Eeewa, is goed g.quote:Op maandag 31 mei 2010 20:24 schreef under_cover het volgende:
[..]
ik heb geen hyves a hoer , stuur mij pm daar praten we verder internetmaffia
Seriously. We get the point.quote:Op maandag 31 mei 2010 20:25 schreef Ian_Nick het volgende:
TS, ben jij het "vrouwtje" van de 2? Of ben je meer een "gever" dan een "ontvanger"?
ik geef je moederquote:Op maandag 31 mei 2010 20:25 schreef Ian_Nick het volgende:
TS, ben jij het "vrouwtje" van de 2? Of ben je meer een "gever" dan een "ontvanger"?
Laat mij 's even?quote:Op maandag 31 mei 2010 20:26 schreef Moira. het volgende:
[..]
Seriously. We get the point.
Je maakte een grapje dat TS homo is omdat hij arm in arm met een tjappie op de foto staat.
We snappen het. Je hoeft echt geen 8 posts met dezelfde content te posten.
ben geen marokkaan, ga jij je kontje verkopen @ koopavondquote:Op maandag 31 mei 2010 20:26 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Oh en jou vader is een schapenneuker
quote:Op maandag 31 mei 2010 20:26 schreef Ian_Nick het volgende:
Wat is een "a hoer"?
Is dat betere kwaliteit dan een "b hoer"?
Strong comeback, broquote:Op maandag 31 mei 2010 20:27 schreef under_cover het volgende:
[..]
ben geen marokkaan, ga jij je kontje verkopen @ koopavond
Ik zou maar uitkijken, TS is een keiharde straatsoldaat en hij komt je zo op je pattas klappenquote:
quote:Op maandag 31 mei 2010 20:27 schreef under_cover het volgende:
[..]
ben geen marokkaan, ga jij je kontje verkopen @ koopavond
Wat doet hij dan op een internet forum vol nerds en WoW-spelers?quote:Op maandag 31 mei 2010 20:28 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ik zou maar uitkijken, TS is een keiharde straatsoldaat en hij komt je zo op je pattas klappen
SWJ, hou je dit topic open voor je eigen amusement?quote:
Dit is KLB.quote:Op maandag 31 mei 2010 20:29 schreef Moira. het volgende:
[..]
SWJ, hou je dit topic open voor je eigen amusement?
Obvious troll/clone is quite obvious, jeweetsch.
quote:Op maandag 31 mei 2010 20:29 schreef ManianMan het volgende:
[..]
![]()
Sneu hoor om zo te spreken wie de bal kaatst kan het terug verwachten maar goed ik ga er geen woorden aan vuil maken dat is nutteloos.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |