Zeggen mensen dat niet standaard als een blanke en donkere een kindje krijgen?quote:Op donderdag 15 juli 2010 14:34 schreef shinydiscoball het volgende:
Dit gaat wel echt een mooi kindje worden
Welnee.quote:Op donderdag 15 juli 2010 14:34 schreef shinydiscoball het volgende:
Ik vind hem eigenlijk ook niet zoquote:Op donderdag 15 juli 2010 13:42 schreef Purdey het volgende:
De rechter:
[ afbeelding ]
Die zag ik op TV, dievinnikmooi
Hehe ja daaromquote:Op donderdag 15 juli 2010 16:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zeggen mensen dat niet standaard als een blanke en donkere een kindje krijgen?
quote:Op donderdag 15 juli 2010 16:04 schreef ivetje het volgende:
Die vent van Doutzen is net een bruine versie van Nigel Barker
Ja, klopt. Plus de vader en moeder zijn beiden knap.quote:Op donderdag 15 juli 2010 16:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zeggen mensen dat niet standaard als een blanke en donkere een kindje krijgen?
Ik vind die van Doutzen niks bijzonders. Deze foto van Nigel is wel prachtig zegquote:Op donderdag 15 juli 2010 18:03 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Ja, klopt. Plus de vader en moeder zijn beiden knap.![]()
Nigel Barker in zijn jongere jaren, ook niets mis mee![]()
![]()
:
[ afbeelding ]
quote:
Laten we het daarop houdenquote:Op donderdag 15 juli 2010 18:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik snap het nooit zo, maar smaken verschillend uiteraard
quote:
Soms maken die de lelijkste kinderenquote:Op donderdag 15 juli 2010 18:03 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Ja, klopt. Plus de vader en moeder zijn beiden knap.![]()
quote:Op donderdag 15 juli 2010 14:34 schreef shinydiscoball het volgende:
Uit de rubriek 'achterklap'...ja dan geloof ik het ook echt meteenquote:
Want ik vind het twee mooie mensen, dus als het geluk heeft heeft het kind iets van zijn ouders weg.quote:
uit de krant dan wel? Ze bevestigt het daar zelfquote:Op donderdag 15 juli 2010 22:14 schreef DjinN het volgende:
[..]
Uit de rubriek 'achterklap'...ja dan geloof ik het ook echt meteen
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:14 schreef sherezade het volgende:
Ben benieuwd hoelang deze relatie stand houd.....is al moeilijk genoeg om een relatie
goed te houden met zulke uiteenlopende carierres zonder kind.....
En Doutzen heeft al aangegeven modellenwerk te blijven doen na de geboorte van haar kinden ik ga er niet vanuit dat mr Dj een 9 tot 5 baan zal gaan zoeken
dus dat word weer wat
Een foto van de zwangere Ali Larter (alhoewel ze er niet echt uitziet als iemand die nog tot kerst moet wachten op haar kindjequote:Update: Star reports that Ali Larter is expecting her first child with husband Hayes MacArthur. A source tells the rag, "Ali is ecstatic. She and Hayes are absolutely over the moon about it. They have wanted a baby for what seems like forever and now their dream is coming true."
Ali is said to be expecting her first baby to arrive on Christmas Day.
Ach dat is ons probleem niet toch. Kindje komt vast prima terechtquote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:14 schreef sherezade het volgende:
Ben benieuwd hoelang deze relatie stand houd.....is al moeilijk genoeg om een relatie
goed te houden met zulke uiteenlopende carierres zonder kind.....
En Doutzen heeft al aangegeven modellenwerk te blijven doen na de geboorte van haar kinden ik ga er niet vanuit dat mr Dj een 9 tot 5 baan zal gaan zoeken
dus dat word weer wat
nee maar wel zielig omdat het kind uiteindelijk daar de dupe van isquote:Op zaterdag 17 juli 2010 12:51 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Ach dat is ons probleem niet toch. Kindje komt vast prima terecht
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 13:29 schreef sherezade het volgende:
[..]
nee maar wel zielig omdat het kind uiteindelijk daar de dupe van is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |