Nu zie ik pas wat voor baksteen je bent! Respect, kk klootviool!quote:Op maandag 31 mei 2010 20:47 schreef under_cover het volgende:
[ afbeelding ]
mensen die zeggen ik doe nep met wat moet ik nep doen dan , jullie zijn die nerdjes die dag en nacht hier zitten echt moeilijk
haha wrm ? en als ik daar kom wil je zeggen jij bent daar want ikzweer majkemi in de volkswagenquote:Op maandag 31 mei 2010 20:48 schreef o.us het volgende:
[..]
Kom dan naar metrostation Slinge dan kk flikker.
Kerelquote:Op maandag 31 mei 2010 20:50 schreef under_cover het volgende:
[..]
haha wrm ? en als ik daar kom wil je zeggen jij bent daar want ikzweer majkemi in de volkswagen
JIJ KRIJGT GEEN STREAM MEERquote:
Nu loop je gewoon willekeurige woorden naast elkaar te zetten volgens mijquote:Op maandag 31 mei 2010 20:50 schreef under_cover het volgende:
[..]
haha wrm ? en als ik daar kom wil je zeggen jij bent daar want ikzweer majkemi in de volkswagen
ahahahahahaha jij bent bang eh homo whahahahahaahahaquote:Op maandag 31 mei 2010 20:50 schreef under_cover het volgende:
[..]
quote:
Vecht dan als een manquote:Op maandag 31 mei 2010 20:50 schreef under_cover het volgende:
[..]
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Liefje, jij bent een van de weinige waardige allochtone Nederlanders.quote:Op maandag 31 mei 2010 20:51 schreef o.us het volgende:
[..]
ahahahahahaha jij bent bang eh homo whahahahahaahaha
quote:Op maandag 31 mei 2010 20:52 schreef nattermann het volgende:
[..]
Let op mensen, TS is zojuist gekomen.
hahahaha op mijn moeder ik kom , ik ben daar in 5 min a hoerejong , maar ik weet dat je alleen praatquote:Op maandag 31 mei 2010 20:51 schreef o.us het volgende:
[..]
ahahahahahaha jij bent bang eh homo whahahahahaahaha
Avril Lavigne met mocro's combinerenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |