Krijg teen kanker.quote:Op maandag 31 mei 2010 20:40 schreef under_cover het volgende:
ik ga nog undercover plaatsen maar die wijfen gaan geil worden ikzweer
Nou, ik ga d'r voor zitten, hoor.quote:Op maandag 31 mei 2010 20:40 schreef under_cover het volgende:
Wedden dat ik je kan achterhalen vriend maar ik vind het niet de moeite waard.quote:Op maandag 31 mei 2010 20:40 schreef under_cover het volgende:
Kom dan naar metrostation Slinge of ben je te bang om klappen te krijgen?quote:Op maandag 31 mei 2010 20:40 schreef under_cover het volgende:
quote:Op maandag 31 mei 2010 20:40 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Dit is gewoon een van jouw kloons he!
Gewoon het gevang in dus?quote:Op maandag 31 mei 2010 20:43 schreef henrydg het volgende:
geen baan nee , geen school nee , ben een straat joegoslaaf eeej
En dan vooral het dikgedrukte.
TS moet van dit forum af en evt. een spreek,straat en loopverbod worden opgelegd. Nee wacht, doe maar een beweegverbod.
Ademverbod.quote:Op maandag 31 mei 2010 20:43 schreef henrydg het volgende:
TS moet van dit forum af en evt. een spreek,straat en loopverbod worden opgelegd. Nee wacht, doe maar een beweegverbod.
TS is een leuk bedoelde kloon, niemand is écht zo pauper.quote:Op maandag 31 mei 2010 20:42 schreef Moira. het volgende:
Is dit eigenlijk een troll die gewoon écht denkt dat hij gangster is en zich verveelt en daarom ganster op FOK! gaat lopen doen?
Of is het een troll die eigenlijk normaal ABN spreekt en het leuk vindt om zich voor te doen als een allochtone 'gangster'?
quote:Op maandag 31 mei 2010 20:43 schreef henrydg het volgende:
TS moet van dit forum af en evt. een spreek,straat en loopverbod worden opgelegd. Nee wacht, doe maar een beweeg leefverbod.
Laat hem lekker in de waanquote:Op maandag 31 mei 2010 20:43 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Ik denk geen een want een ieder ziet dat hij kansloos is
Het zal je nog verbazen...quote:Op maandag 31 mei 2010 20:44 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
TS is een leuk bedoelde kloon, niemand is écht zo pauper.
En wij houden hem in leven.quote:Op maandag 31 mei 2010 20:44 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
TS is een leuk bedoelde kloon, niemand is écht zo pauper.
quote:
Ja, eigenlijk gewoon dat hij een leefontzegging krijgt.quote:
Enkeltje Verenigde Staten gevangenis of de Thaisequote:Op maandag 31 mei 2010 20:43 schreef henrydg het volgende:
Omdat je in NL meer geld krijgt voor straatjoegoslaven?quote:Op maandag 31 mei 2010 20:45 schreef Moira. het volgende:
Wat motten straatjoegoslaven eigenlijk in Nederland?
Waarom gaan ze gewoon niet de straten terroriseren in hun eigen pauperlandje?
Gezien vanuit hun eigen standpunt dan hèquote:Op maandag 31 mei 2010 20:46 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Omdat je in NL meer geld krijgt voor staartjoegoslaven?
Ja, omdat het volgebaggerd isquote:Op maandag 31 mei 2010 20:46 schreef AdvancedPower het volgende:
Ik denk dat dit topic voor half 10 dicht is.
quote:Op maandag 31 mei 2010 20:46 schreef henrydg het volgende:
Quote dit berichtje als je mij een aidsleijer vind
ik vind henrydg een aidsleijer
Fail.quote:Op maandag 31 mei 2010 20:47 schreef o.us het volgende:
Er vindt momenteel een vurige PM-sessie tussen mij en TS plaatsimg]http://cache2.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_schamen.gif[/img].
quote:Op maandag 31 mei 2010 20:46 schreef henrydg het volgende:
Quote dit berichtje als je TS een lamlul vind!
TS is een lamlul
Ik hoop dan dat je dáár beter in bent.quote:Op maandag 31 mei 2010 20:47 schreef o.us het volgende:
Er vindt momenteel een vurige PM-sessie tussen mij en TS plaatsimg]http://cache2.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_schamen.gif[/img].
Dat is Yes-r man.quote:Op maandag 31 mei 2010 20:47 schreef under_cover het volgende:
[ afbeelding ]
mensen die zeggen ik doe nep met wat moet ik nep doen dan , jullie zijn die nerdjes die dag en nacht hier zitten echt moeilijk
Kom dan naar metrostation Slinge dan kk flikker.quote:Op maandag 31 mei 2010 20:47 schreef under_cover het volgende:
[ afbeelding ]
mensen die zeggen ik doe nep met wat moet ik nep doen dan , jullie zijn die nerdjes die dag en nacht hier zitten echt moeilijk
Jij zit daar halfnaakt naar een kat te kijken...quote:Op maandag 31 mei 2010 20:47 schreef under_cover het volgende:
jullie zijn die nerdjes die dag en nacht hier zitten echt moeilijk
Waarom paint je je ogen weg?quote:Op maandag 31 mei 2010 20:47 schreef under_cover het volgende:
[ afbeelding ]
Wat doe jij hier nog dan ga iets doen met een touw en een krukquote:Op maandag 31 mei 2010 20:47 schreef under_cover het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |