Hoer, houd eens op met bashen.quote:Op maandag 31 mei 2010 21:36 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Daarom moet lakitu ook gebanned worden.
Verstandig, ik ben ook weg.quote:Op maandag 31 mei 2010 21:37 schreef Banzaiaap het volgende:
En nu ga ik maar weer met stage bezig ofzo.
Gedragen doen we ook wel. Maar geen posts meer mogen maken over Lamon gaat te fur. Terwijl hij wel alles mag posten wat ie wil.quote:Op maandag 31 mei 2010 21:35 schreef Banzaiaap het volgende:
[..]
Dat hoeft blijkbaar ook niet meer tegenwoordig, als je ziet hoe bloedserieus Yvonne en de rest erover zijn.
Dank.quote:
Ik zeg ook niet dat het niet mag, maar negeren helpt toch altijd wel het beste in zulke situaties.quote:Op maandag 31 mei 2010 21:37 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Gedragen doen we ook wel. Maar geen posts meer mogen maken over Lamon gaat te fur. Terwijl hij wel alles mag posten wat ie wil.
Nee daar ga jij niet over. Wat jij nu doet mag net zo goed niet, dus smoel houden hypocriet. Jij bent sinds 2009 6x geband geweest, dus de kans dat je opnieuw de fout in gaat is ook groot.quote:
Nee en nee.quote:Op maandag 31 mei 2010 21:37 schreef Chai het volgende:
[..]
Een ommetje maken met de hond en dan op een bankje naar de ondergaande zon kijken?
Soms kun je hem niet negeren, het is net de vader van AP.quote:Op maandag 31 mei 2010 21:38 schreef Banzaiaap het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat het niet mag, maar negeren helpt toch altijd wel het beste in zulke situaties.
298 met de juiste instellingen.quote:Op maandag 31 mei 2010 21:40 schreef Chuck_Norris het volgende:
Huh wat het vorige topic had 299 posts.
Wat doe jij ineens M. oraal dan.quote:Op maandag 31 mei 2010 21:39 schreef NoelGallagher het volgende:
True, jullie zoeken het ook gewoon zelf op. Negeer hem lekker, maar nee hoor.
Ah, het gaat hier over Lamon. Ik was daar niet aanwezig.quote:Op maandag 31 mei 2010 21:39 schreef NoelGallagher het volgende:
Zie je wel, Lamon is zelf ook open voor discussie.quote:Op maandag 31 mei 2010 21:40 schreef Lamon. het volgende:
Ahum, sorry, maar om even duidelijk te zijn, ik vind het geen enkel probleem dat iemand haar kip Lamon noemt, en ook geen enkel probleem dat mensen niet gelovern dat ik Pokem on en Digimon heb vertaald. Ik heb vanaaf geen zin om te rellen, dus laat mensen lekker denken wat ze willen.
Ik zei alleen dat 1 telefoontje naar WPP genoeg was om de twijfel weg te halen, maar verder maakt het MIJ iid niets uit.
Zoek geen rellen waar ze er niet zijn.
Iemand nog betere wijntips dan Wild Pig?
Ik mag m'n mening daarover hebben en ik vind dat als lakitu gebanned zou worden, dat er veel minder gezeik zal hier. En ik ben zeker niet de enige. En scheld je vriendje lekker uit, troela.quote:Op maandag 31 mei 2010 21:39 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee daar ga jij niet over. Wat jij nu doet mag net zo goed niet, dus smoel houden hypocriet. Jij bent sinds 2009 6x geband geweest, dus de kans dat je opnieuw de fout in gaat is ook groot.
Jij weet niet de hele geschiedenis, hij begon met ons opzoeken.quote:Op maandag 31 mei 2010 21:39 schreef NoelGallagher het volgende:
Doe ik ook.quote:Op maandag 31 mei 2010 21:41 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik mag m'n mening daarover hebben en ik vind dat als lakitu gebanned zou worden, dat er veel minder gezeik zal hier. En ik ben zeker niet de enige. En scheld je vriendje lekker uit, troela.
Het is gewoon altijd jouw schuld.quote:Op maandag 31 mei 2010 21:40 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ah, het gaat hier over Lamon. Ik was daar niet aanwezig.Vreemd dat dan naar aanleiding van dat incident om een permban gevraagd wordt in mijn richting.
Heb jij dat vertaaldquote:Op maandag 31 mei 2010 21:40 schreef Lamon. het volgende:
Ahum, sorry, maar om even duidelijk te zijn, ik vind het geen enkel probleem dat iemand haar kip Lamon noemt, en ook geen enkel probleem dat mensen niet geloven dat ik Pokemon en Digimon heb vertaald. Ik heb vanaaf geen zin om te rellen, dus laat mensen lekker denken wat ze willen.
Ik zei alleen dat 1 telefoontje naar WPP genoeg was om de twijfel weg te halen, maar verder maakt het MIJ iid niets uit.
Probeer ook Fat Basterd eens.quote:Op maandag 31 mei 2010 21:40 schreef Lamon. het volgende:
Ahum, sorry, maar om even duidelijk te zijn, ik vind het geen enkel probleem dat iemand haar kip Lamon noemt, en ook geen enkel probleem dat mensen niet geloven dat ik Pokemon en Digimon heb vertaald. Ik heb vanaaf geen zin om te rellen, dus laat mensen lekker denken wat ze willen.
Inderdaad, maar door de bomen zien sommigen het bos niet meer tegenwoordig.quote:Op maandag 31 mei 2010 21:41 schreef Mozy het volgende:
[..]
Zie je wel, Lamon is zelf ook open voor discussie.
En sowieso, als hij zegt dat hij iets heeft vertaald. Iemand anders geloofd dat niet. Dan noem ik dat nog geen rel
Tuurlijk man.quote:
Tegenwoordig altijd maar dat gezeik om lamon enzo. Laat hem toch lekker, maar de pubertjes willen weer zo graag de internet toughguy uithangenquote:
Dude, ga lekker zeiken in FB.quote:Op maandag 31 mei 2010 21:41 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik mag m'n mening daarover hebben en ik vind dat als lakitu gebanned zou worden, dat er veel minder gezeik zal hier. En ik ben zeker niet de enige. En scheld je vriendje lekker uit, troela.
Je moest eens weten hoevaak ik kankerlijer en kankerhomo te horen krijg op 1 avondquote:Op maandag 31 mei 2010 21:41 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Als ik aan quotes in m'n sig deed zou ik deze erin gooien.quote:Op maandag 31 mei 2010 21:42 schreef Chuck_Norris het volgende:
Laki bannen zou de grootste fout zijn sinds de Robben wissel uit 2004.
Dat is de bedoeling van NG waarschijnlijk.quote:Op maandag 31 mei 2010 21:42 schreef Mozy het volgende:
[..]
Je moest eens weten hoevaak ik kankerlijer en kankerhomo te horen krijg op 1 avond
Maar je ziet toch wel in dat door keer op keer te posten dat je vind dat Lakitu gebanned moet worden, je zelf een rel uitlokt.
DO IT FAGGOTquote:Op maandag 31 mei 2010 21:43 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Als ik aan quotes in m'n sig deed zou ik deze erin gooien.
En rel uitlokken en dan bij de admins een puppy gezicht opzetten: "IK HEB HET NIET GEDAAN"quote:Op maandag 31 mei 2010 21:44 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dat is de bedoeling van NG waarschijnlijk.
Ik was de enige die in discussie was met hem zojuist.quote:Op maandag 31 mei 2010 21:42 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Tegenwoordig altijd maar dat gezeik om lamon enzo. Laat hem toch lekker, maar de pubertjes willen weer zo graag de internet toughguy uithangen
Ze worden ouder, dat is meestal hè. Dat er een einde komt aan je puberteit.quote:Op maandag 31 mei 2010 21:43 schreef NoelGallagher het volgende:
wat is dat toch met al die pub kiddo's die naar de klb sc gaan
Loa'goanquote:Op maandag 31 mei 2010 21:42 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Tegenwoordig altijd maar dat gezeik om lamon enzo. Laat hem toch lekker, maar de pubertjes willen weer zo graag de internet toughguy uithangen
Ik zeg niets hierop, dan zou ik zelf een kant kiezen.quote:Op maandag 31 mei 2010 21:44 schreef Mozy het volgende:
[..]
En rel uitlokken en dan bij de admins een puppy gezicht opzetten: "IK HEB HET NIET GEDAAN"
Je poste zelf in PUB toen ik er ook zat dus ik wil niet al te veel zeggen.quote:Op maandag 31 mei 2010 21:43 schreef NoelGallagher het volgende:
wat is dat toch met al die pub kiddo's die naar de klb sc gaan
Ja maar de logische stap is dan naar ONZ-SC.quote:Op maandag 31 mei 2010 21:44 schreef Chai het volgende:
[..]
Ze worden ouder, dat is meestal hè. Dat er een einde komt aan je puberteit.
Jij bent voor mij.quote:Op maandag 31 mei 2010 21:45 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik zeg niets hierop, dan zou ik zelf een kant kiezen.
Maar zoals meestal, niet altijd, maar meestal, ben ik neutraal.
Je hebt ook niet veel keuze, je bent een potlood.quote:Op maandag 31 mei 2010 21:45 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik zeg niets hierop, dan zou ik zelf een kant kiezen.
Maar zoals meestal, niet altijd, maar meestal, ben ik neutraal.
shit just got realquote:Op maandag 31 mei 2010 21:45 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Je poste zelf in PUB toen ik er ook zat dus ik wil niet al te veel zeggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |