:04 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Kijk Mozy nu stuurt ze haar broers en neven op je af.
quote:Op maandag 31 mei 2010 22:04 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik weet echt niet waar je het over hebt?quote:Op maandag 31 mei 2010 22:04 schreef Lamon. het volgende:
Ik ga nog ff die Wild Pig catheter openen.
Het is echt lekker, maar het ziet er niet uit.
Geen probleem.quote:Op maandag 31 mei 2010 22:05 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Dat woord zocht ik inderdaad..bedankt he
nou, dankjewel.quote:Op maandag 31 mei 2010 22:04 schreef tliciouz het volgende:
[..]
No skitta.quote:Op maandag 31 mei 2010 22:06 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Dit is toch niet grappig..en bovendien niet waar.
Het gaat over je buiksnor.quote:Op maandag 31 mei 2010 22:06 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Dit is toch niet grappig..en bovendien niet waar.
Waarom houd je dan je buik in op foto's?quote:Op maandag 31 mei 2010 22:06 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Nee.
Ik ben echt lekker en zie er wel uit.
Ik ben ook lekker en zie er goed uit. Wat dat betreft staan wij op 1 lijn.quote:Op maandag 31 mei 2010 22:06 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Nee.
Ik ben echt lekker en zie er wel uit.
Ik wil een man waarmee ik op de bank naar voetbal kan kijken.quote:
Lekkere wijn in een plastic knijpzak.quote:Op maandag 31 mei 2010 22:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik weet echt niet waar je het over hebt?
Je gaat me niet zeggen dat Laster niet van voetbal houdtquote:Op maandag 31 mei 2010 22:07 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik wil een man waarmee ik op de bank naar voetbal kan kijken.
Dat bestaat..quote:
Jawel.quote:Op maandag 31 mei 2010 22:08 schreef reetveter het volgende:
[..]
Je gaat me niet zeggen dat Laster niet van voetbal houdt
Maar je vindt FOK! boeiender?quote:Op maandag 31 mei 2010 22:07 schreef Otis2.0 het volgende:
wtf ik vind hetgene wat ik moet leren dus gewoon serieus interessant
Say whaat?quote:Op maandag 31 mei 2010 22:08 schreef reetveter het volgende:
[..]
Je gaat me niet zeggen dat Laster niet van voetbal houdt
Klopt, ik heb je foto getest op hotornot, omdat anderen ook foto's kopieren zonder het te vragen, en je had een 9,8.quote:Op maandag 31 mei 2010 22:07 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik ben ook lekker en zie er goed uit. Wat dat betreft staan wij op 1 lijn.
watquote:Op maandag 31 mei 2010 22:10 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Klopt, ik heb je foto getest op hotornot, omdat anderen ook foto's kopieren zonder het te vragen, en je had een 9,8.
Feli, je bent een babe magnet.
wiequote:
Ik PM je mijn nummer.quote:Op maandag 31 mei 2010 22:09 schreef Otis2.0 het volgende:
Zegt tliciouz hier dat ze een andere man wil![]()
?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |