Ik begin helemaal te schudden van die emoticons door mijn epilepsie.quote:Op maandag 31 mei 2010 21:50 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Heyhey mozyyy hoe is het met jou???*O*![]()
leuke avond tot nu toe??
![]()
Waarom laat je je niet gewoon afzetten en ophalen?quote:Op maandag 31 mei 2010 21:50 schreef reetveter het volgende:
Yeah gek, mijn vriendin begint met der rijbewijs. Bob erbij
Hoe gaat het met je kat?quote:
Mijn beleid is hierop gericht:quote:
quote:Op maandag 31 mei 2010 12:23 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Grenzen dicht voor mannelijke asielzoekers en een stop voor de massa-immigratie uit ONZ en PUB landen.
Wezen stappen bedoel je? Want uitgaan ken ik niet.quote:Op maandag 31 mei 2010 21:51 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Hoe gaat het met je kat?Gister nog leuk uitgeweest?
![]()
![]()
Waarom welquote:Op maandag 31 mei 2010 21:51 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Waarom laat je je niet gewoon afzetten en ophalen?
FFFFFFFFFFFFUUUUUUUUUUUUquote:Op maandag 31 mei 2010 21:51 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Hoe gaat het met je kat?Gister nog leuk uitgeweest?
![]()
![]()
Jij bent geen minister van Integratie van deze SCquote:
Wij mogen vanaf nu niet meer bespreken wanneer jij de auto gaat wassen en hoe laat ik de kids naar voetbal en ballet moet brengen.quote:Op maandag 31 mei 2010 21:51 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Oh, dat heb ik niet eens echt gelezen. Ik was Dexter aan het kijken.
Shit gaat te verquote:Op maandag 31 mei 2010 21:52 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Wij mogen vanaf nu niet meer bespreken wanneer jij de auto gaat wassen en hoe laat ik de kids naar voetbal en ballet moet brengen.
Doe dat op msn.quote:Op maandag 31 mei 2010 21:52 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Wij mogen vanaf nu niet meer bespreken wanneer jij de auto gaat wassen en hoe laat ik de kids naar voetbal en ballet moet brengen.
Ik wou ze niet expliciet noemen, dat is discriminatie. En dat mag een minister niet =$quote:
Wel voor Vreemdelingenzaken.quote:Op maandag 31 mei 2010 21:52 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Jij bent geen minister van Integratie van deze SC
Wiepenquote:Op maandag 31 mei 2010 21:53 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dan kun je daar wat spange tjiks van 14 wiepen.
Moh neequote:Op maandag 31 mei 2010 21:53 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dan kun je daar wat spange tjiks van 14 wiepen.
CHUCK_HORRIS?!quote:Op maandag 31 mei 2010 21:54 schreef reetveter het volgende:
[..]
Moh nee. Dat is meer aan Otis, c_h en laki
.
Nee kies maar een andere postquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |