Hij moet in alle lagen van de samenleving zijn superioriteit tentoon spreiden jeweettoch.quote:Op maandag 31 mei 2010 20:29 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wat doet hij dan op een internet forum vol nerds en WoW-spelers?
Één post was genoeg om ons aan het giebelen te krijgen.quote:
Hij komt mij op mijn schoenen klappen?quote:Op maandag 31 mei 2010 20:28 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ik zou maar uitkijken, TS is een keiharde straatsoldaat en hij komt je zo op je pattas klappen
Ja man kijk maar uitquote:Op maandag 31 mei 2010 20:31 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Hij komt mij op mijn schoenen klappen?![]()
Maarreh als dat waar is mag hij wel naar mij toe komen, moet ie eerst wel inbreken
Geef dat dan op tijd aan, dan kan ik van onderwerp veranderenquote:Op maandag 31 mei 2010 20:31 schreef Moira. het volgende:
[..]
Één post was genoeg om ons aan het giebelen te krijgen.
De tweede was al zo![]()
En de daaropvolgende meer
Sorryquote:Op maandag 31 mei 2010 20:32 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Geef dat dan op tijd aan, dan kan ik van onderwerp veranderen
kijk hoe mensen reageren wuhauahuahauh laat ze , ik doe peace zonder wijsvinger voor de hatersquote:Op maandag 31 mei 2010 20:31 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Maar knulletje, wat wil je nu eigenlijk met dit topic?
Leg eens uit.
Gokje: Hij stond op straat gangster te wezen met zijn "homies" of hoe die gasten elkaar ook noemen. Vervolgens moet hij naar huis om te eten en mag daarna van zijn moeder niet meer buiten spelen. Dus gaat hij verder met "gangstertje" spelen op Fok!.quote:Op maandag 31 mei 2010 20:31 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Maar knulletje, wat wil je nu eigenlijk met dit topic?
Leg eens uit.
Wait, whut?quote:Op maandag 31 mei 2010 20:33 schreef under_cover het volgende:
[..]
kijk hoe mensen reageren wuhauahuahauh laat ze , ik doe peace zonder wijsvinger voor de haters
Wat is er met je wijsvinger dan?quote:Op maandag 31 mei 2010 20:33 schreef under_cover het volgende:
, ik doe peace zonder wijsvinger voor de haters
http://en.wikipedia.org/wiki/Milo%C5%A1_Ivanovi%C4%87quote:Op maandag 31 mei 2010 20:33 schreef porsche1 het volgende:
[ afbeelding ]
Eeeewaaaa Tis ju Bojj Milos Izvanovic uit Rotterdam-Zuid! Je kan me spreken @ station!
Daar komt dat uitschot allemaal bij elkaarquote:Op maandag 31 mei 2010 20:33 schreef porsche1 het volgende:
[ afbeelding ]
Eeeewaaaa Tis ju Bojj Milos Izvanovic uit Rotterdam-Zuid! Je kan me spreken @ station!
Wat zit je nou te lullen?quote:Op maandag 31 mei 2010 20:33 schreef under_cover het volgende:
[..]
kijk hoe mensen reageren wuhauahuahauh laat ze , ik doe peace zonder wijsvinger voor de haters
quote:Op maandag 31 mei 2010 20:33 schreef porsche1 het volgende:
[ afbeelding ]
Dát is volgens mij een product om je kapsel in model te krijgen.quote:Op maandag 31 mei 2010 20:35 schreef under_cover het volgende:
[..]
hahah d8 je dat dat mijn echte naam was wella?
ahahahahahaa jeh domme acties
gebroken toen ik je meoder ging vingerenquote:
Maar wat is dan je klacht? Je zit hier in Klaagbaak, dat weet je toch wel he?quote:Op maandag 31 mei 2010 20:33 schreef under_cover het volgende:
[..]
Dat is hem ook kut.quote:Op maandag 31 mei 2010 20:35 schreef under_cover het volgende:
[..]
hahah d8 je dat dat mijn echte naam was wella?
ahahahahahaa jeh domme acties
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |