Stel je voor dat Jim is een keer niet een Topic kan dicht gooienquote:Op maandag 31 mei 2010 20:11 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Leg eerst maar eens uit waar dit over gaat.
Terecht, plukken moeten die lui.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
teregt klagdjen, mooien fototjenquote:Op maandag 31 mei 2010 20:15 schreef under_cover het volgende:
[ afbeelding ]
paf voor de hatersssss paf voor de pratersss
Ben jij dat samen met deepart in de inrichting?quote:Op maandag 31 mei 2010 20:15 schreef under_cover het volgende:
[ afbeelding ]
D'r zit wat op je oog, bro.quote:Op maandag 31 mei 2010 20:15 schreef under_cover het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 31 mei 2010 20:15 schreef under_cover het volgende:
[ afbeelding ]
Inderdaad nu schijnt de zon nog in het gezichtquote:Op maandag 31 mei 2010 20:17 schreef Ian_Nick het volgende:
Bovendien begrijpt één van jullie niet hoe je een petje op je hoofd dient te zetten.
met petje ben ik ,quote:Op maandag 31 mei 2010 20:17 schreef Ian_Nick het volgende:
Bovendien begrijpt één van jullie niet hoe je een petje op je hoofd dient te zetten.
Kankerquote:Op maandag 31 mei 2010 20:15 schreef under_cover het volgende:
[ afbeelding ]
dat is gangstah boysquote:Op maandag 31 mei 2010 20:15 schreef under_cover het volgende:
[ afbeelding ]
Einzquote:Op maandag 31 mei 2010 20:18 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Goed, nog even oefenen dan. Je hebt 'm alvast aan het juiste eind van je lichaam.
Er zit wat op je tandquote:
Ik vind ze echt schattig samen.quote:Op maandag 31 mei 2010 20:20 schreef GateWayX het volgende:
[..]
Er zit wat op je tand![]()
Wel stoer dat je zo opelijk voor voorkeur voor mannen uitkomt. Dat zie je niet vaak. Zeker bij buitenlanders is het vaak een taboe.
Kijk hen dan ff lekker het de parkje tjeckenquote:Op maandag 31 mei 2010 20:15 schreef under_cover het volgende:
enkhuizen, bovenkarspel, grootebroek, lutjebroek, venhuizen, hoogkarspel, wervershoof, zwaagdijk, andijk en nog een paar gehuchten.quote:
Nu snap ik dit topic pasquote:Op maandag 31 mei 2010 20:20 schreef GateWayX het volgende:
[..]
Er zit wat op je tand![]()
Wel stoer dat je zo opelijk voor je voorkeur voor mannen uitkomt. Dat zie je niet vaak. Zeker bij buitenlanders is het vaak een taboe.
Gemeente Stede Broecquote:Op maandag 31 mei 2010 20:22 schreef Klonterpot het volgende:
[..]
enkhuizen, bovenkarspel, grootebroek, lutjebroek, venhuizen, hoogkarspel, wervershoof, zwaagdijk, andijk en nog een paar gehuchten.
Dikke beef geaaCk.quote:Op maandag 31 mei 2010 20:22 schreef porsche1 het volgende:
Eerst had de TS een ander account. Daar had ik hem aan het huilen gemaakt.
TS, stuur je hyves nou is door. En dan zien we wel verder of we nog gaan vechten. Kut joeg.
En al helemaal op FOK! stoer gaan lopen doen trollenquote:Op maandag 31 mei 2010 20:23 schreef Sapstengel het volgende:
Mensen die uit het buitenland komen en dan denken: "Wolla ik ben allochtoon, ik hoor gangster te zijn nu".
Doe 's niet zo agressief alleen maar omdat TS er openlijk voor uit komt van de mannen te houden.quote:Op maandag 31 mei 2010 20:22 schreef porsche1 het volgende:
TS, stuur je hyves nou is door. En dan zien we wel verder of we nog gaan vechten. Kut joeg.
ik heb geen hyves a hoer , stuur mij pm daar praten we verder internetmaffiaquote:Op maandag 31 mei 2010 20:22 schreef porsche1 het volgende:
Waarom zet daar a voor?quote:Op maandag 31 mei 2010 20:24 schreef under_cover het volgende:
[..]
ik heb geen hyves a hoer , stuur mij pm daar praten we verder internetmaffia
Hé ik vond je nog aardig net maar nu niet meerquote:Op maandag 31 mei 2010 20:24 schreef under_cover het volgende:
[..]
Eeewa, is goed g.quote:Op maandag 31 mei 2010 20:24 schreef under_cover het volgende:
[..]
Seriously. We get the point.quote:Op maandag 31 mei 2010 20:25 schreef Ian_Nick het volgende:
TS, ben jij het "vrouwtje" van de 2? Of ben je meer een "gever" dan een "ontvanger"?
ik geef je moederquote:Op maandag 31 mei 2010 20:25 schreef Ian_Nick het volgende:
TS, ben jij het "vrouwtje" van de 2? Of ben je meer een "gever" dan een "ontvanger"?
Laat mij 's even?quote:Op maandag 31 mei 2010 20:26 schreef Moira. het volgende:
[..]
Seriously. We get the point.
Je maakte een grapje dat TS homo is omdat hij arm in arm met een tjappie op de foto staat.
We snappen het. Je hoeft echt geen 8 posts met dezelfde content te posten.
ben geen marokkaan, ga jij je kontje verkopen @ koopavondquote:Op maandag 31 mei 2010 20:26 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Oh en jou vader is een schapenneuker
quote:Op maandag 31 mei 2010 20:26 schreef Ian_Nick het volgende:
Wat is een "a hoer"?
Is dat betere kwaliteit dan een "b hoer"?
Strong comeback, broquote:Op maandag 31 mei 2010 20:27 schreef under_cover het volgende:
[..]
ben geen marokkaan, ga jij je kontje verkopen @ koopavond
Ik zou maar uitkijken, TS is een keiharde straatsoldaat en hij komt je zo op je pattas klappenquote:
quote:Op maandag 31 mei 2010 20:27 schreef under_cover het volgende:
[..]
ben geen marokkaan, ga jij je kontje verkopen @ koopavond
Wat doet hij dan op een internet forum vol nerds en WoW-spelers?quote:Op maandag 31 mei 2010 20:28 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ik zou maar uitkijken, TS is een keiharde straatsoldaat en hij komt je zo op je pattas klappen
SWJ, hou je dit topic open voor je eigen amusement?quote:
Dit is KLB.quote:Op maandag 31 mei 2010 20:29 schreef Moira. het volgende:
[..]
SWJ, hou je dit topic open voor je eigen amusement?
Obvious troll/clone is quite obvious, jeweetsch.
quote:Op maandag 31 mei 2010 20:29 schreef ManianMan het volgende:
[..]
![]()
Sneu hoor om zo te spreken wie de bal kaatst kan het terug verwachten maar goed ik ga er geen woorden aan vuil maken dat is nutteloos.
Hij moet in alle lagen van de samenleving zijn superioriteit tentoon spreiden jeweettoch.quote:Op maandag 31 mei 2010 20:29 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wat doet hij dan op een internet forum vol nerds en WoW-spelers?
Één post was genoeg om ons aan het giebelen te krijgen.quote:
Hij komt mij op mijn schoenen klappen?quote:Op maandag 31 mei 2010 20:28 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ik zou maar uitkijken, TS is een keiharde straatsoldaat en hij komt je zo op je pattas klappen
Ja man kijk maar uitquote:Op maandag 31 mei 2010 20:31 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Hij komt mij op mijn schoenen klappen?![]()
Maarreh als dat waar is mag hij wel naar mij toe komen, moet ie eerst wel inbreken
Geef dat dan op tijd aan, dan kan ik van onderwerp veranderenquote:Op maandag 31 mei 2010 20:31 schreef Moira. het volgende:
[..]
Één post was genoeg om ons aan het giebelen te krijgen.
De tweede was al zo![]()
En de daaropvolgende meer
Sorryquote:Op maandag 31 mei 2010 20:32 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Geef dat dan op tijd aan, dan kan ik van onderwerp veranderen
kijk hoe mensen reageren wuhauahuahauh laat ze , ik doe peace zonder wijsvinger voor de hatersquote:Op maandag 31 mei 2010 20:31 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Maar knulletje, wat wil je nu eigenlijk met dit topic?
Leg eens uit.
Gokje: Hij stond op straat gangster te wezen met zijn "homies" of hoe die gasten elkaar ook noemen. Vervolgens moet hij naar huis om te eten en mag daarna van zijn moeder niet meer buiten spelen. Dus gaat hij verder met "gangstertje" spelen op Fok!.quote:Op maandag 31 mei 2010 20:31 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Maar knulletje, wat wil je nu eigenlijk met dit topic?
Leg eens uit.
Wait, whut?quote:Op maandag 31 mei 2010 20:33 schreef under_cover het volgende:
[..]
kijk hoe mensen reageren wuhauahuahauh laat ze , ik doe peace zonder wijsvinger voor de haters
Wat is er met je wijsvinger dan?quote:Op maandag 31 mei 2010 20:33 schreef under_cover het volgende:
, ik doe peace zonder wijsvinger voor de haters
http://en.wikipedia.org/wiki/Milo%C5%A1_Ivanovi%C4%87quote:Op maandag 31 mei 2010 20:33 schreef porsche1 het volgende:
[ afbeelding ]
Eeeewaaaa Tis ju Bojj Milos Izvanovic uit Rotterdam-Zuid! Je kan me spreken @ station!
Daar komt dat uitschot allemaal bij elkaarquote:Op maandag 31 mei 2010 20:33 schreef porsche1 het volgende:
[ afbeelding ]
Eeeewaaaa Tis ju Bojj Milos Izvanovic uit Rotterdam-Zuid! Je kan me spreken @ station!
Wat zit je nou te lullen?quote:Op maandag 31 mei 2010 20:33 schreef under_cover het volgende:
[..]
kijk hoe mensen reageren wuhauahuahauh laat ze , ik doe peace zonder wijsvinger voor de haters
quote:Op maandag 31 mei 2010 20:33 schreef porsche1 het volgende:
[ afbeelding ]
Dát is volgens mij een product om je kapsel in model te krijgen.quote:Op maandag 31 mei 2010 20:35 schreef under_cover het volgende:
[..]
hahah d8 je dat dat mijn echte naam was wella?
ahahahahahaa jeh domme acties
gebroken toen ik je meoder ging vingerenquote:
Maar wat is dan je klacht? Je zit hier in Klaagbaak, dat weet je toch wel he?quote:Op maandag 31 mei 2010 20:33 schreef under_cover het volgende:
[..]
Dat is hem ook kut.quote:Op maandag 31 mei 2010 20:35 schreef under_cover het volgende:
[..]
Ze ging op je hand zitten zeker? Eigen schuld, broah, je had aan haar lichaamsomvang kunnen zien dat er bepaalde risico's bij kwamen kijken.quote:Op maandag 31 mei 2010 20:36 schreef under_cover het volgende:
[..]
gebroken toen ik je meoder ging vingeren
Kwam hij maar de Fok! knokploeg tegen dan wisten ze eindelijk een greintje respect eruit te halenquote:Op maandag 31 mei 2010 20:34 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Gokje: Hij stond op straat gangster te wezen met zijn "homies" of hoe die gasten elkaar ook noemen. Vervolgens moet hij naar huis om te eten en mag daarna van zijn moeder niet meer buiten spelen. Dus gaat hij verder met "gangstertje" spelen op Fok!.
Kom metrostation Slinge, ik bos je kapot mattie.quote:Op maandag 31 mei 2010 20:35 schreef under_cover het volgende:
[..]
klacht : mensen hatenquote:Op maandag 31 mei 2010 20:36 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Maar wat is dan je klacht? Je zit hier in Klaagbaak, dat weet je toch wel he?
Aaaaaaah! Hij loopt nieuwe bois te hosselen!quote:Op maandag 31 mei 2010 20:37 schreef under_cover het volgende:
oke niet verwijderen deze ding aub loveyou
Go o.usquote:Op maandag 31 mei 2010 20:37 schreef o.us het volgende:
[..]
Kom metrostation Slinge, ik bos je kapot mattie.
ja tfoo meteen niet meer betaaltquote:Op maandag 31 mei 2010 20:36 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ze ging op je hand zitten zeker? Eigen schuld, broah, je had aan haar lichaamsomvang kunnen zien dat er bepaalde risico's bij kwamen kijken.
mensen haten wát?quote:Op maandag 31 mei 2010 20:37 schreef under_cover het volgende:
[..]
klacht : mensen haten
oke niet verwijderen deze ding aub loveyou
Kut, weer een homo-opmerking, sorry Moira.quote:Op maandag 31 mei 2010 20:38 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Aaaaaaah! Hij loopt nieuwe bois te hosselen!
Kerel..quote:Op maandag 31 mei 2010 20:38 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Aaaaaaah! Hij loopt nieuwe bois te hosselen!
quote:
Oh, gelukkigquote:Op maandag 31 mei 2010 20:38 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Kut, weer een homo-opmerking, sorry Moira.
Blijkbaar heb je in je hutje op de hei in de balkan niet geleerd hoe je moet lezen.quote:
Een allochtoon die geen straattaal kentquote:
Doe dat wel verbaal, wanneer hij niet luistert gewoon rammenquote:Op maandag 31 mei 2010 20:37 schreef o.us het volgende:
[..]
Kom metrostation Slinge, ik bos je kapot mattie.
Eeeeeeey, ga sahbi. Wat doe je stoer tegen ous? Ik ga je neuke vriend.quote:
quote:Op maandag 31 mei 2010 20:40 schreef nattermann het volgende:
[..]
Blijkbaar heb je in je hutje op de hei in de balkan niet geleerd hoe je moet lezen.
trollen er minder mensen in je topic AP?quote:
Welke 'wijfen'?quote:Op maandag 31 mei 2010 20:40 schreef under_cover het volgende:
ik ga nog undercover plaatsen maar die wijfen gaan geil worden ikzweer
Krijg teen kanker.quote:Op maandag 31 mei 2010 20:40 schreef under_cover het volgende:
Nou, ik ga d'r voor zitten, hoor.quote:Op maandag 31 mei 2010 20:40 schreef under_cover het volgende:
Wedden dat ik je kan achterhalen vriend maar ik vind het niet de moeite waard.quote:Op maandag 31 mei 2010 20:40 schreef under_cover het volgende:
Kom dan naar metrostation Slinge of ben je te bang om klappen te krijgen?quote:Op maandag 31 mei 2010 20:40 schreef under_cover het volgende:
quote:Op maandag 31 mei 2010 20:40 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Dit is gewoon een van jouw kloons he!
Gewoon het gevang in dus?quote:Op maandag 31 mei 2010 20:43 schreef henrydg het volgende:
geen baan nee , geen school nee , ben een straat joegoslaaf eeej
En dan vooral het dikgedrukte.
TS moet van dit forum af en evt. een spreek,straat en loopverbod worden opgelegd. Nee wacht, doe maar een beweegverbod.
Ademverbod.quote:Op maandag 31 mei 2010 20:43 schreef henrydg het volgende:
TS moet van dit forum af en evt. een spreek,straat en loopverbod worden opgelegd. Nee wacht, doe maar een beweegverbod.
TS is een leuk bedoelde kloon, niemand is écht zo pauper.quote:Op maandag 31 mei 2010 20:42 schreef Moira. het volgende:
Is dit eigenlijk een troll die gewoon écht denkt dat hij gangster is en zich verveelt en daarom ganster op FOK! gaat lopen doen?
Of is het een troll die eigenlijk normaal ABN spreekt en het leuk vindt om zich voor te doen als een allochtone 'gangster'?
quote:Op maandag 31 mei 2010 20:43 schreef henrydg het volgende:
TS moet van dit forum af en evt. een spreek,straat en loopverbod worden opgelegd. Nee wacht, doe maar een beweeg leefverbod.
Laat hem lekker in de waanquote:Op maandag 31 mei 2010 20:43 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Ik denk geen een want een ieder ziet dat hij kansloos is
Het zal je nog verbazen...quote:Op maandag 31 mei 2010 20:44 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
TS is een leuk bedoelde kloon, niemand is écht zo pauper.
En wij houden hem in leven.quote:Op maandag 31 mei 2010 20:44 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
TS is een leuk bedoelde kloon, niemand is écht zo pauper.
quote:
Ja, eigenlijk gewoon dat hij een leefontzegging krijgt.quote:
Enkeltje Verenigde Staten gevangenis of de Thaisequote:Op maandag 31 mei 2010 20:43 schreef henrydg het volgende:
Omdat je in NL meer geld krijgt voor straatjoegoslaven?quote:Op maandag 31 mei 2010 20:45 schreef Moira. het volgende:
Wat motten straatjoegoslaven eigenlijk in Nederland?
Waarom gaan ze gewoon niet de straten terroriseren in hun eigen pauperlandje?
Gezien vanuit hun eigen standpunt dan hèquote:Op maandag 31 mei 2010 20:46 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Omdat je in NL meer geld krijgt voor staartjoegoslaven?
Ja, omdat het volgebaggerd isquote:Op maandag 31 mei 2010 20:46 schreef AdvancedPower het volgende:
Ik denk dat dit topic voor half 10 dicht is.
quote:Op maandag 31 mei 2010 20:46 schreef henrydg het volgende:
Quote dit berichtje als je mij een aidsleijer vind
ik vind henrydg een aidsleijer
Fail.quote:Op maandag 31 mei 2010 20:47 schreef o.us het volgende:
Er vindt momenteel een vurige PM-sessie tussen mij en TS plaatsimg]http://cache2.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_schamen.gif[/img].
quote:Op maandag 31 mei 2010 20:46 schreef henrydg het volgende:
Quote dit berichtje als je TS een lamlul vind!
TS is een lamlul
Ik hoop dan dat je dáár beter in bent.quote:Op maandag 31 mei 2010 20:47 schreef o.us het volgende:
Er vindt momenteel een vurige PM-sessie tussen mij en TS plaatsimg]http://cache2.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_schamen.gif[/img].
Dat is Yes-r man.quote:Op maandag 31 mei 2010 20:47 schreef under_cover het volgende:
[ afbeelding ]
mensen die zeggen ik doe nep met wat moet ik nep doen dan , jullie zijn die nerdjes die dag en nacht hier zitten echt moeilijk
Kom dan naar metrostation Slinge dan kk flikker.quote:Op maandag 31 mei 2010 20:47 schreef under_cover het volgende:
[ afbeelding ]
mensen die zeggen ik doe nep met wat moet ik nep doen dan , jullie zijn die nerdjes die dag en nacht hier zitten echt moeilijk
Jij zit daar halfnaakt naar een kat te kijken...quote:Op maandag 31 mei 2010 20:47 schreef under_cover het volgende:
jullie zijn die nerdjes die dag en nacht hier zitten echt moeilijk
Waarom paint je je ogen weg?quote:Op maandag 31 mei 2010 20:47 schreef under_cover het volgende:
[ afbeelding ]
Wat doe jij hier nog dan ga iets doen met een touw en een krukquote:Op maandag 31 mei 2010 20:47 schreef under_cover het volgende:
[ afbeelding ]
Nu zie ik pas wat voor baksteen je bent! Respect, kk klootviool!quote:Op maandag 31 mei 2010 20:47 schreef under_cover het volgende:
[ afbeelding ]
haha wrm ? en als ik daar kom wil je zeggen jij bent daar want ikzweer majkemi in de volkswagenquote:Op maandag 31 mei 2010 20:48 schreef o.us het volgende:
[..]
Kom dan naar metrostation Slinge dan kk flikker.
Kerelquote:Op maandag 31 mei 2010 20:50 schreef under_cover het volgende:
[..]
haha wrm ? en als ik daar kom wil je zeggen jij bent daar want ikzweer majkemi in de volkswagen
JIJ KRIJGT GEEN STREAM MEERquote:
Nu loop je gewoon willekeurige woorden naast elkaar te zetten volgens mijquote:Op maandag 31 mei 2010 20:50 schreef under_cover het volgende:
[..]
haha wrm ? en als ik daar kom wil je zeggen jij bent daar want ikzweer majkemi in de volkswagen
ahahahahahaha jij bent bang eh homo whahahahahaahahaquote:Op maandag 31 mei 2010 20:50 schreef under_cover het volgende:
[..]
quote:
Vecht dan als een manquote:Op maandag 31 mei 2010 20:50 schreef under_cover het volgende:
[..]
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Liefje, jij bent een van de weinige waardige allochtone Nederlanders.quote:Op maandag 31 mei 2010 20:51 schreef o.us het volgende:
[..]
ahahahahahaha jij bent bang eh homo whahahahahaahaha
quote:Op maandag 31 mei 2010 20:52 schreef nattermann het volgende:
[..]
Let op mensen, TS is zojuist gekomen.
hahahaha op mijn moeder ik kom , ik ben daar in 5 min a hoerejong , maar ik weet dat je alleen praatquote:Op maandag 31 mei 2010 20:51 schreef o.us het volgende:
[..]
ahahahahahaha jij bent bang eh homo whahahahahaahaha
Avril Lavigne met mocro's combinerenquote:
Aahahaha sukkel ik ben daar ook samen met ous, jij klote boeler. we gaan je neuke vriend. kut aap, je gaat er aan. ben daar in fijv min.quote:Op maandag 31 mei 2010 20:52 schreef under_cover het volgende:
[..]
hahahaha op mijn moeder ik kom , ik ben daar in 5 min a hoerejong , maar ik weet dat je alleen praat
Het is: "ik kom op mijn moeder" en ik denk niet dat het slim is om zoiets zo op een forum te zetten. Bovendien denk ik dat je professionele hulp nodig hebt. Wat jullie met elkaar doen is niet echt natuurlijk.quote:
Vermetel, hoor.quote:Op maandag 31 mei 2010 20:52 schreef ManianMan het volgende:
Oh ja, TS STERF
* ManianMan krijgt een ban maar dat boeit hem niet
Kom dan, kansjongquote:Op maandag 31 mei 2010 20:52 schreef under_cover het volgende:
[..]
hahahaha op mijn moeder ik kom , ik ben daar in 5 min a hoerejong , maar ik weet dat je alleen praat
Zeg je nou dat je in 5 minuten op je moeder komt? Hoax! Kan niet geloven dat ze nog zo lekker is.quote:Op maandag 31 mei 2010 20:52 schreef under_cover het volgende:
[..]
Dat is baas.quote:
Ik hoef er verder trouwens geen bewijs van ofzo.quote:Op maandag 31 mei 2010 20:53 schreef Roerkoning het volgende:
[..]
Zeg je nou dat je in 5 minuten op je moeder komt? Hoax! Kan niet geloven dat ze nog zo lekker is.
Hoe weet je dat? o.us is een man van de daad bij het woord voegen!quote:Op maandag 31 mei 2010 20:52 schreef under_cover het volgende:
[..]
Pics!quote:
Whahaha, jij komt klaar op lelijke dikke wijvenquote:Op maandag 31 mei 2010 20:52 schreef under_cover het volgende:
[..]
quote:Op maandag 31 mei 2010 20:55 schreef under_cover het volgende:
mensen die hier soort van met mij willen afspreken lullen de boel
als je echte man bent pm je mij , je zoekt aand8 in deze topic
net zo iemand zei ook geef je naam , gaat hij hier zetten ik wist deze mensen zijn allemaal peop onder mij kk schoen
Waarom ga je dan ook in poep staan?quote:Op maandag 31 mei 2010 20:55 schreef under_cover het volgende:
net zo iemand zei ook geef je naam , gaat hij hier zetten ik wist deze mensen zijn allemaal peop onder mij kk schoen
Want echte mannen doen dat soort dingen achterlangs, hm?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hey gozer, ik steel altijd de show op FOK!, dus gtfo. Ik ben de enige eckte eckte baas. Peace out bro! (L)quote:Op maandag 31 mei 2010 20:55 schreef under_cover het volgende:
quote:Op maandag 31 mei 2010 20:56 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Want echte mannen doen dat soort dingen achterlangs, hm?Ik vergeef jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fuck the EBU.
Ah, gezellig.quote:Op maandag 31 mei 2010 20:56 schreef under_cover het volgende:
voeg me toe we gaan groepsgesprek @ msn
rwinaindetent@live.nl
Ik quote hem even, zodat ik weet dat je shitloads aan spam krijgt.quote:Op maandag 31 mei 2010 20:56 schreef under_cover het volgende:
rwinaindetent@live.nl
Goh heb je nog wat loze opmerkingen. Oh ja had ik dat al gezegd, gebruik een kruk en een touw dat zei Mohammedquote:Op maandag 31 mei 2010 20:55 schreef under_cover het volgende:
Ik voeg je toe.quote:Op maandag 31 mei 2010 20:56 schreef under_cover het volgende:
rwinaindetent@live.nl
Ik ben dan wel geen stoere gangster kerel dus ik ga je ook niet in elkaar slaan.quote:Op maandag 31 mei 2010 20:56 schreef under_cover het volgende:
rwinaindetent@live.nl
quote:Op maandag 31 mei 2010 20:57 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik quote hem even, zodat ik weet dat je shitloads aan spam krijgt.
Hehequote:Op maandag 31 mei 2010 20:57 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik quote hem even, zodat ik weet dat je shitloads aan spam krijgt.
quote:Op maandag 31 mei 2010 20:57 schreef Klonterpot het volgende:
WHAHA TS SPEELT HABBO
http://www.habbo.nl/home/RwinaInDeTent
![]()
![]()
Ik ook bitch.quote:Op maandag 31 mei 2010 20:57 schreef Klonterpot het volgende:
WHAHA TS SPEELT HABBO
![]()
![]()
quote:Ewa ewa rwina in de tent als je niet rent zie je het dan als een incident
Wanneer een baksteen op je schedel land,
Ali b, Mister Sjeiks en je weet een man
Kijk die hater tazz hij ligt op de loer
Maar ik heb geen tijd ik skort zijn moer *#@@ you
Geef me maar een beetje doekoe we doen die
Taan taan taan en gaan meteen weer loesoe
LOL.quote:
Wel bijzonder dat je msn hetzelfde is als je habbonaam dan.quote:Op maandag 31 mei 2010 20:59 schreef under_cover het volgende:
ik speel geen habbo als ik dat speel gooi ik mezelf weg
Te verwachten van jouquote:
quote:Bounce in de jimmie en bounce in de baya
Zit met de nana thee op de playa
Oh oh jullie zijn zo faya
Jij wil ook? ik zou zeggen wacht nog een taya
Wacht nog maar een tijde wacht nog maar een pootje
Wacht tot ik zeg loop in de loopje
Met de pootjes door naar me showtje
Alle chieckies krijgen een speciaal cadautje
Fatoe-mannen recht streeks een lootje
Als je me wilt boeken betaal dan een paar rootjes
Geen dirhams gwn die euro'tjes
2 jetskies en een nieuwe speedbootje
Hup, snel naar KPD!!!!quote:Op maandag 31 mei 2010 21:03 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Damn, zulke topics maken me opgewonden. :$ :$ :$ XD XD :S
Screenshot of invite or it didn't happenquote:
Heul nietquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |