Hoer, houd eens op met bashen.quote:Op maandag 31 mei 2010 21:36 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Daarom moet lakitu ook gebanned worden.
Verstandig, ik ben ook weg.quote:Op maandag 31 mei 2010 21:37 schreef Banzaiaap het volgende:
En nu ga ik maar weer met stage bezig ofzo.
Gedragen doen we ook wel. Maar geen posts meer mogen maken over Lamon gaat te fur. Terwijl hij wel alles mag posten wat ie wil.quote:Op maandag 31 mei 2010 21:35 schreef Banzaiaap het volgende:
[..]
Dat hoeft blijkbaar ook niet meer tegenwoordig, als je ziet hoe bloedserieus Yvonne en de rest erover zijn.
Dank.quote:
Ik zeg ook niet dat het niet mag, maar negeren helpt toch altijd wel het beste in zulke situaties.quote:Op maandag 31 mei 2010 21:37 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Gedragen doen we ook wel. Maar geen posts meer mogen maken over Lamon gaat te fur. Terwijl hij wel alles mag posten wat ie wil.
Nee daar ga jij niet over. Wat jij nu doet mag net zo goed niet, dus smoel houden hypocriet. Jij bent sinds 2009 6x geband geweest, dus de kans dat je opnieuw de fout in gaat is ook groot.quote:
Nee en nee.quote:Op maandag 31 mei 2010 21:37 schreef Chai het volgende:
[..]
Een ommetje maken met de hond en dan op een bankje naar de ondergaande zon kijken?
Soms kun je hem niet negeren, het is net de vader van AP.quote:Op maandag 31 mei 2010 21:38 schreef Banzaiaap het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat het niet mag, maar negeren helpt toch altijd wel het beste in zulke situaties.
298 met de juiste instellingen.quote:Op maandag 31 mei 2010 21:40 schreef Chuck_Norris het volgende:
Huh wat het vorige topic had 299 posts.
Wat doe jij ineens M. oraal dan.quote:Op maandag 31 mei 2010 21:39 schreef NoelGallagher het volgende:
True, jullie zoeken het ook gewoon zelf op. Negeer hem lekker, maar nee hoor.
Ah, het gaat hier over Lamon. Ik was daar niet aanwezig.quote:Op maandag 31 mei 2010 21:39 schreef NoelGallagher het volgende:
Zie je wel, Lamon is zelf ook open voor discussie.quote:Op maandag 31 mei 2010 21:40 schreef Lamon. het volgende:
Ahum, sorry, maar om even duidelijk te zijn, ik vind het geen enkel probleem dat iemand haar kip Lamon noemt, en ook geen enkel probleem dat mensen niet gelovern dat ik Pokem on en Digimon heb vertaald. Ik heb vanaaf geen zin om te rellen, dus laat mensen lekker denken wat ze willen.
Ik zei alleen dat 1 telefoontje naar WPP genoeg was om de twijfel weg te halen, maar verder maakt het MIJ iid niets uit.
Zoek geen rellen waar ze er niet zijn.
Iemand nog betere wijntips dan Wild Pig?
Ik mag m'n mening daarover hebben en ik vind dat als lakitu gebanned zou worden, dat er veel minder gezeik zal hier. En ik ben zeker niet de enige. En scheld je vriendje lekker uit, troela.quote:Op maandag 31 mei 2010 21:39 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee daar ga jij niet over. Wat jij nu doet mag net zo goed niet, dus smoel houden hypocriet. Jij bent sinds 2009 6x geband geweest, dus de kans dat je opnieuw de fout in gaat is ook groot.
Jij weet niet de hele geschiedenis, hij begon met ons opzoeken.quote:Op maandag 31 mei 2010 21:39 schreef NoelGallagher het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |