abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83670661
quote:
It’s a girl for actors Diego Luna and Camila Sodi!

The couple, who wed in 2008, welcomed daughter Fiona at 10:15 a.m. on Thursday, July 1 in Mexico City. She weighed 6 lbs.

“We’re very grateful to everyone who has been thinking of us and who has respected the intimate moment we’re experiencing now — the arrival of the family’s newest member,” the proud parents said in a statement.

Named after the Y tu mamá también star’s late mother, who was killed in a car accident when he was two, Fiona joins big brother Jerónimo, 22 months.

The Abel director, 30, and Sodi, 24, announced the pregnancy in January.
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_83694943
quote:
Liesbeth List is oma
Elisah, de dochter van Liesbeth List, is afgelopen vrijdag bevallen van een gezonde dochter.

Lilah kwam in een recordtijd van twintig minuten ter wereld. "Het is een bloedmooi kind", vertelt de trotse oma in RTL Boulevard.

Liesbeth is dan ook diep ontroerd: "ik ben iedere dag langs geweest en het is zó ontroerend om je eigen kind met een kind te zien. Het is het wonder van het leven."
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
pi_83695154
quote:
Op maandag 5 juli 2010 20:12 schreef ChatGirl het volgende:

[..]

Zo moeder zo dochter, Elisah en Lilah. Grappig, ik zou juist een naam vermijden die op de mijne lijkt...

Mag wel aannemen dat je het op z'n Engels uitspreekt of is het weer halfgebakken Lie-la?
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_83695450
quote:
Op maandag 5 juli 2010 20:17 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Zo moeder zo dochter, Elisah en Lilah. Grappig, ik zou juist een naam vermijden die op de mijne lijkt...

Mag wel aannemen dat je het op z'n Engels uitspreekt of is het weer halfgebakken Lie-la?
Het is echt Liela. Ze was daarstraks bij shownieuws.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_83695689
quote:
Op maandag 5 juli 2010 20:23 schreef Vicky het volgende:

[..]

Het is echt Liela. Ze was daarstraks bij shownieuws.

Oh Dan klinkt het nog meer op elkaar (e)liesah en lielah

En ik vergeet dat oma en dochter ook op elkaar lijken, Liesbeth en Elisah.
pi_83696887
een update over Ronaldo
quote:
Crissy Paid A Surrogate For Baby?!
Filed under: Baby Blabber > Cristiano Ronaldo

Twist!

Over the weekend, Cristiano Ronaldo announced via his Facebook that he had become a father. He offered no other explanation or indication of who the mother might be of his first child. His girlfriend, underwear model Irina Shayk, made a similar announcement on her own Facebook page, though she is not the mother.

So who the hell is???

Well, sources are claiming that Crissy allegedly paid a woman to have his child!

A Portuguese newspaper alleges that Crissy took the Ricky Martin route to fatherhood, conceiving his son with a surrogate at the end of last summer.

While no one from Camp Crissy will confirm the rumor, his sister, Katia Aveiro, is quick to tell sources how "very happy" her brother is about becoming a father!

We're skeptical on this one, but it sure opens up A LOT of questions if it's true!
pi_83734812
Er gaan geruchten over een mogelijke zwangerschap van Lily Allen....ze heeft aangegeven graag een kindje te willen (wat meestal al een teken aan de wand is), rookt niet meer, drinkt niet meer en is zo gespot
pi_83736022
Zwangere Alicia Keys valt
Niet dat je heel veel van het zwanger zijn ziet hoor.
Don't you love her madly?
pi_83737141
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 19:12 schreef kvd het volgende:
Er gaan geruchten over een mogelijke zwangerschap van Lily Allen....ze heeft aangegeven graag een kindje te willen (wat meestal al een teken aan de wand is), rookt niet meer, drinkt niet meer en is zo gespot
[ afbeelding ]
Ze lijkt wel zwanger in ieder geval
pi_83754415
quote:
Dannii Minogue bevallen van jongetje
07-07-2010 09:40:00

© BrunoPress
Dannii Minogue heeft maandag haar eerste kindje ter wereld gebracht. De beroemde zus van Kylie Minogue beviel in Melbourne, zo valt er te lezen op de website van Herald Sun. Welke naam het jongetje heeft meegekregen is nog niet bekend. Kylie is inmiddels onderweg naar Melbourne om haar neefje in de armen te sluiten.

Dannii gaf vorig jaar toe dat ze nooit eerder aan kinderen had gedacht, totdat ze haar vriend Kris Smith tegenkwam. De Britse rugbyspeler had meteen haar hart gestolen. "Hij is lief, aardig en zorgt voor me. Hij wilde dat we meteen aan kinderen begonnen and just loves it."
pi_83773318
het vervolg...
quote:
Dannii Minogue zet zoon op de wereld
Uitgegeven: 7 juli 2010 10:46
Laatst gewijzigd: 7 juli 2010 11:57

AMSTERDAM - Dannii Minogue is bevallen van haar eerste kind. De Australische zangeres zette maandag een zoon op de wereld in Melbourne. Het kereltje luistert naar de naam Ethan Edward Smith.

Het gaat erg goed met moeder en kind en de vader is erg trots", liet een woordvoerder van de zangeres weten.

Dannii en Ethan komen volgens de Herald Sun in het ziekenhuis bij van de bevalling. Die verliep volgens de Australische krant niet helemaal vlekkeloos.

Complicaties

Minogue wilde thuis bevallen, maar de zangeres werd toch naar een ziekenhuis gebracht vanwege complicaties. Wat die waren, is niet bekend.

De 38-jarige Minogue en haar zeven jaar jongere vriend Kris Smith keken reikhalzend uit naar de geboorte van hun eerste kind. Nu Ethan geboren is, vragen de twee om rust. "Ze vragen om privacy", verklaarde de woordvoerder. "Ze willen alle tijd nemen om te wennen aan hun ouderrol."

Minogue, het jongere zusje van Kylie, heeft inmiddels zo'n twee jaar een relatie met model Kris Smith. Begin januari maakte de 38-jarige bekend dat ze in verwachting was. "Woo hoo, ik word moeder", jubelde Dannii via Twitter.

De Australische zangeres had eerder relaties met 2 Unlimited-rapper Ray Slijngaard en was verloofd met Formule 1-coureur Jacques Villeneuve.
pi_83773341
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 18:24 schreef kvd het volgende:
het vervolg...

De Australische zangeres had eerder relaties met 2 Unlimited-rapper Ray Slijngaard
Hehe, nooit geweten
pi_83777469
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 18:25 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Hehe, nooit geweten
nee dat wist ik ook niet, wat een combi zeg
pi_83778943
en nog een update over Ronaldo
quote:
‘Cristiano Ronaldo gaf 12 miljoen voor kind’
Uitgegeven: 7 juli 2010 13:48
Laatst gewijzigd: 7 juli 2010 14:48

AMSTERDAM - Cristiano Ronaldo heeft naar verluidt diep in de buidel moeten tasten voor het vaderschap. Volgens The Sun zou de stervoetballer 10 miljoen pond, ruim 12 miljoen euro, hebben betaald voor het kind.

Voor dit geld heeft de 25-jarige Ronaldo de volledig voogdij gekregen. Ook blijft de identiteit van de vrouw onbekend, zo schrijft de Britse tabloid woensdag.

Ronaldo zou het enorme bedrag maandag hebben overgemaakt naar de vrouw, zo zeggen vrienden van de sporter in de krant.

"Hij heeft bijna zijn hele jaarsalaris betaald, maar het is het meer dan waard,” aldus de bron. Ronaldo zou de transactie omschreven hebben als de duurste dag van zijn leven. "In ruil voor het geld doet de vrouw afstand van haar rechten om het kind te zien en belooft zij bovendien totale geheimhouding."

Opvoeden

De Portugese sterspeler verraste de wereld zondag met het nieuws dat hij vader was geworden. Hij maakte dit bekend via Facebook en Twitter. Hierbij meldde hij dat hij het kind alleen zou gaan opvoeden.

Zelfs zijn huidige vriendin, model Irina Shayk, zou niet op de hoogte te zijn geweest van het blijde nieuws. De relatie van de twee zou nog maar in de kinderschoenen staan, maar Shayk lijkt Ronaldo toch te blijven steunen.

Feestbeest

De moeder van het kind zou bekend staan als een feestbeest. “Het is niet iemand waar Ronaldo samen mee zou kunnen zijn", zegt de bron. Volgens geruchten zou de vrouw Amerikaans zijn en had Ronaldo met haar afgesproken dat zij zijn kind zou gaan dragen.

Het kind is momenteel bij Ronaldo’s familie in Portugal. Hij wil dat zijn moeder en zus hem helpen bij de opvoeding van zijn zoon.
  woensdag 7 juli 2010 @ 21:23:51 #213
159909 -Peach
Prunus persica
pi_83780307
Wat een weird verhaal.
Garlic cheese! Double death to you, you lactose intolerant vamp man!
pi_83797982
en om het verhaal nog vreemder te maken...hij is lekker in New York, liggen bij zwembaden enzo terwijl zoontjelief dus bij familie in Portugal is...zou je niet liever bij je kind zijn als het net geboren is? Een band creeeren?
pi_83798096
quote:
.Sam Taylor-Wood & Aaron Johnson Welcome Daughter: Wylda Rae!
Jul 7, 2010 by JENNY

British artist turned film director Sam Taylor-Wood and her fiance, actor Aaron Johnson, have welcomed a baby girl, Daily Mail reports.

Daughter Wylda Rae was born on Wednesday (July 7). No further information was released at this time.

Johnson's Kick-Ass co-star Christopher Mintz-Plasse confirmed the baby news via Twitter: "Aaron Johnsons baby was born!! So exciting!"

Johnson, 20, and Taylor-Wood, 43, met in 2008 while filming John Lennon biopic, Nowhere Boy.

Taylor-Wood has addressed the media scrutiny regarding their age difference: "The amount of men I know with the same age gap that we have — how come no one says anything about that? It's totally sexist."

Taylor-Wood has two daughters from her previous marriage to art dealer Jay Jopling.
  donderdag 8 juli 2010 @ 10:52:52 #216
159909 -Peach
Prunus persica
pi_83798149
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 10:47 schreef kvd het volgende:
en om het verhaal nog vreemder te maken...hij is lekker in New York, liggen bij zwembaden enzo terwijl zoontjelief dus bij familie in Portugal is...zou je niet liever bij je kind zijn als het net geboren is? Een band creeeren?
Ja ik vind het echt sneu voor het kind. Pa altijd weg, Ma uitgekocht voor 12 miljoen (oftewel, ma had liever 12 miljoen+tijd om te feesten dan t kind), leuk is dat om te horen later.
Garlic cheese! Double death to you, you lactose intolerant vamp man!
pi_83818028
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 10:50 schreef kvd het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
die kan ook meteen in het lelijke outfit topic
pi_83824861
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 10:50 schreef kvd het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Wat leeeeeeeuk!
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_83830708
Een 'verse'' zwangerschap en eentje die nog niet genoemd is (?)
quote:
Trent Reznor wordt vader
De frontman en oprichter van de band Nine Inch Nails Trent Reznor zal binnenkort vader worden. Dit heeft zijn vrouw Mariqueen Maandig tijdens een interview met de website WWD gezegd.

De twee waren bezig met het maken van een nieuw album, maar daarmee wachten ze nog even. Volgens Mariqueen zijn ze druk bezig met het verzinnen van een naam voor het kind. "Ik heb een lijst, maar het is zo moeilijk. Het is alsof je een leven in je handen hebt waarvoor je verantwoordelijk bent", aldus de toekomstige moeder.
quote:
One Republic’s Ryan Tedder Eagerly Awaits Son’s Arrival

One Republic frontman Ryan Tedder is used to the screams of fans but will soon be adjusting to cries of a different kind — he and wife Genevieve are expecting their first child in early August.

“Yes, it’s true. I’m going to be a dad for the first time,” Tedder, 31, confirms to PEOPLE. “I’m extremely excited and looking forward to it.”

“We are having a boy,” the singer/songwriter revealed, smiling. “[Genevieve]‘s due in about four weeks.”

As for the baby’s name, Tedder explains that “it’s a secret,” but says he’s been studying up on babies and how to be an effective parent.

“I’ve read the books and done my homework,” he noted before hitting the stage with his band Wednesday in N.Y.C. to help celebrate their collaboration with Ralph Lauren’s Big Pony fragrance collection. “So hopefully I can handle it.”

Bandmate and lead guitarist Zach Filkins — who just became a father himself when wife Lindsay gave birth to son Leighton Zachary on June 8 — says Tedder has all the right qualities.

“It’s funny, you never know how you’re going to be as a dad until it really happens. But with Ryan, I feel he has everything it takes to be a great dad,” says Filkins. “He has nothing to worry about. He’s going to be extremely informed.”

One piece of advice Filkins does have for Tedder? Don’t have a full house when baby arrives.

“Go slow on the family and friends. As awesome as it is, we basically had a month of in and out and it wears you out too,” Filkins explains. “Space it out and [don't] let them come all at once!”
pi_83831619
Ryan tedder
Leuk voor ze, en ook voor de zanger van nin
Ben altijd benieuwd hoe die kinderen eruit zien.
pi_83839127
ja ja....het is net een soap...elke dag een nieuwtje over Ronaldo, er zijn nu meer gegevens over zoontjelief bekend...en wat denk je....hij heeft dezelfde naam als papa (alhoewel papa in dit stukje Christiana heet )
quote:
Soccer stud Cristiana Ronaldo suprised fans earlier this week when he announced that he was a new dad. Now we know his baby boys' name: Cristiano!

Cristiano Jr was born on June 17 weighing 9 lbs, 8 oz, and measuring 21 inches long. While the 25-year-old footballer and his girlfriend, Russian model Irina Shayk, vacation in New York his new son is with his grandmother and aunt in Portugal.

Ronaldo's sister Kátia reports that her nephew "has brown eyes and brown hair like Cristiano.... He’s very calm, he just eats and sleeps."

Though the footballer has not revealed the identity of his son's mother, saying only that he will have exclusive gaurdianship, it has been reported that he paid a surrogate mom in San Diego to have the baby.
pi_83848759
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 10:08 schreef kvd het volgende:
ja ja....het is net een soap...elke dag een nieuwtje over Ronaldo, er zijn nu meer gegevens over zoontjelief bekend...en wat denk je....hij heeft dezelfde naam als papa (alhoewel papa in dit stukje Christiana heet )
[..]

Wat een halve zool, net 'vader' en dan je kind bij je familie dumpen en lekker op vakantie gaan.
Zou dat kind een soort accesoire zijn?
pi_83849322
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 13:46 schreef mootie het volgende:

[..]

Wat een halve zool, net 'vader' en dan je kind bij je familie dumpen en lekker op vakantie gaan.
Natuurlijk.
  vrijdag 9 juli 2010 @ 14:44:12 #224
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_83851159
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 13:46 schreef mootie het volgende:

[..]

Gezien de persoonlijkheid van de vader en de naam die hij het kind gegeven heeft, zou ik eerder denken aan iets narcistisch in de trant van doorgeven van zijn DNA.
  vrijdag 9 juli 2010 @ 15:56:51 #225
251095 Purdey
Better off alone..
pi_83853697
En Celine Dion krijgt twee zoontjes:
quote:
Celine Dion en haar man René Angélil krijgen twee zoontjes.

Eerder werd al duidelijk dat Celine in verwachting is van een tweeling en nu is ook het geslacht bekend. Het heugelijke nieuws is bekendgemaakt op haar website.

Na vijf mislukte pogingen om bevrucht te raken, liet de zangeres in mei weten zwanger te zijn, via een ivf-behandeling. Dion was vorig jaar al zwanger na een ivf-behandeling, maar kreeg toen een miskraam. De 42-jarige zangeres en haar 68-jarige echtgenoot René Angélil hebben al een 9-jarig zoontje, genaamd René-Charles. Ook hij kwam na reageerbuisbevruchting ter wereld.
Bron: Telegraaf
So, here is the truth about the truth. It hurts, and so we lie.
  vrijdag 9 juli 2010 @ 16:02:51 #226
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_83853928
Leuk voor ze!
pi_83854573
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 15:56 schreef Purdey het volgende:
En Celine Dion krijgt twee zoontjes:
[..]

Bron: Telegraaf
oh wel leuk voor ze, had voor haar wel op 2 meisjes gehoopt omdat ze al 1 zoontje had...
maar evengoed leuk nieuws
  vrijdag 9 juli 2010 @ 18:33:35 #228
251095 Purdey
Better off alone..
pi_83859203
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 16:18 schreef sherezade het volgende:

[..]

oh wel leuk voor ze, had voor haar wel op 2 meisjes gehoopt omdat ze al 1 zoontje had...
maar evengoed leuk nieuws
Ja, daar houdt de natuur geen rekening mee En buiten dat, die twee hadden dan denk ik behandeld geworden als prinsesjes
pi_83860985
ik weet niet of hij er al bij staat maarja ;

Christina aguilera uitgeroepen tot sexyste zwangere vrouw.
pi_83861088
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 19:45 schreef 16lila het volgende:
ik weet niet of hij er al bij staat maarja ;

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Christina aguilera uitgeroepen tot sexyste zwangere vrouw.
Heb ik wat gemist? Of zijn dit gewoon hele oude foto's?
pi_83862946
Oude foto's Maar ik ze is wel mooi zwanger vind ik
pi_83863101
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 18:33 schreef Purdey het volgende:

[..]

Ja, daar houdt de natuur geen rekening mee En buiten dat, die twee hadden dan denk ik behandeld geworden als prinsesjes
Mgihgihg dat wordt dat zoontje volgens mij ook
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_83863221
speaking of which (nou ja, sexes dan)

Wat zou het geslacht zijn van de vierde spruit van Jamie Oliver?
pi_83863252
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 20:46 schreef lily het volgende:
speaking of which

Wat zou het geslacht zijn van de vierde spruit van Jamie Oliver?
meisje
pi_83863283
zou het? ik ga toch voor "the boy"

ben wel benieuwd naar de naam (ook die van een jongen)
  zaterdag 10 juli 2010 @ 09:44:25 #236
251095 Purdey
Better off alone..
pi_83875729
Ik denk ook gewoon weer een meisje..Wanneer gaat het ook alweer gebeuren?
pi_83875820
Het lijkt me echt heel sneu voor een jongetje om drie oudere zussen te hebben! Allemaal van die moedertjes
Ik heb hier (oa) een meid boven een jongen en ik moet haar er regelmatig aan herinneren dat ik de moeder ben
pi_83877535
quote:
Michiel Veenstra opnieuw vader geworden

van onze redactie
AMSTERDAM - Michiel Veenstra is zaterdagochtend voor de tweede keer vader geworden.

Jessica, de vriendin van Michiel, is bevallen van een zoon. "Vanochtend om 5.18 is Nathan Willem Sander geboren. Moeder en zoon maken het goed en vader en zus zijn apetrots", laat de radio-dj weten via Twitter.
Michiel en Jessica hebben ook een dochtertje: Marthe (1).
De felicitaties op Twitter stromen binnen. Zo schrijft 3FM-collega Domien: "Uitgeslapen en wakker geworden met geweldig nieuws van Michiel Veenstra. Wow!"
"In Spanje wakker geworden met het geboortebericht van Nathan: zoon van Michiel en Jessica Veenstra", twittert radio-dj Rick van Velthuysen. "Van harte en geniet in goede gezondheid!"
Ook Henkjan Smits is enthousiast: "Gefeliciteeeeeeeerd!"
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
  zaterdag 10 juli 2010 @ 11:28:59 #239
243385 Flappe-du-Pomme
Flap des Appels
pi_83877546
Als het zusje Marthe heet, dan zal Nathan wel op z'n Nederlands worden uitgesproken. Leuke naam wel!
pi_83884684
Jammer dat er momenteel weinig kiekjes van zwangere celebs zijn, maar deze vond ik nog wel leuk

Danica McKellar (Wonder years)
pi_83884732
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 16:09 schreef Pisces29 het volgende:
Jammer dat er momenteel weinig kiekjes van zwangere celebs zijn, maar deze vond ik nog wel leuk

[ afbeelding ]

Danica McKellar (Wonder years)
ach dat zij van die verschrikkelijke ''waargebeurde'' films allemaal
pi_83884777
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 16:11 schreef sherezade het volgende:

[..]

ach dat zij van die verschrikkelijke ''waargebeurde'' films allemaal
Oh ik ken haar echt alleen van The Wonder years, of hooguit een enkele andere film
pi_83885193
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 16:13 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Oh ik ken haar echt alleen van The Wonder years, of hooguit een enkele andere film
ja vroeger op rtl 4 werden toch altijd van die waargebeurde films uitgezonden, daarvan ken ik haar...
pi_83889131
quote:
It's another girl for Scrubs star John C. McGinley and his wife Nichole!

The happy couple welcomed daughter Kate Aleena McGinley on Thursday, June 24 at 5:57 p.m. in Los Angeles, his rep confirms with Celebrity Baby Scoop.

Kate weighed 6 lbs., 2 oz. and was 19 inches in length. She joins big sister Billie Grace, 2, as well as brother Max, 12, from McGinley’s previous marriage.

Congratulations to the McGinley family
!

pi_83968216
Zo bij Boulevard....een nederlandse presentatrice die moeder is geworden...ik denk niet dat het Margreet Beetsma is, aangezien het niet in Editie NL is vermeld, wat ik dan toch wel zou verwachten...welke presentatrices zijn nog meer zwanger?

edit--> lees net dat ze 6 juli moeder is geworden van dochter Berber...
pi_83968359
berber
  maandag 12 juli 2010 @ 20:57:47 #247
208890 June.
Seriously?
pi_83973701
quote:
Op maandag 12 juli 2010 18:55 schreef sherezade het volgende:
berber
Nou, beter dan Storm of Vlinder.
Shine bright like a diamond.
pi_83974475
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 18:38 schreef kvd het volgende:

[..]

!

[ afbeelding ]
Wat kijken ze allebei moeilijk..
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
  maandag 12 juli 2010 @ 21:45:20 #249
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_83976225
Vind Margreet Beetsma echt een ontzettend leuke vrouw maar Berber vind ik dan weer een beetje jammer.. oké het is wel origineel....
pi_83995934
quote:
Op maandag 12 juli 2010 20:57 schreef June. het volgende:

[..]

Nou, beter dan Storm of Vlinder.
alle 3 de namen zijn verschrikkelijk
pi_83996158
Berber
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_84017580
quote:
Wedding Crashers star Vince Vaughn and wife Kyla Weber are expecting their first child in early January, the couple's rep confirms with In Touch.

Last September, Vaughn said that after spending years as a bachelor he was ready to start a family. "It's the first time that I really want to have kids," he said. A friend of the couple tells In Touch the two are "thrilled" about the news. The happy couple were wed in January, 2010.

Congratulations to the Weber-Vaughn family!
pi_84018727
quote:
Nina Garcia Expecting Second Child
With the new season of Project Runway beginning later this month, Nina Garcia has a lot on her plate — and is about to add more.

The judge and Marie Claire fashion director, 45, is expecting her second child with husband David Conrod in December, she tells PEOPLE. The new addition will join big brother Lucas Alexander, 3.

In addition to her work on Project Runway and at Marie Claire, Garcia is the author of three books on style, with a fourth, Nina Garcia’s Look Book: What to Wear for Every Occasion, out Aug. 10.
quote:
Scott Stapp Welcomes Son Daniel Issam
Scott Stapp and wife Jaclyn welcomed son Daniel Issam Stapp at 3:01 p.m. on Sunday, July 4, the Creed frontman has announced via Twitter.

“It is such a true blessing to be a father and husband,” Stapp, 36, writes. “Again, I am reminded of how deeply I love, how deeply I respect, how deeply I admire and how deeply I appreciate my best friend, my only love, my wife — Jaclyn.”

The couple are also parents to daughter Milán Hayat, 3½, and son Jagger, 11. The Stapps announced the pregnancy in December, sharing the sex of the baby and the name they had chosen in February.
pi_84028028
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 21:41 schreef ChatGirl het volgende:

“It is such a true blessing to be a father and husband,” Stapp, 36, writes. “Again, I am reminded of how deeply I love, how deeply I respect, how deeply I admire and how deeply I appreciate my best friend, my only love, my wife — Jaclyn.”
Hier zou ik snel een privé-detective op zetten, als ik Jaclyn was
pi_84056885
En straks weer in Boulevard, een nederlandse wereldster die gaat onthullen dat ze zwanger is...iemand al enig idee?
  woensdag 14 juli 2010 @ 18:44:05 #256
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_84057250
Ik denk Doutzen Kroes

Gezien haar tweet
quote:
Vanavond wil je de uitzending van @rtl_boulevard niet missen....all I'm saying;)
  woensdag 14 juli 2010 @ 18:45:30 #257
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_84057310
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_84057892
gelukkig, dan ben ik nu op de hoogte, kan ik weer naar andere dingen kijken hahaha
  woensdag 14 juli 2010 @ 19:22:57 #259
251095 Purdey
Better off alone..
pi_84059287
Ik gokte minstens op Yolanthe
pi_84059344
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 19:22 schreef Purdey het volgende:
Ik gokte minstens op Yolanthe
Het is Doutzen. Leuk voor haar.
  woensdag 14 juli 2010 @ 19:38:42 #261
251095 Purdey
Better off alone..
pi_84060167
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 19:23 schreef Bostonian het volgende:

[..]

Het is Doutzen. Leuk voor haar.
Wat een waanzinnig mooie papa ook
pi_84060803
Vanochtend las ik dat Penelope Cruz en Javier Bardem zijn getrouwd, zou best met het volgende stuk te maken kunnen hebben. Benieuwd of het deze keer echt zo is
quote:
Report: Penélope Cruz Is Pregnant!
Jul 14, 2010 by JENNY

Penélope Cruz and her new husband Javier Bardem are expecting their first child, Life & Style reports.

Yesterday, it was reported that Penélope and Javier quietly married at a friend's house in the Bahamas earlier this month. It was an intimate affair, with only close family present. A movie insider reveals that the couple wanted to get married before their first child arrives next year.

Last year, it was rumored that Penélope and Javier were expecting their first child.

Congratulations to the happy newlyweds!
pi_84062103
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 19:38 schreef Purdey het volgende:

[..]

Het is maar wat je waanzinnig mooi vind.
Wel leuk, ben nu al benieuwd naar hoe het er uit gaat zien Hetzelfde met Penelope en Javier
pi_84066783
quote:
zolang zijn ze toch nog niet samen of wel??
  woensdag 14 juli 2010 @ 21:48:07 #265
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_84066901
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 21:46 schreef sherezade het volgende:

[..]

niet zo lang terug was ze nog zo eenzaam....
  woensdag 14 juli 2010 @ 21:50:13 #266
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_84067014
Knocked up!!!!

Doutzen
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_84067179
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 21:46 schreef sherezade het volgende:

[..]

quote:
Doutzen en Sunnery zijn sinds augustus vorig jaar een stel.

Na 8 maanden zwanger geschopt
pi_84067234
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 21:53 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

[..]

Na 8 maanden zwanger geschopt

geweldige basis weer van een relatie om een kind te nemen
  donderdag 15 juli 2010 @ 00:25:26 #269
298150 YouCanLeaveYourHeadOn
Als je dit leest ben je dom.
pi_84074324
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 20:16 schreef Franneh het volgende:

[..]

Het is maar wat je waanzinnig mooi vind.
Wel leuk, ben nu al benieuwd naar hoe het er uit gaat zien Hetzelfde met Penelope en Javier
Oh wordt vast een prachtig kind van Doutzen.
En god zag dat YouCanLeaveYourHeadOn gelijk had.
  donderdag 15 juli 2010 @ 07:17:10 #270
208890 June.
Seriously?
pi_84077387
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 19:38 schreef Purdey het volgende:

[..]

Hier een fotootje van hem
-edit- blijkbaar dus niet

Het is maar wat je waanzinnig vindt Maar smaken verschillen gelukkig.

[ Bericht 5% gewijzigd door June. op 15-07-2010 16:13:24 ]
  donderdag 15 juli 2010 @ 09:45:57 #271
251095 Purdey
Better off alone..
pi_84079513
Zag een foto op TV waar hij er heel anders uitzag
Ik vind 'm hier ook niet zo
  donderdag 15 juli 2010 @ 13:16:45 #272
pi_84087294
Uhm, dat is hem helemaal niet hoor. Dat was Doutzens vorige vriend, Greg. Greg is inderdaad heel mooi . Maar als je de artikelen hebt gelezen staat daar DJ Sunnery James. Dat is heel iemand anders dan deze jongen.
  donderdag 15 juli 2010 @ 13:42:30 #273
251095 Purdey
Better off alone..
pi_84088464
De rechter:

Die zag ik op TV, dievinnikmooi
  donderdag 15 juli 2010 @ 14:08:40 #274
pi_84089715
Ik vind de linker juist mooier hahaha
pi_84090939
Dit gaat wel echt een mooi kindje worden
  donderdag 15 juli 2010 @ 16:04:21 #276
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_84094842
Die vent van Doutzen is net een bruine versie van Nigel Barker
To infinity…and beyond!
pi_84094924
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 14:34 schreef shinydiscoball het volgende:
Zeggen mensen dat niet standaard als een blanke en donkere een kindje krijgen?
pi_84094980
quote:
Welnee.
  donderdag 15 juli 2010 @ 16:14:21 #279
208890 June.
Seriously?
pi_84095293
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 13:42 schreef Purdey het volgende:
De rechter:

[ afbeelding ]

Die zag ik op TV, dievinnikmooi
Ik vind hem eigenlijk ook niet zo
pi_84096836
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 16:05 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Hehe ja daarom
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 15 juli 2010 @ 18:00:44 #281
163650 Greys
pi_84099593
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 16:04 schreef ivetje het volgende:
Die vent van Doutzen is net een bruine versie van Nigel Barker

OMG, nu je het zegt!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 15 juli 2010 @ 18:03:11 #282
pi_84099688
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 16:05 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ja, klopt. Plus de vader en moeder zijn beiden knap.

Nigel Barker in zijn jongere jaren, ook niets mis mee
:
pi_84099728
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 18:03 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:

[..]

Nigel Barker in zijn jongere jaren, ook niets mis mee
:
[ afbeelding ]
Ik vind die van Doutzen niks bijzonders. Deze foto van Nigel is wel prachtig zeg Mooie mond vooral!
pi_84099768
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 16:50 schreef shinydiscoball het volgende:

[..]

Hehe ja daarom

Ik snap het nooit zo, maar smaken verschillend uiteraard
  donderdag 15 juli 2010 @ 18:16:12 #285
pi_84100071
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 18:05 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ik snap het nooit zo, maar smaken verschillend uiteraard
Laten we het daarop houden
pi_84100436
Ze gaan ook trouwen.

Klikkerdeklik
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_84101020
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 18:27 schreef Felixa het volgende:
Ze gaan ook trouwen.

Klikkerdeklik

Verbaasd me ook niet, Doutzen lijkt me ook echt zo'n traditioneel meisje (voor het kind nog even trouwen).
Leuk voor ze

Woont haar vriend nou in Amerika of Nederland?
pi_84101218
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 18:03 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:

[..]

Soms maken die de lelijkste kinderen
  donderdag 15 juli 2010 @ 19:08:05 #289
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_84101719
@ RTL
Gaan ze mensen op straat interviewen:
Doutzen is zwanger he?

kerel: oh ik weet van niks
meisje: wat erg!!
ander meisje: wat leuk doutzen, van die dj?
pi_84102755
quote:

want??
pi_84110972
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 18:27 schreef Felixa het volgende:
Ze gaan ook trouwen.

Klikkerdeklik
Uit de rubriek 'achterklap'...ja dan geloof ik het ook echt meteen
pi_84111532
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 19:33 schreef sherezade het volgende:

[..]

want??
Want ik vind het twee mooie mensen, dus als het geluk heeft heeft het kind iets van zijn ouders weg.
pi_84112990
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 22:14 schreef DjinN het volgende:

[..]

Uit de rubriek 'achterklap'...ja dan geloof ik het ook echt meteen
uit de krant dan wel? Ze bevestigt het daar zelf
http://www.nypost.com/p/p(...)mzlX3ouK0JuyCP8uqyGJ
pi_84145103
Ben benieuwd hoelang deze relatie stand houd.....is al moeilijk genoeg om een relatie
goed te houden met zulke uiteenlopende carierres zonder kind.....
En Doutzen heeft al aangegeven modellenwerk te blijven doen na de geboorte van haar kind en ik ga er niet vanuit dat mr Dj een 9 tot 5 baan zal gaan zoeken dus dat word weer wat
pi_84145231
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 20:14 schreef sherezade het volgende:
Ben benieuwd hoelang deze relatie stand houd.....is al moeilijk genoeg om een relatie
En Doutzen heeft al aangegeven modellenwerk te blijven doen na de geboorte van haar kind en ik ga er niet vanuit dat mr Dj een 9 tot 5 baan zal gaan zoeken dus dat word weer wat

Ik had nog niet nagedacht over die relatie zozeer, maar meer hoe ze dat gaat combineren met haar modellenwerk, terwijl ze haar kindje in Nederland groot wil brengen.
Of is het dan 7 dagen per week bij opa en oma?
Of misschien mindert ze wel gigantisch met werk, kan ook natuurlijk
pi_84161264
quote:
Update: Star reports that Ali Larter is expecting her first child with husband Hayes MacArthur. A source tells the rag, "Ali is ecstatic. She and Hayes are absolutely over the moon about it. They have wanted a baby for what seems like forever and now their dream is coming true."

Ali is said to be expecting her first baby to arrive on Christmas Day.
Een foto van de zwangere Ali Larter (alhoewel ze er niet echt uitziet als iemand die nog tot kerst moet wachten op haar kindje
pi_84165598
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 20:14 schreef sherezade het volgende:
Ach dat is ons probleem niet toch. Kindje komt vast prima terecht
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')