Maar ze skypen welquote:Op maandag 14 juni 2010 13:24 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik zou nooit de geboorte van mijn kind willen missen om reservekeepertje te spelen. Omg
dat is het risico van het vak...quote:Op maandag 14 juni 2010 13:24 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik zou nooit de geboorte van mijn kind willen missen om reservekeepertje te spelen. Omg
Nee, da's gewoon een keuze vind ik eigenlijkquote:
quote:Op maandag 14 juni 2010 15:47 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nee, da's gewoon een keuze vind ik eigenlijk. Je kan toch ook niet gaan? Zeker als reservekeeper, ik zou nooit de geboorte van mijn kind willen missen om een plekje op de bank. Hij is inmiddels ook op weg naar Nederland, meldden ze net bij NOS.
quote:AMSTERDAM - Edgar Wurfbain is vader geworden van een dochtertje. Dat weet RTL Boulevard te melden. Het meisje kwam dinsdag om 15:50 uur ter wereld en kreeg de naam Julia Vlinder.
© ANP
Wurfbains vriendin Anouk werd vrijdagmiddag al naar het ziekenhuis gebracht met weeën. Vier dagen later kwam hun dochtertje pas ter wereld.
De bevalling was zeer zwaar voor het gezin, maar moeder en dochter maken het goed.
De 32-jarige Wurfbain werd bekend door zijn rol als Pieter Hardebol in de soap 'Goudkust'. Later was hij te zien in 'Goede Tijden, Slechte Tijden' en de film 'Volle Maan'. Inmiddels heeft de acteur een eigen productiebedrijf.
quote:Tiffani Thiessen has a new role: Mommy!
The former Saved By the Bell and Beverly Hills 90210 actress and her husband, Brady Smith, are celebrating the arrival of a bouncing baby girl, E! News has confirmed.
According to her rep, the 36-year-old Thiessen gave birth on Tuesday in Los Angeles to the couple's first child, a daughter named Harper.
The little bundle of joy weighed in at 8 pounds and 3 ounces and is reportedly "doing great," along with mom and dad.
Harper Renn Smith, schijntquote:
Wow... zieligquote:Op woensdag 16 juni 2010 21:17 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Verdrietig nieuws voor Mark Tuitert en vrouw Heleen..
In week 17/18 is hun zwangerschap misgegaan..
http://www.telegraaf.nl/p(...)_Mark_Tuitert__.html
Bron: Shownieuws
quote:Op donderdag 17 juni 2010 09:11 schreef J-net het volgende:
De vrouw van Ryan Babel is aan het begin van deze maand bevallen van een zoon genaamd Riley.
Volgens mij wel ja.quote:Op donderdag 17 juni 2010 08:53 schreef sherezade het volgende:
[..]
dat werd tijd zeg ze was toch ergens in mei uitgerekend??
Ahquote:Op woensdag 16 juni 2010 21:17 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Verdrietig nieuws voor Mark Tuitert en vrouw Heleen..
In week 17/18 is hun zwangerschap misgegaan..
http://www.telegraaf.nl/p(...)_Mark_Tuitert__.html
Bron: Shownieuws
Ja net als de dochter van Angela Schijf, oh nee dat was Bloemquote:
Jah iddquote:Op donderdag 17 juni 2010 17:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja net als de dochter van Angela Schijf, oh nee dat was BloemAntonie Kamerling.
Het past wel echt bij die jongen, cliché naam voor zo'n kakkertje; Julia en dan ook nog Vlinduurrrrrrrrr![]()
Bron: nu.nlquote:'Stella McCartney verwacht vierde kindje'
AMSTERDAM - Stella McCartney is in verwachting van haar vierde kindje. Dat heeft een bron dicht bij de 38-jarige modeontwerpster verteld aan de Britse Daily Mail. De dochter van ex-Beatle Paul McCartney heeft al drie kinderen van 2, 3 en 5 jaar oud.
"Ik zou graag meer kinderen willen. Hoewel ik me nu voel alsof ik er net een heb gehad, dus ik ben wel even aan rust toe", zei de modeontwerpster in februari.
Mogelijk herstelde McCartney snel. Het vierde kindje moet later dit jaar ter wereld komen. Vader van de baby is McCartneys echtgenoot Alasdhair Willis.
McCartney groeide zelf ook op in een gezin met vier kinderen. "Stella wil dolgraag een hechte familie, net als het gezin waarin ze zelf opgroeide", vertelt de bron.
"Ze is een geweldige moeder. Ze vertelt het goede nieuws aan al haar vrienden."
quote:Op maandag 21 juni 2010 10:22 schreef kvd het volgende:
Xzibit is woensdag voor de derde keer vader geworden, een zoontje die Gatlyn heet
[ afbeelding ]
quote:It's a boy for James McAvoy and his wife Anne-Marie Duff!
Though further details have yet to be released, British newspaper The Sun reports that the Atonement star and his longtime love have welcomed their first child. A source who spotted the new family-of-three out for a stroll in London just yesterday says, "The two of them looked so happy and content as they walked with their baby. James looks as if he's found the perfect role - fatherhood."
James and Anne-Marie announced the pregnancy in January and the expectant father couldn't help but share his excitement, saying, "It's excellent, it feels really great. I'm totally looking forward to being a dad."
ik had het vanmorgen na het zien van deze fotoquote:Op maandag 21 juni 2010 12:40 schreef rena het volgende:
De geruchten over Jennifer Garner zwellen weer aan na nieuwe foto's:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:46 schreef ChatGirl het volgende:
Ellemieke Vermolen is zwanger van de tweede. Ze is 4 maanden zwanger. Is nu bij Shownieuws.
quote:Ellemieke Vermolen verwacht tweede kindje
Ellemieke Vermolen is in verwachting van haar tweede kindje. De 33-jarige presentatrice is dolgelukkig met haar zwangerschap. Al verliepen de eerste maanden moeizaam.
"Ik vind het zelf ook nog steeds een leuke verrassing", vertelt Vermolen aan Shownieuws. "We waren er natuurlijk mee bezig, dus we waren er wel op voorbereid. Maar als het dan zover is, is het toch een waanzinnig wonder dat het je mag overkomen."
De presentatrice heeft samen met haar man, topkok Sergio Herman, al een 1-jarig zoontje. "Een groot gezin is zeker een droom. Ik heb er al twee van Sergio en natuurlijk mijn eigen kindje Noah erbij. Dus dat is toch wel een groot gezin, maar heel gezellig."
Vermolen is nu vier maanden onderweg en voelt zich goed, maar dat was tot voor kort wel anders. "Ik was ontzettend misselijk, echt een vaatdoek. Dan ben je thuis natuurlijk ook niet de gezelligste, dus Sergio had het wel zwaar met me. Maar hij is het gewend, zo was het ook bij de vorige."
quote:Op woensdag 23 juni 2010 10:28 schreef Mula het volgende:
De vriendin van Nick Schilder is zwanger.
nickensimontwit : Feest in huize Schilder! Als alles goed gaat word ik eind januari papa! Gr. Nick
10 minutes ago via Echofon
redelijk vers van de pers...maar ja, haar tweede zwangerschap werd volgens mij eerst ook ontkend, dus het zegt nog niksquote:Op maandag 21 juni 2010 12:40 schreef rena het volgende:
De geruchten over Jennifer Garner zwellen weer aan na nieuwe foto's:
[ afbeelding ]
quote:Jennifer Garner's Rep Dismisses Pregnancy Rumors
Jun 22, 2010 by HEIDI
Though she has been spotted recently sporting what could possibly be a baby bump, Alias actress Jennifer Garner is denying that she is expecting baby number 3.
A rep for the actress put rumors to rest, telling PEOPLE, "Jennifer is absolutely not pregnant."
The 38-year-old Juno actress and husband, Good Will Hunting star Ben Affleck are already parents to two daughters - 4-year-old Violet and 17-month old Seraphina.
Do you think the rumors are true? Is Jennifer is expecting baby no. 3?
Het is van oorsprong een vrouw, omgebouwd tot man, maar de voor kinderen belangrijke onderdelen zijn nog intact. Zijn vrouw is onvruchtbaar, vandaar deze oplossing. Hij is bijzonder vruchtbaar, want dit is nummer drie, dacht ik. Officieel dus een man, de realiteit is echter minder spannendquote:
quote:Thomas Beatie bevallen van derde kind
Thomas Beatie, de transseksueel die zichzelf een paar jaar geleden uitriep tot ‘eerste zwangere man’ ter wereld, is bevallen van zijn derde kind. De 34-jarige Beatie werd geboren als vrouw, maar liet zich later ombouwen tot man. In 2008 werd zijn eerste dochtertje geboren, een jaar later kreeg hij een zoon. Het derde kind, dat nu ter wereld is gekomen, is weer een meisje.
Beatie, uit de Amerikaanse staat Oregon, liet zich wettelijk registeren als man maar hij behield nog wel de vrouwelijke geslachtshormonen. Hij kan dus gewoon baby’s baren, dit in tegenstelling tot zijn vrouw Nancy die geen kinderen kan krijgen.
Ook Scott Moore uit Californië staat op het punt van bevallen. Hij is zwanger van een jongetje.
Keileuk voor hun!quote:Op woensdag 23 juni 2010 19:10 schreef kvd het volgende:
Die man is alleen al lang bevallen....
Bericht van 23 februari
[..]
quote:James Van Der Beek & Kimberly Brook: We’re Having a Girl!
It’s going to be a pink-and-white-themed baby shower for James Van Der Beek’s pregnant girlfriend Kimberly Brook.
“We’re so excited to announce we are expecting a girl!” Brook told PEOPLE exclusively at Tuesday’s Jaguar and TyKu-sponsored summer music night at HWood nightclub in Hollywood.
“We are thinking and taking suggestions for names, but we have no idea [what to call her] right now,” she adds of their baby, due this fall.
However, prepping for parenthood hasn’t been all fun and games for the happy couple.
“Women have mood swings when they’re pregnant, and I’m not immune to them,” Brook admits.
“I was literally at the edge of a bed once, telling James, ‘You don’t get me!’”
Van Der Beek, 33, says he saw the shifts in personality coming.
“When the mood swings happened, they were so textbook, I almost had to laugh,” he says. “The hard part was stifling the laughter, like, ‘Oh, my god, I can’t believe this is happening — this is just like the book said.’ She’s so amazing, I kind of thought she’d be immune to them.”
One thing that’s been easy for the soon-to-be-mommy? Abstaining from alcohol.
“Staying away from it hasn’t been a challenge at all,” Brook says. “It’s been kind of nice. I mean, this is L.A. — we’ve all had a little too much of that!”
quote:It’s a boy for Sean Patrick Thomas and Aonika Laurent Thomas, who welcomed their second child on Wednesday, June 9, his rep tells PEOPLE exclusively.
Luc Laurent Thomas arrived at 4:50 p.m. in Los Angeles, Calif., weighing in at 7 lbs., 6 oz. He joins big sister Lola Jolie, 2.
“Baby and family are doing great,” Thomas’ rep shares.
The actors, both 39, announced the pregnancy in January and celebrated with a Southern-style baby shower before Luc’s birth.
inderdaad ?quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:48 schreef Dagoduck het volgende:
Zwanger:
Ryan Babel - juni '10
Sean Patrick Thomas (save the last dance) -zomer '10
Juan Pablo Montoya (autocoureur) - juli '10
Jan Smit - november/december '10
?
nee...maar de vrouwen zijn weer niet beroemd...quote:
Het is geen geheim hoor. Het is bekend gemaakt...mooi buikje hoor!quote:Op vrijdag 25 juni 2010 19:24 schreef Pisces29 het volgende:
Zou Miss Keys het zoals sommigen "geheim" () houden tot een maand voor de bevalling?
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 19:25 schreef Shirley het volgende:
[..]
Het is geen geheim hoor. Het is bekend gemaakt...mooi buikje hoor!
Het is toch al bevestigd?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 19:24 schreef Pisces29 het volgende:
Zou Miss Keys het zoals sommigen "geheim" () houden tot een maand voor de bevalling?
Edit --> te laatquote:NEW YORK – Alicia Keys is in a motherhood state of mind: She's pregnant with her first child.
The Grammy Award-winning R&B singer has been dating producer Swizz Beatz, who has written hits for Beyonce (bee-AHN'-say), Jay-Z and others. They're engaged to be married at a private ceremony later this year.
Representatives for the couple confirmed the news Thursday night.
Keys last year teamed up with Jay-Z for a hit song about New York called "Empire State of Mind." She's among a string of international artists slated to perform at a June 10 concert to mark the start of the World Cup soccer tournament in South Africa.
Beatz has been married before and has two sons.
Was inderdaad al langs gekomen, post of 10 hierboven.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 19:46 schreef Pisces29 het volgende:
Was deze al langs gekomen?
[ afbeelding ]
James van der Beek (Dawson's creek) en vriendin Kimberley, in verwachting van een meisje
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 19:49 schreef Felixa het volgende:
[..]
Was inderdaad al langs gekomen, post of 10 hierboven.
Oh!quote:Op vrijdag 25 juni 2010 19:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik bedoelde de foto, niet het nieuws
Maar zoals ik het schreef klinkt het idd of ik het nieuws bedoelde, sorry![]()
quote:-Be!
Ne-Yo is going to be a dad in January!
Early next year, the 30-year-old R&B singer is expecting a child with his actress girlfriend Monyetta Shaw!
“I am 30 and I do have my first child on the way, and I’m very, very, very excited about that,” he revealed to Ebony on Thursday. “It’s a New Year’s baby and I’m just in a really good place right now.”
As for whether it’s a boy or a girl, the baby was curled up in a ball during the first ultrasound! Ne-Yo joked that the baby was “stubborn” but “didn’t get that one from me!”
Congratulations to the happy couple!!
quote:Phoenix frontman Thomas Mars is quickly becoming outnumbered at home — he and director Sofia Coppola recently welcomed a second baby girl, a source confirms to PEOPLE.
Daughter Cosima was born in New York City “within the last month” and joins big sister Romy, 3½.
The couple, who began dating in 2005, announced the pregnancy in December.
Mars continues to tour in support of his band’s Grammy-winning album, Wolfgang Amadeus Phoenix, while Coppola’s latest film, Somewhere, will be released in December.
Áls het al waar is, denk ik dat dat het isquote:Op zondag 27 juni 2010 09:07 schreef kvd het volgende:
of in navolging van Bangelina, Sherryl Crow, Sandra Bullock adopteren
De jongste van Angela Schijg heet Mensje, nog ergerquote:Op donderdag 17 juni 2010 18:29 schreef DjinN het volgende:
[..]
Jah iddBloem...ook al zo'n belachelijke naam
quote:Isabelle Brinkman zwanger
door Mariët Oosterwijk
AMSTERDAM - Voormalig TMF-vj Isabelle Brinkman (38) is drie maanden zwanger van haar eerste kindje.
In eerste instantie had de (radio)presentatrice dan ook helemaal niet het idee dat ze in verwachting was. Omdat ze zo verdrietig was, sliep ze namelijk slecht en was ze misselijk. Daardoor schreef ze de klachten toe aan haar verdriet. Maar nu blijkt de oorzaak dus een heel mooie te zijn...
Zelf is ze vernoemd naar Isabelle, je t'aime van de Franse jarenzeventigband Les Poppys. Omdat haar ouders zo gek waren op dat nummer. Begin volgend jaar weten we of Isabelle haar kleine óók heeft vernoemd...
De eerste felicitatie op Facebook is al binnen: oud-collega Fabienne de Vries is erg blij voor Isabelle.
De blondine presenteerde een paar jaar geleden het programma It's Isabelle op muziekzender TMF. Ook was ze een tijdlang te horen op radiozenders Kink FM en KXradio.
... oh come on.quote:Op woensdag 30 juni 2010 17:00 schreef sherezade het volgende:
[..]
pff 38 jaar oud en dan nog aan kinderen beginnen
quote:Op woensdag 30 juni 2010 16:57 schreef Franneh het volgende:
Waarom was ze zo verdrietig dan?
quote:HILVERSUM - Voormalig TMF-presentatrice Isabelle Brinkman is zwanger. Brinkman zit in de veertiende week van haar zwangerschap. Vader van het kind is haar vriend Rick.
In eerste instantie had de 38-jarige presentatrice helemaal niet door dat ze zwanger was, meldt Shownieuws. In maart overleed haar moeder en Brinkman was sindsdien emotioneel, sliep slecht en was vaak misselijk. De presentatrice dacht dat dit door het verdriet kwam.
Isabelle Brinkman begon haar cariere bij MTV. Na haar TMF-periode kreeg ze een eigen radioprogramma op 3FM en presenteerde ze onder meer voor de NPS, SBS 6 en Kink FM. Tegenwoordig is Brinkman nog regelmatig als voice-over in reclames en documentaires te horen. (NOVUM)
Dat was in eerste instantie ook mijn idee, een verbroken relatie.quote:Op woensdag 30 juni 2010 17:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Klinkt als een verbroken relatie (en een "ongelukje"), want er wordt ook niet verwezen naar een vriend, maar kan er ook naast zitten...
-edit- en ik zat er naast
[..]
Volgens mij verwar je haar met eh dingetje, die actrice die weer een zusje is van eh die met Isa Hoes is getrouwd.quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:26 schreef kvd het volgende:
Ik dacht altijd dat ze al een kind had. Er staat mij iets bij van dat ze na TMF die commercials was gaan inspreken en was geemigreerd (een of ander zonnig eiland, waarvandaan ze die commercials nog steeds kon inspreken) en dat ze dus al een kindje had (heb een dochtertje in mn hoofd). Meen me te herinneren dat ik dat ooit eens heb gelezen.
Dus nu vraag ik me al met wie ik haar verwar....
quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:45 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Volgens mij verwar je haar met eh dingetje, die actrice die weer een zusje is van eh die met Isa Hoes is getrouwd.
Kamerling! Die. Meisje Kamerling. Maar die is ook alweer terug.
van der Meer?quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die heeft alleen 2 zoontjes![]()
Je hebt nog wel een andere (GTST?)actrice die in het buitenland heeft gewoond met kindjes... Robine, en de achternaam geen ideeDie heeft 1 dochter en een zoontje.
Ik kijk dat ook nooit maar ik weet dat ook hoor. En ook dat zij met Mark van der Loo isquote:Op woensdag 30 juni 2010 18:57 schreef CarOnline het volgende:
[..]
van der Meer?
Waarom weet ik dat, ik kijk nooit GTST.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:06 schreef kvd het volgende:
nee, die bedoel ik allemaal niet...het was een presentatrice en doet/deed de stemmen van commercials....ik ga zo even googlen
en zojuist bij boulevard, Jeniffer Aniston is idd aan het adopteren....
Hehe, ik kijk het ook nooit, maar ken haar gewoon van andere programma's en ze is ook model geweest toch?quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:57 schreef CarOnline het volgende:
[..]
van der Meer?
Waarom weet ik dat, ik kijk nooit GTST.
En dat heeft Jennifer Aniston zelf bevestigd? Ik geloof er niks van totdat zij het zelf bevestigd heeft. Als we de roddels moeten geloven is ze al 34 maanden zwanger.quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:56 schreef sherezade het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
ja ze kan natuurlijk niet achterblijven he
quote:
quote:Zac Hanson (24) announced on Kidd Kraddick this morning that his wife Kate (26) is expecting their second child. They were married on June 3, 2006. This is the second child for them. The couple's son John Ira Shepherd Hanson ("Shepherd") was born on May 27, 2008.
quote:Former Ugly Betty and future Love Bites star Becki Newton is expecting her first child with hubby of five years, Chris Diamantopoulos.
It'll be the first child for the 31-year-old, and while there's no word yet on a due date for the little tyke
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 17:07 schreef Vlindur het volgende:
Nu.nl heeft hem nu ook staan:
Tweede kind voor jongste Hanson
Uitgegeven: 2 juli 2010 16:45
Laatst gewijzigd: 2 juli 2010 16:45
AMSTERDAM - Zac Hanson wordt voor de tweede keer vader. De vrouw van de jongste Hanson-broer is opnieuw zwanger.
© WENN
Kate beviel twee jaar geleden van hun eerste kindje. Het stel gaf het zoontje de naam John Ira Shepherd, met als roepnaam Shepherd.
"Er is een nieuw kindje onderweg", vertelt Hanson volgens het tijdschrift Us Weekly in een Amerikaanse radioshow. Het stel heeft de komst van het tweede kindje even stilgehouden. "Nog niemand weet het", vertelt hij. Zac en Kate trouwden in 2006.
Het nieuwe spruitje heeft in ieder geval genoeg speelmaatjes. Isaac, de oudste Hanson-broer, is vader van Everett en Monroe. Verder kan de kleine zich altijd nog vermaken met een van de vier kinderen van Taylor, de middelste Hanson-broer.
Hanson scoorde in 1997 een hit met 'MmmBop'.
Hanson...![]()
geitenwollensokken breiers
Wat heerlijk Burgelijkquote:Op zaterdag 3 juli 2010 10:53 schreef AnnaStesia het volgende:
Tsjitske Reidinga bevallen
AMSTERDAM - Tsjitske Reidinga, vooral bekend van haar rol als Claire in de serie Gooische Vrouwen, is bevallen van een zoon.
Het jongetje heeft de naam Jacob gekregen. Dit meldt Shownieuws. Het is het derde kindje voor Tsjitske en haar man, acteur Vincent Croiset. Ze hebben al een tweeling: Foppe en Klaas
Ik las het via zijn facebook. Vraag me ook af of het echt waar is?!quote:On his official facebook page Cristiano wrote this: (also on his twitter)
It is with great joy and emotion that I inform I have recently become father to a baby boy. As agreed with the baby's mother, who prefers to have her identity kept confidential, my son will be under my exclusive guardianship. No further information will be provided on this subject and I request everyone to fully respect my right to privacy (and that of the child) at least on issues as personal as these are.
Als het op zijn officiele facebook staat lijkt het me van wel he? Waarom zou iemand daarover liegenquote:Op zondag 4 juli 2010 03:12 schreef Bostonian het volgende:
[..]
Ik las het via zijn facebook. Vraag me ook af of het echt waar is?!
Kan toch ook gehacked zijn, gebeurt bij twitter bijvoorbeeld wel vaker. En het kwam nogal uit de lucht vallen, dus daarom geloofde ik het niet meteen.quote:Op zondag 4 juli 2010 15:48 schreef rena het volgende:
[..]
Als het op zijn officiele facebook staat lijkt het me van wel he? Waarom zou iemand daarover liegen?
Dat is precies waar ik ook aan dacht... vind hem altijd behoorlijk gay overkomen ondanks dat er veel vrouwen in katzwijm vallen bij hem.... ik vind hem overigens erg greepyquote:Op zondag 4 juli 2010 03:12 schreef Bostonian het volgende:
[..]
Ik las het via zijn facebook. Vraag me ook af of het echt waar is?!
Cristiano Ronaldo vader geworden...... Gevalletje Ricky Martin?
quote:It’s a girl for actors Diego Luna and Camila Sodi!
The couple, who wed in 2008, welcomed daughter Fiona at 10:15 a.m. on Thursday, July 1 in Mexico City. She weighed 6 lbs.
“We’re very grateful to everyone who has been thinking of us and who has respected the intimate moment we’re experiencing now — the arrival of the family’s newest member,” the proud parents said in a statement.
Named after the Y tu mamá también star’s late mother, who was killed in a car accident when he was two, Fiona joins big brother Jerónimo, 22 months.
The Abel director, 30, and Sodi, 24, announced the pregnancy in January.
quote:Liesbeth List is oma
Elisah, de dochter van Liesbeth List, is afgelopen vrijdag bevallen van een gezonde dochter.
Lilah kwam in een recordtijd van twintig minuten ter wereld. "Het is een bloedmooi kind", vertelt de trotse oma in RTL Boulevard.
Liesbeth is dan ook diep ontroerd: "ik ben iedere dag langs geweest en het is zó ontroerend om je eigen kind met een kind te zien. Het is het wonder van het leven."
quote:
Het is echt Liela. Ze was daarstraks bij shownieuws.quote:Op maandag 5 juli 2010 20:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zo moeder zo dochter, Elisah en Lilah. Grappig, ik zou juist een naam vermijden die op de mijne lijkt...
Mag wel aannemen dat je het op z'n Engels uitspreekt of is het weer halfgebakken Lie-la?
quote:Op maandag 5 juli 2010 20:23 schreef Vicky het volgende:
[..]
Het is echt Liela. Ze was daarstraks bij shownieuws.
quote:Crissy Paid A Surrogate For Baby?!
Filed under: Baby Blabber > Cristiano Ronaldo
Twist!
Over the weekend, Cristiano Ronaldo announced via his Facebook that he had become a father. He offered no other explanation or indication of who the mother might be of his first child. His girlfriend, underwear model Irina Shayk, made a similar announcement on her own Facebook page, though she is not the mother.
So who the hell is???
Well, sources are claiming that Crissy allegedly paid a woman to have his child!
A Portuguese newspaper alleges that Crissy took the Ricky Martin route to fatherhood, conceiving his son with a surrogate at the end of last summer.
While no one from Camp Crissy will confirm the rumor, his sister, Katia Aveiro, is quick to tell sources how "very happy" her brother is about becoming a father!
We're skeptical on this one, but it sure opens up A LOT of questions if it's true!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |