Omg zal ik nog een x een foto van mijn kip maken met een briefje erbij? En een poottekening van de kip?quote:Op maandag 31 mei 2010 21:19 schreef Lakitu het volgende:
Hahahaha je mag zelfs niet zeggen dat je kip Lamon heet, ik zie post van Chai gedelete worden.![]()
![]()
![]()
Nou mijn kip heet Lamon.TRY AND STOP ME
SNEL QUOTE ME
Maar haar kip heet gewoon serieus Lamon. Waarom zou je posts daarover willen verwijderen?quote:
Kip kan er bij als thema!quote:
Dan moet hij er nog veel meer verwijderen, want er zijn wel meer posts over haar.quote:Op maandag 31 mei 2010 21:22 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Maar haar kip heet gewoon serieus Lamon. Waarom zou je posts daarover willen verwijderen?
Ruzies? Frustraties?quote:Op maandag 31 mei 2010 21:23 schreef Banzaiaap het volgende:
Jezus mensen, doe nou een normaal. Jullie verneuken het zo voor de rest. Ga je ruzies/frustraties lekker ergens anders botvieren.
Het sluit aan op de darmwand, weet ik.quote:Op maandag 31 mei 2010 21:20 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Een stoma is niet voor urine bedoeld.
Sonsbeek zeker, 's avonds laat hč.quote:Op maandag 31 mei 2010 21:23 schreef Adelante het volgende:
Ik ga even hardlopen, houdt het netjes hier!
Is de kip ook zelfverzekerd en een beetje brutaal en tipsy?quote:Op maandag 31 mei 2010 21:23 schreef Mozy het volgende:
Soms ren ik achter kip aan.
Dan gaat kip luid tokken en rent hij rondjes.
Gekke kip.
Elfjes aan het schrijven?quote:Op maandag 31 mei 2010 21:23 schreef Mozy het volgende:
Soms ren ik achter kip aan.
Dan gaat kip luid tokken en rent hij rondjes.
Gekke kip.
En wat heb ik gemist?quote:Op maandag 31 mei 2010 21:23 schreef Lakitu het volgende:
Nee maar even serieus wat is er gebeurd? Wat heb ik gemist?
Goeie vraag. Ik was er niet.quote:
quote:Op maandag 31 mei 2010 21:24 schreef tliciouz het volgende:
He Chai die kip van jou, trekt die ook altijd zo'n hoofd net alsof hij moet poepen? Die van mij heeft er een handje van.
Soms gaat hij mij uitdagen, door op mij af te lopen. Dan gaat ie tokken, en als ik beweeg rent ie snelw eg.quote:Op maandag 31 mei 2010 21:24 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Is de kip ook zelfverzekerd en een beetje brutaal en tipsy?
quote:Op maandag 31 mei 2010 21:24 schreef NoelGallagher het volgende:
Donder lekker op met dat trieste gedoe richting lamon. Jullie verneuken het voor jezelf. Lakitu unbannen van z'n permban was een nog grotere fout dan weet ik veel wat
Wat heb je tegen homo's?quote:Op maandag 31 mei 2010 21:24 schreef NoelGallagher het volgende:
Donder lekker op met dat trieste gedoe richting lamon. Jullie verneuken het voor jezelf. Lakitu unbannen van z'n permban was een nog grotere fout homofilie
Donder lekker op met dat trieste gedoe richting lamon. Jullie verneuken het voor jezelf. Lakitu unbannen van z'n permban was een nog grotere fout dan weet ik veel wat
quote:Op maandag 31 mei 2010 21:23 schreef Banzaiaap het volgende:
Jezus mensen, doe nou een normaal. Jullie verneuken het zo voor de rest. Ga je ruzies/frustraties lekker ergens anders botvieren.
Geniaal, mijn oma heeft ook kippen.quote:Op maandag 31 mei 2010 21:25 schreef Mozy het volgende:
[..]
Soms gaat hij mij uitdagen, door op mij af te lopen. Dan gaat ie tokken, en als ik beweeg rent ie snelw eg.
Serieus trouwens.![]()
Nee, Velperweg helemaal af.quote:
Nee. Ze kijkt altijd heel onschuldig, maar ze is wel dom. Laatst was ik mijn paard aan het borstelen loopt die domme gans er gewoon onder door.quote:Op maandag 31 mei 2010 21:24 schreef tliciouz het volgende:
He Chai die kip van jou, trekt die ook altijd zo'n hoofd net alsof hij moet poepen? Die van mij heeft er een handje van.
Kippen zijn wel stoer ja. Maar Chai kan haar oppakken, mij lukt dat nooit.quote:Op maandag 31 mei 2010 21:25 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Geniaal, mijn oma heeft ook kippen.
Die jaag ik ook graag op.
Vraag het aan Lamon zelf, het was een serieuze discussie.quote:Op maandag 31 mei 2010 21:23 schreef Banzaiaap het volgende:
Je moet snel je hand er boven houden dan krimpen ze zo in, dat is instinct of zo.quote:Op maandag 31 mei 2010 21:26 schreef Mozy het volgende:
[..]
Kippen zijn wel stoer ja. Maar Chai kan haar oppakken, mij lukt dat nooit.
Negeer em dan ofzo, maar ga niet lopen zeiken in dit topic. Dit topic is alleen bedoeld voor leuke dingen!quote:Op maandag 31 mei 2010 21:26 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Vraag het aan Lamon zelf, het was een serieuze discussie.
Niets meer, niets minder.
Ik wil ook paardjes.quote:Op maandag 31 mei 2010 21:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee. Ze kijkt altijd heel onschuldig, maar ze is wel dom. Laatst was ik mijn paard aan het borstelen loopt die domme gans er gewoon onder door.
Lamon beweerde dat hij Pokémon heeft vertaald van het Japans naar het Engels naar het Nederlands.quote:
Mij lukt dat nooit, als ik mijn hand erboven houd gaat ie snel de bosjes in rennen.quote:Op maandag 31 mei 2010 21:27 schreef Chai het volgende:
[..]
Je moet snel je hand er boven houden dan krimpen ze zo in, dat is instinct of zo.
KLAAGBAAK. Ja echt voor leuke dingen ja.quote:Op maandag 31 mei 2010 21:27 schreef Banzaiaap het volgende:
[..]
Negeer em dan ofzo, maar ga niet lopen zeiken in dit topic. Dit topic is alleen bedoeld voor leuke dingen!
Dus in de Tweede Kamer zeiken ze alleen?quote:Op maandag 31 mei 2010 21:27 schreef Banzaiaap het volgende:
[..]
Negeer em dan ofzo, maar ga niet lopen zeiken in dit topic. Dit topic is alleen bedoeld voor leuke dingen!
Ik vind het demoniseren van mijn persoon tendentieus en ik keur dit gedrag dan ook ten zeerste af.quote:Op maandag 31 mei 2010 21:27 schreef NoelGallagher het volgende:
ban laki gewoon, ben je overal vanaf.
1 kilometer?quote:
Donder toch op man, met je kneuzengedoequote:Op maandag 31 mei 2010 21:27 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik vind het demoniseren van mijn persoon tendentieus en ik keur dit gedrag dan ook ten zeerste af.Vooral als ik afwezig ben.
Als je zout op zijn vleugels kunt strijken, dan kun je hem zo oppakken.quote:Op maandag 31 mei 2010 21:26 schreef Mozy het volgende:
[..]
Kippen zijn wel stoer ja. Maar Chai kan haar oppakken, mij lukt dat nooit.
TR.quote:Op maandag 31 mei 2010 21:27 schreef NoelGallagher het volgende:
ban laki gewoon, ben je overal vanaf.
Haters zullen haten.quote:Op maandag 31 mei 2010 21:28 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Donder toch op man, met je kneuzengedoe
Ik ga geen zout op een kip gooien.quote:Op maandag 31 mei 2010 21:28 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Als je zout op zijn vleugels kunt strijken, dan kun je hem zo oppakken.
Nee dat is bij duiven, dat zei mijn meester op de basisschool altijd.quote:Op maandag 31 mei 2010 21:28 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Als je zout op zijn vleugels kunt strijken, dan kun je hem zo oppakken.
Ik ga daar niet naar terug.quote:Op maandag 31 mei 2010 21:29 schreef Potloodvis het volgende:
Nog even en ik ga met Mozy naar PUB SC.
Het is eigenlijk op de staart leggen, maar dat is een fabeltje.quote:Op maandag 31 mei 2010 21:29 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee dat is bij duiven, dat zei mijn meester op de basisschool altijd.
Geloof me daar ben je binnen 5 minuten weer klaar mee.quote:Op maandag 31 mei 2010 21:29 schreef Potloodvis het volgende:
Nog even en ik ga met Mozy naar PUB SC.
quote:
Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik heb het in deze SC altijd gezellig gevonden, dat kan hier best en dat weten jullie best.quote:Op maandag 31 mei 2010 21:27 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dus in de Tweede Kamer zeiken ze alleen?
Doe op een slak. Ik deed dat een x, want ik geloofde niet dat hij zou wegsmelten, maar dat deed hij wel.quote:Op maandag 31 mei 2010 21:29 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik ga geen zout op een kip gooien.Zometeen gaat ie haten en stopt ie met het leggen van mijn lunch.
Mee eensquote:Op maandag 31 mei 2010 21:30 schreef Banzaiaap het volgende:
[..]
[..]
Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik heb het in deze SC altijd gezellig gevonden, dat kan hier best en dat weten jullie best.
Ja, maar je hoeft niet überblij te doen.quote:Op maandag 31 mei 2010 21:30 schreef Banzaiaap het volgende:
[..]
[..]
Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik heb het in deze SC altijd gezellig gevonden, dat kan hier best en dat weten jullie best.
Ja, maar dat betekend niet dat je discussies uit de weg moet gaan.quote:Op maandag 31 mei 2010 21:30 schreef Banzaiaap het volgende:
[..]
[..]
meen je dit nou.quote:Op maandag 31 mei 2010 21:30 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Het is eigenlijk op de staart leggen, maar dat is een fabeltje.
Dan ben je zo dicht in de buurt dat je heb sowieso ook kunt oppakken.
Een naaktslak hoor je pruttelen.quote:Op maandag 31 mei 2010 21:30 schreef Chai het volgende:
[..]
Doe op een slak. Ik deed dat een x, want ik geloofde niet dat hij zou wegsmelten, maar dat deed hij wel.![]()
quote:Op maandag 31 mei 2010 21:30 schreef Chai het volgende:
[..]
Doe op een slak. Ik deed dat een x, want ik geloofde niet dat hij zou wegsmelten, maar dat deed hij wel.![]()
Weet je nog toen wij in Deventer waren, en ik vond een slak. Ik vroeg aan jou of ik hem mocht weg gooien. En toen zei jij dat jij dat wilde doen. Smijt ik die kutslak op de grond.quote:Op maandag 31 mei 2010 21:30 schreef Chai het volgende:
[..]
quote:
Hmm, niet mijn muziekquote:
He bespreek dat eens op msn!quote:Op maandag 31 mei 2010 21:32 schreef Mozy het volgende:
[..]
Weet je nog toen wij in Deventer waren, en ik vond een slak. Ik vroeg aan jou of ik hem mocht weg gooien. En toen zei jij dat jij dat wilde doen. Smijt ik die kutslak op de grond.
Blijkt ineens dat je dacht dat ik hem in de bosjes wilde gooien_!!!!
Want?quote:Op maandag 31 mei 2010 21:30 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Geloof me daar ben je binnen 5 minuten weer klaar mee.
True, ben ik helemaal met je eens.quote:
Je hebt gelijk, maar dit is geen discussiëren meer, dit is gewoon flamen en persoonlijk aanvallen. Tenminste zo komt het wel over, kan ik ook verkeerd hebben.quote:Op maandag 31 mei 2010 21:31 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ja, maar dat betekend niet dat je discussies uit de weg moet gaan.
Het hoeft niet meteen verpesten en zeiken te zijn, zoals jij het graag noemt.
Kom anders even naar de Huissensedijk!quote:Op maandag 31 mei 2010 21:32 schreef Adelante het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Volgens mij is dat ding op en neer 5 km ofoz...
Nu weg!
Die indruk heeft iedereen die hier parttime meedraait.quote:Op maandag 31 mei 2010 21:32 schreef Banzaiaap het volgende:
[..]
True, ben ik helemaal met je eens.
[..]
Je hebt gelijk, maar dit is geen discussiëren meer, dit is gewoon flamen en persoonlijk aanvallen. Tenminste zo komt het wel over, kan ik ook verkeerd hebben.
Jij hebt niet alles gelezen, want onze chicken wing wordt in bescherming genomen tegen zichzelf en dus worden zijn posts die te ver gaan meteen verwijderd.quote:Op maandag 31 mei 2010 21:32 schreef Banzaiaap het volgende:
[..]
True, ben ik helemaal met je eens.
[..]
Je hebt gelijk, maar dit is geen discussiëren meer, dit is gewoon flamen en persoonlijk aanvallen. Tenminste zo komt het wel over, kan ik ook verkeerd hebben.
quote:Op maandag 31 mei 2010 21:33 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Die indruk heeft iedereen die hier parttime meedraait.
Zo extreem zijn ze niet hoor.quote:Op maandag 31 mei 2010 21:33 schreef Banzaiaap het volgende:
Het is niet zozeer dat ik er zo'n groot probleem mee heb, maar de FA'tjes wel en die gooien em gewoon dicht. Zou een beetje zonde zijn he
Oh nee, komt deze skitta weer.quote:Op maandag 31 mei 2010 21:34 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik ben even de Bijbel lezen. Toon jullie van jullie lieve kant gedurende mijn afwezigheid <3.
Ik kan ook niet alles bijhouden.quote:Op maandag 31 mei 2010 21:34 schreef Chai het volgende:
[..]
Jij hebt niet alles gelezen, want onze chicken wing wordt in bescherming genomen tegen zichzelf en dus worden zijn posts die te ver gaan meteen verwijderd.
Dat hoeft blijkbaar ook niet meer tegenwoordig, als je ziet hoe bloedserieus Yvonne en de rest erover zijn.quote:
Weer een les geleerd.quote:Op maandag 31 mei 2010 21:35 schreef Chai het volgende:
[..]
Klopt, maar je moet met dit gegeven gewoon altijd rekening houden.
Daarom moet lakitu ook gebanned worden.quote:Op maandag 31 mei 2010 21:35 schreef Banzaiaap het volgende:
[..]
Dat hoeft blijkbaar ook niet meer tegenwoordig, als je ziet hoe bloedserieus Yvonne en de rest erover zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |